neo_patryk Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Jednym z większych powodów sukcesu CP jest dobra reklama. NC+ zwykle prezentuje swoje największe zalety, natomiast reklamy CP w łatwy i czytelny sposób przedstawiają CP jako platformę dla całej rodziny. Tak dobry wizerunek sprawia, że CP zyskuje więcej abonentów nawet wtedy, gdy konkurencja oferuje super promocje, przy których to CP wychodzi na najdroższą platformę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Pamiętam nawet, że nc namawiał do multiroomu dla osoby co ma 5 żon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaculak Opublikowano 3 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 JA dorzucę swoje trzy grosze byłem w cyfrze miałem full miałem w dialogu full (dno totalne ) teraz mam Polsat full ,sport jest to dobrze brakuje mi tylko canal+ dlatego bo hbo mam od kilku lat ,teraz oferta bardziej mi odpowiada Polsatu trochę taniej, polsat film w miarę nie jest źle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 17 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2020 Trochę aboentów jednak zaczyna odpływać z CP. https://businessinsider.com.pl/gielda/wiadomosci/wyniki-cyfrowego-polsatu-za-i-kwartal-odplyw-klientow-najszybszy-od-5-lat/mn1lvfe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azar Opublikowano 18 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2020 Możliwe, że niektórzy zaczęli wybierać serwisy online typu Netflix, HBO GO, itd., dlatego to jest powód spadku abonentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.