bart18 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 (edytowane) W HD będą kanały PPV, więc dlatego tak mówią. A czy będą w ramówkach to zależy czy coś sprzedadzą TVP. Edytowane 1 Sierpnia 2018 przez bart18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 dlaczego robią testy na transponderze który u mnie przy idealnej pogodzie wyciąga około 12,7DB? i teraz pytanie kupić czy nie kupić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ezequiel93 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 I cały plan o obrazie Super HD spalił na panewce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Tak się zastanowiłem i nic a nic nie rozumiem z postępowania CP. Mają kilka milionów abonentów. Jednym z nich jestem od niedawna ja. W ICOK nie mam śladu po pakiecie Polsat Sport Premium. To akurat nie dziwne biorąc pod uwagę to, że kombinują z jakimiś aneksami, 3-letnimi umowami, itp. Tak czy inaczej nie mam po prostu możliwości kupna tej paczki tak jak paczki Eleven, czyli zaznaczając ptaszek przy tym pakiecie. Jest inaczej - widzę na ekranie Polsat Sport Premium 1 i 2 planszę z... numerem telefonu do nich. I teraz sedno sprawy - czy oni naprawdę zamierzają to wszystko obsłużyć przez infolinię? Jakie są moce przerobowe infolinii, która i tak często jest przeciążona, co skutkuje czekaniem na rozmowę nierzadko po 15-20 minut? Ile niby infolinia jest w stanie dziennie przerobić takich zamówień? Ktoś chyba naprawdę mocno upadł na głowę Jakby w 2 tygodnie dostęp do LM i LE chciało uzyskać powiedzmy 200 tys. abonentów, to dziennie musieliby przerobić 15 tys. zleceń. Realne? A 200 tys. to tylko niewielki ułamek klientów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Myślisz, że nagle 200 tyś ab CP rzuci się na LM gdzie wcześniej jej nie mieli? Wątpię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 bez przesady kanały śmigają nawet przy 8-9DB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 (edytowane) Ależ to by było straszne gdyby abonenci dostali coś za darmo! Jeśli by ci było z tego powodu źle to znaczy, że jesteś zawistnym ocenzurowano. Tak jakby tobie w tym momencie ktoś coś zabrał.Nie jestem zawistny, dla twojej informacji nie mam tego pakietu i miał nie będę ale też nie chce go mieć za darmo skoro jest płatny. Kto sobie opłacił ten ma. Ja nikomu nie zazdroszczę, bo takie są zasady. Jak będę chciał to sobie kupię ale nie liczę tak jak ty że ktoś ma mi coś da za darmo skoro inni za to musieli zapłacić. Edytowane 2 Sierpnia 2018 przez tail# Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Postaw się na miejscu tych którzy celowo przedłużyli umowy aby mieć dostęp, a operator włączy dla wszystkich za darmo? Byłbyś zadowolony z tego powodu? Przecież cały czas tak jest i nie tylko w CP. Są okna otwarte np. wyższych pakietów i ktoś za te programy w trakcie okna otwartego płaci a inny ma za darmo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ezequiel93 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Zresztą sam fakt, że na razie nie można zamawiać pakietu jako opcji dodatkowej np. na miesiąc, świadczy o tym, że być może jakieś okno dla wszystkich jest szykowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 (edytowane) Myślisz, że nagle 200 tyś ab CP rzuci się na LM gdzie wcześniej jej nie mieli? Wątpię. Ile osób byłoby zainteresowanych to sprawa drugorzędna. Pierwszorzędna jest taka, że CP już od samego początku sprawę utrudnia. Każe wydzwaniać, zmusza udać się do APS. Wiele osób tego po prostu nie lubi. Na dzień dzisiejszy nic nie da się załatwić on-line przez ICOK i nie widać na horyzoncie zmian niestety. Chytrość sprawia, że nie można tego włączyć jak np. Eleven albo HBO? Byłoby dużo wygodniej. Pytanie co wyszło im z obliczeń, tj. ile osób powinno to kupić, żeby interes względnie miał szansę się zwrócić. Ale mam wątpliwości, czy infolinia będzie w stanie to sprawnie obsłużyć. Edytowane 2 Sierpnia 2018 przez jaszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Właśnie dodali logotypy na dekoderze, jak będzie to czerwone "SUPER HD" też przy emisji to trochę będzie wioska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunkore Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Przecież kolorowe loga obecnie na Polsatach Sport to normalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flot Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Biorąc pod uwagę jakie warunki dali NC+ (do końca roku oczywiście) , a jakie są - lub ich nie ma, dla obecnych abonentów CP , to ja poczekam...Zresztą zamówiłem kontakt z infolinią i po rozmowie z konsulem, to ja na pewno nie dam się wydym..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 (edytowane) Widzisz, gdyby wszyscy wyciągnęli wnioski te same co ty, to Polsat sam byłby zmuszony wyjść z dobrą ofertą, a tak to kombinują z przedłużaniem umów, a reszta narzeka dzięki tym którzy dali się jak to nazwałeś wyd... Edytowane 2 Sierpnia 2018 przez tail# Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Widzisz, gdyby wszyscy wyciągnęli wnioski te same co ty, to Polsat sam byłby zmuszony wyjść z dobrą ofertą, a tak to kombinują z przedłużaniem umów, a reszta narzeka dzięki tym którzy dali się jak to nazwałeś wyd... Bo przedłużać też trzeba umieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Nie wiem o co wam chodzi przecież CP-y też dostają pół roku za darmo i jeszcze wtedy mają rabat na abonament. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Nie wiem o co wam chodzi przecież CP-y też dostają pół roku za darmo i jeszcze wtedy mają rabat na abonament. ja dostałem 24/6 ze skróceniem obecnej umowy o 6 i 6 miesięcy przed końcem mogę znowu wypowiedzieć czyli "sztywnych " mam de facto 12 miesięcy no chyba że będę chciał przejść do nc+ to 18 ale nie będę chciał bo cp ma ligę mistrzów na 3 lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flot Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Bo przedłużać też trzeba umieć Jak będę miał 7 miesięcy do końca umowy .... Przedłużać to ja umiem od 5 lat...Chodzi mi o abo, którzy mają więcej niż możliwość wypowiedzenia. Nie wiem o co wam chodzi przecież CP-y też dostają pół roku za darmo i jeszcze wtedy mają rabat na abonament. To że dają 6 miesięcy to ja wiem. Ale nie w moim przypadku. Mam 9 . Chodzi o sam fakt ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BizzareX Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Ja się zastanawiam,czy nie pomyliłem platform?.Abonenci NC+ mają otwarte okno z LM do końca roku,natomiast dla swoich abonentów CP,nie przygotował przynajmniej miesięcznego.Podobnie jak Z Eleven 4 do którego,dostęp mają jedynie abonenci konkurencji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek93 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Mam dwa pytania czy orientuje się ktoś może dla czego Ci genialni technicy Polsatu nie ogarneli ścieżki w AC-3 bądź E-AC-3 skoro to takie SuperHD to dlaczego dźwięk w stereo? A drugie pytanie jeżeli podpisze teraz umowę na abonament z najnowszem modułem CP to będzie on w stanie zdekodować 4K jeśli w przyszłości część meczów będzie nadawana w takiej technologii? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 (edytowane) 1) Bo Cyfrowy Polsat jest zacofany technologicznie. 2) Nie jestem pewien, ale ten moduł może mieć problem z kanałami 4K - najlepiej niech w tej sprawie wypowie się kolega @support. Edytowane 3 Sierpnia 2018 przez SatExpert Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 (edytowane) Ja się zastanawiam,czy nie pomyliłem platform?.Abonenci NC+ mają otwarte okno z LM do końca roku,natomiast dla swoich abonentów CP,nie przygotował przynajmniej miesięcznego.Podobnie jak Z Eleven 4 do którego,dostęp mają jedynie abonenci konkurencji. I każe biegać do APS-ów w celu podpisywania aneksów i cyrografów, albo wydzwaniać na infolinię. Sytuacja kuriozum. Sąsiad - fan LM - był dzisiaj w APS-ie i powiedział, że czeski film. Tak mu namieszali w głowie, że wrócił bez niczego. Ma 60 lat, więc nie jest mu łatwo ogarnąć to wszystko. A można było zaoferować również ofertę nazwijmy to "bez zobowiązań", z opcją włączenia w ICOK jak Eleven, nawet jeśli miało by być trochę drożej niż po aneksie. Nie ma się co oszukiwać, CP pokazał swoim klientom palec wiadomo który. Edytowane 3 Sierpnia 2018 przez jaszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximus2 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Ciekawe czy z czasem nastąpi korekta ofert z LM. Bo jak się okazuje na przykładzie konkurencyjnej platformy oferta jest delikatnie mówiąc średnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Średnia, to mało powiedziane - SŁABA! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xMaraSSx Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 (edytowane) Nie jestem pewien, ale ten moduł może mieć problem z kanałami 4K - najlepiej niech w tej sprawie wypowie się kolega @support. Dekoduje tuner wbudowany w TV (jeśli wyświetla kanały 4K FTA to da radę), moduł tylko daje dostęp. Edytowane 3 Sierpnia 2018 przez xMaraSSx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi