Infinity007 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 czy można dobrać MR do pakietu rodzinnego? czy dopiero od Familijnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Od Familijnego HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zielony1910 Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Czy polast mi wyśle wszystko aby działał multiroom, czy jednak będę musiał coś dokupić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Aby odbierać multiroom należy mieć dwa dekodery i antene z podwójnym konwerterem. Przy zamówieniu możesz zaznaczyć ze nie masz takiej anteny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zielony1910 Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Dziś odesłałem umowę. Czy mogę jakoś domówić ową antenę czy już muszę sam taką kupić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cassano89 Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Czy ktoś miał przypadek, że informacja o konieczności przekładania kart nie pojawiła się ani razu od momentu zapoczątkowania używania multiroomu CP? W moim przypadku sa to już ponad 3 miesiące. Nie żeby mi to nie było na rękę, ale pytam z ciekawości, czy to jakiś błąd i mam po prostu szczęście? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 @Zielony - jak masz swoją antenę to możesz dokupić sam konwerter twin, albo w APS-ie antene ale niestety już nie w promocyjnej cenie tylko za 90zł. @cassano89 - miałam wielu klientów którzy tak mieli w menu nie było w ogole wzmianki o multiroomie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plackoman Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 Wiecie czemu muszę biegać po kartę z dekodera głównego co 3-5 dni. Nie wiem czemu kiedyś biegałem po kartę co tydzień lub 1.5 tyg lub 2 tyg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stasio i Jasio Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 Mam tak samo. Wkurza mnie to troszku. Może to dlatego, że uruchomiłem drugi dekoder po miesiącu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cassano89 Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Czy w koncie ICOK powinna być zakładka multiroom, lub jakaś informacja, że mam drugi dekoder do multiroomu? Bo nie posiadam takiej zakłądki w dekoderze ani na koncie internetowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przewaks Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 W ICOK zakładki drugiej nie ma ale w dostępnych kontraktach (po prawej stronie) powinien widnieć drugi numer karty z możliwością przełączenia się na zarządzanie nią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad-yu Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 Od tego tygodnia posiadam moduł CAM + multiroom na HD 3000. Pakiet Familijny Max HD, z promocją na Sport i Film przez 6 miesięcy. Na module nie dekoduje mi BBC HD i Comedy Family. Na multiroomie twierdzi, że nie mam w abonamencie sporej części programów, które śmigająna module. Dodatkowo śmigają mi HBO, które chyba nie powinny. Co jest nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Na module powinno być dekodowane wszystko to, co masz w umowie, więc jeśli coś się nie dekoduje, a komunikat z modułu brzmi, że nie masz tego kanału w abonamencie, to dzwonisz do działu technicznego CP i to uzgadniasz. Co do MR, to również trzeba aktywować w dziale technicznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad-yu Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruger85 Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Jeśli komuś blokuje się MR częściej niż raz na tydzień to trzeba zadzwonić na infolinie i powiedzieć że blokuje się 2 razy dziennie czy nawet raz dziennie, być trochę złym i zresetują i powinno się ustawić raz na tydzień lub raz na dwa tygodnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polsatowy_pomocnik Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Dekoder losowo jest blokowany, więc w Twoim przypadku to najprawdopodobniej zwykły zbieg okoliczności, a nie efekt bycia "trochę złym". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad-yu Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Pisałem parę postow wcześniej o problemach z odbiorem programów. Sprawę multiroomu rozwiązałem pozytywnie, natomiast nie mogę odblokować BBC HD i Comedy Central Family na module CAM. Ponawianie sygnału, przywracanie ustawień fabrycznych i ponowna instalacja nic nie pomogły. Moduł używam w Fergusonie arova 202e. Macie jeszcze jakieś sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-1986 Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Już mówię co masz zrobić aby działało: 1.włącz dekoder na 1 z tych kanałów, których nie możesz odebrać 2.Nasiśnij biały klawisz edit 3.W opcji dekoduj przez:zmień opcję automatycznie na interfejs współny CI, 4 Naciśnij OK i wyjdź z menu. Operację powtarzamy z osobna dla każdego zablokowanego i opłaconego kanału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad-yu Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Dziękuję Pablo-1986, pomogło i kanały zaczęły się włączać. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Nie wiem czy do odpowiedniego działu wklejam temat w razie czego to proszę o przeniesienie. Mam problem tego typu ze od połowy maja mam podpisana umowe na multiroom, przez 2 miesiace mialem dodatkowe pakiety i brak oplat przez ten okres. Przed koncem okresu promocyjnego zglosilem sie do punktu cp w celu pozostania przy pakiecie fam max hd bez tych dodatkowych pakietow. W piatek wyskoczyla mi wiadomosc ze mija czas i prosza o terminowa oplate. Pomyslalem ze moze jakis blad, dzisiaj dostaje wiadmosc na dekoderze ze prosimy o wplate 20zł w celu unikniecia dlugu na numer konta. Moje pytanie czy ktos mial cos takiego i z kad ta kwota 20zł ? od razu zaznaczam ze nie korzystam z zadnych vod. Oplaty powinienem wnosic od sierpnia br. Aha, wiadmomośc ta pojawia sie tylko na dekoderze dodatkowym multiroom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arerox Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Dryndaj na infolinię CP. Oni tam mają wgląd, za co ta opłata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 Nie wiem czy do odpowiedniego działu wklejam temat w razie czego to proszę o przeniesienie. Mam problem tego typu ze od połowy maja mam podpisana umowe na multiroom, przez 2 miesiace mialem dodatkowe pakiety i brak oplat przez ten okres. Przed koncem okresu promocyjnego zglosilem sie do punktu cp w celu pozostania przy pakiecie fam max hd bez tych dodatkowych pakietow. W piatek wyskoczyla mi wiadomosc ze mija czas i prosza o terminowa oplate. Pomyslalem ze moze jakis blad, dzisiaj dostaje wiadmosc na dekoderze ze prosimy o wplate 20zł w celu unikniecia dlugu na numer konta. Moje pytanie czy ktos mial cos takiego i z kad ta kwota 20zł ? od razu zaznaczam ze nie korzystam z zadnych vod. Oplaty powinienem wnosic od sierpnia br. Aha, wiadmomośc ta pojawia sie tylko na dekoderze dodatkowym multiroom. Pewnie błąd, informacje o płatnościach nie pojawiają się na mr. Możesz zawsze sprawdzać swoje płatności na dekoderach CPT na kanale 999. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Sprawa 20zł się wyjaśniła Mówisz ze na kanale 999 mogę sprawdzić swoje płatności. Mam dekoder HD 6000 jak włączam na kanał 999 to nic nie pokazuje, nic się nie ładuje jest tylko na czarnym tle napis cyfrowy polsat - wiecej o usługach dowiesz się na stronie www itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 @k-5 Musisz poczekać jakiś czas , żeby pobrało na dekoder dane o twoich płatnościach . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 G...o prawda. Czekam od momentu wprowadzenia tej usługi i nic. Restart dekodera też był. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.