Gość Opublikowano 24 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia (edytowane) 2 minuty temu, k05 napisał(a): Przecież Eleven podawał niecałe pół miliona. Tu jest prawie 800tys. Więc jakim sposobem w Eleven było więcej? Tylko dla TV (w ramach Nielsena), są serwisy streamingowe, w których jest szeroko dostępny. Edytowane 24 Kwietnia przez kisiel95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 24 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia A podali na to jakieś dane? Rozumiem, że tak skoro twierdzisz, że Eleven miał więcej widzów. Proszę o podanie źródła. @kisiel95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia (edytowane) @k05 może to @Mariusz Wójcicki potwierdzić, że dane online nie mają znaczenia dla reklamodawców. Przewijała się ta dyskusja. Jeszcze się pochwalą. Logika moja jest prosta, Eleven Sports 1 online jest dostępny dużo szerzej niż kanały premium CANAL+ (WP Pilot, MEGOGO, Sweet.TV i inne serwisy streamingowe. Jeżeli nie ma weryfikacji ze strony reklamodawców to CANAL+ może sobie podać nawet dwa miliony. 15 minut temu, Mariusz Wójcicki napisał(a): Czyli doszliśmy już do punktu gdy online Canal+ jest znacznie większe niż ich nadawanie tradycyjne Jeżeli to prawda, to dlaczego Viaplay nie odniósł sukcesu? Edytowane 24 Kwietnia przez kisiel95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 24 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 17 minut temu, kisiel95 napisał(a): @k05 może to @Mariusz Wójcicki potwierdzić, że dane online nie mają znaczenia dla reklamodawców. Przewijała się ta dyskusja. Jeszcze się pochwalą. Logika moja jest prosta, Eleven Sports 1 online jest dostępny dużo szerzej niż kanały premium CANAL+ (WP Pilot, MEGOGO, Sweet.TV i inne serwisy streamingowe. Chyba raczej Twoja logika nie jest prosta, a pokręcona. Mamy dane od C+ - TV+Online i dane od Eleven - TV. Pomimo tego wysnuwasz taki wniosek: 32 minuty temu, kisiel95 napisał(a): I tak w Eleven więcej osób oglądało, więc to żaden sukces. Który jest bez sensu i z góry skazany na porażkę, bo nie odnosi się do żadnych danych tylko do Twoich przypuszczeń. 17 minut temu, kisiel95 napisał(a): @k05 może to @Mariusz Wójcicki Jeżeli to prawda, to dlaczego Viaplay nie odniósł sukcesu? Bo przepłacił za prawa sportowe na które w Polsce nie ma popytu. Jeszcze do tego wniosku nie dotarłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia Chyba raczej Twoja logika nie jest prosta, a pokręcona. Mamy dane od C+ - TV+Online i dane od Eleven - TV. No właśnie, dane nie do porównania ze sobą. Eleven jest dostępny w Polsat Box GO, Sweet.TV, MEGOGO, WP Pilot... mam wymieniać dalej serwisy streamingowe? A gdzie jest dostępny CANAL+ w paczce premium?CANAL+ może sobie ogłosić, że oglądało tam 2 miliony osób i jak to zweryfikować? Tak samo podważało się tu MOR, ponieważ nie za bardzo z tego korzystały domy reklamy. Nie bądźmy dwulicowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Wójcicki Opublikowano 24 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia Problem z podawaniem oglądalności Canal+ Online jest jedynie taki, że nikt tych danych nie może zweryfikować czyli w zasadzie mogą tam wstawić cokolwiek. Ja rozumiem, że wersja online generuje oglądalność (sam mam tylko dostęp online wykupiony) no ale dane z tego zawsze będą kwestionowane bo nie można ich potwierdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia @k05 F1 ma większy popyt niż Ligue 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 24 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia Przypominam, że jest to temat o kanałach telewizyjnych, a nie streamingu, więc proszę nie odbierać mocno od tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2000 Opublikowano 2 Maja Udostępnij Opublikowano 2 Maja Jak wygląda oglądalność meczów Świątek na C+S2? Jeszcze kilka miesięcy temu w przerwach jej meczów leciała jedna i ta sama reklama jakiejś bukmacherki i autopromocja. Teraz w przerwach są bloki z "normalnymi" reklamami. Wzrosła oglądalność i chętni się znaleźli czy C+ zmienił brokera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Wójcicki Opublikowano 2 Maja Udostępnij Opublikowano 2 Maja Wygląda lepiej niż oglądalność Ekstraklasy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2000 Opublikowano 5 Maja Udostępnij Opublikowano 5 Maja Są już jakieś wyniki oglądalności wczorajszego finału Świątek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Wójcicki Opublikowano 5 Maja Udostępnij Opublikowano 5 Maja Ile razy można powtarzać że Nielsen w weekend i święta nie pracuje? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 5 Maja Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2 minuty temu, G2000 napisał(a): Są już jakieś wyniki oglądalności wczorajszego finału Świątek? Na pewno na tyle dobra, że pewnie w okolicach połowy przyszłego tygodnia CANAL+ wyda nawet na ten temat specjalny komunikat, co ostatnio lubią robić, gdy dobre cyfry są wykręcane. Więc wytrzymaj jeszcze trochę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2000 Opublikowano 5 Maja Udostępnij Opublikowano 5 Maja Kurski by podał minutę po ostatniej piłce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 5 Maja Udostępnij Opublikowano 5 Maja Tak, jasne. Chyba z tego modelu, który sam wymyślił i z którego nikt poza TVP nie korzystał, w tym reklamodawcy. W dniu 2.05.2024 o 16:55, G2000 napisał(a): Jak wygląda oglądalność meczów Świątek na C+S2? Jeszcze kilka miesięcy temu w przerwach jej meczów leciała jedna i ta sama reklama jakiejś bukmacherki i autopromocja. Teraz w przerwach są bloki z "normalnymi" reklamami. Wzrosła oglądalność i chętni się znaleźli czy C+ zmienił brokera? No i bardzo dobrze. Jak ogląda się kilka meczów to już można mieć dosyć tych reklam bukmacherów. Szczególnie irytująca jest ta z Borkiem pytającym Dudka: "Czy ty w ogóle zamierzasz pojawić się w studiu?". Na co Dudek mu odpowiada: "Maaaaaaaatttti, czy ja cię kiedyś zawiodłem?". Irytujące do kwadratu. Sztuczne jak paradokumenty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 6 Maja Udostępnij Opublikowano 6 Maja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 13 Maja Udostępnij Opublikowano 13 Maja "Familiada" nie do zdarcia. Cytat „Familiadę” w zakończonym niedawno sezonie 2023/2024 oglądało 970 tys. osób, co dało TVP2 11,92 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Źródło: WM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 13 Maja Udostępnij Opublikowano 13 Maja Zawsze się oglądało "Familiadę", a potem "Złotopolskich" 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 17 Maja Udostępnij Opublikowano 17 Maja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 20 Maja Udostępnij Opublikowano 20 Maja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 21 Maja Udostępnij Opublikowano 21 Maja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Wójcicki Opublikowano 21 Maja Udostępnij Opublikowano 21 Maja Tu wersja prawidłowa oglądalności siatkówki: 14.05 Polsat Sport 2 (252 tys) 17.05 Polsat Sport 1 (292 tys) TV4 (194 tys) 18.05 Polsat Sport 1 (296 tys) TV4 (216 tys( 19.05 Polsat Sport 1 (509 tys) TV4 (461 tys) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 21 Maja Udostępnij Opublikowano 21 Maja A mówiłeś, że nie interesujesz się siatkówką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Wójcicki Opublikowano 21 Maja Udostępnij Opublikowano 21 Maja Ale nie lubię jak ktoś wali ścieme Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 22 Maja Udostępnij Opublikowano 22 Maja W dniu 20.05.2024 o 11:59, tyrla napisał(a): CANAL+ wydał komunikat w sprawie oglądalności finału w Rzymie. W sumie ponad 800tys. widzów (TV+online). W komunikacie jednak więcej szczegółów: Cytat Średnio każdą minutę meczu oglądało w CANAL+ SPORT2 i CANAL+ online ponad 500 tysięcy widzów, co stanowi 6,5% całej widowni polskiej telewizji w tym czasie. Całe wydarzenie finalnie przyciągnęło przed ekrany ponad 800 tysięcy fanów tenisa. https://media.pl.canalplus.com/320393-ponad-800-tysiecy-osob-ogladalo-triumf-igi-swiatek-w-rzymie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.