Skocz do zawartości

Rezygnacje z Cyfry+


deejay.m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wracając do tematu rozwiązania umowy ze względu na rezygnacje TVN Warszawa - raczej to nie przejdzie i nie ważne czy nie ma zapisu w regulaminie. Równie dobrze można byłoby rozwiązać umowę kiedy dodali SPORTKLUB i BBC :crazy:

Umowę możesz rozwiązać tylko jeśli operator wprowadzi do regulaminu zmiany, które są dla Ciebie niekorzystne. Włączenie (przeciwność wyłączenia) do oferty nowych programów (m. in. SPORTKLUB i BBC) nie jest dla abonenta zmianą niekorzystną tylko korzystną więc w tym przypadku nie może być mowy o możliwości rozwiązania umowy bez regulaminowego zapłacenia kary. Jak zapewne zauważyłeś, są to zupełnie różne kwestie i w związku z tym nie można ich porównywać. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W związku ze zniknięciem kanału TVN Warszawa jest 3 miesiące na złożenie wypowiedzenia w Cyfrze i rozwiązanie umowy. Kto nie wierzy, niech dzwoni na infolinię C+ 8)

 

O czym piszesz? Przecież cały czas nadają.Chyba że trafiłeś na nadgorliwego konsultanta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ArrOw

Jeśli wysłałeś bez zwrotnego potwierdzenia odbioru, ale listem poleconym to napisz do Naczelnika Urzędu Pocztowego, który obsługuje rejon 02-100 w Warszawie, żeby przesłał Ci informację z rejestru korespondencyjnego, na podstawie którego możliwe będzie ustalenie daty doręczenia poleconej przesyłki listowej o numerze (........) adresowanej do Canal+ Cyfrowy Sp. z o.o.

 

Powinieneś bez problemu taką informację uzyskać i będziesz miał czarno na białym kiedy Twój list z wypowiedzeniem został doręczony do Cyfry+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ArrOw

Jeśli wysłałeś bez zwrotnego potwierdzenia odbioru, ale listem poleconym to napisz do Naczelnika Urzędu Pocztowego, który obsługuje rejon 02-100 w Warszawie, żeby przesłał Ci informację z rejestru korespondencyjnego, na podstawie którego możliwe będzie ustalenie daty doręczenia poleconej przesyłki listowej o numerze (........) adresowanej do Canal+ Cyfrowy Sp. z o.o.

 

Powinieneś bez problemu taką informację uzyskać i będziesz miał czarno na białym kiedy Twój list z wypowiedzeniem został doręczony do Cyfry+

 

nie piszesz do naczelnika tylko składasz reklamacje (dopiero 2 tygodnie po nadaniu listu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wysłałem 10 dni temu i nadal wypowiedzenia nie ma zarejestrowanego.

Teraz żałuję, że nie wykupiłem potwierdzenia odbioru :(

 

Ja mam to samo, dziś jest 10 dzień i oni nie mają zarejestrowanego mojego wypowiedzenia. Pewnie, tak jak ja, wysłałeś zwykłym poleconym. No cóż, być może, skoro mój przypadek nie jest pojedynczy, to Cyfra+ ociaga się z rejestracją wypowiedzeń w systemie... W każdym razie, dzwonię w poniedziałek i jeśli nie będzie wypowiedzenia we wtorek rano wysyłam polecony priorytet z potwierdzeniem odbioru. Nie będę ryzykował :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napiszcie proszę bo nie mogę odnaleźć umowy czy także mogę rozwiązać umowę podpisaną na 2 lata w listopadzie 2009 roku (opcja Multiroom i TV za 1 zł). Wiem z doświadczeń z przeszłości, że co promocja to inne umowy i regulaminy obowiązywały :)

Nie możesz. Poczytaj kilka stron wstecz to się dowiesz co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O czym piszesz? Przecież cały czas nadają.Chyba że trafiłeś na nadgorliwego konsultanta.

I będą nadawać jeszcze 2 miesiące - jednak będą to tylko same powtórki nadawanych już programów. Liczy się oficjalny komunikat stacji TVN, która oświadczyła że kanał TVN Warszawa znika z satelity. Są 3 miechy na wypowiedzenie z tego powodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie piszesz do naczelnika tylko składasz reklamacje (dopiero 2 tygodnie po nadaniu listu)

 

A ja właśnie zarówno służbowo, jak i w prywatnych sprawach piszę do właściwych Naczelników UP i mi potwierdzają. Jeśli jest odrębny tryb reklamacyjny to ok, ale mój sposób też się sprawdza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje również nie zostało zarejestrowane ale podobno z tego powodu że mnie podwyżka nie obejmuje. Sprawdźcie swoje promocje, bo może być tak że nie ma podstaw do wypowiedzenia skoro wszystko zostaje po staremu. Dla wyjaśnienia: dostałem nowy regulamin a i tak poźniej się dowiedziałem że mam stałą cenę przez całą promocje ;) Wypowiedzenie wycofałem zanim zostało zarejestrowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalezy co napisałes w tym wypowiedzeniu po dostaniu nowego regulaminu ?

 

Jesli napisałes że , ze wzgledu na brak akceptacji zmian w Regulaminie Umowy o Abonament to jak najbardziej są podstawy i wypowiedzenie musi byc przyjete.

 

Jesli napisałes że, ze wzgledu na podwyzke a podwyzke Cie nie obejmuje ( miales stała, gwarantowaną cene w umowie , nie wpisywane w aneks jakies rabaty dajmy 8.90 zł na Kompakt HD, czy promocje z TV ) no to podstaw wtedy nie ma , proste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Piotrek

 

No to głupota, jakbys sie uparł to muszą to przyjąc jesli wypowiadasz ze wzgledu na brak akceptacji zmian w regulaminie.

 

A jaka masz umowe, na jakich zasadach. Masz w aneksie wpisane jakies rabaty ?

 

Razem z nowym regulaminem pewnie dostales tez pismo przewodnie i na tym pismie na dole pisze ze mozesz wypowiedziec umowe jesli nie akceptujesz zmian w nowym regulaminie. Masz to pismo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Piotrek1982 Mam nadzieje , że trafiłeś na kompetentnego konsultanta i nie naopowiadał ci głupot :| Bo jeżeli w umowie masz wpisany rabat kwotowy lub procentowy na abonament to logicznie od 1 maja cena powinna wzrosnąć.

Mam rabat kwotowy. Rozmawiałem chyba z 5 konsultantami (z różnych działów) oraz ich przełożonym, mam na piśmie odpowiedź że cena się nie zmieni więc wycofałem wypowiedzenie. Może zostałoby zarejestrowane (tego nie wiem), wiem tylko że mi powiedzieli że podwyżka mnie nie dotyczy i że najprawdopodobniej z tego powody wypowiedzenie wisi w systemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że mnie podwyżka nie dotyczy nie wynika z rodzaju rabatu (bo jest kwotowy - na logikę powinna być podwyżka) a z warunków promocji w której jest określone że jest gwarantowana stała cena przez okres promocyjny (a on wynosi całą umowę - 22 miesiące) - promocja dla abo innych telewizji ;)

A czy będę musiał walczyć o swoje czy będzie to bez komplikacji okaże się w maju :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...