Skocz do zawartości

Oglądalność polskich i polskojęzycznych kanałów TV


Barti
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, k05 napisał(a):

Przecież Eleven podawał niecałe pół miliona. Tu jest prawie 800tys. Więc jakim sposobem w Eleven było więcej?

Tylko dla TV (w ramach Nielsena), są serwisy streamingowe, w których jest szeroko dostępny.

Edytowane przez kisiel95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@k05 może to @Mariusz Wójcicki potwierdzić, że dane online nie mają znaczenia dla reklamodawców. Przewijała się ta dyskusja. Jeszcze się pochwalą.

 

Logika moja jest prosta, Eleven Sports 1 online jest dostępny dużo szerzej niż kanały premium CANAL+ (WP Pilot, MEGOGO, Sweet.TV i inne serwisy streamingowe.

 

Jeżeli nie ma weryfikacji ze strony reklamodawców to CANAL+ może sobie podać nawet dwa miliony.

15 minut temu, Mariusz Wójcicki napisał(a):

Czyli doszliśmy już do punktu gdy online Canal+ jest znacznie większe niż ich nadawanie tradycyjne 😜

Jeżeli to prawda, to dlaczego Viaplay nie odniósł sukcesu?

Edytowane przez kisiel95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, kisiel95 napisał(a):

@k05 może to @Mariusz Wójcicki potwierdzić, że dane online nie mają znaczenia dla reklamodawców. Przewijała się ta dyskusja. Jeszcze się pochwalą.

 

Logika moja jest prosta, Eleven Sports 1 online jest dostępny dużo szerzej niż kanały premium CANAL+ (WP Pilot, MEGOGO, Sweet.TV i inne serwisy streamingowe.

Chyba raczej Twoja logika nie jest prosta, a pokręcona. 

Mamy dane od C+ - TV+Online i dane od Eleven - TV. 

Pomimo tego wysnuwasz taki wniosek:

32 minuty temu, kisiel95 napisał(a):

I tak w Eleven więcej osób oglądało, więc to żaden sukces.

Który jest bez sensu i z góry skazany na porażkę, bo nie odnosi się do żadnych danych tylko do Twoich przypuszczeń. 

17 minut temu, kisiel95 napisał(a):

@k05 może to @Mariusz Wójcicki 

Jeżeli to prawda, to dlaczego Viaplay nie odniósł sukcesu?

Bo przepłacił za prawa sportowe na które w Polsce nie ma popytu. Jeszcze do tego wniosku nie dotarłeś? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba raczej Twoja logika nie jest prosta, a pokręcona. 
Mamy dane od C+ - TV+Online i dane od Eleven - TV. 


No właśnie, dane nie do porównania ze sobą.

Eleven jest dostępny w Polsat Box GO, Sweet.TV, MEGOGO, WP Pilot... mam wymieniać dalej serwisy streamingowe? A gdzie jest dostępny CANAL+ w paczce premium?

CANAL+ może sobie ogłosić, że oglądało tam 2 miliony osób i jak to zweryfikować? Tak samo podważało się tu MOR, ponieważ nie za bardzo z tego korzystały domy reklamy. Nie bądźmy dwulicowi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z podawaniem oglądalności Canal+ Online jest jedynie taki, że nikt tych danych nie może zweryfikować czyli w zasadzie mogą tam wstawić cokolwiek. Ja rozumiem, że wersja online generuje oglądalność (sam mam tylko dostęp online wykupiony) no ale dane z tego zawsze będą kwestionowane bo nie można ich potwierdzić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jak wygląda oglądalność meczów Świątek na C+S2? Jeszcze kilka miesięcy temu w przerwach jej meczów leciała jedna i ta sama reklama jakiejś bukmacherki i autopromocja. Teraz w przerwach są bloki z "normalnymi" reklamami. Wzrosła oglądalność i chętni się znaleźli czy C+ zmienił brokera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, G2000 napisał(a):

Są już jakieś wyniki oglądalności wczorajszego finału Świątek?

Na pewno na tyle dobra, że pewnie w okolicach połowy przyszłego tygodnia CANAL+ wyda nawet na ten temat specjalny komunikat, co ostatnio lubią robić, gdy dobre cyfry są wykręcane. 

Więc wytrzymaj jeszcze trochę. 😂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, jasne. Chyba z tego modelu, który sam wymyślił i z którego nikt poza TVP nie korzystał, w tym reklamodawcy. 😂

W dniu 2.05.2024 o 16:55, G2000 napisał(a):

Jak wygląda oglądalność meczów Świątek na C+S2? Jeszcze kilka miesięcy temu w przerwach jej meczów leciała jedna i ta sama reklama jakiejś bukmacherki i autopromocja. Teraz w przerwach są bloki z "normalnymi" reklamami. Wzrosła oglądalność i chętni się znaleźli czy C+ zmienił brokera?

No i bardzo dobrze.

Jak ogląda się kilka meczów to już można mieć dosyć tych reklam bukmacherów. Szczególnie irytująca jest ta z Borkiem pytającym Dudka: "Czy ty w ogóle zamierzasz pojawić się w studiu?". Na co Dudek mu odpowiada: "Maaaaaaaatttti, czy ja cię kiedyś zawiodłem?". Irytujące do kwadratu. Sztuczne jak paradokumenty. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...