Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 6.08.2022 o 18:09, szyzag123 napisał:

Jak wygląda w Vectrze sprawa związana z rozwiązaniem umowy przed końcem jej zakończenia? Przedłużałem umowę w kwietniu 2021 roku i mam ją do kwietnia 2023 roku. O ile kwota ulg, jakie mam naliczone wynosi prawie 8 tysięcy złotych o tyle w aneksie mam wyliczone maksymalne roszczenia Vectry z tytułu rozwiązania umowy, które łącznie dla mojej umowy wynoszą 1.700zł.

To nie lepiej zapłacić z góry te około 800 zł brakujące do końca zobowiązania? (kwota na podstawie opisu w Twojej stopce)

Edytowane przez vectriusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale z tą viaplay to lecą w wała dają na mać czasu za darmo i nic nie mówią o okresie wypowiedzenia, a gdy człowiek dzwoni by to wyłączyć to okazuje się iż jest 1 msc okresu wypowiedzenia i trzeba za to łajno płacić gdzie nic ciekawego tam nie ma. Jak Wam dadzą to od razu niech koleś co Wam to oferuje wyłączy to łajno albo nie bierzcie tego wcale bo nie warte Waszej kasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale z tą viaplay to lecą w wała dają na mać czasu za darmo i nic nie mówią o okresie wypowiedzenia, a gdy człowiek dzwoni by to wyłączyć to okazuje się iż jest 1 msc okresu wypowiedzenia i trzeba za to łajno płacić gdzie nic ciekawego tam nie ma. Jak Wam dadzą to od razu niech koleś co Wam to oferuje wyłączy to łajno albo nie bierzcie tego wcale bo nie warte Waszej kasy.

Na pewno nie ma wypowiedzenia, bo mam nową fakturę i nie ma opłaty.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Hoborym napisał:

Ale z tą viaplay to lecą w wała dają na mać czasu za darmo i nic nie mówią o okresie wypowiedzenia, a gdy człowiek dzwoni by to wyłączyć to okazuje się iż jest 1 msc okresu wypowiedzenia [...]

Jakieś głupoty opowiada Ci ten konsultant, mi powiedzieli że 11 sierpnia wyłączą Viaplay automatycznie, chyba że zamówię na czas nieokreślony lub określony (12m., z czego 1m free).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, dsd napisał:

Chyba zepsuł im się automat do wyłączenia promocyjnych dostępów. Ale ja jeszcze poczekam ze składaniem reklamacji ;-)

Mi też działa😁. Nie powiem, chciałem wykupić, bo Bundesligę i PL oglądam, ale nie ma co się spieszyć. Jak dają za darmo... byle jak najdłużej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Zuzia napisał:
Być może ma to związek z tym, że Viaplay nie odcina tak szybko nawet jak nie ma płatności. 


Ogólnie miałem w strefie klienta ze na czas nieokreślony, a teraz nie widzę tego.

Edytowane przez Sentence
Nie cytujemy ostatniej odpowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.08.2022 o 09:46, Hoborym napisał:

Ale z tą viaplay to lecą w wała dają na mać czasu za darmo i nic nie mówią o okresie wypowiedzenia, a gdy człowiek dzwoni by to wyłączyć to okazuje się iż jest 1 msc okresu wypowiedzenia i trzeba za to łajno płacić gdzie nic ciekawego tam nie ma. Jak Wam dadzą to od razu niech koleś co Wam to oferuje wyłączy to łajno albo nie bierzcie tego wcale bo nie warte Waszej kasy.


to powinno być karane takie praktyki 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o tych co mieli promocyjny dostęp do 10 sierpnia. Najprawdopodobniej Vectra wyłączyła po swojej stronie, a Viaplay w swym systemie ma ustawione oczekiwanie na kolejną płatność i dlatego działa. Podobnie jest, gdy ma się konto bezpośrednio od nich. Tak samo w każdej wersji, również skandynawskiej. 

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.07.2022 o 10:52, Hoborym napisał:

A u mnie czas płynie po zgłoszeniu usterki technicznej. Już msc czasu mija i nic. Nie działa Catch-up oraz vod, był monter i nic nie zrobił tylko przekazał sprawę dalej, a jak dzwonię do biura obsługi to tylko wysyłają kolejne maile o przyspieszenie naprawy i kicha .

Po co na kanale 331 jest AMC a na 332 CBS Europa jak ich nie ma w żadnym pakiecie ?


po co na 501 i 502 jest ten sam kanał w tej samej jakości, dekoder Smart 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Zuzia napisał:

... Najprawdopodobniej Vectra wyłączyła po swojej stronie, a Viaplay w swym systemie ma ustawione oczekiwanie na kolejną płatność i dlatego działa. [...]

Z tą Vectrą to racja, Viaplay zniknął z listy usług.
No ale jak długo Viaplay czeka na płatność, zanim odetną dostęp?

Edytowane przez dsd
ortografia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...