Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – dyskusja ogólna


vibor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

13 minut temu, Korfu napisał(a):

Mnie wogóle nikt nie poinformował w mailu , nie wiem myśleli że jak nie poinformują to że nie dam wypowiedzenia, oczywiście że mam w abonamencie, napisałem jak wyżej w poście, przez cały okres umowy mam NG Play w abonamencie. Jutro napiszę do nich maila.

Pisz pisz przy okazji sprawdz jaka masz karę umowna😂

  • Popieram 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Korfu napisał(a):

przez cały okres umowy mam NG Play w abonamencie

Ja też mam i tysiące innych, ale  nie gwarantowane. Lepiej sprawdź zapis w umowie, zanim sie skompromitujesz, jeśli się okaże, że masz nie gwarantowane.

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co taki zdziwiony i głupoty piszesz, jak nie wiesz, a jak Ci piszę że gwarantowany to czemu się Dziwisz??? Widziałeś umowę, jaka kara umowna?? Elementy umowy: Pakiet Extra + Canal+, Mistrzowska Piłka, Eleveny, Nat Geo Play , Movies Fun oraz Najem  Ultra 4K Box i jaki problem to widzisz że nie gwarantowany albo kara umowna, mam to abonamencie. Chcesz się wypowiedzieć ok , ale głupoty piszesz i tyle. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Korfu napisał(a):

Co taki zdziwiony i głupoty piszesz, jak nie wiesz, a jak Ci piszę że gwarantowany to czemu się Dziwisz??? Widziałeś umowę, jaka kara umowna?? Elementy umowy: Pakiet Extra + Canal+, Mistrzowska Piłka, Eleveny, Nat Geo Play , Movies Fun oraz Najem  Ultra 4K Box i jaki problem to widzisz że nie gwarantowany albo kara umowna, mam to abonamencie. Chcesz się wypowiedzieć ok , ale głupoty piszesz i tyle. 

Co innego posiadanie w abonamencie kanałów i kolekcji, a co innego żeby były one gwarantowane.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Korfu napisał(a):

jak Ci piszę że gwarantowany to czemu się Dziwisz???

Jesteś pewien że gwarantowany? ;)

To że jest to kolekcja, to ok, lecz mogła być dostępna w promocji z możliwością jej wyłączenia :)

Czekamy na to jak się kompromitujesz ;)

Tylko nie zapomnij się pochwalić na forum. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Korfu napisał(a):

 

11 godzin temu, Korfu napisał(a):

Przeczytałem dzisiaj że bez żadnego problemu można rozwiązać umowę z Canal+ ponieważ od 1 stycznia 2023 r. Znikają gwarantowane kanały jeśli ktoś je posiadał w swoim abonamencie Playboy, Tbn i Music Polska oraz Kolekcja Nat Geo Play,

Czyli nie czytasz ze zrozumieniem:

 

Dla niektórych abonentów wybrane pozycje były one gwarantowane

9 godzin temu, Korfu napisał(a):

przez cały okres umowy mam NG Play w abonamencie

Gwarantowany w umowie? 

Ty dalej nie wiesz co to znaczy:) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Korfu napisał(a):

Znikają gwarantowane kanały jeśli ktoś je posiadał w swoim abonamencie Playboy, Tbn i Music Polska oraz Kolekcja Nat Geo Play, Ja akurat mam tą ostatnią w abonamencie do 30.04.2023

Kanały TBN Polska i Music Box Polska nie wchodziły w skład pakietów Canal+, a więc tym samym ciężko nazwać je kanałami gwarantowanymi. Były to stacje niekodowane (FTA) dostępne z 13'E, które jedynie były dostępne na liście kanałów w dekoderze. Nadawcy TBN Polska i Music Box Polska sami zrezygnowali z dalszej emisji na satelicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie z innej beczki.ostatnio Ircios wspomniał,że ma do oddania umowę.i tu pojawia się moje pytanie.jak wygląda procedura cesji umowy?załóżmy że mieszkamy na przeciwległych krańcach kraju więc fizyczne stawiennictwo w punkcie obsługi odpada.czy formularz cesji musi złożyć aktualny właściciel umowy czy może zainteresowany?pytam bo formularz z tego co przejrzałem wymaga podania wielu wrażliwych danych osobowych od osoby która jest zainteresowana przejęciem umowy.natomiast od posiadacza umowy wymaga jedynie numeru umowy.co dla mnie i pewnie wielu z was już jest zniechecające do podjęcia działań w tym kierunku bo nikt dziś nie jest skłonny podać danych typu pesel,adres i numer dowodu osobistego w jednym pakiecie komuś kogo nie widział nigdy na oczy bo to zwyczajne proszenie się o kłopoty.i tu nie ma wędrówek do konkretnej osoby tylko tak ogólnie stwierdzam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Jaś Fasola oferte jaką mam, to nowy może tylko pomarzyć.  Nowy nie dostanie dekodera UB4k z dyskiem 1T.

 

@Danek79 sam się zastanawiam jak by to miało wygladać. Moze @Krzysiek11:) podpowie co i jak. 

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

Oryginał wypełnionego formularza cesji z podpisami aktualnego Abonenta i przyszłego musi trafić na adres CANAL+ Polska S.A., skr. poczt. 8, 02-100 Warszawa.

 

Tak więc, jeżeli przyszły abonent boi się o swoje dane wrażliwe, to obecny abonent musiałby wydrukować i wypełnić formularz swoimi danymi, przesłać go do nowego Abonenta, który dopisałby swoje dane i przesłał formularz do CANAL+.  O prawidłowej zmianie, właściciel umowy zostanie poinformowany pocztą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Korfu napisał(a):

Chcesz się wypowiedzieć ok , ale głupoty piszesz i tyle.

No właśnie. Wypadałoby, żebyś zaczerpnął jakiejś wiedzy zanim sam kogoś zaatakujesz za chęć pomocy. 

Jak już zostało napisane, kanał czy kolekcję możesz mieć w abonamencie, wypisany w umowie, ale to czy jest on gwarantowany to zupełnie inna kwestia. 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.01.2023 o 11:37, ircios napisał(a):

@Martinos nie wiem dlaczego męczycie się oglądając w kiepskiej jakości i z problememi jak opisujesz. 

Maaz HBO to ogladaj z HBO Max, gdzie jest więcej pozycji i jakość lepsza. No chyba, że nie masz w Smart tv apki lub nie masz komputera,  który można podłączyć HDMI pod tv.

Nie mam apki w TV.

Nie po to płacę całe 5zł za dekoder abym jeszcze laptop na serial do TV podłączał 😂

U mnie problem jest masowy. Seriale na HBO w 80% przycięte.

 

Rozmawiałem z infolinią. Kazali zrobić reset. Nic nie pomogło. To powiedzieli, że to wina... dostawcy internetu. 😉

 

Nie jestem jakimś systematycznym ogladaczem i przeglądam coś raz na jakiś czas. Ale wg mnie dekoder był naprawdę fajny dopóki nie zmienili softu. Teraz i nieprzejrzyście i ciągle jakieś zonki wyskakują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Martinos napisał(a):

Nie mam apki w TV.

Nie po to płacę całe 5zł za dekoder abym jeszcze laptop na serial do TV podłączał 😂

U mnie problem jest masowy. Seriale na HBO w 80% przycięte.

 

Rozmawiałem z infolinią. Kazali zrobić reset. Nic nie pomogło. To powiedzieli, że to wina... dostawcy internetu. 😉

 

Nie jestem jakimś systematycznym ogladaczem i przeglądam coś raz na jakiś czas. Ale wg mnie dekoder był naprawdę fajny dopóki nie zmienili softu. Teraz i nieprzejrzyście i ciągle jakieś zonki wyskakują.

Gdybyś poczytał wątek to byś wiedział,  że to wina softu i wydzwanianie do znafffców nic nie pomoże.  Dekoder nadaje się tylko do oglądania tv sat i do tego został stworzony. Reszta to dodatki, które dzialaja jak działają.  Od takiego sprzętu nie ma co za duzo wymagać. Powinieneś dawno zainwestować w przystawkę i cieszyć się tym za co placisz. Miałbyś spokój, dobrą jakość i wiele innych funkcji.

Edytowane przez ircios
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)
50 minut temu, _Artek_ napisał(a):

Dziś miały być wielkie zmiany w platformie canal+ póki co widzę jedynie 10zł podwyżki dla nowych przy niektórych pakietach @Urkisat to koniec nowości?;) 

A kto zapowiadał wielkie zmiany? Miała być zmiana w ofercie i jest - cenowa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, _Artek_ napisał(a):

Dziś miały być wielkie zmiany w platformie canal+ póki co widzę jedynie 10zł podwyżki dla nowych przy niektórych pakietach @Urkisat to koniec nowości?;) 

A Ty się czego spodziewałeś?

Wydoić puki jeszcze jacyś nowi są zainteresowani ofertą.

Ciekawe jak długo jeszcze tak szczodrze będą rozdawać Viaplay.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...