Gość lukimann Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 (edytowane) Jak wygląda sprawa negocjacji z Orange w związku z wypowiedzeniem umowy?Kanał Universal Channel jest gwarantowany, może uda się ugrać korzystniejsze warunki aneksu do umowy? Nie do końca satysfakcjonuje mnie oferta programowa (brak Eleven Extra, brak podmiany kanałów na ich odpowiedniki w HD...) Do wycofania kanału i ewentualnego komunikatu zostało trochę czasu. Liczy ktoś na taką możliwość?Zastanawia mnie, czy w przypadku umowy łączonej: telewizja i internet i telefon można negocjować lub wycofać samą usługę TV? Bądź co bądź, brak kanału gwarantowanego to zmiana warunków umowy. Edytowane 14 Czerwca 2017 przez lukimann Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Rozumiem, że chcesz całkowicie zrezygnować z Telewizji Orange, czy też po prostu chcesz ugrać lepsze warunki umowy na Telewizję Orange? Bo napisałeś to trochę w sposób niejasny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 (edytowane) Jeśli oferta się nie poprawi to skorzystam z możliwości rezygnacji. Gdy pewne warunki zostaną spełnione to spróbuję ponegocjować korzystniejszą ofertę. Z nc+ się zawsze udawało. Może też warto zaryzykować? Edytowane 14 Czerwca 2017 przez lukimann Po każdym znaku interpunkcyjnym, przestankowym wstawiamy jeden odstęp (spację). Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Spróbować zawsze warto. Przypominam jednocześnie, że niniejszy wątek tyczy się wyłącznie sytuacji, w której abonent chce całkowicie zrezygnować z Telewizji Orange. Nie jest to miejsce do przedstawiania ofert na przedłużenie umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redviking Opublikowano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2017 (edytowane) Na sat info 24 podają że data się zmieniła i UC będzie nadawany do końca roku... Odnośnika nie wkleję bo forum nie pozwala. A nie do 1 września, tak że z tą rezygnacją to jeszcze może potrwać. Edytowane 21 Czerwca 2017 przez redviking Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam2370 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2017 Zapytałem Orange na fb o możliwość zarwania umowy Orange Love z TV w technologii kablowej w związku z tym wycofaniem się Universal Channel z Polski to mi odpisali "Z zapisu regulaminu udostępnienie, jak i wycofanie kanałów nie wymaga poinformowania ani uzyskania zgody Abonenta i nie stanowi zmiany umowy." Szkoda, myślałem, że uwolnię się od TV i ewentualnego abonamentu RTV... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2017 (edytowane) Kit ci wcisnęli.To w takim razie jak się ma sprawa kanałów gwarantowanych i nie gwarantowanych do regulaminu? Usuną powiedzmy połowę kanałów i klient ma nawet nie pisnąć....i płacić dalej. *Z resztą pójdzie reklamacja, w której uzasadnię stanowisko, że będąc fanem kanału Universal podpisałem umowę tylko dlatego,że operator świadomie zapewniał o gwarancji dostępu do tego kanału. Edytowane 21 Czerwca 2017 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam2370 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2017 No też mnie to śmieszy, nie mam teraz czasu na przeglądnięcie regulaminu i umowy, ale nie wierzę w taką bzdurę. Napisalem to co oni mi odpowiedzieli. Równie dobrze niech zostawią jeden kanał i z tego wynika, że wszystko w porządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrJacob122 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2017 30 września kończy mi się umowa. Do kiedy trzeba złożyć wypowiedzenie? Do 30 sierpnia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 24 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2017 Możesz nawet ostatniego dnia, jeśli to zrobisz w salonie. Listownie polecam priorytetem ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, chociaż tydzień przed końcem września. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 15 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 Wiadomo już coś na temat możliwości rezygnacji z umowy z powodu usunięcia kanału Universal HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukis90el Opublikowano 15 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 (edytowane) W innym wątku na tym forum (Pytania dot. platformy TP/Orange) był skan ulotki dołączanej do faktury, na którym była zapowiadana zamiana z dniem 1.01.2018 Universal Channel na Eleven Extra i (prawdopodobnie) AMC HD dla Optymalnego. Była też mowa o możliwości rozwiązania umowy, jeżeli te warunki cię nie satysfakcjonują. Edytowane 15 Listopada 2017 przez lukis90el Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 15 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 (edytowane) Nie satysfakcjonują... Jak na możliwości operatora-spodziewałem się więcej biorąc pod uwagę okres świąteczny i ewentualny odpływ klientów. Konkurencja nie śpi. Opiekun budynku od UPC nie śpi Teraz co w przypadku dobrania pakietów premium.Czy to będzie miało wpływ na ewentualną rezygnację?..Umowa właściwie jest podpisana z nc+. Edytowane 16 Listopada 2017 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrJacob122 Opublikowano 18 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 Pisałem tu, że kończyła mi się umowa, która była do 30 września. Z powodu nałożenia się wtedy różnych ważniejszych spraw nie złożyłem wypowiedzenia. Umowa przedłużyła się na dodatkowe 6 miesięcy, a według zapisu w niej wypowiedzieć ją bez kary można dopiero po tym czasie. Dziś jednak znalazłem artykuł jakoby takie działania przez Orange było niezgodne z prawem. Czy to prawda? Czy mogę w takim razie, opierając się na decyzji UOKiK, wypowiedzieć tą umowę już w najbliższym czasie bez ponoszenia kary? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieczęstygość Opublikowano 18 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 Jeśli wytrzymasz do końca roku to jeśli masz w pakiecie kanał Universal Channel HD ( gwarantowany) to możesz zrezygnować w Orange powołując się właśnie na ten powód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrJacob122 Opublikowano 18 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 Właśnie w tym problem, że nie mam, bo ten kanał jest od Extra+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Z ciekawości, czy w przypadku złożonego wypowiedzenia w Orange, można się spodziewać "walki" o klienta? Czy ktoś ma w tym przypadku jakieś doświadczenia? W nc+ można było uzyskać niezłe warunki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junior_wwa Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 (edytowane) Z ciekawości, czy w przypadku złożonego wypowiedzenia w Orange, można się spodziewać "walki" o klienta? Czy ktoś ma w tym przypadku jakieś doświadczenia? W nc+ można było uzyskać niezłe warunki. Podbijam pytanie. Orange jest jednak specyficzne i nie zdziwię się jeżeli możliwości negocjacyjnych by nie było. Ja w bloku mam Orange, Vectrę i UPC i negocjując warunki prosiłem o obniżenie ceny do poziomu oferty Vectry (która miała wtedy fajną promocję) i niestety nie było takiej możliwości. PS: W Mutimedii też można było zaszaleć składając wypowiedzenie. Edytowane 28 Listopada 2017 przez junior_wwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 (edytowane) Pisemko już doszło.Czas na decyzję czy powalczyć o lepsza ofertę. Na pewno rozmowa z przedstawicielem UPC (opiekunem budynku) jest przewidziana.Co przemawia za konkurencją : większa liczba kanałów HD, dostępność SporklubuHD, Motowizji HD, i innych niedostępnych w Orange. Czego będzie brakować Eleven 4K, biblioteki VOD 4K... Co do treści listu, przy abonowaniu pakietu bogatego jedynym plusem jest dostęp do Eleven 3 co i tak w obliczu konkurencji nie powala na kolana. Edytowane 29 Listopada 2017 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Mam pakiet Maksymalny. Dostałem dziś pismo od Orange takie jak na forum o Universalu. Dziwne bo konsultancji twierdzą że jest on niegwarantowany w Malsymalnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Kuriozalna sytuacja , gdyż pani z tel. BOK była słabo zorientowana na temat wysyłanych listów.Poprosiła o kilka minut bo się musi dopytać o jakie zmiany chodzi itd. Podziękowałem za rozmowę. Co ciekawe faktycznie Orange chwali się dołączeniem Eleven Extra od 1 stycznia. Czyżby "partner" podczas negocjacji nad 4K nie poinformował, o zmianie nazwy.Dobra, nie będę się czepiał -szkoda by było papieru na kilkaset tysięcy nowych "ulotek". Ile razy coś próbuje dopytać w BOK zawsze pozostaje niesmak i poczucie panującego tam bałaganu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redviking Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Mam pakiet Maksymalny. Dostałem dziś pismo od Orange takie jak na forum o Universalu. Dziwne bo konsultancji twierdzą że jest on niegwarantowany w Malsymalnym. Skoro masz maksymalny to musisz mieć też Optymalny a Universal jest właśnie w Optymalnym i z Optymalnego znika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Czy jeśli ktoś umowę na usługi łączone Orange Love: Internet, TV, Telefon stacjonarny, Komórka to rozwiązując umowę na telewizję rozwiąże całość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Skoro masz maksymalny to musisz mieć też Optymalny a Universal jest właśnie w Optymalnym i z Optymalnego znika. To jak to się ma do rozwiązania? Co się zachowuje, jakie koszta? Bo konsultanci nic nie wiedzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redviking Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 (edytowane) Pisma o możliwości rezygnacji z racji usunięcia Universala otrzymujesz gdy: 1) masz pakiet Extra+ (pismo od nc+) 2) masz pakiet Optymalny (pismo od Orange). Ewentualnie masz i Extra+ i Optymalny, wtedy są dwa pisma i dwa powody (do wyboru lub obydwa) do ewentualnych rezygnacji. Jeśli masz Optymalny i pisma nie ma, to lepiej potwierdzić w BOK czy się da. W przypadku Extra+, niezależnie czy pismo doszło czy nie, rezygnujesz z powodu usunięcia Universalu - rezygnacja jest tylko z dodatkowego pakietu czyli samego Extra+ bo tu jest likwidowany w pakiecie nc+, pozostałe usługi są od Orange, zostają jak były. W przypadku Optymalnego, doszło pismo, rezygnujesz z powodu usunięcia Universalu - rezygnacja jest z wszystkiego, w przypadku Lova z całego pakietu także z umowy na numer komórkowy. UWAGA!!!! jeśli był brany aparat komórkowy na raty, to raty pozostaną!!! W przypadku Optymalnego, nie doszło żadne pismo, rezygnujesz z powodu usunięcia Universalu - j.w. lepiej potwierdzić w BOK czy się da. Edytowane 2 Grudnia 2017 przez Barti Usunięto fragment postu niezwiązany z tematem wątku (off-topic). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.