Skocz do zawartości

Strong 6860


Gość PawelU1981
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No i spełniło się marzenie WSZ. Sprawa dekoderów Strong zostanie skierowana do UOKiK :!: Już w przyszłym tygodniu zostanie wysłane pismo do Urzędu. Sprawa dotyczy problemów z dostępem do paczki kanałów radiowych. Jeden z abonentów Cyfry poskarżył się redakcji serwisu media2.pl która przejęła się tą sprawą. WSZ chciał zrobić aferę z powodu braku aktualizacji oprogramowania, która uniemożliwia korzystanie m.in z radia. Miejmy nadzieję, że Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zajmie się tą sprawą i rozwiąże ją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

James jeśli się dowiesz kiedy Owy Mądry Klient skieruje już owy Mądry Klient złoży już to pismo.. a jeszcze lepiej gdybyś wiedział że cyfra + wie już o tym mądrym występku to daj znać. Wtedy napiszę im meila i nie tylko ja pewnie.. odnośnie.. softu do tego tunera. Zobaczymy co powiedzą.

Oby nie wydali softu na biegu.. ( o ile wogóle ma KTO im wydać owy soft.. bo może.. ten tuner jest tak " słaby " że nawet softu nie potrafią napisać )

 

Bardzo się ciesze i myśle że gra warta świeczki.

C+ gania ludzi i sądzi ludzi za podbijanie kart ...

To i teraz trafiła kosa na kamień.. o ile ten kamień będzie dość duży...

Liczmy że tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie topic o N.. w każdej platformnie coś by się znalazło ale tu mowa o Strongu..

 

Jest tak jak mowiłem

 

Z informacji uzyskanych w biurze prasowym Cyfry Plus wynika, że zawinił dostawca oprogramowania do dekoderów Strong, który od kilku miesięcy nie może sobie poradzić z jego modyfikacją.

 

Operator twierdzi, że płatne usługi takie jak radio, czy też usługi interaktywne to dodatkowe opcje, które są udostępniane klientom bezpłatnie i nie stanowią części oferty.

- Kpina.

 

Słuchajcie tego:

Podczas rozmowy telefonicznej poinformowano Pana Kamila, że ma możliwości wymiany dekodera na inny pozbawiony wad. – Możemy Panu wymienić na innego Stronga – usłyszał Pan Kamil podczas rozmowy.
:lol2::brawo: się uśmiałem po pachy. Ludzie chyba tam pracują po Komedzie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Informacja zaciągnięta u źródła w Canal+

Dekodery Strong 6860 są produkowane specjalnie na zamówienie i na wyłączność dla Canal+.

W związku z tym nie będzie go można znaleźć na stronie Stronga, jak również, nie jest możliwy zakup dekodera, bezpośrednio u producenta - bo poprostu, produkt ten jest zastrzeżony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko nasuwa się jedno ale jak ważne tu pytanie.

Czekać..

 

Ile ?!

 

To już wielki monopol Cyfra + i takie informacje powinniśmy mieć na tacy. I tak musi być.

Powinniśmy znać datę wydania oprogramowania. Bo to nie firma w której pracują 2 osoby.

Robią nas w Balona.

Grudzień, styczeń , luty , marzec, już prawie kwiecień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem pytanie o nowy soft. Program komputerowy odpowiadający na pytania wylosował dla mnie taką odpowiedź:

dziękuję za korespondencję. Odpowiadając na e-mail informuję, iż cały czas trwają prace nad jak najszybszym wprowadzeniem nowego oprogramowania do dekodera Strong. W chwili obecnej, aby uzyskać dźwięk na kanałach radiowych, po wyborze ścieżki radiowej należy nacisnąć przycisk MENU i powrócić przyciskiem BACK. Dźwięk pojawia się.

Pominąłem oczywiście standardowe zwroty, które są zawsze.

Myślę, że na Boże Narodzenie doczekamy się nowego oprogramowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem pytanie o nowy soft. Program komputerowy odpowiadający na pytania wylosował dla mnie taką odpowiedź:
dziękuję za korespondencję. Odpowiadając na e-mail informuję, iż cały czas trwają prace nad jak najszybszym wprowadzeniem nowego oprogramowania do dekodera Strong. W chwili obecnej, aby uzyskać dźwięk na kanałach radiowych, po wyborze ścieżki radiowej należy nacisnąć przycisk MENU i powrócić przyciskiem BACK. Dźwięk pojawia się.

Pominąłem oczywiście standardowe zwroty, które są zawsze.

Myślę, że na Boże Narodzenie doczekamy się nowego oprogramowania.

 

Burli źle sie podpisałeś w tym mailu :D ja napisalem "nie zadowolony abonent" i po pól godziny zadzwonili do mnie na komórkę jakiś tam technik nic nie pomógł ale słowo "nie zadowolony" podziałało. (w wolnym tłumaczeniu nie zadowolony = rezygnujący z usług Cyfry+) :D Spróbuj tak napisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze przyczepiłem się do braku usług multimedialnych. Program chyba tego nie zrozumiał, więc nie wylosował odpowiedzi z tym.

@RaPi Nikt nie zaprzecza ewolucji.

@ciacho007 Żywego konsultanta takim mailem, jaki wysłałem, wyprowadziłbym z równowagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem dzisiaj do Cyfry + w sprawie Stronga i po kilku minutach dostałem taką odpowiedź:

"dziękujemy za czas poświęcony na kontakt z nami. W odpowiedzi na Pana e-mail, informujemy, że odbiór programów radiowych jest utrudniony. Aby odbierać wszystkie dostępne programy radiowe należy:

- wybrać program radiowy (np. CYFRA+ RMF),

- wybrać "AUDIO" na pilocie dekodera,

- nacisnąć strzałkę w prawo, aby zmienić ścieżkę radiową na 2

- nacisnąć "MENU", a następnie "BACK",

 

Przy wyborze kolejnego programu radiowego lub programu Music Choice należy powtórzyć opisaną procedurę.

 

Obecnie, w dalszym ciągu trwają prace z producentem dekodera Strong STR 6860, mające na celu poprawę odbioru programów radiowych. Wprowadzenie poprawnej wersji oprogramowania do używanego przez Pana dekodera umożliwi prawidłowe funkcjonowanie ww. programów.

 

Dekoder Strong SRT 6860 nie posiada funkcji interaktywnej, w związku z tym programy CYFRA+ GRY oraz INFO+ są niedostępne.

Jednocześnie informujemy, że funkcja EPG uzależniona jest od modelu dekodera. W przypadku dekodera STRONG SRT 6860 funkcja EPG pozawala na wyświetlania informacji na temat obecnej i przyszłej audycji na wybranym programie. Rozbudowana funkcja EPG dostępna jest na dekoderze Mediasat. Obecnie możemy zaoferować Panu najem takiego dekodera. Czynsz najmu sprzętu wynosi 10 zł miesięcznie. Jeżeli jest Pan zainteresowany takim rozwiązaniem, prosimy o kontakt z Autoryzowanym Dystrybutorem CYFRY+.

 

Mając na uwadze nasza dalsza współpracę, postanowiliśmy przyznać Panu bezpłatny dostęp do odbieranego przez Pana pakietu w kwietniu 2008 roku.

 

Ufamy, iż przedstawione wyjaśnienia przyjmie Pan ze zrozumieniem. Przepraszamy jednocześnie za wszelkie niedogodności na jakie został Pan narażony."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...