FIL Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 U mnie działał wczoraj poprawnie i teraz tez jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogut Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Rano działał poprawnie, a teraz mam czarny ekran na ginx hd. Nadawca chyba ma problemy techniczne. Ktoś może u siebie sprawdzić ten kanał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceknokia Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 U mnie też jest tylko czarny ekran na GINX HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kreator Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Czy może ktoś użytkował modem arris cm820 i czy były z nim jakieś problemy? Miał być cisco 3212 ale monter przyniósł ten model. Na duży plus to ze zużywa tylko 5w nie tak jak 3212 10W (modele z wi-fi nawet więcej) oraz ma dziury montażowe tak jak cisco tylko czy jest stabilny i nie powinno być nim kłopotów? Być może będę miał możliwość zamiany ale może nie warto jeśli arris tez jest stabilny i szybki. Rozumiem ze modem i tak jest do zwrotu i nie staje się naszą własnością po zakończeniu umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Ja używam Arrisa i jest ok. Mam podłączony pod własny router wifi tplink i wszystko działa stabilnie i tyle ile w umowie. Modem jest tylko wypożyczony, wiec po wygaśnięciu umowy jest do zwrotu. Lepiej wziąć modem bo do routerów wifi nie możemy się dostać, ponieważ nie znamy hasła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kreator Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Tak to wiem dlatego wybrałem modem tylko pytam bo kiedyś miałem kłopoty ze starym arrisem w innej firmie Jeszcze mam jedną spraw oprócz modemu. Zdziwił mnie zapis odnośnie prędkości w umowie. Jest napisane sto Mb lub w innym miejscu jest zapis 100Mb na 10 m. Nie ma podanej jednostki czasu (s).??? Umowę ma być na 10mieś W speedteście pokazuje: LATENCY 13ms DOWNLOAD: 86,29 Mbps UPLOAD 9,97Mbps Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micho Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Wiadomo że chodzi o Mb/s, 100 download i 10 upload. Ja też dostałem Arrisa do którego mam podpięte własne wifi. Jedyne co mnie wkurza, to często rano po włączeniu zasilania modem nie loguje się, muszę go wyłączyć/włączyć i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1981 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Jak modem ma problemy z logowaniem się do sieci proponuję sprawdzić parametry sygnału na stronie diagnostycznej modemu dostępnej zwykle pod adresem 192.168.100.1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIL Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Działa wam tv? Oglądałem skróty LM i nagle błąd E0 Żaden kanał nie działa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marko76 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Chyba jakaś grubsza awaria, internet dziala dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIL Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Zadzwoniłem potwierdzili mi awarie. Faktycznie internet działał dobrze w czasie kiedy tv wywaliło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kreator Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Wiadomo że chodzi o Mb/s, 100 download i 10 upload. Ja też dostałem Arrisa do którego mam podpięte własne wifi. Jedyne co mnie wkurza, to często rano po włączeniu zasilania modem nie loguje się, muszę go wyłączyć/włączyć i jest ok. Wiesz nie do końca wiadomo, po to się podaje na "s" by określić transfer w określonym czasie. W przypadku zaniżonego transferu zawsze będze mozna powiedzieć że przecież w umowie nie ma zapisu że ma być 100Mb/s tylko np /minutę/miesiac a to spora różnica . Ale mam nadzieje że to tylko taki niedbały zapis a nie celowe działanie. Pozostaje sprawdać co jakiś czas transfery. Akurat u mnie jest sporo dostawców wiece jeśli będa problemy zawsze można zmienić ale mam nadzieję że jednak ich nie bedzie. Co do modemu arrisa CM820 to jeszcze go trochę poobserwuję jak się zachowuje i chyba go zostawię, na razie działa ok więc chyba nie ma potrzeby upierania się przy tym cisco tym bardziej że arris pobiera mniej pradu i jest mniejszy więc jesli ma być bezproblemowy, szybki i stabilny to nie mam nic przeciwko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micho Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Jak modem ma problemy z logowaniem się do sieci proponuję sprawdzić parametry sygnału na stronie diagnostycznej modemu dostępnej zwykle pod adresem 192.168.100.1 Taki cuś mi wyskakuje po wklepaniu tego adresu: RF Parameters Downstream DCID Freq Power SNR Modulation Octets Correcteds Uncorrectables Downstream 1 245 674.00 MHz 6.59 dBmV 37.94 dB 256QAM 30601767 2263 0 Downstream 2 248 650.00 MHz 7.74 dBmV 37.94 dB 256QAM 29755313 1121 0 Downstream 3 247 658.00 MHz 7.50 dBmV 37.94 dB 256QAM 29205073 777 698 Downstream 4 246 666.00 MHz 7.14 dBmV 37.94 dB 256QAM 29511247 435 0 Downstream 5 244 682.00 MHz 6.70 dBmV 36.84 dB 256QAM 29653710 225 0 Downstream 6 243 690.00 MHz 4.80 dBmV 37.36 dB 256QAM 30231515 269 0 Downstream 7 242 698.00 MHz 5.45 dBmV 38.61 dB 256QAM 29851647 269 0 Downstream 8 241 706.00 MHz 3.80 dBmV 37.94 dB 256QAM 28904006 356 0 Reset FEC Counters Upstream UCID Freq Power Channel Type Symbol Rate Modulation Upstream 1 4 61.00 MHz 48.25 dBmV DOCSIS2.0 (ATDMA) 5120 kSym/s 16QAM Upstream 2 1 33.00 MHz 46.75 dBmV DOCSIS2.0 (ATDMA) 5120 kSym/s 16QAM Upstream 3 2 47.00 MHz 46.75 dBmV DOCSIS2.0 (ATDMA) 5120 kSym/s 16QAM Upstream 4 3 54.00 MHz 46.75 dBmV DOCSIS2.0 (ATDMA) 5120 kSym/s 16QAM Dla mnie to czarna magia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1981 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Sygnał downstream i upstream jest ok. Downstream powinien być pomiędzy -15 a +15 dBmV (lepiej jak jest między -10 a +10 dBmV bo wówczas jest jeszcze "zapas") natomiast upstream najlepiej jak jest na poziomie gdzieś pomiędzy 40 a 50 dBmV. Jedyne czego nie widać z poziomu modemu to możliwe zakłócenia w kanale zwrotnym (jaki jest SNR w kanale zwrotnym) ale jakby tam był problem to technicy sami powinni udać się w teren bo inaczej transmisja może się wysypać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybull Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Odnośnie zablokowanego dostepu do konfiguracji wifi w routerach, to wczoraj logując się do panelu zauwazylem nową zakładkę "konfiguracja wifi" a po kliknieciu jest info ze usługa w fazie testów i ze będą informować mailowo po pełnym wprowadzeniu funkcjonalności. Ciekawe co z tego wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1981 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Jakby udostępniali modemoroutery wifi z oryginalnym softem a nie "skrojonym" wg własnego kaprysu nie trzeba by było niczego testować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIL Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Chyba jakaś grubsza awaria, internet dziala dobrze. I znowu wywalilo. Tym razem część kanałów działa. Błąd E8. Ustawie nagrywanie canal+ co noc i jeśli cwaniaczki wyłączają to niech mi abonament obniżą bo to są kpiny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marko76 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Może to niewidzialna ręka cenzora tak wyprawia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceknokia Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 TV Disco nadaje jakby płyta się czasami zacinała!!!! I to nie jest dziś tylko od kilku dni.... !!!!!!!! Pełne [beep]o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogut Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 Zgadza się, tak samo było rano z mjuzik tv. A macie słabą jakość dźwięku na radio zet? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trym Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Czy u was też niska jakość sygnału na TVP1 HD i TVP 2 HD ? umnie max 35 % pasek w TV mam pomarańczowy to samo jest na TVn HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Czy ktoś wie, jakie kanały filmowe mają być odkodowane w świątecznej promocji od 15.12 - 7.01 ? Na stronie głównej był w rotacji czerwony banner z taką informacją (bez nazw kanałów filmowych), ale został zdjęty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceknokia Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Odkodowane będą Filmboxy edit. Już działają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micho Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Czy u was też niska jakość sygnału na TVP1 HD i TVP 2 HD ? umnie max 35 % pasek w TV mam pomarańczowy to samo jest na TVn HD. U mnie ok, ~85% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trym Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Już jest ok kabel HDMI powodował zakłucenia. W pakiecie złotym odkodowali Kanały Fox-a, ANX-a, Filmboxy, Alekino + . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.