Skocz do zawartości

Polsat Box GO - oferta dla abonentów platformy Polsat Box


IPB
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 8.09.2020 o 10:41, railroad napisał:

Czy u Was też jest brak dostępu w pakiecie Familijnym HD do kanału Polsat Music HD? Mam komunikat, że kanału nie ma w moim abonamencie a powinien być. Jakiś czas temu był normalnie dostępny, obecnie w/w komunikat. Satelitarnie jest normalnie dostępny. Pisałem do Cyfrowego Polsatu, ale twierdzą, że świadczą usługę prawidłowo, wysyłałem im nawet dane do logowania, ale nadal brak rozwiązania problemu. A jak jest u Was?

Witam. Czy opisana sytuacja nadal występuje? Jeśli tak, proszę o informację, czy sprawa była zgłaszana poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Witam. Czy opisana sytuacja nadal występuje? Jeśli tak, proszę o informację, czy sprawa była zgłaszana poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta.

Tak nadal występuje. Tak zgłaszałem kilka razy do Biura Obsługi, podałem nawet kilka dni temu dane do logowania na konto CP go i nadal nic nie naprawiono.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.09.2020 o 18:51, watchman napisał:

Witam, słuchajcie taki problem... zainstalowałem cp go na smartfonie i na Eleven Sports 1 po ok 15 sekundach oglądania strasznie zaczyna przycinać obraz, ogladać sie tego nie da. To tylko u mnie tak? Czy ogólnie znany problem, póki co nie rozwiązany przez techników cp?

Witam. Czy opisana sytuacja nadal ma miejsce? Jeśli tak, proszę o informację, czy to jedyny kanał, na którym występują niedogodności.

2 godziny temu, railroad napisał:

Tak nadal występuje. Tak zgłaszałem kilka razy do Biura Obsługi, podałem nawet kilka dni temu dane do logowania na konto CP go i nadal nic nie naprawiono.

Jeśli nie uzyskałeś odpowiedzi na zgłoszenie, podaj mi numer karty do dekodera w wiadomości prywatnej, a postaram się przyspieszyć realizację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Witam. Czy opisana sytuacja nadal ma miejsce? Jeśli tak, proszę o informację, czy to jedyny kanał, na którym występują niedogodności.

Witam. Problem występuje u mnie w rozdzielczości 1080p. W pozostałych rozdzielczościach obraz działa płynnie. Wydaje mi się, że na każdym kanale w rozdzielczości 1080p występują mikro przycięcia obrazu. Najgorzej jest na Eleven Sports 1, którego w zasadzie nie da się oglądać w tej rozdzielczości. Nazwałbym to pokazem slajdów. Na tym kanale w 1080p przycina również dźwięk co jakieś 3 sekundy. Smartfon Motorola Moto G7+. Smartfon jest na tyle nowoczesny, że raczej nie powinien mieć problemu z odtwarzaniem 1080p.

Edytowane przez Barti
Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto reinstalować aplikację. Jakie wyniki speedtest odnotowujesz? Czy sprawdzałeś działanie usługi na innym urządzeniu?

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy można zalogować się inaczej, aniżeli przez dane z ICOK albo zmienić tu hasło, a inne do ICOK dać? Pytam, bo chciałem jeden slot komuś udostępnić, ale tak by nie mógł wejść na ICOK.

Edytowane przez Barti
Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, maniek357 napisał:

aby komuś nie przyszło do głowy udostępniać znajomym

Hmm... To zależy, jakich się ma znajomych. Ja mam nc+ GO i Multimedie od znajomych, oni ode mnie CP GO i w niczym to nam nie przeszkadza, a każdy zadowolony, bo mamy dostęp praktycznie do wszystkiego. :)

Edytowane przez Barti
Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, xut2zs napisał:

Czy można zalogować się inaczej, aniżeli przez dane z ICOK albo zmienić tu hasło, a inne do ICOK dać? Pytam, bo chciałem jeden slot komuś udostępnić, ale tak by nie mógł wejść na ICOK.

 

Niestety, usługa Cyfrowy Polsat GO / On the go to nie jest tzw. sharing i nie służy ona do dzielenia się nią z innymi osobami, np. znajomymi. ;)

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jakieś cudawianki się dzieją- przeglądałem jakieś pier... na necie i z laptopa podsłuchiwałem Szkło Kontaktowe, to się skończyło, leciały jakieś reklamy i nagle zamilkło- pomyślałem że się zawiesiło, zmieniłem kartę i... taki widok :shock::/

 

https://postimg.cc/sGQqsYdh

 

Inne kanały działają

 

EDIT: Kanał wrócił do normy, działa :brawo:

Edytowane przez OlafS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...