wolfman Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 w punkcie to nic nie wiedzą i mówią że jak wycofali kanał to trzeba reklamować . odnośnie zmiany nazwy też nic nie wiedzą!!!!co za ludzie tam pracuja? edit- w salonie tp oczywiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej_oswiecim Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 @up nie rozumiem, jaki punkt? http://www.uokik.gov.pl/rejestr_klauzul ... onych2.php polecam lekturę klauzul. Wiele jest bardzo podobnych do zapisów regulaminu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolfman Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 maciej- dowiedziałeś się coś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majeranek15 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 witam chce sie podpytac was co robic, umowa z tp podpisana na 24 miesiace. dziewczyna ma funpack hd interner 6mb/s telefon i tv. net byl moze z dwa dni o predkosci 6mb/s a teraz ciagle ledwo 1mb/s telewizja mialo byc okolo 70kanalow a tak naprawde jest z 5 moze na reszcie pokazuje ze za slaba jakosc obrazu( a wchodzac w ustawienia pokazuje jakosc obrazu na 100% i ok 40 db. )w opisie jest bardzo dobra jakosc do odbioru programow. ile mozna dzwonic na ta blekitna linie i jeszcze placic za to. co moge z tym zrobic da sie zrezygnowac czy cos teges Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruczek Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 1. Prędkość zależy od wielu czynników. W najgorszym wypadku będzie "migracja techniczna" w dół, jeśli linia nie daje rady. No chyba, że liczysz, że 6 Mbps będziesz miał do każdego serwera. 2. i 3. Ustawienie anteny satelitarnej leży w zakresie obowiązków klienta. W tym wypadku należy poprawić jej ustawienie. Wynika z tego punkt 2. gdyż pewnie nie pobrały się poprawnie uprawnienia do odbioru wszystkich pakietów. Zrezygnować zawsze (sic!) można. Nikt nikogo nie zatrzymuje. Najwyżej trzeba zapłacić karę umowną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueman Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 witam chce sie podpytac was co robic, umowa z tp podpisana na 24 miesiace. dziewczyna ma funpack hd interner 6mb/s telefon i tv. net byl moze z dwa dni o predkosci 6mb/s a teraz ciagle ledwo 1mb/s telewizja mialo byc okolo 70kanalow a tak naprawde jest z 5 moze na reszcie pokazuje ze za slaba jakosc obrazu( a wchodzac w ustawienia pokazuje jakosc obrazu na 100% i ok 40 db. )w opisie jest bardzo dobra jakosc do odbioru programow. ile mozna dzwonic na ta blekitna linie i jeszcze placic za to. co moge z tym zrobic da sie zrezygnowac czy cos teges Rób przez parę dni speedtest prędkości neta i wtedy zobacz jak jest faktycznie. Ściągasz pliki z kont premium czy darmowych? Nie ma po co dzwonić na błękitną linię, bo oni nigdy nic nie wiedzą. Ustawienie anteny satelitarnej leży w zakresie obowiązków klienta. W tym wypadku należy poprawić jej ustawienie. Wynika z tego punkt 2. gdyż pewnie nie pobrały się poprawnie uprawnienia do odbioru wszystkich pakietów. Kolego Mruczek w moim przypadku było tak, że załatwiłem sobie darmowy montaż czaszy, dekodera i livboxa przez montera przysłanego z TP. Nie poniosłem żadnych kosztów montażu. Ostatnio zgłosiłem awarię i również wpadł do mnie monter i temat załatwił od ręki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majeranek15 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 no niby kare, ale teoretycznie wytaczajac im sprawe ze sie nie wywiazuja z umowe jest mozliwe... tylko komu chce sie bawic w takie cos Speedtesta robie co dziennie u niej ciagle ponizej 1mb/s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolfman Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 kara za zerwanie umowy jest niemała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majeranek15 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 chyba z 1500 zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolfman Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 opłata za abonament do końca umowy plus bonifikata za całą umowe czyli to co obniżyli podczas promocji . ponad tysiąc to wychodzi- chora tepsa. jaka ulga że kończy mi się umowa po wakacjach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz149 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Witam, posiadam telefon i internet w TP. Telefon był założony dawno temu, więc podejrzewam, że już jest na czas nieokreślony, natomiast na internet jest umowa jakoś do końca listopada 2012 i teraz moje pytanie: Kiedy wysłać wypowiedzenie by umowa przestała obowiązywać w ostatnim dniu trwania? No i pytanie o telefon, bo też chciałbym zrezygnować, a w zasadzie przenieść numer do innego operatora, to czy wtedy też muszę wypowiedzieć umowę odnośnie telefonu, czy to zostawiam innemu operatorowi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolfman Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Neostrade wypowiada się bodajże 3 miesiące lub jeden przed końcem umowy.Najlepiej udaj się do punktu tp i tam ci dokładnie powiedzą co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazik147 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Wypowiedzenie na neostradę trzeba wysłać tak,aby doszło przed końcem przedostatniego miesiąca umowy na czas określony,w twoim przypadku do połowy października lub podejść do punktu sprzedaży TP i złożyć wypowiedzenie.Jeżeli chodzi o numer telefonu to nowy operator może to załatwić,niektóre telekomy tak się reklamują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marion695 Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Witam Posiadam pakiet pakiet L + HBO + Orange Sport ,ktory obowiązuje do 31 marca tego roku. Na początku stycznia podpisałem nową umowę dzięki której będe miał pakiet podstawowy tv. Pan na infolinii powiedział,żebym napisał pismo na początku marca,że rezygnuje z pakietu L + HBO + Orange Sport . Moje pytanie jest takie:jak ma wyglądać takie pismo o rezygnacji? czy nie zapłacę jakiejś kary za zerwanie umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spello Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Pójdź do Orange i załatw to w salonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irbis Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Witam. Posiadam fun pack z tv w pakiecie podstawowym. Szukam jakiegoś sposobu by zerwać tą umowę. Czy po połączeniu "n" z c+ będzie jakaś szansa na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spello Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 A masz podpisaną umowę z n? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irbis Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Z n mam oddzielną umowę. Tutaj chodzi o umowę z TP/Orange na fun pack. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 jeżeli masz pkaiet [odstaowy tonie ma opcji rezygnacji z umowy, jak byś miał jeden zpakietó dodatkowych by N to będzie możliwośc rezygnacji po wycofaniu kanalów takich jak ESPN, lub z dniem podmiany pakietów z n na nc+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinka Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Chciałam zrezygnować całkowicie z orange, mam Funpack + witaj HD, lecz jak zadzwoniłam to dowiedziałam się ze mogę zrezygnować jedynie z pakietu telewizyjnego. Muszę się z tym dziadostwem przemęczyć do 1 września niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinstop Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Posiadam "funpacka" z pakietem "SwiatHD" (teraz "UniverseHD) W obecnej sytuacji chcę zrezygnować z usługi tv, czy faktycznie można to zrobić, czy umowę można rozwiązać tylko na kanały tv n (teraz nc+). Pytam Was bo w Orange kręcą i trudno im w cokolwiek uwierzyć. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loop^2 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Wg mnie tylko pakiety można wypowiedzieć. W końcu umowa na dodatkowe pakiety zawarta jest z ITI i Cyfrowym Domem a nie z Orange. Myślę, że tylko zmiany kanałów w pakiecie podstawowym dawałyby podstawę do wypowiedzenia funpacka. A takich zmian raczej nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Usiek Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Rozwiązujesz umowę na pakiet Universe+, podstawowy pakiet (ten za darmo) zostaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
males Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Witam. Posiadam "Funpacka" ( chociaż na umowie nigdzie nie znalazłem takiego określenia , tylko promocja pakietowa z ekstra TV- ale to chyba nieistotne) internet 6Mb + usługa Tv +Telefonia Internetowa od 03.02.2012 na 24 miesiące. Chciałbym zrezygnować z Tv i zmienić internet na 40 Mb, telefon może zostać. Ponieważ w regulaminie "Pakietu usług Internet z Usługa TV i Telefonia Internetową " mam wykaz 19 kanałów w opisie pakietu podstawowego gdzie można znaleźć taki kanał jak EDUSAT którego obecnie już nie ma w wykazie kanałów to czy można na tej podstawie domagać się rozwiązanie umowy? WAŻNE : pod wykazem kanłów pakietu podstawowego mam adnotację: Zawartość Pakietu podstawowego jest uzależniona od technologii w jakiej świadczona jest usługa tv.Aktualna zawartość Pakietu podstawowego w wybranej technologii (IP/SAT) znajduje się na stronie tp.pl a znalazłem też taka informacje: https://satkurier.pl/news/79212/edusat-z ... elity.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Nie pozbędziesz sie tak łatwo TV wiem to z własnego doświadczenia. Nie napisałęś jednej ważnej rzeczy czy masz Tv SAt czy IPTV jak masz SAT nic nie zdziałasz nawet jak nie masz dostępu do kanału b ten kanał jest dostępny w IPTV czyli jest w ofercie a tylko twoja technologia nie pozwala na jego odbiór. Wiem chore to ale tak samo jest z TV Trwam w IPTV jest ale w SAT nie ma. Po za tym nawet jak by była opcja wypowiedzenia to za późno by na to było bo masz tylko 30 dni na rezygnacje od dnia dokonania zmiany a więc w 2012r trzeba było to zrobić. Po za tym co ważne nie zrezygnujesz z samej TV, ponieważ FUNPACK to pakiet usług stanowiących jedną całość, nie możesz zrezygnowac z samego internetu czy TV bądź telefonu wypowiadasz umowę na jedną całość, wiem to na 100% bo sam to przechodziłem. Rezygnujesz z całości. Mi się udało pewną metodą na pozbycie sie usługi TV i internetu Ale nie gwarantuje powodzenia i nie biorę odpowiedzialności za ewentualne straty finansowe i problemy prawne xD ja zrobiłem TAk miałem net i TV po IPTV nie mogłem zmienić technologi na SAT aby mieć szybszy net, wykombinowałem tak. Wykonałem kilka telefonów do Netii w celu podpisania umowy na internet. Kilka razy była odmowa ponieważ linia była już zajęta przez TP. Jednak (nie powiem skąd wiem że się TAK DA) za którymś razem zamówienie przeszło przez system (chyba po 7 telefonie), Po 2 dniach przyszło pismo tzn. przywiózł kurier do podpisania w którym to zezwalam Netii na uwolnienie moje łącza i była tam jeszcze kilka oświadczeń (standard jak zamawiasz Netie ONLINE), po kolejnych 3 dnia rano patrze linia jest rozkrosowana, telefon z Netii że jedzie do mnie kurier z umowa i modemem. Za 4 kolejne dni przyjechał kurier ale umowy nie podpisałem i modemu nie pobrałem, czyli nie zaakceptowałem umowy. Linia nadal jest rozkrosowana. W między czasie wizyta w Salonie TP gdzie dowiedziałem się że naliczają mi kare umowna chyba 1000 coś złoty, chyba że podpisze z nimi ponownie umowę na 24mc wtedy nie będzie kary umownej. No i podpisałem ponownie umowę na Neostrade Fiber już bez TV i jestem SZCZĘŚLIWY Nie miałem internetu blisko 2-3 tygodnie, całość zajmowało ale pozbyłem się TV która była beznadziejna Nie gwarantuje że innym się uda, trzeba próbowac i być stanowczym, mieć kupe nerwów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.