OlafS Opublikowano 28 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2021 @lastonecatch Możesz wysłać, ale raczej na pewni nikt z DUK do ciebie się nie odezwie, bo za wcześnie. Lepiej poczekaj jak ICOK wyświetli 7 do końca to prawie pewne, że w ciągu kilku dni będziesz miał kontakt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iknow Opublikowano 17 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2021 witam, ile miesięcy przed końcem można pisać wypowiedzenie aby można było negocjować z DUK?? coś kojarzę ze jak zostaje do końca 6 miesięcy, ale nie jestem pewien. A jeśli tak jest to wtedy napisać wypowiedzenie i samemu dzwonić do DUK czy oni zadzwonią? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 17 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2021 W dniu 28.04.2021 o 20:10, OlafS napisał: @lastonecatch Możesz wysłać, ale raczej na pewni nikt z DUK do ciebie się nie odezwie, bo za wcześnie. Lepiej poczekaj jak ICOK wyświetli 7 do końca to prawie pewne, że w ciągu kilku dni będziesz miał kontakt. No niekoniecznie. U mnie już pokazuje 5 miesięcy, wypowiedzenie wprowadzone i zero kontaktu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 17 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2021 Im krócej do końca umowy tym bardziej oszukują , tak mnie oszukali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 17 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2021 Jak oszukali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iknow Opublikowano 18 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2021 17 godzin temu, the cable guy napisał: No niekoniecznie. U mnie już pokazuje 5 miesięcy, wypowiedzenie wprowadzone i zero kontaktu. czyli złożyć i czekać. Bo pamiętam, że sam dzwoniłem kiedyś ale wypowiadałem umowę z miesięcznym terminem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad8964 Opublikowano 19 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2021 W dniu 28.04.2021 o 20:10, OlafS napisał: @lastonecatch Możesz wysłać, ale raczej na pewni nikt z DUK do ciebie się nie odezwie, bo za wcześnie. Lepiej poczekaj jak ICOK wyświetli 7 do końca to prawie pewne, że w ciągu kilku dni będziesz miał kontakt. Heh.... tez czekałem na telefon od Nich i jakos nie zadzwonili ...... a teraz do konca mam 2 miesiace i czas sie z nimi pozegnac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 19 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2021 Jeśli chciałbyś sprawdzić ofertę utrzymaniową, to zapraszam do wiadomości prywatnej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 23 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2021 Umowa przedłużona. 24 miesiące, pierwsze 12 płatne po 50 zł, a kolejne 105 zł. Pakiet L + HBO z HBO GO + Eleven + dwa Multiroom. Cinemax gratisowo na całą umowę. 6 miesięcy pakietu Polsat Sport Premium. Odeszły Filmboxy, bo od niedawna dodatkowo płatne, a i tak nikt tego nie oglądał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 24 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2021 (edytowane) Moja umowa z CP kończy się z końcem grudnia 2021 , na początku tego tygodnia wysłałem wypowiedzenie umowy przez ICOK z końcem okresu przywiązania - dzwonili już 7x Obecnie mam FULL pakiet bez C+ 3-4 , evo PVR , 3x multiroom HD5500S Planuje zostać z : Pakiet L = 60zł HBO + HBO GO = 20zł 3x multiroom = 30zł Dekodery : EVO PVR + darmowa wymiana zużytych HD5500s na 3x EVO HD z MOŻLIWOŚCIĄ nPVR na tych dekoderach ( niektórym abonentom to działa i dobrze wiem że wybrańcom to zostaje uruchomione i działa mimo że konfiguracja dekoderów evoPVR i EVOhd rzekomo na to nie pozwala !! ) Jeśli CP przystanie na takie warunki nie potrzebuję darmowych miesięcy abonamentu , mogę od razu płacić pełne kwoty. Mogę też poczekać do samego świątecznego grudnia i zobaczyć jakie ruchy poczyni CP w sprawie dekoderów , zmian w ofercie , rebrandingu itp. Jeśli CP nie będzie ugodowe - pożegnamy się i pozostanie wybór konkurencji @Specjalista Cyfrowy Polsat liczę na Pana owocne wsparcie i interesującą prywatną rozmowę na najwyższym poziomie Edytowane 24 Lipca 2021 przez patryszq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 26 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2021 W sprawie oferty utrzymaniowej, zapraszam do wiadomości prywatnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor78 Opublikowano 27 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2021 Witam, zostało mi 5 miesięcy do końca umowy i chciałbym zrezygnować z początkiem sierpnia. Jaką kare zapłace? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 28 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2021 (edytowane) @Gregor78 Napisz prywatna wiadomość do @Specjalista Cyfrowy Polsat i wszystko będziesz wiedział Edytowane 28 Lipca 2021 przez patryszq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 28 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2021 17 godzin temu, Gregor78 napisał: Witam, zostało mi 5 miesięcy do końca umowy i chciałbym zrezygnować z początkiem sierpnia. Jaką kare zapłace? Witam, z tego poziomu nie posiadam wglądu do konta. Kara naliczana jest proporcjonalnie. W tej sprawie proszę o kontakt poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta wybierając zakładkę "Napisz do nas": https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Dodatkowo proszę o informację, dlaczego chcesz zrezygnować z usług? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek89 Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Witam w związku ze zmianą nazwy Cyfrowy Polsat na Polsat BOX jest możliwość złożyć wypowiedzenie z winy operatora bez ponoszenia żadnych kosztów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 (edytowane) nie ma takiej opcji - zapłacisz karę Edytowane 5 Sierpnia 2021 przez patryszq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2021 @arek89 Witam. Zmiany dotyczą nazw marek, a także ich wyglądu i nie są podstawą do bez kosztowej rezygnacji z umowy. Podmiotem świadczącym usługi będzie nadal ta sama firma Cyfrowy Polsat Spółka Akcyjna – tylko od teraz będzie świadczyła usługi pod nową marką Polsat Box – która zastępuje markę Cyfrowy Polsat. W tej sytuacji nie zmienia się dostawca i nie jest to również zmiana warunków umowy. Zmiana marki i logo nie ma wpływu na świadczone usługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2021 @Specjalista Cyfrowy Polsat Niby masz rację, ale ja dostałem info w sprawie m.in. CP Go które zmienia się w POLSAT BOX GO(jak i IPLA) a także nowy regulamin tego tworu: Cytat REGULAMIN SERWISU POLSAT BOX GO Z dniem 1 września 2021 r., niniejszy Regulamin zmienia i zastępuje Regulamin płatnego dostępu do ipla w Cyfrowym Polsacie z dnia 25.05.2018 r., Regulamin korzystania z odnawianych pakietów iplaz dnia 25.05.2018 r. oraz Regulamin świadczenia usług w serwisie Cyfrowy Polsat GO z dnia 30.11.2020 r. /.../ §13 POSTANOWIENIA KOŃCOWE. ZMIANY REGULAMINU. W przypadku gdy Klient nie akceptuje zmiany Regulaminu jest uprawniony do wypowiedzenia Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, nie później niż w terminie 14 dni od poinformowania o zmianie. Możesz mi wytłumaczyć czemu ta zmiana nawy pozwala wypowiedzieć umowę a nie pozwala w temacie abonamentu TV w CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Każda zmiana regulaminu pozwala wypowiedzieć umowę tylko w wiekszości przypadków wiąże się z ze zwrotem przez Abonenta ulg udzielonych w ramach promocji, tj. zapłatą kary umownej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 28 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2021 Czy rezygnację można wysłać przez e-mail ? Jeśli tak to na jaki adres? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 28 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2021 Najprościej poprzez zakładkę Kontakt w iPolsatBOX(dawniej ICOK). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 28 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2021 18 minut temu, mateusz14422 napisał: Czy rezygnację można wysłać przez e-mail ? Jeśli tak to na jaki adres? Uprzejmie informujemy, że rozwiązanie Umowy, podpisane przez Klienta i zawierające dane umożliwiające jego identyfikację można złożyć: - listem poleconym, na adres: Cyfrowy Polsat S.A., ul. Łubinowa 4A, 03-878 Warszawa, - osobiście, w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży, - elektronicznie, kierując wiadomość z adresu mailowego wskazanego jako kontaktowy na adres kontakt@polsatbox.pl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 (edytowane) Czy w Punktach Obsługi są gotowe formularze, czy samemu trzeba napisać ? Edytowane 24 Listopada 2021 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 Lepiej napisać samemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 25 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2021 Czy mogę złożyć wypowiedzenie z wyprzedzeniem że kanał Lifetime HD będzie wyłączony ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.