watchman Opublikowano 14 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2020 Widzę, że problem mam tylko w rozdzielczości 1080p, w niższych działa płynnie. Masz ekran Full HD w tym Xiaomi? Może ktoś ma możliwość sprawdzenia na Motoroli G7+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 14 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2020 U mnie w rozdzielczości 1080p jest wszystko OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 16 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2020 W dniu 8.09.2020 o 10:41, railroad napisał: Czy u Was też jest brak dostępu w pakiecie Familijnym HD do kanału Polsat Music HD? Mam komunikat, że kanału nie ma w moim abonamencie a powinien być. Jakiś czas temu był normalnie dostępny, obecnie w/w komunikat. Satelitarnie jest normalnie dostępny. Pisałem do Cyfrowego Polsatu, ale twierdzą, że świadczą usługę prawidłowo, wysyłałem im nawet dane do logowania, ale nadal brak rozwiązania problemu. A jak jest u Was? Witam. Czy opisana sytuacja nadal występuje? Jeśli tak, proszę o informację, czy sprawa była zgłaszana poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
railroad Opublikowano 16 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2020 15 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Witam. Czy opisana sytuacja nadal występuje? Jeśli tak, proszę o informację, czy sprawa była zgłaszana poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. Tak nadal występuje. Tak zgłaszałem kilka razy do Biura Obsługi, podałem nawet kilka dni temu dane do logowania na konto CP go i nadal nic nie naprawiono. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 16 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2020 W dniu 14.09.2020 o 18:51, watchman napisał: Witam, słuchajcie taki problem... zainstalowałem cp go na smartfonie i na Eleven Sports 1 po ok 15 sekundach oglądania strasznie zaczyna przycinać obraz, ogladać sie tego nie da. To tylko u mnie tak? Czy ogólnie znany problem, póki co nie rozwiązany przez techników cp? Witam. Czy opisana sytuacja nadal ma miejsce? Jeśli tak, proszę o informację, czy to jedyny kanał, na którym występują niedogodności. 2 godziny temu, railroad napisał: Tak nadal występuje. Tak zgłaszałem kilka razy do Biura Obsługi, podałem nawet kilka dni temu dane do logowania na konto CP go i nadal nic nie naprawiono. Jeśli nie uzyskałeś odpowiedzi na zgłoszenie, podaj mi numer karty do dekodera w wiadomości prywatnej, a postaram się przyspieszyć realizację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
watchman Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 (edytowane) 23 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Witam. Czy opisana sytuacja nadal ma miejsce? Jeśli tak, proszę o informację, czy to jedyny kanał, na którym występują niedogodności. Witam. Problem występuje u mnie w rozdzielczości 1080p. W pozostałych rozdzielczościach obraz działa płynnie. Wydaje mi się, że na każdym kanale w rozdzielczości 1080p występują mikro przycięcia obrazu. Najgorzej jest na Eleven Sports 1, którego w zasadzie nie da się oglądać w tej rozdzielczości. Nazwałbym to pokazem slajdów. Na tym kanale w 1080p przycina również dźwięk co jakieś 3 sekundy. Smartfon Motorola Moto G7+. Smartfon jest na tyle nowoczesny, że raczej nie powinien mieć problemu z odtwarzaniem 1080p. Edytowane 17 Września 2020 przez Barti Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 (edytowane) Warto reinstalować aplikację. Jakie wyniki speedtest odnotowujesz? Czy sprawdzałeś działanie usługi na innym urządzeniu? Edytowane 17 Września 2020 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 W dniu 11.09.2020 o 22:46, Marko 345 napisał: Oglądam na Firefoxie i nie mam problemów. A jeszcze jedno pytanie. Chciałbym to odtwarzać poprzez Android Box. I czy lepiej jest poprzez przeglądarkę Firefox, czy poprzez aplikację z Google Play? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackpol Opublikowano 19 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2020 Witam. Aplikacja nie odtwarza żadnych treści wideo (z automatu się wyłącza) na najnowszym IOS14 Iphone X. Ktoś ma podobnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 19 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2020 Mam tak samo, jak Ty. Ten sam model iPhone i ten sam iOS... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackpol Opublikowano 19 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2020 (edytowane) Odinstalowanie aplikacji i ponowne zainstalowanie pomogło (bez wymazywania danych). Update: W dniu dzisiejszym tj.20.09.2020 niestety nie działają kanały live , odinstalowanie i zainstalowanie nic nie daje . Edytowane 20 Września 2020 przez jackpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 20 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2020 (edytowane) Czy można zalogować się inaczej, aniżeli przez dane z ICOK albo zmienić tu hasło, a inne do ICOK dać? Pytam, bo chciałem jeden slot komuś udostępnić, ale tak by nie mógł wejść na ICOK. Edytowane 20 Września 2020 przez Barti Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 20 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2020 Nie da się inaczej logować. Właśnie dlatego, aby komuś nie przyszło do głowy udostępniać znajomym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 20 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2020 (edytowane) 7 godzin temu, maniek357 napisał: aby komuś nie przyszło do głowy udostępniać znajomym Hmm... To zależy, jakich się ma znajomych. Ja mam nc+ GO i Multimedie od znajomych, oni ode mnie CP GO i w niczym to nam nie przeszkadza, a każdy zadowolony, bo mamy dostęp praktycznie do wszystkiego. Edytowane 20 Września 2020 przez Barti Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 20 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2020 7 godzin temu, xut2zs napisał: Czy można zalogować się inaczej, aniżeli przez dane z ICOK albo zmienić tu hasło, a inne do ICOK dać? Pytam, bo chciałem jeden slot komuś udostępnić, ale tak by nie mógł wejść na ICOK. Niestety, usługa Cyfrowy Polsat GO / On the go to nie jest tzw. sharing i nie służy ona do dzielenia się nią z innymi osobami, np. znajomymi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 1 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2020 (edytowane) Jakieś cudawianki się dzieją- przeglądałem jakieś pier... na necie i z laptopa podsłuchiwałem Szkło Kontaktowe, to się skończyło, leciały jakieś reklamy i nagle zamilkło- pomyślałem że się zawiesiło, zmieniłem kartę i... taki widok https://postimg.cc/sGQqsYdh Inne kanały działają EDIT: Kanał wrócił do normy, działa Edytowane 1 Października 2020 przez OlafS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 1 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2020 To się czasami zdarza na kanalach TVN/Discovery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 2 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2020 Pierwszy raz się z czymś takim spotkałem, być może bym nie panikował, ale wczoraj był 1 październik i w różnych miejscach weszły różne zmiany więc pomyślałem że Discovery z tym dniem zakazał emisji TVN24 na CP Go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 2 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2020 Ja już to widziałem na Travel i TVN Style parę miesięcy temu. Co ciekawe, potem ten sam program, bodajże "Polska filmowa" leciał już bez tej blokady na innym kanale nadawcy ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konfidell Opublikowano 2 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2020 A ja jestem oburzony, mam pakiet rodzinny tylko a na on The go mam hbo i pso już 2 rok. Ktoś też tak ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomas1981 Opublikowano 2 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2020 Zgłoś na policję że zostałeś oszukany . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konfidell Opublikowano 2 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2020 1 godzinę temu, tomas1981 napisał: Zgłoś na policję że zostałeś oszukany . Zgłosiłem. Policjant przyznał że ma tak samo i że mam cicho być. O co tu chodzi?przyznał że ma darmowy hd A świeca mu nawet kanały xxl. co to za kanały? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 2 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2020 @Konfidell Zgłoś się co CP i poproś by ci to wyłączyli- bo to obraża twoje uczucia... zwłaszcza te rozmiary XXL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konfidell Opublikowano 2 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2020 59 minut temu, OlafS napisał: @Konfidell Zgłoś się co CP i poproś by ci to wyłączyli- bo to obraża twoje uczucia... zwłaszcza te rozmiary XXL Ok, dzięki. Na infolini mila Pani się ze mnie smiala i zapytała o mój wiek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 3 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2020 17 godzin temu, Konfidell napisał: zapytała o mój wiek Jakaś tępa się trafiła, przecież wszyscy -ty, ja i ona też mamy XXI matko kochana- kogo oni tam zatrudniają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.