Skocz do zawartości

Multiroom Polsat Box


Matthías
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie do "starych" abonentów CP.

 

Jest dekoder CP z podpiętym dyskiem pracujący jako multiroom.

Mamy zaplanowane nagranie.

W międzyczasie - przed tym nagraniem dekoder zablokuje się i będzie chciał kartę dekodera głównego.

 

Czy nagranie się wykona mimo braku uprawnień czy nagra czarny ekran?

 

Wydaje mi się, że powinno się nagrać tylko dostęp do oglądania bez aktywacji multiroom będzie zablokowany ALE tylko mi się tak wydaje.

Ktoś przerabiał podobną sytuację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekładałem kartę ok.2 tygodnie temu.

Jeżeli dzisiaj(profilaktycznie) przełożę kartę z głównego do multiroom to będę miał spokój np.przez tydzień? Czy nie ma reguły i zawoła np.po 2-ch dniach?

Edytowane przez 6868
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie jest to losowe. W praktyce spokojnie dekoder dodatkowy podziała ci z dobry tydzień bez "wołania" o kartę z dekodera głównego. :)

Włożenie karty z dekodera głównego do dodatkowego wcześniej, przed jego zablokowaniem się, niejako zeruje licznik odmierzający czas do jego ponownej blokady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Włożenie karty z dekodera głównego do dodatkowego wcześniej, przed jego zablokowaniem się, niejako zeruje licznik odmierzający czas do jego ponownej blokady.

 

Wiadome mniej więcej jak to działa? W dekoderze jest jakiś algorytm blokowań? No bo jeśli przychodziłby sygnał z satelity, to wcześniejsze odblokowanie nie powinno nic dać. Dziwne to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Funkcja okresowego blokowania się dekodera dodatkowego to jest właściwość oprogramowania tegoż dekodera.

Przez satelitę można jedynie włączyć, wyłączyć, bądź zresetować tę funkcję. Może to uczynić konsultant z TCOK.

Z tego właśnie względu urządzeniem dodatkowym w usłudze Multiroom nie może być moduł CAM, ani też dekoder nie będący produkcji Cyfrowego Polsatu (CPT), np. wycofany już z oferty Sagemcom ESI-88.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to w końcu wygląda z tym multiroomem powiedzcie bo ja aktywowałem go 2 dni temu i w ten sam dzień nawet 2 godzin nie pochodził tylko się zablokował więc coś tu do końca jest nie tak jedni piszą że raz na tydzień trzeba przekładać kartę z głównego do dodatkowego dekodera, a niektórzy że nawet więcej przeczytałem tu o przypadkach miesięcznych lub i dłuższych. Jednym słowem zostałem oszukany przez sprzedawcę bo twierdził że wystarczy raz na tydzień włożyć kartę z głównego do dodatkowego dekodera. Przecież to jest niepoważne by co 2 godziny latać z kartą z dekodera głównego do dwóch dodatkowych dekoderów i to na dodatek jeszcze w momencie ni z tąd ni z owąd bez żadnego komunikatu że nastąpi blokada. Naczytałem się tutaj że wam się pojawią komunikaty i że wiecie kiedy skończy się ten okres i kiedy przełożyć kartę. Jednocześnie ktoś tutaj na forum wspominał że jak nie pojawia się zakładka multiroom w ustawieniach czy tam w menu to jest szczęśliwcem bo wogóle nie musi przekładać kartę. I chyba rację mieli konsultanci nc+ mówiąc mi że jak Pan przejdzie do cyfrowego polsatu to Pan będzie latał z kartami do multiroomu co 6 godzin (w moim przypadku jest to okres 2 godzin!). Najgorsze jest to że ta blokada dekodera dodatkowego wyskakuje w najmniej odpowiednim momencie np. podczas meczu live i co wtedy mam latać z kartą z dekodera głównego do dwóch dodatkowych by je odblokować co 2 godziny? Przecież to niepoważne co to za usługa w tym momencie nie dość że nie ma sygnału na dwóch dodatkoywch dekoderach to tracę możliwość oglądania nawet z dekodera głównego. Czytając niezależne inne fora wypowiedzi innych użytkowników są odmienne od tutaj piszących. Nie chce nikogo obrażać ale tutaj wypowiedzi chyba piszą sprzedawcy z aps by nabijać ludzi w butelkę. Nie chciałem w to wierzyć czytając tu wypowiedzi niektórych użytkowników że to nieprawda i że ten okres jest dłuższy i niestety przekonałem się na własnej skórze że konkurencja piszę prawdę a to co wyczytać można tutaj na temat tej usługi to mija się z prawdą. Jestem rozczarowany taką usługą nie mogę tego nazwać usługą multiroom tylko pseudo usługą. Rozumiałbym jakby tak było jak pisze tu większość że ten okres to 7 lub więcej dni ale co 2 godzin to porażka na całej linii. Proszę o porady bo jak tak wygląda multiroom w cyfrowym polsacie to jest to dosłownie porażka i jeżeli ten okres się nie zmieni to dobrze że mam jeszcze wyjście ewakuacyjne w postaci "tv na próbę" i nigdy więcej takiego multiroomu.

Edytowane przez Raver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będziesz miał zakładkę Multiroom w dodatkowym dekoderze, to będziesz przekładał kartę z głównego dekodera do dodatkowego mniej więcej tak jak tutaj piszą. Dostałeś w APS-ie dekoder z aktywnym pakietem Premium w tzw. nadaniu technicznym (wpisz w forumowa wyszukiwarkę a dowiesz się co to). Ten pakiet miał się właśnie zablokować, a Ty miałeś poczekać na kanale Polsat Food na aktywację usługi. W FAQ masz dokładny opis krok po kroku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...] I chyba rację mieli konsultanci nc+ mówiąc mi że jak Pan przejdzie do cyfrowego polsatu to Pan będzie latał z kartami do multiroomu co 6 godzin (w moim przypadku jest to okres 2 godzin!). [...]

 

Taaa, widać, jak konsultanci nc+ znają ofertę swojej konkurencji... :P:lol2:

 

Odnośnie Multiroom'u w Cyfrowym Polsacie to w moim przypadku dekoder dodatkowy również blokuje się średnio raz na tydzień albo i później. Nie wiem dokładnie, bo u mnie z dekodera dodatkowego korzysta mój brat i to on sobie "lata" z kartą i go odblokowuje. Mnie to nawet nie interesuje. ;) I nie jest to z mojej strony też żadne kłamstwo. Nie jestem pracownikiem APS-u, ani w żaden inny sposób związany z Cyfrowym Polsatem. No, może poza jednym... Jestem zwyczajnym abonentem tej platformy, jak inni Użytkownicy forum tu piszący. :)

 

Reszta to tak, jak @swojadroga powyżej napisał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będziesz miał zakładkę Multiroom w dodatkowym dekoderze, to będziesz przekładał kartę z głównego dekodera do dodatkowego mniej więcej tak jak tutaj piszą. Dostałeś w APS-ie dekoder z aktywnym pakietem Premium w tzw. nadaniu technicznym (wpisz w forumowa wyszukiwarkę a dowiesz się co to). Ten pakiet miał się właśnie zablokować, a Ty miałeś poczekać na kanale Polsat Food na aktywację usługi. W FAQ masz dokładny opis krok po kroku.

Niestety ale nie jest tak jak piszesz od momentu aktywacji dekodera głównego nie miałem dostępu do tzw. jak piszesz w nadaniu technicznym pakietu. I wiem co to jest bo posiadając kilka lat temu pakiet rodzinnny hd wiem z czym to się wiązało tj. z dostępęm ponad 3 miesięcznym do full oferty między innymi do vod z filmami oraz xxx. Natomiast obecnie w moim przypadku umowę podpisałem na premium max i rozczaruję cię nie miałem dostępu do tzw. w nadaniu technicznym czyli w tym przypadku do pozostałych vod z pozycji 201-204, oraz 209-213 i xxx bo pakiet VOD z pozycji 205-208 jest gratis przez okres 6 miesięcy.

Edytowane przez Raver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój dekoder multiroom również blokuje się średnio co ok 2 tygodnie,kiedyś blokował się co tydzień ale chyba CP wydłużył ten czas.Ktoś kiedyś pisał że miał podobny problem że dekoder mu się też blokował co 2 godziny i zadzwonił na infolinie i tam konsultant coś w systemie pogrzebał i potem działało już normalnie.Zadzwoń ewentualnie do CP i zgłoś problem może pomogą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Raver

Rozumiem, że dekoder dodatkowy zablokował ci się już parokrotnie, za każdym razem po dwóch godzinach?

 

Na infolinii TCOK jak najbardziej mogą pomóc. Konsultant zresetuje zdalnie usługę Multiroom i wtedy powinna zacząć ona działać tak, jak powinna. Bo blokowanie się dekodera dodatkowego za każdym razem po upływie zaledwie dwóch godzin nie jest normalne. :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój dekoder multiroom również blokuje się średnio co ok 2 tygodnie,kiedyś blokował się co tydzień ale chyba CP wydłużył ten czas.Ktoś kiedyś pisał że miał podobny problem że dekoder mu się też blokował co 2 godziny i zadzwonił na infolinie i tam konsultant coś w systemie pogrzebał i potem działało już normalnie.Zadzwoń ewentualnie do CP i zgłoś problem może pomogą.

Próbowałem i wczoraj i dzisiaj tylko problem w tym że cała ta ich infolinia nie działa i jest wyłączona wczoraj że wszyscy konsultanci zajęci i rozłączało połączenie i dzisiaj również tylko w trybie automatycznej informacji i nie możemy połączyć cię z żadnym operatorem. Wystawili lagę na ludzi którzy wczoraj aktywowali euro a im nie działa poczytaj ich fb i nagle infolinia przestała działać :D Najlepsze jest to że jak dzwoniłem w dniu kiedy podpisałem umowę bo evobox głupiał to za każdym razem konsultanci na samym końcu rozmowy rzucali formułkę że infolinia jest dostępna 24/h przez 7 dni, a jak widać po wczorajszym i dzisiaj nie. :P

@Raver

Rozumiem, że dekoder dodatkowy zablokował ci się już parokrotnie, za każdym razem po dwóch godzinach?

 

Na infolinii TCOK jak najbardziej mogą pomóc. Konsultant zresetuje zdalnie usługę Multiroom i wtedy powinna zacząć ona działać tak, jak powinna.

Tak było jak piszesz ile razy takich blokad co 2 godziny będzie ? To jest strasznie irytujące. Tylko kto mnie zapewni że to będzie raz na 14 dni a nie co kilka godzin lub co kilka dni. Wy tutaj możecie pisać że tak macie a w rzeczywistości jest inaczej i nie mam żadnego zapewnienia że tak będzie w przyszłości. Doradź proszę bo jak tak będzie jak teraz to się wkurzę i rozwiąże to umowę. :/

Edytowane przez Raver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak było jak piszesz ile razy takich blokad co 2 godziny będzie ? To jest strasznie irytujące. Tylko kto mnie zapewni że to będzie raz na 14 dni a nie co kilka godzin lub co kilka dni. Wy tutaj możecie pisać że tak macie a w rzeczywistości jest inaczej i nie mam żadnego zapewnienia że tak będzie w przyszłości. Doradź proszę bo jak tak będzie jak teraz to się wkurzę i rozwiąże to umowę. :/

 

Jak już wspomniałem, blokowanie się dekodera dodatkowego za każdym razem po zaledwie dwóch godzinach jest oznaką, że usługa Multiroom może działać nieprawidłowo. Teoretycznie czas do ponownej blokady jest losowy. Praktycznie nie częściej, niż raz na tydzień, a często też i dłużej. W twoim przypadku konieczne jest raczej zresetowanie usługi Multiroom. Może to zrobić konsultant z infolinii.

Nieprawidłowe działanie usługi Multiroom nie stanowi żadnej podstawy do rozwiązania umowy z Cyfrowym Polsatem przez abonenta.. Będzie to skutkowało obowiązkiem zapłaty przez niego kary umownej Cyfrowemu Polsatowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to w końcu wygląda z tym multiroomem powiedzcie bo ja aktywowałem go 2 dni temu i w ten sam dzień nawet 2 godzin nie pochodził tylko się zablokował więc coś tu do końca jest nie tak jedni piszą że raz na tydzień trzeba przekładać kartę z głównego do dodatkowego dekodera, a niektórzy że nawet więcej przeczytałem tu o przypadkach miesięcznych lub i dłuższych. Jednym słowem zostałem oszukany przez sprzedawcę bo twierdził że wystarczy raz na tydzień włożyć kartę z głównego do dodatkowego dekodera. Przecież to jest niepoważne by co 2 godziny latać z kartą z dekodera głównego do dwóch dodatkowych dekoderów i to na dodatek jeszcze w momencie ni z tąd ni z owąd bez żadnego komunikatu że nastąpi blokada. Naczytałem się tutaj że wam się pojawią komunikaty i że wiecie kiedy skończy się ten okres i kiedy przełożyć kartę. Jednocześnie ktoś tutaj na forum wspominał że jak nie pojawia się zakładka multiroom w ustawieniach czy tam w menu to jest szczęśliwcem bo wogóle nie musi przekładać kartę. I chyba rację mieli konsultanci nc+ mówiąc mi że jak Pan przejdzie do cyfrowego polsatu to Pan będzie latał z kartami do multiroomu co 6 godzin (w moim przypadku jest to okres 2 godzin!). Najgorsze jest to że ta blokada dekodera dodatkowego wyskakuje w najmniej odpowiednim momencie np. podczas meczu live i co wtedy mam latać z kartą z dekodera głównego do dwóch dodatkowych by je odblokować co 2 godziny? Przecież to niepoważne co to za usługa w tym momencie nie dość że nie ma sygnału na dwóch dodatkoywch dekoderach to tracę możliwość oglądania nawet z dekodera głównego. Czytając niezależne inne fora wypowiedzi innych użytkowników są odmienne od tutaj piszących. Nie chce nikogo obrażać ale tutaj wypowiedzi chyba piszą sprzedawcy z aps by nabijać ludzi w butelkę. Nie chciałem w to wierzyć czytając tu wypowiedzi niektórych użytkowników że to nieprawda i że ten okres jest dłuższy i niestety przekonałem się na własnej skórze że konkurencja piszę prawdę a to co wyczytać można tutaj na temat tej usługi to mija się z prawdą. Jestem rozczarowany taką usługą nie mogę tego nazwać usługą multiroom tylko pseudo usługą. Rozumiałbym jakby tak było jak pisze tu większość że ten okres to 7 lub więcej dni ale co 2 godzin to porażka na całej linii. Proszę o porady bo jak tak wygląda multiroom w cyfrowym polsacie to jest to dosłownie porażka i jeżeli ten okres się nie zmieni to dobrze że mam jeszcze wyjście ewakuacyjne w postacie "tv na próbę" i nigdy więcej takiego multiroomu.

Czytając Twoją stopkę:

"nc+:Comfort+/Multi+/Extra+/8xC+/HBO/HBO GO/Cinemax/Filmbox/SundanceHD/HistoryHD/H2HD/Adventure TV HD/Canal+VOD/netVOD+k.podst./k.dodat./Multi+/C+Platinum/nc+go 1.0-79,90zł/24m.MRS-0zł/24m."

w której szeroko podajesz co masz,nie widzę najmniejszej wzmianki o czymkolwiek co wskazywało by na posiadanie przez Ciebie CP więc wygląda mi ten wpis jak antyreklama  "na zamówienie" polsatowskiego multiroomu,jesteś chyba pierwszym,który ma AŻ takie problemy z częstotliwością blokowania dodatkowego dekodera.

Jednak jeżeli to prawda to szczere "wyrazy współczucia" i nie pozostaje nic innego jak kontakt z działem technicznym CP.

Ps.Znam osobę która od kilkunastu dni pracuje na infolinii CP,po wczorajszym dyżurze wrócił wykończony,może inni też "padli" i nie ma komu już telefonów odbierać :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już wspomniałem, blokowanie się dekodera dodatkowego za każdym razem po zaledwie dwóch godzinach jest oznaką, że usługa Multiroom może działać nieprawidłowo. Teoretycznie czas do ponownej blokady jest losowy. Praktycznie nie częściej, niż raz na tydzień, a często też i dłużej. W twoim przypadku konieczne jest raczej zresetowanie usługi Multiroom. Może to zrobić konsultant z infolinii.

Nieprawidłowe działanie usługi Multiroom nie stanowi żadnej podstawy do rozwiązania umowy z Cyfrowym Polsatem przez abonenta.. Będzie to skutkowało obowiązkiem zapłaty przez niego kary umownej Cyfrowemu Polsatowi.

Jakbyś przeczytał uważnie mój pierwszy post w tej dyskusji to byś zauważył że mam wyjście awaryjne w postaci gwarancji "tv na próbę" i odstąpienia od umowy. Może źle się określiłem bo napisałem o rozwiązaniu ale chodziło mi o odstąpienie co miałem na myśli w moim pierwszym poście.

Czytając Twoją stopkę:

"nc+:Comfort+/Multi+/Extra+/8xC+/HBO/HBO GO/Cinemax/Filmbox/SundanceHD/HistoryHD/H2HD/Adventure TV HD/Canal+VOD/netVOD+k.podst./k.dodat./Multi+/C+Platinum/nc+go 1.0-79,90zł/24m.MRS-0zł/24m."

w której szeroko podajesz co masz,nie widzę najmniejszej wzmianki o czymkolwiek co wskazywało by na posiadanie przez Ciebie CP więc wygląda mi ten wpis jak antyreklama  "na zamówienie" polsatowskiego multiroomu,jesteś chyba pierwszym,który ma AŻ takie problemy z częstotliwością blokowania dodatkowego dekodera.

Jednak jeżeli to prawda to szczere "wyrazy współczucia" i nie pozostaje nic innego jak kontakt z działem technicznym CP.

Ps.Znam osobę która od kilkunastu dni pracuje na infolinii CP,po wczorajszym dyżurze wrócił wykończony,może inni też "padli" i nie ma komu już telefonów odbierać :(

Bo umowę podpisałem dokładnie 08.06.2016 r. i nie zdążyłem tego zmienić a umowę w nc+ mam do 30.06.2016 r. więc zbędne twoje podejrzenia i dochodzenia detektywistyczne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś przeczytał uważnie mój pierwszy post w tej dyskusji to byś zauważył że mam wyjście awaryjne w postaci gwarancji "tv na próbę" i odstąpienia od umowy. Może źle się określiłem bo napisałem o rozwiązaniu ale chodziło mi o odstąpienie co miałem na myśli w moim pierwszym poście.

 

Aaa, chyba że tak. ;) Pewnie przeczytałem, tylko mi umknęło. :oops:

Mimo wszystko odstąpienie od umowy zawartej "na próbę" to nie to samo, co jej rozwiązanie przez abonenta przed terminem.

To tak na marginesie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytając Twoją stopkę:

"nc+:Comfort+/Multi+/Extra+/8xC+/HBO/HBO GO/Cinemax/Filmbox/SundanceHD/HistoryHD/H2HD/Adventure TV HD/Canal+VOD/netVOD+k.podst./k.dodat./Multi+/C+Platinum/nc+go 1.0-79,90zł/24m.MRS-0zł/24m."

w której szeroko podajesz co masz,nie widzę najmniejszej wzmianki o czymkolwiek co wskazywało by na posiadanie przez Ciebie CP więc wygląda mi ten wpis jak antyreklama  "na zamówienie" polsatowskiego multiroomu,jesteś chyba pierwszym,który ma AŻ takie problemy z częstotliwością blokowania dodatkowego dekodera.

Jednak jeżeli to prawda to szczere "wyrazy współczucia" i nie pozostaje nic innego jak kontakt z działem technicznym CP.

Ps.Znam osobę która od kilkunastu dni pracuje na infolinii CP,po wczorajszym dyżurze wrócił wykończony,może inni też "padli" i nie ma komu już telefonów odbierać :(

Żeby rozwiać twoje podejrzenia proszę bardzo na specjalne zamówienie :P Oczekuję wyrazów przeprosin w tym przypadku :>

 

Tak to jest jak operator sam sobie i swoim pracownikom szukuje taki los odnośnie konsultantów :>

 

P.S. To co radzicie począć z tym problemem multiroomu bo infolinia nie działa od 2 dni napisałem wiadomość w icok w tej sprawie technicznej i co dalej?

Edytowane przez Raver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to,to co innego:

od 08.06.2016 do 08.06.2018

CP: "Trafny wybór"Premium Max +2xMR 6 miesięcy gratis w smartdom-49,99 zł + 5 zł (2x)MR.Dekodery: Główny Evobox PVR+2xMR (HD 6000).

 

Zwracam honor :facepalm:

biję czołem do samej ziemi,zaraz idę do kotłowni po popiół ;)

Jak wreszcie uda Ci się naprawić przy pomocy CP ten problem to wierz mi że stukniesz :beer: kilka razy za multiroom CP :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...