Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

coraz bardziej mnie wkurza ta Vectra, złożyłem wypowiedzenie w związku z kończącym się okresem zobowiązania no ale chcę dalej korzystać z ich usług i na stronie są pakiety (TV+net+tel) które by mi odpowiadały ale dzwoniąc mówią, że nie jest dostępny w mojej lokalizacji (a wcześniej podobny miałem więc technicznie można) i oferują o jakieś 20zł/miesiąc drożej + za aktywacje wszystkiego 380zł!! to chyba ich pogieło że mam jednorazowo płacić abonament + prawie 400 za instalacje i aktywację które polega tylko na podłączeniu dekoderów bo cąłe okablowanie w domu jest. Jeszcze pytam czy nie można czegoś zrobić z tą aktywacją to że podobno nie mają takiej możliwości i promocja która jest na stronie pierwszy miesiąc za złotówkę też mnie nie obowiązuje... a jestem/byłem ich klientem od kilku lat. Za Platyne + 40Mb + 300minut chcą około 160zł do tego chce multiroom więc 7,5 za dekoder miesięcznie + za aktywację wszystkiego 380zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mają błędy i to jakie. Konfigurator na www twierdzi, że żaden pakiet tv nie jest u mnie dostępny. Jeszcze pół roku temu było to możliwe. Pewnie infolinia też korzysta z tego samego co my:)

Te ceny za aktywacje są chore. Jak to mozliwe, że np upc instalacje i aktywacje bierze max 50 zl a często nawet 0 zl?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też miałem identycznie, w mojej lokalizacji pisało że żadna usługa nie jest dostępna chociaż jest okablowanie, i dużo ludzi odbiera vectre normalnie.

Jednak jak zadzwoniłem na infolinie to było wszystko ok z dostępnością.

 

Kolega wyżej który za platyne +40mb+300minut ma płacić 160zł szok :shock:

 

Mi to samo jak pisałem parę stron wcześniej zaproponowali za 95zł + 2 miesiące za 1zł od usługi.

 

aktywacja 49zł.

 

Chociaż dziś zadzwoniłem bo chciałem dowiedzieć się kilku informacji na temat pakietu canal +,

I przy rozmowie wyszło iż Pani z którą wcześniej ustalałem warunki zapomniała dodać w systemie te dwa miesiące po 3zł.

Druga Pani z którą rozmawiałem wprowadziła niby poprawki do systemu, jutro ma jeszcze z rana zadzwonić ta z którą ustalałem warunki by potwierdzić że wszystko ok.

Natomiast pod wieczór jutro ma przyjść monter zamontować.Na pewno nie podpiszę umowy jeśli coś się będzie nie zgadzać z wcześniejszymi ustaleniami.

Chociaż ktoś tu pisał że u przedstawiciela handlowego dostał praktycznie to samo a w dodatku aż 6 miesięcy gratis, zastanawiam się więc czy nie zrezygnować z ustaleń infolinii, i nie podpisać z takim przedstawicielem, tylko gdzie można znaleść na nich namiary? na klatce schodowej czasami u mnie wieszali ulotki z numerami, ale obecnie ich nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Igorr a moim zdaniem sciemniaja. Mnie PH obiecal 3x0 zl a później jak przyszło co do czego to się wyparł. A na umowie nie było tych 3 miesięcy za free...teraz już czytam wszystko dokładnie.

U mnie ulotek to chyba z 10 w skrzynce leży...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego szukam kontaktu do przedstawiciela terenowego i zrezygnuje z oferty infolinii, u mnie też było pełno ulotek ale akurat żadnej nie ma.

Ok, skontaktowałem się z przedstawicielem handlowym, proponował mi to samo tylko bez telefonu (czyli platynowy +40mb net) za 80zł i też dwa miesiące za darmo.Różnica 15zł a nie ma telefonu z 300 minutami, chociaż mi na nim nie zależy zbytnio, stwierdziłem że na razie nie będę podejmował żadnych kroków, tylko poczekam jutro na montera i jeśli okaże się że w umowie jest coś niezgodnego z ustaleniami po prostu grzecznie podziękuję i załatwię przez konsultanta terenowego.Tym bardziej że musiałbym teraz odwoływać zamówienie, czekać aż monter jutro przyjdzie, odmówić mu,czekać aż zda sprzęt, dopiero wtedy mogę złożyć zamówienie u terenowego, i znowu czekać na montera itd.Dlatego wole zobaczyć czy jutro wszystko będzie wg ustaleń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było info i mailem i smsem dzisiaj w ciągu dnia, że będzie modernizacja w nocy... u mnie przerwa trwała tyle co długość jednej piosenki na RBL.TV ;-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No skoro u mnie też była przerwa to zapewne dostajesz tyle co ja - poprzednie info było 24.04, więc jednak były nawet dwa tygodnie bez info o moderanizacji ;) (a prawda jest taka, że Vectra wysyła SMS nawet jak przerwa trwa potem 2 minuty..) Sieć jest w większości po byłym spray i ma >10 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

igorr to daj znać jak się sprawa potoczyła bo mam tą samą sytuację tylko, że instalacje mam mieć w środę ;)

 

Witam,

a więc sytuacja wygląda następująco:

Faktycznie to jest darmowy jeden miesiąc, a nie dwa.

Konsultantka mnie w zasadzie nie okłamała bo powiedziała że maj i czerwiec będą za 3zł i faktycznie tak jest.

Gdyż pod koniec maja zapłacę za miesiąc czerwiec 3zł a pod koniec czerwca zapłacę już normalnie za miesiąc lipiec.

Nie mogłem doszukać się w umowie informacji o darmowych miesiącach, więc raz jeszcze zadzwoniłem na infolinie czy napewno one będą.

Trzeci konsultant mi potwierdził że tak właśnie będzie,że w systemie jest o tym informacja, więc liczę że tak bedzie faktycznie.

Natomiast reszta ok, wszystko się zgadza, za usługi platynowy, net 40mb oraz telefon 300 minut zapłacę 80zł +15zł za dekoder HD dzierżawa czyli tak jak mi mówiła 95zł.

Aktywacja 49zł brutto.

 

Jeśli mnie oszukają z tymi miesiącami, będę się odwoływał i składał reklamacje, gadałem o tym z trzema róznymi konsultantami więc chyba to jednak nie możliwe by wprowadzili mnie wszyscy w błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj w kilku miastach, gdzie jest tylko analogowa vectra, nastąpiła tzw. modernizacja sieci. W Bełchatowie zniknęło aż 16 z 60 programów (czyli ponad 25%), m. in. wszystkie Discovery i podobne (poza D.Channel i NatGeo), Comedy Central Family i kilka stacji muzycznych. Zostały podstawowe programy, sporo śmieci i kilka sportowych (tu pogorszenie jakości).

 

Teoretycznie nowsze telewizory wyłapują programy cyfrowe. Wszystkie są zakodowane z powodu braku dekoderów (brak w oferty cyfrowej w tym mieście, a pani w BOKu nic nie wie, że coś będzie).

 

Oczywiście Vectra raczyła poinformować o modernizacji (że coś może zniknąć przy okazji, to tak nieśmiało tylko napomknęli) wyłącznie w jakimś spamowym mailu, zapominając o informacji, że wyłączenie kanałów umożliwia rozwiązanie umowy bez ponoszenia kosztów.

 

Coś mi się wydaje, że kiedy Vectra pokaże ceny cyfrówki ze wszystkimi dopłatami to inny nasz lokalny operator kablowy zyska sporo klientów... ponad 60 kanałów w bardzo dobrej jakości jak na analog + retransmisja kanałów NTC (cyfrowo) + tzw. "analogowy multiroom" + żadnego dodatkowego dekodera z drugim pilotem + PVR bez dopłat (no, koszt dysku do tv jak ktoś nie ma). I to za 40 PLN / m-c.

 

To chyba dosyć sensowna cena, gdy ktoś nie potrzebuje pakietów Canal+ i sportu? Jak sądzicie?

 

Mam w vectrze paczkę TV analog + internet. W związku ze zmianą oferty programowej chcę zrezygnować z tv. Na neta nie narzekam, więc chciałbym zostawić. Czy można rezygnować tylko z wybranej usługi w paczce, czy muszę zrywać całą umowę? Przy nowej umowie to chyba znowu mnie skasują za podłączenie neta? A kabel, gniazdo abonenckie i modem przecież są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje zdanie jest takie, że jak ktoś nie potrzebuje Canal+ i tego typu klimatów to powinien brać DVB-T.

 

Analog wszędzie się skończy w końcu, w niektórych sieciach szybciej, w innych później, a utrzymywanie zubożonego pakietu kilkunastu kanałów nawet za 20-30 zł to sztuka dla sztuki w czasach gdy z DVB-T masz 20 kanałow za darmo i w drodze kolejne + dodatkowo można sobie dokupić Polsatowski pakiet za 10 zł na miesiąc i mieć Polsat Sport, Nickledeona czy Comedy Central z anteny naziemnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Programy, które oglądamy najczęściej to Comedy Central, Comedy Central Family (właśnie go wyłączyli), Discovery Channel, AXN. W dalszej kolejności 13th Street (wyłączyli), TLC, TVN24. Tego nie ma ani w naziemnej, ani w biednopakietach w CP. Jeśli już miałbym wywieszać patelnię albo inne druty na balkon i dostawiać dekoder to skłaniałbym się ku nc+ z jakimś konkretniejszym pakietem (ale zamiast tv z kablówki).

 

U lokalnego dostawcy mam te kanały za 40PLN/m-c z możliwością nagrywania i rozdziału sygnału (40 to są wszystkie koszty). Aha, mają jeszcze Planete+, Kuchnię+, Ale Kino+, Polsat Sport Extra (Formuła1 - jedyny sport na który gapię się w tv)

 

Ile w cyfrowej vectrze może u mnie kosztować pakiet złoty (chyba tam są dostępne te wszystkie kanały, które obecnie oglądamy) ciężko powiedzieć. No i plus koszty dekodera PVR (bo PVR z telewizora staje się bezużyteczny z dekoderami HD - nie można nagrywać źródła obrazu z HDMI), plus multiroom.

 

W sumie to się nie ma co zastanawiać. Marny (od dzisiaj) analog z vectry czy póki co dobry analog od kogoś innego ze wszystkim co potrzebuję w podobnej cenie. :) Cyfra od vectry (jeśli w końcu ją tutaj włączą, bo obiecują od trzech lat) niekoniecznie będzie lepsza jakościowo od analogu. Oglądałęm już w kilku różnych miastach u znajomych. Superwyraźnego HD i tak nie zobaczę - wada wzroku, za to latające kwadratowe artefakty po ekranie to raczej ciężko przegapić.

 

Chciałbym się tylko dowiedzieć jak wygląda sprawa z rezygnowaniem z poszczególnych usług z paczek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzybi,

nie chciałbym Cię wprowadzić w błąd,lecz wydaje mi się że jeśli brałeś tv i internet w pakiecie i z racji tego pakietu otrzymałeś zniżki na poszczególne usługi,

przy rezygnacji może okazać się że za internet nie będziesz płacił ceny "promocyjnej" tylko tą która jest w umowie jako cena standardowa.

Chociaż tu jest rozwiązanie umowy z winy operatora, więc nie do końca jestem tego taki pewien,

zapewne jutro ktoś dokładnie wyjaśni Ci tą sytuację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pracy film chciałem obejrzeć a tu błąd E8. Ciągle coś modernizują. Co za firma...

Przynajmniej ostrzegli. Wczoraj nie miałem dostępu do usług gdzieś od 13-14 do godziny 19, jeśli nie później, więc trochę przynudzało. W SMSie poinformowali jedynie o problemach z internetem, nic nie było o telewizji, chociaż to było do przewidzenia - w końcu wszystko idzie jednym kablem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

igorr to daj znać jak się sprawa potoczyła bo mam tą samą sytuację tylko, że instalacje mam mieć w środę ;)

 

Witam,

a więc sytuacja wygląda następująco:

Faktycznie to jest darmowy jeden miesiąc, a nie dwa.

Konsultantka mnie w zasadzie nie okłamała bo powiedziała że maj i czerwiec będą za 3zł i faktycznie tak jest.

Gdyż pod koniec maja zapłacę za miesiąc czerwiec 3zł a pod koniec czerwca zapłacę już normalnie za miesiąc lipiec.

Nie mogłem doszukać się w umowie informacji o darmowych miesiącach, więc raz jeszcze zadzwoniłem na infolinie czy napewno one będą.

Trzeci konsultant mi potwierdził że tak właśnie będzie,że w systemie jest o tym informacja, więc liczę że tak bedzie faktycznie.

Natomiast reszta ok, wszystko się zgadza, za usługi platynowy, net 40mb oraz telefon 300 minut zapłacę 80zł +15zł za dekoder HD dzierżawa czyli tak jak mi mówiła 95zł.

Aktywacja 49zł brutto.

 

Jeśli mnie oszukają z tymi miesiącami, będę się odwoływał i składał reklamacje, gadałem o tym z trzema róznymi konsultantami więc chyba to jednak nie możliwe by wprowadzili mnie wszyscy w błąd.

 

Muszę sprawdzić poprzednie faktury jak wyglądały daty faktur i za jaki miesiąc były. Ja mam to samo że maj i czerwiec za 1zł ale z tego co piszesz to maj będę miał za 1zł ale w czerwcu już przyjdzie faktura normalnie bo niby za lipiec..hmm. Faktura za maj powinna przyjść w maju i na niej ta złotówka a za czerwiec w czerwcu według mnie również z obniżoną kwotą. A czemu mam w czerwcu płacić już za lipiec.. dziwne to jakieś. Kręcą jak mogą, tylko co zrobić jak w mojej okolicy nie ma konkurencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...