Skocz do zawartości

Multiroom Polsat Box


Matthías
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hello

czy spotkaliscie sie z jawnym ukrywanie szczegółów technicznych działania Multiroom w CP ? Przed podpisaniem umowy na Multiroom nikt nie informuje o konieczności podmieniania kart co 3-14 dni.. *(!) co w przypadku domku jednorodzinnego jest MASAKRĄ. W oficjalnych dokumentach jest mowa o OKRESOWEJ wymianie kart, ale brak jakichkolwiek szczegółów .... Właśnie zgłosiłem by te szczegóły umieścili na stronie internetowej ale ewidentnie nie jest to w interesie CP !!!. Juz przygotowuję rezygnację z wszystkich usług, przede wszystkim z powodu podejścia do Klienta :read:

Jakie macie doświadczenia w tej kwestii ??

 

pozdro / cronet :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marekpolek

ehh.. strasznieś agresywny człowieku, a może by tak trochę grzeczniej? część abonentów C+ nie ma dwóch niezależnych kart, ci co podpisywali umowę na początku multiroomu, muszą aktywować kartę co 6 godzin, polecam lektury, sporo znajdziesz na google.. no... i człowieku najpierw się podszkol a potem atakuj innych..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się sam miałem taki multiroom z aktywacją co 6 godzin oglądania. Co ciekawe Cyfra nie chciała wymienić mi go na dwie niezależne karty kiedy wprowadzono taki system. Faktem natomiast jest to że nie trzeba było wyjmować karty głównej tylko zbliżyć do niej drugą, było to wygodniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do obeznanych.

Chciałbym do posiadanego pakietu dobrać multiroom , w związku z tym zadzwoniłem na infolinię i okazuje się , że nie ma takiej opcji.

Czy tam pracują idioci czy faktycznie nie można dokupić tej usługi ? co byłoby dziwne.

Dokupował ktoś multiroom ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa jest jeszcze ok 4 miesięcy ważna i jasne , że chciałem przedłużyć jeżeli byłby taki warunek.

Ale stwierdzono , że się nie da i tyle było gadki .

Twoje pytania to jakaś napaść na mnie ? czy to dziwne , że klient do obecnej umowy chce coś dołączyć płatnego ? dla mnie dziwne jest to , że nie chcą moich pieniędzy dziś za multiroom i dekoder.

Dziś , czyli nie wtedy jak się kończy umowa.

Widzę , że na moje pytanie odpowiedzieli ludzie dla których podpisanie jakiegoś aneksu do umowy lub jej przedłużenie w celu dokupienia multirooma to jakiś kosmos i rzecz niewykonalna.

 

Powtarzam dla mnie dziwne jest to , że CP nie daje takiej możliwości i nie chce dodatkowej kasy.

Cyfra którą też mam nie robi z tym problemów tylko chcą drogo za taką przyjemność po 20 zł za multiroom i udostępnienie dekodera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To idź do cyfry jak Ci się nie podoba. Przedłużyć umowę można juz niedługo po podpisaniu starej jeśli to nie jest pakiet Premium, więc skoro jest 4 miesiące do końca to powinno być dużo ofert. Dlaczego ich nie ma? Może jakiś błąd na koncie albo coś? Może masz jakieś stare długi, które spowodowały zablokowanie dla Ciebie ofert? Nie widze kontraktu, więc nie mogę powiedzieć. Zadzwoń na PartyLine i zapytaj dlaczego nie możeszz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I na pewno rezygnacje wszystkie Tobie przyjmą i jeszcze zwróca Tobie koszty wczesniejszych miesięcy :D

.... i patrzcie, że przyjęli moje argumenty. :jupi:

 

Jak brak informacji? Przy umowie z multiroomem dostajesz instrukcję obsługi gdzie czarno na białym jest informacja o przekładaniu karty z głównego dekodera do dodatkowego.

Informacja o konieczności przekładania i OKRESOWEJ aktywacji to nie to samo co napisanie wprost, że jesteś zobowiązany do przekładania karty co 3-14 dni ! Chybaże dla Ciebie to bez różnicy... :lol2: Skoro to takie oczywiste to dlaczego nie uzupełnią informacji o konkrety ? jak myslisz ? :idea: .... bo nikt by się na to nie nabrał :brawo:

Finalnie sprawę załatwiłem polubownie - 270 PLN rabatu.... da sie ! ? :read:

 

Do obeznanych.

Chciałbym do posiadanego pakietu dobrać multiroom , w związku z tym zadzwoniłem na infolinię i okazuje się , że nie ma takiej opcji.

Czy tam pracują idioci czy faktycznie nie można dokupić tej usługi ? co byłoby dziwne.

Dokupował ktoś multiroom ?

Taaak, własnie na infolinii pomimo, ze miałem lojalkę w połowie czasu :D jedyny minu to 36 m-cy nowej lojalki ale za 89,90 MR HD FULL pakiet :brawo:

 

Doświadczenia są takie, że Klienci nie czytają, nie słuchają jak się do nich mówi, a potem są pretensje... ale to już sam możesz być sobie winny, nic nie wskórasz :)

...a jednak, trzeba czytać ze zrozumieniem a nie czytać :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...