Skocz do zawartości

Netflix – pytania, problemy, komentarze


enski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam wrażenie, że nie możesz zaakceptować faktu, że komuś może bardziej odpowiadać Netflix niż łącznie HBO Max i D+. Wyluzuj...



@mingo nie wiem ile powinien kosztować dekoder w C+. Nie o tym mowa.  Ja dałem prosty przykład jaki byłby skutek wprowadzenia do sprzedaży abonamentu 4K na jeden slot. Nikt nie bawiłby się w dzielenie konta. Tylko tyle. Oczywistym jest, że Netflix nigdy czegoś takiego nie wprowadzi.
Rozumiem o co Ci chodzi, ale twierdzenie, że jeden slot 4K powinien kosztować 15 PLN jest śmieszne i niedorzeczne

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznijmy od tego, że nikt nikogo do abonowania Netflixa nie zmusza. Skoro dla kogoś 60zł to za dużo to zawsze ma alternatywę, np. Disney+ za 28,99zł albo Amazona za 4zł przy rocznej subskrypcji.  A jak i tutaj za drogo to zawsze można wybrać naziemną telewizję. 

 

Dziwnym trafem tak wszyscy narzekają na tę jakość produkcji Netflixa, ale nikt z niego rezygnować nie chce. 😂🤣

  • Popieram 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Pawop napisał(a):

Rozumiem o co Ci chodzi, ale twierdzenie, że jeden slot 4K powinien kosztować 15 PLN jest śmieszne i niedorzeczne
 

I to jest Twoje zdanie. Dla mnie śmieszne jest, że mam płacić za cztery sloty i wykorzystywać jeden, bo operator nie daje innego wyboru. Dlatego dopóty można dzielić będę to robił i zapewne nie jestem odosobniony w tej kwestii. I nie jest to kwestia czy mnie stać czy nie tylko zdroworozsądkowego podejścia do tematu. To jest jak z kupowaniem czteropaka i pojedynczego piwa. Mam wybór czy kupuję jedno  czteropak. Przy kupnie czteropaka cena jednego piwa jest znacznie tańsza. Dokładnie na tej samej zasadzie sprzedawany jest pakiet Netflixa. Tylko tutaj trzeba kupić czteropak ;)

Edytowane przez Pawel
  • Popieram 1
  • Dzięki 2
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pawel

15 zł to może sobie kosztować RED GO ;). Oglądając plan FHD na dwóch ekranach robisz 10 Mbps ruchu, oglądając na planie 4K content w maksymalnej jakości na czterech ekranach jest tego ruchu już ponad 70 Mbps.

A to właśnie ten ruch sieciowy i serwery to jest duża część kosztów plaformy VOD.

Tak jak "darmowa dolewka" w KFC nie zakłada, że ktoś wypije na jednym posiedzeniu 4 litry Pepsi, operator telefonii komórkowej, że mając nielimitowane darmowe minuty będziesz rozmawiał 24/7 itd, tak samo Netflix nie zakłada w tej ofercie, że kilka osób na spółdzielni będzie wykorzystywało plan 4K na 100% w trybie całodobowym.

Gdyby tak robili, to plan 4K powinnien kosztować nie 60, a 200 zł porównując do ceny bazowego planu HD.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bgmnt 15 złotych wyszło z prostego dzielenia. Ja nie napisałem, że tyle to powinno kosztować tylko założyłem, że przy takiej cenie nie mieliby problemu z dzieleniem konta. Jak wpłynie od 4 abo 15 zeta czy 60 od jednego to przecież nie ma żadnej różnicy czyż nie ?To nie byłoby logiczniej udostępnić jeden slot np. za 15-20 zeta ?

Argument z ruchem sieciowym do mnie nie przemawia, bo przecież gdyby ta czwórka ze spółdzielni założyła indywidualne kota tez mogłaby jechać na 100% w trybie całodobowym.

Dlaczego zakładasz, że w spółdzielni będą bardziej "aktywni" ?

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lakiman

15- 20 zł czyli  mniej niż za CDA Premium, Disney+, czy HBO Max. 

Dobre, cena podobna do Viaplay z filmami. :-D :-D

Rzeczywiście bardzo logiczne. 👍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pawel Wiadomo, że jeśli z konta korzystają 4 obce osoby (a często znacznie więcej) w spóldzielni to ono wygeneruje większy ruch niż przy dozwolonym regulaminowo użytkowaniu w jednym gospodarstwie.

Dlatego też gdyby cała czwórka chciała założyć nawet najtańsze konta basic w 720p zapłaciłaby dziś łącznie 116 zł miesięcznie ;).

W COVIDowym 2020 przeciętny widz oglądał Netflixa 3h dziennie i to już był problem nie tylko dla ich infrastruktury, ale przede wszystkim dla dostawców Internetu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogi są dwie w przypadku SVOD. Taniej i więcej sprzedane ale drożej i mniej. Niestety Netflix nie jest wart 60zł... nie jest wart nawet 40zł. Aleeeee... przy możliwości podziału konta jest atrakcyjnie - na co było przyzwolenie i jeszcze jest. Tak jak napisał kolega wyżej... jeśli powstałby jeden slot za powiedzmy 20zł, to skończył by się ten straszny proceder kryminalny jaki się dzieje w naszym kraju, czyli dzielenie konta. Oni, czyli Netflix, mają swoje tabelki i zaryzykowali w tą stronę... czyli stronę droższą. To jest ich biznes. 

W Polsce ilość dzielących konto Netflix jest zatrważająca... bo na 12 milionów widzów opłaca tylko 2 miliony. Tutaj jeden mały nieprzemyślany ruch i skończy marnie. Tylko temu Netflix jest u nas tak popularny. Z resztę każda platforma SVOD jest dzielona. Pamiętajcie ci... co nie dzielą, że wypowiadają się tylko za siebie, bo jesteście jednostkami. Dzięki możliwości dzielenia konta uciekliśmy z "pirackiej zatoki" i dla mnie to jest wielki sukces. Ale zawsze rynek może się odwrócić i nie zarobi nikt.

Ciekawi mnie bardzo ruch Netflixa... naprawdę. Jak oni to u nas ugryzą...? :)

 

Edytowane przez Kirk
Wycięta zaczepka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 hours ago, swordfish said:

Przypomnę, że polskie badania ruchu sieciowego w serwisach vod wskazują na średnie oglądanie Netflixa przez 5-6 h na jednym urządzeniu ... miesięcznie. Netflix jest nr 1 w tym rankingu i ma 12 mln rzeczywistych userów (urządzeń).

Gemius nie wykazuje czasu oglądania - doczytaj jak działa to badanie i na czym polega ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.04.2023 o 17:42, Cinemaniac4K napisał(a):

Powiem tak... mam wszystkie wiodące platformy SVOD na rynku. Polemizowałbym strasznie, czy najchętniej zostawiliby Netflixa. Może tak być dziś... bo jest dzielenie konta. Ale jestem przekonany że u nas Netflix po blokadzie bardzo umoczy. Na razie mamy Hiszpanię i ciekaw jestem co będzie TAM za kolejny kwartał.

Spokojnie. Oni mają wszystko przemyślane. Na pewno stracą jakąś ilość ale to jest wliczone w ryzyko. Dzisiaj mają ponad 225mln userów i nawet jak zostanie 150mln to i tak są na dzień dzisiejszy do przodu w porównaniu do D+ czy HBO MAX, gdzie tam również jakaś część dzieli konta. Akurat wśród mojego grona, tylko NF jest dzielony.

NF zalał świat, zrobił świetny marketing, umie każdy tytuł sprzedać jeśli chce więc spore grono nie zrezygnuje, nawet gdy będzie musiało zapłacić pełną kwotę. Efekt części popkultury, z którego wielu nie bedzie chciało wypaść.

Oczywiście, nie ma opcji taniej dla jednej osoby 4K (np za pół ceny). Najpierw zachęcali, teraz odwracają kota ogonem. A ten za 29zł co ostatnio dostał 720p to daleko do 4K i gdy FHD jest często słabo jakością, to strach jak jest na 720p.

 

W dniu 29.04.2023 o 21:01, Arkon napisał(a):

Tu trafiłeś kulą w płot, bo ja od zawsze krytykuję zawartość Netflixa. Dużo wyżej cenię ich tańsze odpowiedniki, a szczególnie HBO Max. Tu jest idealny stosunek jakości do ceny. W Netflixie najwyżej cenię marketing.

Bo nieadekwatna cena do realiów. Nawet jeśli na NF masz 3 ciekawe produkcje w miesiącu, to w cenie NF za 60zł masz na 3 innych platformach 3x3 ciekawych produkcji w miesiącu. 3NF vs D+/HBO/Amazon 9 - rachunek jest prosty. Już nie wspomnę, że kombinatorzy jak się podzielą ze znajomymi to mają za 30zł to co w cenie NF za 60zł ;)

  

22 godziny temu, Pawop napisał(a):
22 godziny temu, Arkon napisał(a):
@Pawop Niby dlaczego Netflix kosztuje 2 razy tyle co Disney, który jakość 4K ma co najmniej równie dobrą, o ile nie lepszą?

Ponieważ ma trzy razy więcej treści.

Juz to kiedyś pisałem. D+ wydaje na treści około 30mld (Netflix ok 17mld) i nie kosztuje tyle co NF. Po prostu wyrobili sobie markę jako synonim platformy sVOD i teraz z tego spijają śmietankę.

 

  

W dniu 30.04.2023 o 00:48, Cinemaniac4K napisał(a):

Nie wiem jak u ciebie, ale moi znajomi mają dużo kasy na kontach i nie chcą podpinać żadnych kart i podawać CVV, a maja tylko jedno konto bankowe. Ja używam dwóch kont i mógłbym, ale że ja jestem podpięty pod czyjeś konto Netflix, to co się będę wychylał. U nas dookoła wszyscy jadą na kartach zdrapkach, bo tak jest bezpiecznie - a to co innego jak płatność kartą. 

Przecież w bankach można mieć wirtualne karty. Chociażby w Mbąku (konto darmowe jeśli nie weźmiesz karty do konta) można za darmo "wyrobić" kartę wirtualną (koszt używania też 0zł), czyli elektroniczna karta z nr karty i CVV. I dzięki temu działająca jako karta pre-paid można ją przypisać do wszystkich subskrypcji ;)

Edytowane przez spotify
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 mld wydaje nie Disney+, a cały Disney i dotyczy to "ABC and Disney TV studios, National Geographic and FX Productions. while Studios includes Marvel Studios, Walt Disney Pictures, Lucasfilm, Pixar and 20th Century Studios" oraz praw sportowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje D+ jako całość wszystkich swoich marek, gdzie swoje marki ma na swoim VOD. Prawa sportowe to już ESPN ale to nie kosztuje ok 13mld rocznie (30 D+ - 17 N)

Po prostu wydają inaczej kasę. Mniej produkują stąd mniej treści ale nie oznacza, że mniej wydają.

Dlatego napisałem, że NF sobie liczy bo ma wyrobioną markę w tym świecie i to wykorzystuje. A wykorzystuje, bo może ;)

Edytowane przez spotify
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, spotify napisał(a):

Spokojnie. Oni mają wszystko przemyślane. Na pewno stracą jakąś ilość ale to jest wliczone w ryzyko. Dzisiaj mają ponad 225mln userów i nawet jak zostanie 150mln to i tak są na dzień dzisiejszy do przodu w porównaniu do D+ czy HBO MAX, gdzie tam również jakaś część dzieli konta. Akurat wśród mojego grona, tylko NF jest dzielony.


Trochę nie wiesz o czym piszesz. Taki spadek abonentów to był by gwóźdź do trumny. Giełda by ich dobiła w moment. Oni nie mogą sobie na to pozwolić. A mało tego, przez swoje kredyty balansują na skraju opłacalności. U mnie wszyscy dookoła wszystko dzielę i tak działa 80% naszego rynku.

 

Godzinę temu, spotify napisał(a):

NF zalał świat, zrobił świetny marketing, umie każdy tytuł sprzedać jeśli chce więc spore grono nie zrezygnuje, nawet gdy będzie musiało zapłacić pełną kwotę. Efekt części popkultury, z którego wielu nie bedzie chciało wypaść.


Już nie jeden produkt zalał świat i znikł. Jest boom na produkt i nagle coś idzie nie tak (np. takie Pokemony) Pamiętasz Wizje TV? Co z niej zostało? Anteny na budynkach :) Nie ma produktów które się nie kończą.

 

Godzinę temu, spotify napisał(a):

Oczywiście, nie ma opcji taniej dla jednej osoby 4K (np za pół ceny). Najpierw zachęcali, teraz odwracają kota ogonem. A ten za 29zł co ostatnio dostał 720p to daleko do 4K i gdy FHD jest często słabo jakością, to strach jak jest na 720p.


No i tu jest ten problem co pisał kolega wyżej... jadą rozpędem po kasę. Wystarczy oferta na jeden przypisany TV za 20zł w jakości 4K i skończą się problemy. Kiedyś na bank do tego dorosną. Na razie wolą cisnąć na drożyznę i moim zdaniem się przejadą.

Netflix już nie jest taki atrakcyjny. Tak jak pisałem wcześniej... jak był Disney i filmy HITy to było atrakcyjnie. Dziś swoje nowe produkcje mają mało atrakcyjne. Trafi się serial jakiś dobry od święta i tyle. Rynek ich jeszcze bardzo mocno wyprostuje. Zobaczysz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, spotify said:

Wydaje D+ jako całość wszystkich swoich marek, gdzie swoje marki ma na swoim VOD. Prawa sportowe to już ESPN ale to nie kosztuje ok 13mld rocznie (30 D+ - 17 N)

Po prostu wydają inaczej kasę. Mniej produkują stąd mniej treści ale nie oznacza, że mniej wydają.

Z tych pieniędzy produkują do kina, dla kilku platform VOD, kilkudziesięciu kanałów telewizyjnych i kupują prawa sportowe.

Więc porównujesz coś czego nie da się porównać.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Cinemaniac4K napisał(a):


Trochę nie wiesz o czym piszesz. Taki spadek abonentów to był by gwóźdź do trumny. Giełda by ich dobiła w moment.

Napisałem jako przykład. Lepiej jak płaci 150mln niż z 225mln nie płaci 100mln, bo dzielą konta z każdym, z kim popadnie. Rentowność się liczy i na to giełda patrzy. Jeśli finansowo będzie to lepiej wyglądać przy 150mln (większy zarobek) niż przy 225mln userów, to giełda to poprze.

To wszystko jest skalkulowane. Ty nie wiesz o czym piszesz? Myślisz, że CEO NF się napił za dużo wódki i rano podjął decyzję o walce z dzieleniem kont?

 

Godzinę temu, Cinemaniac4K napisał(a):

Już nie jeden produkt zalał świat i znikł. Jest boom na produkt i nagle coś idzie nie tak (np. takie Pokemony) Pamiętasz Wizje TV? Co z niej zostało?

Ale nadal sVOD jest w modzie i rynek rośnie, bo inni też w tym siedzą i inwestują. Więc jeśli NF ma ryzykować to tu i teraz. Zaryzykowali produkowaniem taśmowych pażdzierzy na chybił trafił "w końcu się uda" i dalej na tym dobrze jeszcze wychodzą. Oczywiście głównie rosną w Azji ale dalej rosną.

Godzinę temu, Cinemaniac4K napisał(a):

A mało tego, przez swoje kredyty balansują na skraju opłacalności. U mnie wszyscy dookoła wszystko dzielę i tak działa 80% naszego rynku.

Wszyscy kręcą na kredycie. I nie balansują na opłacalności, bo sobie policz średnio 5dolarów przez 225mln userów (5 dolców już dałem skrajnie nisko) i zobacz, ile wychodzi miesięcznie. I to pomnóż przez 12 miesięcy. Wychodzi dużej więcej niż inwestują (17mld na kredycie) i na tym jeszcze zarabiają na czysto.

Godzinę temu, Cinemaniac4K napisał(a):

Wystarczy oferta na jeden przypisany TV za 20zł w jakości 4K i skończą się problemy. Kiedyś na bank do tego dorosną. Na razie wolą cisnąć na drożyznę i moim zdaniem się przejadą.

Dla kogo 20zł w 4K? Skoro za 29zł masz 720p? Nawet niech będzie 35-40zł, to zawsze mniej niż 60zł

 

Godzinę temu, Cinemaniac4K napisał(a):

Netflix już nie jest taki atrakcyjny.

Nie musisz tego pisać. Nigdy nie był. Jest tylko dlatego, że 15zł każdy płaci i dlatego głównie posiada. No i cała sieć nadal przez popularność tym żyje. Dobrych treści tyle co kot napłakał i każda inna platforma pod tym względem nie musi się wstydzić.

To nie moje zoo, nie moje małpy. Najwyżej straci userów. Co mnie to interesuje. Ale jeśli za każdy slot będzie kara finansowa np kolejne 15zł do 15zł i łącznie wyjdzie 30zł, to i tak wyjdzie lepiej niż mieć legalnie za 29zł 720p i będzie to koszt zbliżony do D+ czy HBO (przy czym  w D+ i HBO można jeszcze dzielić się między ludźmi). Tak czy siak przy ok 30zł mało kto zrezygnuje, jeśli jest przyzwyczajony do kablówki Netflix.

To jest wszystko i tak wróżenie z fusów. Będzie w Polsce zakaz dzielenia, będziemy wiedzieć na jakich zasadach (jaka kwota kary itd) to będziemy wiedzieć dużo lepiej jak rynek i userzy zareagują. Dla mnie to nawet dzisiaj 15zł to nie warte, bo mamy maj - raptem ok 3 dobre seriale i nawet filmu dobrego jeszcze w tym roku nie mieli......

 

24 minuty temu, bgmnt napisał(a):

Z tych pieniędzy produkują do kina, dla kilku platform VOD, kilkudziesięciu kanałów telewizyjnych i kupują prawa sportowe.

Dla jakich kilku platform? W USA masz ESPN  i Hulu. W Europie HULU jest w D+ i nie ma ESPN.

Nawet po bandzie licząc, że wydają na treści dla całej platformy D+ (bez ESPN) 15mld rocznie to wychodzi ok 90% tego co wydaje NF (17mld). A D+ kosztuje 30zł czyli jest dwa razy tańszy od NF w jakości 4K. Różnica 100% w standardowej cenie a 150% gdy kupisz D+ w promocji.

NF wydaje dużo na niskobudżetowe treści, stąd ogromna ilość premier. D+ w przypadku Marvela, SW czy seriali z HULU/FX wydaje więcej na kazdy jeden tytuł, stąd jest mniej premier. Ale wartość inwestycji jest podobna, jak nie większa niż w przypadku NF.

 

Niewiele mniej wydaje na treści Warner czy Universal. I tak dalej można wymieniać.

Po prostu NF liczy sobie za dużo. Z punktu widzenia biznesowego, to nie zarzut. Jeśli klient tyle płaci, to po co zmieniać.

Ale punktu widzenia usera - nie wart swojej ceny i jest zdecydowanie za drogi w stosunku do konkurencji. Tym bardziej, że większość to "śmieci" i nie wydaje więcej na treści 100% od innych aby wyceniać się na 100% więcej od innych. Za ich cenę można mieć 3 platformy legalnie. A gdy NF zablokuje dzielenie kont, to wykorzystując sytuację, że inni tego nie robią (jeszcze) to można mieć całą konkurencję - SkyShowtime, Amazon, Apple, HBO MAX, Disney+ w cenie za mniej niż 60zł. NF na jakościowe produkcje ma dzisiaj problem nawet z jedną powalczyć a gdzie dopiero z wszystkimi na raz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lakiman
Godzinę temu, spotify napisał(a):

 

 

Jest tylko dlatego, że 15zł każdy płaci i dlatego głównie posiada. 

 

 

Nie każdy tyle płaci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, spotify said:

Dla jakich kilku platform? W USA masz ESPN  i Hulu. W Europie HULU jest w D+ i nie ma ESPN.

 

To jest już kilka, a istnieje także Star+, Hotstar itd.

Same prawa do krykieta na Indie na poprzedni sezon kosztowały 3 mld dolarów ;).

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, bgmnt napisał(a):

 

To jest już kilka, a istnieje także Star+, Hotstar itd.

Same prawa do krykieta na Indie na poprzedni sezon kosztowały 3 mld dolarów ;).

Tylko, że przed przybyciem ponownym Igera, Disney wydawał ponad 30mld na treści (bodajże 34). Teraz przycieli na ok 30mld :) A ja założyłem w powyższym wpisie połowę tego czyli 15mld bez praw sportowych czy tasiemców do TV linearnej.

Przesyły, treści (ilość) to nie tłumaczenie, że tyle kosztują. Po prostu produkują za podobną kasę co inni więcej niskobudżetowych produkcji (przez to jest ilość tych premier) niż konkurencja. A liczą sobie tyle (najwięcej), bo Netflix ma wyrobioną markę, w wielu krajach są sami i dla wielu części świata są synonimem platformy streamingowej. Jak napisałem, mają do tego prawo i to wykorzystują.

Edytowane przez spotify
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, spotify napisał(a):

Rentowność się liczy i na to giełda patrzy. Jeśli finansowo będzie to lepiej wyglądać przy 150mln (większy zarobek) niż przy 225mln userów, to giełda to poprze.

To wszystko jest skalkulowane. Ty nie wiesz o czym piszesz? Myślisz, że CEO NF się napił za dużo wódki i rano podjął decyzję o walce z dzieleniem kont?


Nigdy nie wiesz jaka będzie rentowność... to jest tylko założenie tabelki w Excelu. Myślę że nikt do końca nie przemyślał blokady dzielenia. Wspomnisz moje słaowa.

 

6 godzin temu, spotify napisał(a):

Ale nadal sVOD jest w modzie i rynek rośnie, bo inni też w tym siedzą i inwestują.


Nadal SATelita jest w modzie... a Wizja TV przepadła. Chyba nie zrozumiałeś przesłania.

 

6 godzin temu, spotify napisał(a):

Dla kogo 20zł w 4K? Skoro za 29zł masz 720p? Nawet niech będzie 35-40zł, to zawsze mniej niż 60zł


Wspomniałem wypowiedz kolegi... za jedno urządzenie 4K to nawet nie jest warte 30zł... a gdzie 40.

 

A ogólnie to nie ma idealnej usługi. Nie ma idealnych włodarzy. Usługa pomimo popularności może się bardzo szybko zwinąć. Nie wiem czemu co poniektórzy dali by sobie obciąć rękę za to, że Netflix to król SVOD "forever"... a patrząc już dziś na jakość (kontent) stoi bardzo ale to bardzo nisko. Wieje nudą. Gdybym nie miał prawie wszystkich ofert SVOD (dzielonych), to chyba zaczął bym oglądać TV Puls...  hehe (żart oczywiście). Wszystko w życiu ma swój kres... i w niedalekiej przyszłości Netflix skończy tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Cinemaniac4K napisał(a):

Nigdy nie wiesz jaka będzie rentowność... to jest tylko założenie tabelki w Excelu. Myślę że nikt do końca nie przemyślał blokady dzielenia. Wspomnisz moje słaowa.

Nie pracujemy w NF, zeby wiedzieć, co im excel pokazał. Robili testy, są po wprowadzeniu w Kanadzie z sukcesem. Oczywiście Kanada to nie cały świat ale jakieś wnioski mają.

Próbuje tłumaczyć, że widzę sens w tym działaniu i do czego to zmierza. Jak się uda to NF, pójdą inni.

Natomiast cen i polityki nie popieram jako user (polityki w sensie - najpierw marchewka czyli dzielcie do woli sobie z kim chcecie i jak chcecie a teraz dostają ludzie kijem).

 

10 minut temu, Cinemaniac4K napisał(a):

Nadal SATelita jest w modzie... a Wizja TV przepadła. Chyba nie zrozumiałeś przesłania.

Dobrze rozumiem. NF to nie Wizja TV. To najbardziej popularna platforma na cały świecie. Na jednych rynkach traci, na innych zyskuje. Poza tym są na tyle elastyczni, że jak widać szybko reagują na zmiany. Były przesłanki, że inni wchodzą w swoje sVOD, postawili na swój kontent. Obecnie rozpędzeni robię korekty (tu mniej, tam mniej. tu zwolnimy itd) i jak inni krwawią to NF zarabia, bo są w tym grajdole zwanym streamingiem najdłużej i mają największy zasięg.

A co będzie dalej? Co mnie to obchodzi. Płakać za tym nie będę. Oczywiście że idealnej usługi nie ma. NF technicznie (poza wyjątkami i ich tych algorytmami) są w czołówce i dla wielu przykładem od strony technicznej ale pod względem treści (pozwolę sobie Ciebie zacytować)

10 minut temu, Cinemaniac4K napisał(a):

a patrząc już dziś na jakość (kontent) stoi bardzo ale to bardzo nisko. Wieje nudą.

Nie są jedyni na rynku i klient ma dzisiaj ogromny wybór aby sobie wybierać platformy pod siebie.

Edytowane przez spotify
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, spotify napisał(a):

Juz to kiedyś pisałem. D+ wydaje na treści około 30mld (Netflix ok 17mld) i nie kosztuje tyle co NF

Wydają więcej, ale gros ich produkcji trafia najpierw do kina, więc tam zarabiają drugie tyle. A część produkcji nawet do telewizji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...