Skocz do zawartości

Ferguson HF8900HD USB (PVR Ready)


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Również się cieszę i mam nadzieję, że nie będzie to działanie "na odczepne". Na swoje zgłoszenie otrzymałem od Polsatu taką odpowiedź:

 

W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie uprzejmie informujemy, że Cyfrowy Polsat świadczy Usługę prawidłowo zgodnie z warunkami Umowy i nie odnotował problemów związanych z nadawaniem sygnału. Zaznaczamy, że przyczyn zgłaszanych przez Pana problemów należy upatrywać w dekoderze do którego włożony jest moduł CAM. Tym samym w przedmiotowej sprawie zalecamy kontakt z producentem posiadanego przez Pana dekodera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej się pozbyć takiego tunera. Jak tak zrobiłem. Raczej żadnego suportu dla tego tunera nie będzie.

 

Z całym szacunkiem ale takie "rady" nie wnoszą niczego sensownego do dyskusji. Jak zapewne kolega wie, te tunery nie były rozdawane za darmo, powiem więcej, należały do najdroższych w swojej kategorii więc "pozbycie się" ich oraz zakup kolejnych jest przedsięwzięciem raczej mało sensownym... Tym bardziej mając na uwadze niewiadome decyzje np. ze strony platformy nc+ a dotyczące parowania z dekoderami platformowymi. Jeśli np. za rok lub dwa nie będzie można w ogóle użytkować tej platformy na urządzeniach niezależnych producentów, to kolega znowu poradzi "pozbycie się takiego tunera"!?

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mojej mamy na 60-tce śmiga 11158V aż miło na Samsungu DSB-H370G a jak podłączę mojego drugiego HF-a to tnie jak diabli. Tak się jeszcze zastanawiam, że 11158V jest głównym transponderem do przesyłania uprawnień dla odbiorników CP- może tu coś przeszkadza?

@Mr Orbita - jak Twoje śledztwo?

U mnie jutro zawita instalator na koszt Cyfrowego Polsatu, jestem ciekaw jego opinii :)

Nie pierwszy raz coś jest nie tak ze zmianami od CP. Pamiętacie zwykłe moduły CI od Polsatu - cięło -prawie identycznie- na 11471V -Nick Jr i Nickelodeon. Od ręki wymieniali moduły. Ktoś wie co było tego powodem???

Edytowane przez markar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się zastanawiam, jak ten problem się ma do problemu z cięciem streamu z E2 na VLC i niemożnością odtwarzania nagrań z E2 na kompie z któregoś z transponderów CP (gdzieś to chyba jest opisane w innym wątku). Na pewno to wychodziło na przekazie TVP 2 HD, Polsat HD i starym przekazie HBO HD (wszystkie szły z tego samego transpondera, ale nie wiem, czy to ten sam, co sprawia problemy na Fergussonach). VLC coś krzyczało, że brakuje ciągłości strumienia, czy coś takiego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, to nie ten sam problem - inny transponder (12,265V) do tego to było też przed 1 października. Strumienie da się nagrywać, tylko trzeba je czyścić np. TS Doctorem ;)

 

@markar - coś wypowiadał się co dalej w takim razie z tematem? Bo owszem przyjechał, ale nadal nie możesz oglądać, więc problem nie jest rozwiązany - CP ma jakieś dalsze pomysły dla Ciebie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj otrzymałem mailem "oficjalne stanowisko serwisu firmy Ferguson":

 

 

W związku ze zgłoszeniami dotyczącymi braku odbioru kanałów nadawanych na wybranych transponderach (częstotliwościach) na satelicie Hot Bird (13°E) przez posiadaczy odbiorników serii HF oraz Ariva TT informujemy:

Problemy w działaniu i prawidłowym odbiorze wynikają ze zmian wartości i sposobu transmisji wprowadzonych przez nadawcę. Zacięcia sygnału w trakcie odbioru spowodowane są znacznym spadkiem jakości sygnału pomimo zachowania jego normalnego poziomu. Nieznaczną poprawę jakości sygnału można uzyskać poprzez korektę kąta obrotu wokół osi konwertera. Ferguson projektując odbiorniki HF i Ariva TT (obecnie są to już kilkuletnie urządzenia), które dotychczas prawidłowo i bez zarzutu spełniały swoją rolę, nie może ponosić odpowiedzialności za działania i zmiany wprowadzane przez nadawców. Informujemy, że nie istnieją możliwości techniczne programowego skorygowania i wzmocnienia słabej jakości sygnału nadawcy.

 

Przy okazji:
https://satkurier.pl/news/120948/cyfrowy-polsat-i-nc-problemy-z-obrazem-na-kilku-kanalach-akt.html
Prosimy poczytać komentarze.

 

Pozwoliłem sobie "wytłuścić" w tekście najbardziej fascynujący moim zdaniem fragment;-) Czyli mamy klasyczną "polską" sytuację - jeden zrzuca winę na drugiego i nikt nie ma zamiaru pomóc użytkownikom. Ferguson "nie może ponosić odpowiedzialności za działania i zmiany wprowadzane przez nadawców" a nadawca na moje zgłoszenie odpowiedział tak (cyt.):

 

 

Cyfrowy Polsat świadczy Usługę prawidłowo zgodnie z warunkami Umowy i nie odnotował problemów związanych z nadawaniem sygnału. Zaznaczamy, że przyczyn zgłaszanych przez Pana problemów należy upatrywać w dekoderze do którego włożony jest moduł CAM. Tym samym w przedmiotowej sprawie zalecamy kontakt z producentem posiadanego przez Pana dekodera.

 

Śmiać się czy płakać...?

Edytowane przez Alcatraz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...