Skocz do zawartości

Awarie, problemy techniczne nadawcy "Cyfra+"


Palikot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiedziałem gdzie taki dziwny problem umieścić ale tu chyba będzie najlepiej a mianowicie: Nie wiem jak to można wytłumaczyć.Jak zauważyłem w weekendy/pozostałe dni w pracy/około godz.13-ej zanika mi sygnał z HB na około godzinę po czym wszystko wraca do normy mimo pięknej pogody.Antena 80 Cyfry z podwójnym konwerterem umieszczona z uwagi na konieczność złapanie sygnału mam u sąsiada na 4-m piętrze/Ja mieszkam na parterze i u siebie na niewielkim wysięgniku mam powizyjną antenę na Astrę gdzie wszystko łącznie z programami HD chodzi lux/a mam Pace"a PVR 500.Za wszelkie sugestie będę wdzięczny.W pozostałe dni jak to jest poproszę żonę o sprawdzenie.Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sun outage - znajdź sobie co to takiego.

 

Właśnie dobra pogoda to powoduje, słońce oślepia konwerter i sygnał znika. Przy sygnale z HB i takiej antenie nie powinno się to dziać (jedynie może spaść sygnał ale nie całkowity zanik). Wychodzi więc dodatkowo, że antena jest słabo ustawiona. Do roboty i popraw ją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

od wczorajszego wieczora wysiadła mi większość programów hd - zostały tylko filmowe i c+sport hd; reszta komunikat - brak uprawnień do odbioru tego programu; dwukrotnie reaktywowałem kartę, wyszukiwanie programów, reset tunera i nic nie pomaga - miał ktoś taki przypadek :?: czy pozostaje mi tylko telefon do BOA bo jestem już cały :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od jakiegoś czasu zauważyłem na tych kanałach pewne pogorszenie jakości obrazu (zwłaszcza na meczach to widać, ale na filmach też), właśnie smużenie jest dosyć wyraźne. Wcześniej było OK. Nie jest to kwestia mojego telewizora, bo inne kanały chodzą bez zarzutu (kanały CP - mam dwie platformy - również).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń sobie do biura abonenta i spytaj o awarię, tam Ci udzielą informacji. Nasze "tunerki" jak sie wyraziłeś, nie mają tu nic do rzeczy. To że Tobie przeszły uprawnienia, nie oznacza wcale, że nie ma awarii - napisalem przecież, że mi na dwa kanały też przeszły uprawnienia).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja czekam od środy i nic to ile to jeszcze potrwa mam doś.Przecież ten miesiąc miał byc darmowy i co robi się już prawie 22 to w zamian powinienem dostać darmowo w grudniu taka rekompensata

 

wczorak zamówiłem te HBO i ten zresztą bardzo miły konsultant powiedził mi ,że będę ponad 2 tygodnie oglądał gratis.Jak ta awaria się przedłuzy to napiszę reklamację ma piśmie do cyfry i będę domagał się przedłużenia czasu za free

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze nie widzę podstaw do reklamacji, gdyż w regulaminie jest informacja o proracie (pakietowej opłacie uzupełniającej) i jej kwoty - Cyfra+ jej nie nalicza mimo, że powinna. Będziesz składał reklamację, że miałeś mieć do końca miesiąca bezpłatnie mimo, że regulaminowo powinieneś zapłacić POU jak abonenci innych operatorów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...