Skocz do zawartości

Dekoder EVOBOX PVR - dyskusja ogólna


Misiek.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  

W dniu 24.05.2021 o 15:55, monasterio napisał:

A jak u was z wyszukiwaniem? U mnie niczego kompletnie nie znajduje od dobrego pół roku.

Nawet jak wiem na 100%, że coś będzie emitowane - nope 0 wyników.

Żadne restarty nie pomagają - dekodera wymieniać nie chcę, bo mi szkoda nagrań, które mam, a i tak mam jakiś porządny egzemplarz jeśli chodzi o hardware, bo mi już chyba z 5 albo 6 lat działa bez żadnych wymian. Tylko ten soft z aktualizacji na aktualizację coraz gorszy...

 

  

W dniu 24.05.2021 o 19:41, lokietek napisał:

Z wyszukiwaniem to u mnie różnie. Czasem nie chce wyszukać mimo że w programie jest na 100 % i w epg mogę bez problemu znaleźć

 


Witam. Proszę o przywrócenie ustawień fabrycznych dekodera i weryfikację, czy sytuacja nadal występuje. 

Edytowane przez Specjalista Cyfrowy Polsat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam swój dekoder Ferguson Ariva 253 combo od kilku lat. Przy podpisaniu umowy wziąć dekoder CP czy zostać przy swoim? Cesja bieżącej umowy ze względu na zgon abonenta podobno nie wchodzi w grę i trzeba podpisać nową umowę. Będę wdzięczny za radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nadal jest błąd , w pvr pokazuje co innego niż w info o dysku w ustawieniach :D 

 

a tak BTW @Specjalista Cyfrowy Polsat odniesie się do moich wcześniejszych postów , zapytań , a'propos wszelakich udogodnień na evo lite  w przypadku konfiguracji evo PVR + multiroom evo LITE , bo nadal twierdzicie że " nowoczesne " funkcje nie zadziałają na LITE skoro ma się w umowie PVR , a jednak są takie kwiatki że funkcje na LITE działają choć nie powinny ... finalnie trzeba zrezygnować z PVR na rzecz EVO HD jako głowny dekoder i multoroom EVO LITE ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.06.2021 o 23:54, Matt-1 napisał:

Czy można wymienić dekoder evobox HD na evobox PVR w trakcie trwania umowy ?

Bo chciałbym mieć nagrywanie, a nie mogę mieć nPVR.

Bo to jest jakieś zjełczałe masło maślane wymyślone przez mądre głowy CP , z których w pokrętny sposób próbuje się nam tłumaczyć @Specjalista Cyfrowy Polsat

Większość abonentów od początku istnienia evo PVR pobrała je z racji " lepszego wyboru " , głupi tez nie jesteśmy  mamy multiroom najczęściej na HD55OOs który absolutnie  jest wykastrowany z udogodnień EVO LITE , kolejne zjełczałem masło to konfiguracja evobox i wymiana hd5500s na EVOLITE by mieć cos lepszego niż leciwe już HD5500s ale i tak znów nie dostajemy to na czym nam zależy czyli nPVR , cofanie , 7 dni wstecz czyli udogodnienia dla evo lite  ale tylko w konfiguracji z dekoderem głodnym EVO HD .

 

Ten kto to tak wymyślił powinien mieć dożywotni zakaz podejmowania idiotycznych i niespójnych decyzji , do tego irracjonalne naciąganie CP gdy chce sie wymienić dekoder na aneksowanie umowy po to by tylko wydłużyć umowę abonencka . 

Nic tylko patrzeć jak kroicie klientów NIESWIADOMYCH bo są ich setki gdyż dzwonią i toczak wojnę,  ze CP mówi co innego , daje co innego a funkcjonuje to jeszcze w inny sposób . @Specjalista Cyfrowy Polsat współczuje CI tylko twoich emocji ze musisz tak bardzo mieć pokerowa buźkę i wciskać te ciemnotę potencjalnym NOWYM uradowanym abonentów, których wydmuchano w kolejnym sezonie nawet na 4K . Amen 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.06.2021 o 07:11, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Tak, masz  taką możliwość na 16 miesięcy przed zakończeniem umowy. W przypadku chęci przedłużenia, napisz do mnie w wiadomości prywatnej.

Czy te 16 miesięcy to prawda ?

Bo na stronie CP piszę że jak jest 6 miesięcy do końca umowy to tylko wtedy można wymienić dekoder.

A umowa jest już przedłużona.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Matt-1 napisał:

Czy te 16 miesięcy to prawda ?

Bo na stronie CP piszę że jak jest 6 miesięcy do końca umowy to tylko wtedy można wymienić dekoder.

A umowa jest już przedłużona.

 

Witam, przepraszam za wprowadzenie w błąd. Umowę wraz ze sprzętem można przedłużyć na 6 miesięcy przed końcem kontraktu. Jeśli jesteś zainteresowany, zapraszam do wiadomości prywatnej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Proszę o przywrócenie ustawień fabrycznych, logo powinno pojawić się w ciągu 60 minut. 

W dniu 25.06.2021 o 17:44, prezestomek napisał:

Czy możecie zalogować się od paru dni na CP Go?

Witam. Czy udało się zalogować? Jeśli nie, zapraszam w wiadomości prywatnej.  
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Proszę o przywrócenie ustawień fabrycznych, logo powinno pojawić się w ciągu 60 minut. 

Witam. Czy udało się zalogować? Jeśli nie, zapraszam w wiadomości prywatnej.  
 

Czy to pomoże? 

Przywróciłem ustawienia fabryczne. I nadal brak logotypów? Najpierw niech szanowny specjalista dowie się czy te dwie stacje radiowe są nadal częścią oferty satelitarnej? 🤣😂

Edytowane przez Mati06
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Mati06 napisał:

Czy to pomoże? 

Przywróciłem ustawienia fabryczne. I nadal brak logotypów? Najpierw niech szanowny specjalista dowie się czy te dwie stacje radiowe są nadal częścią oferty satelitarnej? 🤣😂


W takim przypadku proszę zapisać zgłoszenie poprzez ICOK w zakładce Kontakt z Cyfrowym Polsatem > Napisz do nas. Następnie podaj mi numer karty z dekodera w wiadomości prywatnej w celu przyspieszenia sprawy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Od kilku dni nie mogę zalogować się do aplikacji CP GO. Myślałem że wpisuje źle hasło, ale przy próbie odzyskania hasła skierowało mnie do ICOK.

Tam przy próbie zalogowania się na konto wyskoczył komunikat że konto zostało zablokowane. 

Co może być tego przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...