Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Osoby posiadające podpisane umowy promocyjne nadal korzystają z dotychczasowych cen zgodnie z zawartą umową (w tym przypadku nie ma możliwości zerwania promocyjnej umowy bez ponoszenia kary). Dopiero po ukończeniu obowiązywania okresu promocyjnego, gdy umowa automatycznie przechodzi na czas nieokreślony, abonent korzysta z usług zgodnie z nowym cennikiem (dla umów na czas nieokreślony) lub może skorzystać z promocji dla stałych klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązanie umowy jak widać to poważna sprawa dziś dostałem taki e-mail:

 

"Witam

 

Uprzejmie informuję, że list z wypowiedzeniem umowy został zarejestrowany w dniu 31 grudnia 2009 r.

Wyjaśniam, że po zrealizowaniu rozwiązania umowy w odrębnej korespondencji otrzyma Pan informację o dacie rozwiązania umowy.

 

Jednocześnie informuję, że w przedmiotowej sprawie skontaktuje się z Panem telefonicznie pracownik Cyfrowego Polsatu, dlatego też proszę o podanie aktualnego numeru telefonu."

 

Nie można po prostu wysłać wypowiedzenia tylko jeszcze murza dzwonić :?:

 

Przedłużyć umowę można wszędzie telefonicznie ale rozwiązać to trzeba na pocztę latać i jeszcze się upewniać czy łaskawie rozwiązali :woot:

Wszędzie ta sama polityka dorwać klienta a potem niech sobie sam radzi. Dodam tylko że jestem z polsatem 4 rok i zero telefonu z jakąś ciekawa propozycja przedłużenia umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

Betmania proponuje napisz im coś w ich stylu:

 

Wiadomości i odpowiedzi na emaile z Cyfrowego Polsatu

 

Postprzez gariwaldi » 14 sty 2010, o 12:50

Oto moja historia wymiany maili z Cyfrowym Polsatem.

Ja:

Szanowni Państwo.

>> >Piszę ponieważ zarówno od dystrybutorów jak i w Centrum Obsługi Klienta uzyskałem sprzeczne i nie do końca pewne informacje. Jestem zainteresowany Państwa pakietem "mini-max" w cenie 19,90 zł, lecz nie chciałbym korzystać z kolejnego dekodera. W związku z tym mam takie pytania:

1. Czy można podpisać umowę o abonament na pakiet "mini-max' i dzierżawić od Państwa moduł CI?

2. Jeżeli pierwsza opcja jest niemożliwa, to czy mogę zakupić we własnym zakresie moduł Polsatu na zasadzie pre-paid i po 4 miesiącach opłacać pakiet "mini-max" na zasadach pre-paid?

3.Jeżeli druga opcja jest niemożliwa, to czy mogę zakupić we własnym zakresie moduł Polsatu na zasadzie pre-paid i po 4 miesiącach podpisać z Państwem umowę o abonament na pakiet "mini-max" na ten moduł? Jeżeli

tak, to na jaki okres muszę podpisać umowę i czy obowiązują mnie wtedy jakieś promocje w postaci darmowych miesięcy?

Bardzo proszę o odpowiedź.

Z wyrazami szacunku

 

Polsat:

Witam

Informuję, że aktualna oferta dostępna jest na Infolinii pod numerem 0-801-08-08-08, pod adresem http://www.cyfrowypolsat.pl bądź bezpośrednio w punkcie dystrybucyjnym Cyfrowego Polsatu.

 

Sekcja Reklamacji, Dział Obsługi Klienta

Cyfrowy Polsat S.A

 

Ja:

Szanowni Państwo.

Czytając Państwa odpowiedź na moje zapytanie mailowe mogę wyciągnąć tylko jeden wniosek. Nie czytają Państwo maili, a tylko wysyłają do każdego zainteresowanego standardową formułke. Gdyby ktoś przeczytał moje

pytania to nie odpowiadał by w taki sposób. Piszę przecież wyraźnie, że zarówno od dystrybutorów jak i w Centrum Obsługi Klienta uzyskałem sprzeczne i nie do końca pewne informacje. Dlatego zdecydowałem sie napisać do Państwa z nadzieją na uzyskanie konkretnej odpowiedzi. Przykro, że tak poważna firma( a przynajmniej chcąca za taką uchodzić) w ten sposób traktuje swoich potencjalnych klientów. Jeżeli zależy Państwu tylko na klientach z abonamentem od "Familijnego" wzwyż to należy zlikwidować niższe pakiety i problem zniknie. Historię naszej korespondencji opiszę na forum sat kuriera aby przestrzec potencjalnych klientów.

Z poważaniem.

 

Polsat:

Witam

Wyjaśniam, że aktualne oferty dostępne są na Infolinii pod numerem 0-801-08-08-08, pod adresem http://www.cyfrowypolsat.pl bądź bezpośrednio w punkcie dystrybucyjnym Cyfrowego Polsatu.

 

Sekcja Reklamacji, Dział Obsługi Klienta

Cyfrowy Polsat S.A

 

Nie wiem śmiać się czy płakać

 

P.S.

A propos po jakim czasie dostałeś tego emaila bo ja również wysłałem wypowiedzenie w poniedziałek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam prośbę, mógłby mi ktoś wytłumaczyć poniższe słowa z listu od Cyfrowego Polsatu, jaki otrzymałem po wysłaniu rezygnacji:

[...] W przypadku uregulowania należytych opłat do końca obowiązywania umowy , dekoder wraz z udostępnioną kartą umożliwi odbiór programów ogólnodostępnych bez konieczności wnoszenia opłat abonamentowych. Niemniej jednak odbiór pełnej oferty programowej będzie możliwy po dokonaniu opłaty, zgodnej z aktualnie obowiązującym cennikiem. [...]

Czyli, że nawet, gdy nie będę płacił abonamentu po zakończeniu umowy będę mógł korzystać z dekodera i ponadto będę miał dostęp do kanałów ogólnodostępnych? Może już pojawiało się takie pytanie lub tylko dla mnie jest to niezrozumiałe, ale proszę o wyrozumiałość i odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekoder umożliwi odbiór kanałów nie ogólnodostępnych, lecz FTA. W każdej chwili możesz opłacić CP w opcji PREPAID. Możesz również podpisać kolejną umowę, jeśli się zdecydujesz. Dokładnie taką samą wiadomość otrzymałem w liście od CP, a było to pół roku wstecz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekoder kupiłem na własność, więc jest mój do końca świata. Jeśli dzierżawiłeś, to najprawdopodobniej musisz zwrócić do CP. Najlepiej, niech jeszcze ktoś potwierdzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam na forum ;)

 

Poniewaz odnioslem wrazenie i to nie tylko chyba ja ze Polsat lepiej traktuje nowych niz obecnych klientow to planuje zakonczyc obecna umowe i podpisac pozniej cos jako nowy klient na lepszych warunkach.

 

I w zwiazku z tym mam pytanie - moja umowa jest podpisana w lipcu 2009 na starym regulaminie na 13 miesiecy.

Ostatnia platnosc mam do 17 lipca 2010.

I teraz - kiedy musze wyslac wypowiedzenie aby umowa sie skutecznie rozwiazala 16 sierpnia 2010?

Czy jest na forum gdzies jakis druk wypowiedzenia do pobrania?

 

Pozdrawiam,

Misiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wie może ktoś jak długo trwać może taka (miła) niespodzianka w postaci odkodowanych kanałów pakietu po rozwiązaniu umowy? Zgodnie z listem otrzymanym przeze mnie od Cyfrowego Polsatu po mojej rezygnacji z ich usług, rozwiązanie umowy miało nastąpić 22 stycznia b.r. Tak więc myślałem, że od 22 stycznia (a przynajmniej od 23 stycznia) wszystko zostanie zakodowane, a tu nic i dalej mogę swobodnie oglądać wszystkie kanały z płatnego pakietu. :P Jestem już 3 (a właściwie 4) dni po rozwiązaniu umowy, a ostatnią wpłatę wykonałem w listopadzie za dwa miesiące z góry, czyli do końca umowy. Miałem już podpisywać nową umowę, ale skoro nadal mam dostęp do wszystkich kanałów to po co się spieszyć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie ile można czekać na odpowiedź od CP w sprawie rozwiązania umowy

Wysłałem wypowiedzenie 2 tygodnie temu poleconym za potwierdzeniem i na razie echo ani e-maila ani niczewo

 

Mam jeszcze jedno bardzo ważne pytanie czy to prawda co napisał użytkownik migdal na forum N

cytuje:5. Nie bede zmuszony do przedluzenia umowy na kolejny rok jak nie wypowiem w terminie (CP jezeli umowa nie zostanie wypowiedzona w terminie zostaje przedluzona na czas nieokreslony min 12 miesiecy)

 

Czy to prawda czy ewentualnie jak nie wysłałem rozwiazania na czas to najwyżej przedłuzy mi się o miesiąć

Nie chce czytać mi się regulaminu ale mam nadzieje że nie (O BOZIU)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciebie obowiązywał i obowiązuje jeszcze stary regulamin. masz 3 miesięczny okres wypowiedzenia. jeśli nie wysłałeś wypowiedzenia 3 miesiące przed końcem, a np. 2 to po prostu o ten miesiąc umowa się przedłuży. co do odpowiedzi z CP to lepiej zadzwonić na infolinię i spytać się czy mają już zarejestrowane. pisma pewnie nie dostaniesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem jak mogę nie dostać pisma skąd mam wiedzieć co sobie ustalili przyszło mi wczoraj POTWIERDZENIE ODBIORU (mego wypowiedzenia)

data ich odbioru 22 stycznia a umowę mam do 21 kwietnia jak ten jeden dzień im przeszkodzi w skali 3 miesięcznego wypowiedzenie to było by trochę

h.a.m.skie z ich strony

A dzwonić póki co nie zamierzam dzwoniłem już 3 tyg temu w sprawie włączenia pakietu HBO i zeżarło mi 18 zeta z komórki ale i tak echo w sprawie umowy na HBO

Ale teraz to niech spadają idę do N lub cyfry zależy od ofert w kwietniu czy też po rozwiązaniu umowy z CP zależy mi na kanałach HD za rozsądną cenę

czytaj do ok 70 zeta

Szkoda tylko polsatowskiego samsunga hd mam go na własność będzie leżał na półce a może uda się opylić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...