markar Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Mogę się podjąć. Skasować kanały czyli najzwyczajniej w świecie skasować kanał po kanale -nie USTAWIENIA FABRYCZNE? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krispl Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Niestety przeprowadziłem test i Ferguson Ariva 200 podłączony zamiast HF8900 działa bez zarzutu na tym transponderze. HF8900 tnie i to bardzo. Bez zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alcatraz Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 No ale co Ty za test przeprowadziłeś? Podłączenie A200 zamiast HF8900? To nie o taki test chodziło:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Orbita Opublikowano 12 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Już test nie jest potrzebny - zostało to sprawdzone, pomógł @Alcatraz, to nie to. Szukamy dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Tak jak już opisałem w wątku o problemach z odbiorem w CP na koszt Cyfrowego Polsatu przyjedzie do mnie monter-instalator i dokona sprawdzenia możliwości odbioru 11158V DVB S-2 27500 3/4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alcatraz Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Na kiedy masz wyznaczoną jego wizytę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 (edytowane) Instalator się odezwie. Sprawdzenie będzie dotyczyć pod kątem Fergusonów. Inne dekodery działają. Zainteresowanie CP wydaje się być naprawdę znaczące, zobaczymy. Cieszę się, że CP nie odepchnął tematu od siebie. Edytowane 16 Października 2015 przez markar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alcatraz Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Również się cieszę i mam nadzieję, że nie będzie to działanie "na odczepne". Na swoje zgłoszenie otrzymałem od Polsatu taką odpowiedź: W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie uprzejmie informujemy, że Cyfrowy Polsat świadczy Usługę prawidłowo zgodnie z warunkami Umowy i nie odnotował problemów związanych z nadawaniem sygnału. Zaznaczamy, że przyczyn zgłaszanych przez Pana problemów należy upatrywać w dekoderze do którego włożony jest moduł CAM. Tym samym w przedmiotowej sprawie zalecamy kontakt z producentem posiadanego przez Pana dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly1982 Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Jakoś tylko ferdki mają problem z tym transporterem . Polsat musi nadawać właściwie ten transporter jak inne tunery go odbierają poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krispl Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Czy Ariva TT też ma problemy z w/w transponderem ? Tuner jest nadal w sprzedaży z gwarancją, ma logo DVBS więc nie wiem co na to sprzedawcy i producent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Są modele HF8900, które odbierają a są takie co nie odbierają. Tak samo TT. Pies pogrzebany w szczegółach. Tylko CP i Ferguson wie o co kaman.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotr77sat Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Najlepiej się pozbyć takiego tunera. Jak tak zrobiłem. Raczej żadnego suportu dla tego tunera nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alcatraz Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Najlepiej się pozbyć takiego tunera. Jak tak zrobiłem. Raczej żadnego suportu dla tego tunera nie będzie. Z całym szacunkiem ale takie "rady" nie wnoszą niczego sensownego do dyskusji. Jak zapewne kolega wie, te tunery nie były rozdawane za darmo, powiem więcej, należały do najdroższych w swojej kategorii więc "pozbycie się" ich oraz zakup kolejnych jest przedsięwzięciem raczej mało sensownym... Tym bardziej mając na uwadze niewiadome decyzje np. ze strony platformy nc+ a dotyczące parowania z dekoderami platformowymi. Jeśli np. za rok lub dwa nie będzie można w ogóle użytkować tej platformy na urządzeniach niezależnych producentów, to kolega znowu poradzi "pozbycie się takiego tunera"!? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotr77sat Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Wiem że drogi. Też dałem za niego prawie 1300. Ale jak ma leżeć bezużyteczny w szafie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alcatraz Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 No bez przesady... Problem jest tylko z jednym transponderem - do bezużyteczności jeszcze bardzo daleko...) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 (edytowane) U mojej mamy na 60-tce śmiga 11158V aż miło na Samsungu DSB-H370G a jak podłączę mojego drugiego HF-a to tnie jak diabli. Tak się jeszcze zastanawiam, że 11158V jest głównym transponderem do przesyłania uprawnień dla odbiorników CP- może tu coś przeszkadza? @Mr Orbita - jak Twoje śledztwo? U mnie jutro zawita instalator na koszt Cyfrowego Polsatu, jestem ciekaw jego opinii Nie pierwszy raz coś jest nie tak ze zmianami od CP. Pamiętacie zwykłe moduły CI od Polsatu - cięło -prawie identycznie- na 11471V -Nick Jr i Nickelodeon. Od ręki wymieniali moduły. Ktoś wie co było tego powodem??? Edytowane 20 Października 2015 przez markar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alcatraz Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Markar, to ugość Pana i postaraj się o jak najwięcej informacji:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Miałem gościa z CP. Pan potwierdził prawidłowe ustawienie anteny, sprawdził profesjonalnym miernikiem. Minimalnie przekręcił konwerterem i zyskał ponoć 2%....Konkluzja jest taka, że ustawienie anteny jest OK a problem z Fergusonami nadal jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Ja się zastanawiam, jak ten problem się ma do problemu z cięciem streamu z E2 na VLC i niemożnością odtwarzania nagrań z E2 na kompie z któregoś z transponderów CP (gdzieś to chyba jest opisane w innym wątku). Na pewno to wychodziło na przekazie TVP 2 HD, Polsat HD i starym przekazie HBO HD (wszystkie szły z tego samego transpondera, ale nie wiem, czy to ten sam, co sprawia problemy na Fergussonach). VLC coś krzyczało, że brakuje ciągłości strumienia, czy coś takiego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Orbita Opublikowano 22 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Nie, to nie ten sam problem - inny transponder (12,265V) do tego to było też przed 1 października. Strumienie da się nagrywać, tylko trzeba je czyścić np. TS Doctorem @markar - coś wypowiadał się co dalej w takim razie z tematem? Bo owszem przyjechał, ale nadal nie możesz oglądać, więc problem nie jest rozwiązany - CP ma jakieś dalsze pomysły dla Ciebie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Na razie cisza ze strony CP. Pan spisał protokół i tyle. Czekam na kontakt od nich bo w końcu reklamacja nie jest załatwiona a jakby nie było mam u nich 4 kontrakty aktywne! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alcatraz Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 (edytowane) Dzisiaj otrzymałem mailem "oficjalne stanowisko serwisu firmy Ferguson": W związku ze zgłoszeniami dotyczącymi braku odbioru kanałów nadawanych na wybranych transponderach (częstotliwościach) na satelicie Hot Bird (13°E) przez posiadaczy odbiorników serii HF oraz Ariva TT informujemy: Problemy w działaniu i prawidłowym odbiorze wynikają ze zmian wartości i sposobu transmisji wprowadzonych przez nadawcę. Zacięcia sygnału w trakcie odbioru spowodowane są znacznym spadkiem jakości sygnału pomimo zachowania jego normalnego poziomu. Nieznaczną poprawę jakości sygnału można uzyskać poprzez korektę kąta obrotu wokół osi konwertera. Ferguson projektując odbiorniki HF i Ariva TT (obecnie są to już kilkuletnie urządzenia), które dotychczas prawidłowo i bez zarzutu spełniały swoją rolę, nie może ponosić odpowiedzialności za działania i zmiany wprowadzane przez nadawców. Informujemy, że nie istnieją możliwości techniczne programowego skorygowania i wzmocnienia słabej jakości sygnału nadawcy. Przy okazji:https://satkurier.pl/news/120948/cyfrowy-polsat-i-nc-problemy-z-obrazem-na-kilku-kanalach-akt.htmlProsimy poczytać komentarze. Pozwoliłem sobie "wytłuścić" w tekście najbardziej fascynujący moim zdaniem fragment;-) Czyli mamy klasyczną "polską" sytuację - jeden zrzuca winę na drugiego i nikt nie ma zamiaru pomóc użytkownikom. Ferguson "nie może ponosić odpowiedzialności za działania i zmiany wprowadzane przez nadawców" a nadawca na moje zgłoszenie odpowiedział tak (cyt.): Cyfrowy Polsat świadczy Usługę prawidłowo zgodnie z warunkami Umowy i nie odnotował problemów związanych z nadawaniem sygnału. Zaznaczamy, że przyczyn zgłaszanych przez Pana problemów należy upatrywać w dekoderze do którego włożony jest moduł CAM. Tym samym w przedmiotowej sprawie zalecamy kontakt z producentem posiadanego przez Pana dekodera. Śmiać się czy płakać...? Edytowane 22 Października 2015 przez Alcatraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly1982 Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Ale moim zdaniem to CP ma racje i ty ferguson powinien ten problem załatwić . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Ja jednak trzymam stronę Fergusona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alcatraz Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 A ja trzymam naszą stronę czyli użytkowników, którzy na tym wszystkim niestety tracą 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.