Skocz do zawartości

Dekoder EVOBOX PVR - dyskusja ogólna


Misiek.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ale ile bateria wytrzyma na tym jedynym ładowaniu. 😂

Przynajmniej funkcja restart by się sptzydala oraz cofanie wstecz choćby do 3 dni. Dla nich to zawsze dodatkowy zarobek. 🙂

Czy czasem aplkacja Muzo Pro nie należy do Muzo FM, którego Właścicielem jest Polsat? 

Ja sobie cenie nagrywanie na dysk przynajmniej można wszystko nagrywać, w porównaniu do chmury, gdzie dużą rolę grają licencję, i pojemny dysk 500 GB, gdzie w chmurze dostajemy biedne 100 GB odnawiające się co 30 dni. Na PVR można przechowywać nagrania bez żadnych ograniczeń. 😊

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki proces zazwyczaj trwa chwilę, aktualizacje są wysyłane partiami. Nie wiadomo tylko czy codziennie czy raz w tygodniu. Zmiany aplkacja Polsat Box Go, nowe loga, i poprawki błędów, i tyle narazie wiadomo. Ja na początku roku otrzymałem aktualizacje po 3 tygodniach. Trzeba mieć na uwadze że mieliśmy dlugi weekend teraz. 😊

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź na jedno z wcześniejszych pytań.

Pilot. APS-y (w moim przypadku w Radomiu) odmawiają wymiany samego zużytego pilota na nowy, motywując tym, że nie mają ich na stanie. Proponują zwrot całego zestawu i wysyłkę do serwisu, jednocześnie strasząc, że mogę być obciążony kosztami ekspertyzy. Próbują też wciskać nowe piloty za jedyne 45zł.

 

Mój Evobox PVR całkowicie poległ z nagrywaniem po zmianie czasu. Soft sobie nie poradził i nie zmienił parametrów czasu w zaplanowanych nagraniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, dariuszzradomia napisał:

Odpowiedź na jedno z wcześniejszych pytań.

Pilot. APS-y (w moim przypadku w Radomiu) odmawiają wymiany samego zużytego pilota na nowy, motywując tym, że nie mają ich na stanie. Proponują zwrot całego zestawu i wysyłkę do serwisu, jednocześnie strasząc, że mogę być obciążony kosztami ekspertyzy. Próbują też wciskać nowe piloty za jedyne 45zł.

 

Mój Evobox PVR całkowicie poległ z nagrywaniem po zmianie czasu. Soft sobie nie poradził i nie zmienił parametrów czasu w zaplanowanych nagraniach.

Idź z pilotem do APSu i jak ci będą taki kit wciskać dzwoń  z miejsca na infolinię i złóż oficjalną skargę na dany punkt- z góry zakład że nawet z konsulem nie zdążysz się połączyć a już nowym pilotem I TO ZA DARMO  będziesz wychodził bo inaczej to oni będą pampersy zmieniać.

Nie daj się oszustom naciągać- ja przez lata to chyba już z 10 wymieniłem(ostatni ze 2 miechy temu)  i nawet nikt nie próbował mi o wymianie dekodera napomknąć a co dopiero wołać pieniądze za niesprawny sprzęt CP, tęp naciągaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponoć na FB PB informują że występują aktualnie problemy z działaniem aplikacji Polsat Box Go w nowej wersji oprogramowania dekodera. Że zostaną naprawione w najszybszym możliwym czasie.😊

Czyli kolejny babol się przytrafił technikom który nie zostanie naprawiony przez kolejne długie miesiące. 😂

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ponoć w ich cudzie cztery Kaa też był szereg baboli a co dopiero w PVR . 😂

Każdy sprzęt ma swój wyznaczony okres wsparcia.

Ważne że dobrze się sprawuje. 

A niczym się zbytnio nie różni od dekodera 4K poza rozdzielczośćia i hybrydą . 🙂

Edytowane przez Mati06
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, monasterio napisał:

Może gdzieś przegapiłem, ale wydaje mi się, że wątek cały przeczytałem - czy jest jakiś changelog odnośnie tej aktualizacji? Co zmienia, co poprawia a co psuje ;) ?

A co to takiego changelog? 😜 Corpo? 

Oficjalnej listy zmian chyba nie publikowali, ludzie polsatu na forum też milczą. Dla mnie istotne, że wreszcie, po tak długim czasie naprawili błąd informacji o pojemności dysku. 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.11.2021 o 00:04, OlafS napisał:

Idź z pilotem do APSu i jak ci będą taki kit wciskać dzwoń  z miejsca na infolinię i złóż oficjalną skargę na dany punkt- z góry zakład że nawet z konsulem nie zdążysz się połączyć a już nowym pilotem I TO ZA DARMO  będziesz wychodził bo inaczej to oni będą pampersy zmieniać.

Nie daj się oszustom naciągać- ja przez lata to chyba już z 10 wymieniłem(ostatni ze 2 miechy temu)  i nawet nikt nie próbował mi o wymianie dekodera napomknąć a co dopiero wołać pieniądze za niesprawny sprzęt CP, tęp naciągaczy.

 

No jednak teraz nie do końca jest tak w Polsacie, jak Kolega napisał. Przed chwilą dzwoniłem na Partyline PB i konsultant poinformował mnie, że w przypadku chęci wymiany samego pilota muszę do APS-u dostarczyć cały zestaw, który zostanie wymieniony od ręki na nowy. Nie muszę czekać na serwis i nie grozi mi żadna opłata dodatkowa. Dwa zasadnicze minusy tego rozwiązania: ponowna zabawa z ustawieniami dekodera i listą kanałów, a w przypadku PVR = utrata wszystkich nagrań. Nie rozumiem tej pokrętnej "logiki" - problem jest jedynie z pilotem, a cały zestaw muszą teraz "odświeżyć" po kliencie przed wydaniem kolejnemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, OlafS napisał:

@dariuszzradomia

:shock:😱 to chyba jakiś ponury żart :!:

Podejrzewam, że to celowo, by zniechęcić klientów do wymian, a przy okazji wciskać im piloty za 45 zł (o wartości kilkunastu złotych w Chinach), zamiast zamienników za dwie dyszki z Allegro. Jak się jakiś klient uprze, to są stratni na kosztach transportu i "odświeżenia" sprzetu, a pewnie wielu sobie odpuści taką zabawę.

Nie wierzysz - zadzwoń i sprawdź :).

Edytowane przez dariuszzradomia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Mati06 napisał:

do apsu dostałem nowy pilot od ręki za 40 zł bo umowa jest na czas nieokreślony, ale nie kazywali mi sprzętu przywozić. ☺️

No właśnie - za 40 złotych (w Radomiu za 45 zł). Za wymianę sprzętu, który jest własnością PB i powinien być cały czas w pełni sprawny. Oddasz dekoder przy rezygnacji z usług, to pilot zostanie babci na pamiątkę.

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...