Skocz do zawartości

Netflix – pytania, problemy, komentarze


enski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, lakiman napisał:

Ciekawe jakim sposobem chcą realnie ogarnąć temat współdzielenia kont.

Dostawcy treści mają na tyle skuteczne techniki blokowania współdzielenia kont, że większość nie poradzi sobie z obejściem. Jeśli nie blokują, to znaczy, że nie chcą.

 

 

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że jedyną opcją zabezpieczenia jest rejestracja urządzenia, np. wykupienie subskrypcji na 2 ekrany, czyli dwa urządzenia z możliwością jednej zmiany raz na 30 dni. 

To chociaż ograniczyłoby sytuacje typu jeden abonament na 10 osób. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wydaje mi się, że będą ciąć ceny. Jakieś tam zmiany będą, ale nic się jeszcze strasznego nie dzieje. Netflix ma się dobrze.
Licencje będą mieli, niektóre koncerny zapowiedziały, że nie będą filmów trzymać tylko dla siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Halo... plujki na mój stary TV... już nie będę wskazywał palcem... :) Właśnie wszystko wraca do normy a nawet lepiej bo jest lepiej ;) Na wszystkim co na razie sprawdziłem wrócił HDR i nawet podnieśli bitrate...  

Enola Hlmes znowu jest w HDR i w 1080p ma 4.89 Mb/s (wcześniej 1.15 Mb/s)... a Psie Pazury już z HDR ale w kosmicznym 18.30 Mb/s bitrate (mój TV w Netflix takiego jeszcze nie widział). Czyli można? Można... i dość mam "pierdzielnienia" że TV jest stary bo co po niektórzy robią się już żenująco śmieszni.  

@Zuzia zobacz zmiany i wszędzie wrócił HDR i z jakim wysokim bitrate:

Gambit królowej / bitrate 3,98, 3.13 Mb/s (różny bitrate w zależności od odcinka) > 18.30 Mb/s

Stranger Things S01, S02, S03 / bitrate 8.56, 9.66, 11.57, 12.39 Mb/s (różny bitrate w zależności od odcinka) > 18.01, 17.80, 8.25 (tu na jednym odcinku nie wskoczył więcej), 18.12 Mb/s 
Diabeł wcielony / bitrate 16.40 Mb/s > 18.15 Mb/s 
Nie patrz w górę / bitrate 8,75 Mb/s > 17.89 Mb/s

Armia złodziei / bitrate 6.47 Mb/s > 17.93 Mb/s

Old guard / bitrate 6.67 Mb/s > 17.93 Mb/s

 

ale np...
Tyler Rake: Ocalenie / bitrate 3.77 Mb/s > ma tylko 8.61 Mb/s z HDR
Bright / bitrate 2.29 Mb/s > ma tylko 10.86 Mb/s z HDR
The Highwayman / bitrate 2.38 Mb/s > ma tylko 10.86 Mb/s z HDR

i więcej nie da się rozkręcić. Myślę że zaczynają się jakieś zmiany na  CDN,ach i jeszcze dojedzie do 18 Mb/s albo coś przybliżonego. Widać że coś działają... i idzie mocno ku poprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pawop Hahahahahahahaha.... rozwalasz mnie coraz bardziej. Tylko że ja nic nie zrobiłem... i jest dobrze... :) Czyli co... TV się sam "naprawił" ? Cuda panie... cuda...  :rofl:

A tak już serio bo powyżej to kabaret... musieli dobrze poszperać i wpadli na to co zepsuli. Nie sądzisz chyba że naprawili to tylko dla mnie co? :) Więc znowu kłamiesz że problem miałem "tylko Ja..." :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lakiman

Wczoraj sprawdziłem i ciekawostka, np. w serialu HD z HDR wszystko ładnie się załącza, ale np w serialu 4K, gdzie powinien być HDR tego brakuje. ("Dom z papieru").Zatem loteria.

Dotyczy to Android TV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lakiman
18 godzin temu, Cinemaniac4K napisał:

@Pawop Hahahahahahahaha.... rozwalasz mnie coraz bardziej. Tylko że ja nic nie zrobiłem... i jest dobrze... :) Czyli co... TV się sam "naprawił" ? Cuda panie... cuda...  :rofl:

A tak już serio bo powyżej to kabaret... musieli dobrze poszperać i wpadli na to co zepsuli. Nie sądzisz chyba że naprawili to tylko dla mnie co? :) Więc znowu kłamiesz że problem miałem "tylko Ja..." :) 

Ja dostałem bardzo długiego maila od wsparcia technicznego Netflixa 

Zupełnie brak odniesienia do systemu Android TV czy  "wieku" i możliwości telewizora.

O takie dane zostałem poproszony.

Ogólnie całość dotyczyła internetu i technikaliami związanymi z jakimiś stykami, przesyłaniem danych itp. Podobno, że jedne apki mogą działać bardzo dobrze a jedna może się wykrzaczyć (akurat  Netflix).

Problem leży wyłącznie po stronie dostawcy internetu.

Tylko jak to możliwe, że na Apple 4K , oraz ultraboxie jest wszystko w porządku a sprzęty korzystają z tej samej lini dosyłu internetu.. 😉

 

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, ircios napisał:

I jak w DVB-T2 będzie. Reklama przerywana filmem.

Bez przesady. Na player. pl podczas filmu góra trzy bloki krótsze niz w TV. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lakiman ja kontaktowałem się z Netflix'em chyba z 6 razy... 3 razy na czacie i 3 razy przez telefon. Najlepsza była babka ostatnia na czacie która po kilku pytaniach sama zamknęła okno - dla mnie ona powinna od razu wylecieć na zbity pysk. Tam jest patologia... i chyba trafiają tam wszystkie gwiazdy typu Gogglebox albo Królowe życia haha - "zobaczysz tam się nic nie robi tylko odpowiadasz na pytania a tu masz gotowe odpowiedzi" haha... :) Ja powiem ci jak to kiedyś wyglądało w dobrych czasach. Netflix tak się fajnie zabezpieczył że na komputerze i na wszystkich urządzeniach mogą podglądać twoje osiągi sami bez żadnego podawania. Widzieli twoją prędkość internetu [Throughput] oraz bitrate i skąd leci materiał [CDN]. Temu w aplikacji masz ten kod serwisowy. No było pięknie do czasu kiedy nie wyszło że to wszystko działa na ich niekorzyść bo klient w większości przypadków miał rację. Podejrzewam że poziom obsługi przeszkolenia i samej wiedzy video-audio-informatycznej też spadła do zera więc już nie spoglądają na dane które otrzymują LIVE.

Ja z tych 6 kontaktów na Netflix raz tylko trafiłem na kobietę która męczyła mnie z godzinę na czacie... spisała model TV... wersję aplikacji (ale to były wszystkie dane tam dostępne). Musiałem wymienić jakie filmy, jaki bitrate, jaki mam internet w danym momencie. No i cyk... naprawili. Podejrzewam że przyłożyłem się do całej sytuacji bo biega teraz jeszcze lepiej i że już niczego nie "zepsują". Bitrate teraz osiąga tyle co w nowych urządzeniach czyli około 18 Mb/s i na wszystko wskoczył HDR.

Edytowane przez Cinemaniac4K
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.05.2022 o 12:07, Cinemaniac4K napisał:


@Zuzia zobacz zmiany i wszędzie wrócił HDR i z jakim wysokim bitrate:

Gambit królowej / bitrate 3,98, 3.13 Mb/s (różny bitrate w zależności od odcinka) > 18.30 Mb/s

Stranger Things S01, S02, S03 / bitrate 8.56, 9.66, 11.57, 12.39 Mb/s (różny bitrate w zależności od odcinka) > 18.01, 17.80, 8.25 (tu na jednym odcinku nie wskoczył więcej), 18.12 Mb/s 
Diabeł wcielony / bitrate 16.40 Mb/s > 18.15 Mb/s 
Nie patrz w górę / bitrate 8,75 Mb/s > 17.89 Mb/s

Armia złodziei / bitrate 6.47 Mb/s > 17.93 Mb/s

Old guard / bitrate 6.67 Mb/s > 17.93 Mb/s

 

ale np...
Tyler Rake: Ocalenie / bitrate 3.77 Mb/s > ma tylko 8.61 Mb/s z HDR
Bright / bitrate 2.29 Mb/s > ma tylko 10.86 Mb/s z HDR
The Highwayman / bitrate 2.38 Mb/s > ma tylko 10.86 Mb/s z HDR

i więcej nie da się rozkręcić. Myślę że zaczynają się jakieś zmiany na  CDN,ach i jeszcze dojedzie do 18 Mb/s albo coś przybliżonego. Widać że coś działają... i idzie mocno ku poprawie.

 

23 minuty temu, Cinemaniac4K napisał:

Ja z tych 6 kontaktów na Netflix raz tylko trafiłem na kobietę która męczyła mnie z godzinę na czacie... spisała model TV... wersję aplikacji (ale to były wszystkie dane tam dostępne). Musiałem wymienić jakie filmy, jaki bitrate, jaki mam internet w danym momencie. No i cyk... naprawili. Podejrzewam że przyłożyłem się do całej sytuacji bo biega teraz jeszcze lepiej i już niczego nie "zepsują". Bitrate teraz osiąga tyle co w nowych urządzeniach czyli około 18 Mb/s i na wszystko wskoczył HDR.

 

Odrobina samozaparcia i okazało się, że nie ma potrzeby abyś wymieniał telewizor z 2017 roku specjalnie pod Netflixa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem już o tym, że geolokalizacja w większości przypadków nie działa, bo adresy IP w wielu usługach są przypisywane po całym kraju losowo ;).

Dlatego też akurat tego typu sprawdzanie userów w Netflixie nie będzie miało żadnej racji bytu i oni na pewno sobie z tego zdają sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hahahahaha... aż strach pomyśleć jak to faktycznie by miało działać. Jakie jaja będą jak będziesz odpalał w jednym domu tylko jedno po GSM a drugie po WiFi i oskarży cię o dzielenie... :rofl:

Jest jedno wyjście... chyba podobnie to miało działać na Spotify (choć to też dzielimy ze znajomymi) że niby sprawdza czy czasem urządzenia "spotykają się" pod jednym IP. Używam już 2 lata... i nigdy się nie rzucali. Już kiedyś o tym pisałem - ja sądzę że im chodzi o niewiadome dzielenie. Wiele jest sytuacji takich że ktoś dalej przekazuje dane i z 5 osób robi się 50. Zwykłego dzielenia nigdy nie zablokują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, swordfish napisał:

Zarejestrowałem się do Netflixa z nowego urządzenia i przyszedł mi mail z lokalizacją odległą o 500 km. Według Netflixa woj. śląskie jest woj. zachodniopomorskim.

Zmienne IP. Dlatego.

Ale nie ma co tym się przejmować. Ja mam podobnie.

Żadnej blokady w przyszłości Netflix nie wprowadzi w związku z tym.

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Może trochę głupie pytanie, na ile wiarygodny jest test połączenia w aplikacji Android TV w Netflixie..?

Co ciekawe, gdy jest ustawione wi-fi test pokazuje ponad 150 Mb/s.

Przez kabel ethernetowy jest obecnie nieco ponad  50 Mb/s. 🤔

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...