Skocz do zawartości

luke93
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Coś mi zalatuje Kurskim :P Tylko jak Kurski to twierdził to wtedy były to herezje.. 

 

Ja po części go rozumiałem. Tylko Kurski jak to typowy przedstawiciel pewnej partii: przy wygłaszaniu jakiejś tezy obrazi przy okazji sporo osób.

 

 

 

Wyniki Wam się nie podobają bo subiektywnie nie mieści Wam się w głowach, że F1 lubi więcej ludzi niż mecz Barcelony z kimś tam :) no to Wam się nie mieści a mi się mieści i tak można do rana :)

Nigdy nie uwierzę w to, że trening F1 oglądało więcej osób niż mecz Barcy czy Realu. Wyścig, a i owszem, ale nie trening. Tak jak wspominałem, znam wirtualnie środowisko polskich fanów F1 i obstawiam, że nawet 25% z nich nie ogląda treningów.  A to grono za wielkie nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już to widzę. :lol2: Przy wcześniejszym przetargu był krzyk że puszczają f1 na PS czy PSE a nie na Polsacie.A teraz nagle wykupią C+ :lol2: F1 niech zostanie na Eleven tak jak jest bo tą opcję posiadają abonenci CP a tam jest chyba najwięcej fanów tej dyscypliny.

Nic dodać, nic ująć. AMEN! :brawo:

 

Ja zawsze oglądam 4 mecze La Liga (jestem kibicem Barcelony), a w ten weekend (i również w następny) oglądałem tylko dwa mecze. Pytanie: dlaczego? Odpowiedź: Bo Formuła 1 jest dla mnie najważniejsza! Dziękuję za uwagę, dobranoc. :)

Edytowane przez Barti
Nie KRZYCZYMY na forum. Istnieją inne formy wyróżnienia fragmentu tekstu. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że niektórzy dalej nie rozumieją badań Nielsena, albo nie chcą zrozumieć, bo im się wyniki oglądalności nie podobają.

Tych kilkadziesięciu telemetrowców posiadających Eleven, to nie jest ich grupa reprezentatywna (tą jest 1800 telemetrów), tylko wynik.

 

Co do 3. sesji treningowe F1, to była ona w sobotę ok 15, stąd dobre wyniki.

Edytowane przez Pawop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko zapomniałeś, ze tylko 68 ma telemetr, a w takiej grupie wystarczy 4-5 którzy lubią F1 i 4 którzy wola piłkę i potem F1 ma większa oglądalność. Ta próba 68 osób jest tak reprezentatywna zeby to stwierdzić, ze szkoda gadać.

 

Dla wszystkich wielbicieli ręcznej i jej wielkiej oglądalności to jak widać sezonowcy olali temat, a ciekawe ile ogłada te cała Polska ligę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Puk puk? Czy tam ktoś myśli? Można tłumaczyć i tłumaczyć i nic. Reprezentatywna grupa to 1800 gospodarstw domowych, ta liczba odpowiada statystycznie 100% Polaków którzy oglądają telewizję. A, że Eleveny mają taki zasięg a nie inny to nie jest wina Nielsena. Po prostu statystycznie MAŁO osób wykupiło dostęp i może oglądać. A skoro tak to jest słaba oglądalność. To jest proste jak pasienie bydła. Ja mam całkiem sensowny zasięg a wyszło, że oglądało mnie wczoraj zaledwie tysiąc osób. I co? Mam tu krzyczeć, nie, nie, na bank oglądało mnie 348 tysięcy bo ja jestem mądry miso i wiem. No ludzie :) Mamy rynek jaki mamy, system jest jaki jest (taki jest w wielu krajach na świecie, nie jesteśmy tu żadną anomalią) i tyle. I teksty "nigdy nie uwierzę w to, że mecz Barcelony z kimś tam oglądało tak mało ludzi, przecież mam znajomych co lubią Barcelonę bla bla bla" można odstawić na półkę :) Elevenowi od takiego gadania kasy nie przybędzie. Nikomu nie przybędzie, jest w Ariannie to się płaci, nie ma to się nie płaci i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy dla was ma znaczenie to ile osób oglądało ten sam mecz, który wy oglądaliście? I to czy sąsiad ogląda F1 czy mecz Barcelony? Dla mnie znaczenie ma to czy Eleven pokazuje w danej chwili to co akurat ja chciałbym zobaczyć. W ostatni weekend niestety nie było na żywo meczu VIVE - dla mnie duża strata.

 

Odchodząc trochę od tematu telemetrów i pomiarów oglądalności - trafiłem właśnie na tweeta Mirosławskiego, w którym przekonuje, że prawdziwy kibic ogląda wydarzenia na żywo, prosto ze stadionu/toru - nie zwracając przy tym uwagi na konieczność poniesienia ogromnych kosztów. Przy okazji napisał, że oglądanie wydarzeń w TV to jak lizanie loda przez szybę. Ten gość jest szefem redakcji telewizyjnej stacji sportowej i wypisuje takie rzeczy... 
On naprawdę zraża do siebie ludzi, czysta hipokryzja. Przy okazji mało kulturalnie odpowiada osobom, które zwracają mu uwagę na niespójność ramówki. "Pan Nieomylny"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, Ty płacisz dodatkowo, więc to Ciebie powinno interesować co oglądasz, a nie to co inni oglądają. Chyba, że zacznie mieć to wpływ na liczbę i wybór transmisji sportowych, to wtedy rzeczywiście będzie mnie obchodziło co inni oglądają. 

Jeżeli chodzi o reklamy to w 100% się z Tobą zgadzam. Rozumiem, krótkie przerywniki na sponsorów przed meczem, ale wyskakiwanie z reklamami bukmacherów w trakcie meczów to paranoja! 

Biorąc pod uwagę jakość techniczną (bardzo słabą), zasięg, coraz więcej reklam w każdym możliwym momencie, to te kanały powinny być w normalnych pakietach sportowych. 
Np. program "Stan Futbolu" którego oglądam naprawdę rzadko, jest przerywany reklamami kilkukrotnie, podobnie jak "Cafe Futbol" na PS. Tylko PS sport jest kanałem bez dodatkowych reklam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, a zresztą ja mam cp i nie mam większych pretensji. Porównujecie to często do Sportklubu , ale chyba tak naprawdę go nigdy nie widzieliście. Tak  80% niby to konstruktywnej krytyki jest spowodowane tym że nc+ nie dołączyło 11 do paczki c+. No cóż taki operator. Jako provider 11 na sacie nie ma narzuconych warunków tak jak cp. I tu nasuwa się pytanie po co płacić za kanał, którego się nienawidzi. Jeśli wam to pomoże to wyobraźcie sobie że to kanał sd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównaj sobie jakość kanałów sportowych C+ i Elevenów, to wtedy zrozumiesz, dlaczego tak wielu ludzi narzeka.

Zwłaszcza przy transmisjach sportowych, jakość techniczna jest ważna a w Eleven wygląda to bardzo przeciętnie.

W końcu to telewizja premium. Płacimy za nią dodatkowe pieniądze, więc mamy prawo wymagać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odchodząc trochę od tematu telemetrów i pomiarów oglądalności - trafiłem właśnie na tweeta Mirosławskiego, w którym przekonuje, że prawdziwy kibic ogląda wydarzenia na żywo, prosto ze stadionu/toru - nie zwracając przy tym uwagi na konieczność poniesienia ogromnych kosztów. Przy okazji napisał, że oglądanie wydarzeń w TV to jak lizanie loda przez szybę. Ten gość jest szefem redakcji telewizyjnej stacji sportowej i wypisuje takie rzeczy... 

On naprawdę zraża do siebie ludzi, czysta hipokryzja. Przy okazji mało kulturalnie odpowiada osobom, które zwracają mu uwagę na niespójność ramówki. "Pan Nieomylny"

 

Aha to według ciebie miał kłamać bo jest szefem jakiejś redakcji ? Powiedział prawdę sport w TV jest pozbawiony 90% emocji jakich można doznać na stadionach czy arenach sportowych i oglądanie w TV to właśnie lizania loda przed szybę. Nie ma w tym nic nadzwyczajnego bo nawet będąc postronnym obserwatorem na stadionie doświadczasz tego. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównaj sobie jakość kanałów sportowych C+ i Elevenów, to wtedy zrozumiesz, dlaczego tak wielu ludzi narzeka.

Zwłaszcza przy transmisjach sportowych, jakość techniczna jest ważna a w Eleven wygląda to bardzo przeciętnie.

W końcu to telewizja premium. Płacimy za nią dodatkowe pieniądze, więc mamy prawo wymagać.

12  zł za Eleven

70 zł za c+

Za jakość trzeba płacić.

Edytowane przez kocik89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha to według ciebie miał kłamać bo jest szefem jakiejś redakcji ? Powiedział prawdę sport w TV jest pozbawiony 90% emocji jakich można doznać na stadionach czy arenach sportowych i oglądanie w TV to właśnie lizania loda przed szybę. Nie ma w tym nic nadzwyczajnego bo nawet będąc postronnym obserwatorem na stadionie doświadczasz tego. 

 

Weź pod uwagę, że wmawiał innym osobom o wydanie ok 2 500 Euro na wyjazd na GP F1. Jak go stać to super - chociaż płaci za niego firma. 

Ja nie twierdzę, że on nie może mieć swojego prywatnego zdania - ale właśnie w jego pracy chodzi o to żeby te emocje przekazać jak najlepiej, a to że tego nie umie to już inna sprawa (to jest moja opinia). 

Doskonale zdaję sobie sprawę z tego jakie emocje są na stadionie a jakie w TV - tylko, że on w portfolio swojej stacji nie ma sportów (może poza ręczną), do których dostęp na żywo, ze stadionu ma przeciętny Kowalski. Żeby jechać na mecz Barcelony czy Realu, trzeba mieć trochę wolnej gotówki. Dlatego tym bardziej on powinien dawać z siebie 100% w celu przekazania emocji ze stadionu - a sam komentuje z dziupli w Warszawie. No czyż to nie hipokryta?

 

Poza tym jako osoba zarządzająca jest reprezentantem swojej firmy i wypisując takie rzeczy, takim tonem wpływa również na wizerunek tejże firmy. 

 

Ale nawet pomijając kwestię jakości technicznej - to ciągłe reklamy w trakcie meczu oraz przerywy w transmisji są nie do przyjęcia.

Edytowane przez Barti
Usunięto fragment postu niezwiązany z tematem wątku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź pod uwagę, że wmawiał innym osobom o wydanie ok 2 500 Euro na wyjazd na GP F1. Jak go stać to super - chociaż płaci za niego firma. 

Ja nie twierdzę, że on nie może mieć swojego prywatnego zdania - ale właśnie w jego pracy chodzi o to żeby te emocje przekazać jak najlepiej, a to że tego nie umie to już inna sprawa (to jest moja opinia). 

Doskonale zdaję sobie sprawę z tego jakie emocje są na stadionie a jakie w TV - tylko, że on w portfolio swojej stacji nie ma sportów (może poza ręczną), do których dostęp na żywo, ze stadionu ma przeciętny Kowalski. Żeby jechać na mecz Barcelony czy Realu, trzeba mieć trochę wolnej gotówki. Dlatego tym bardziej on powinien dawać z siebie 100% w celu przekazania emocji ze stadionu - a sam komentuje z dziupli w Warszawie. No czyż to nie hipokryta?

 

Poza tym jako osoba zarządzająca jest reprezentantem swojej firmy i wypisując takie rzeczy, takim tonem wpływa również na wizerunek tejże firmy. 

 

Ale nawet pomijając kwestię jakości technicznej - to ciągłe reklamy w trakcie meczu oraz przerywy w transmisji są nie do przyjęcia.

 

Kibicowanie to drogie hobby. Interakcja pomiędzy ludzie na stadionie, jest nie do przekazania przez komentatora, komentator to sprawozdawca a magik dający emocje.

 

Co do reklamy to chcieć to sobie możesz ale niestety futbol pochłania coraz więcej kasy i sponsorzy także czegoś oczekują płacąc coraz więcej, stąd niestety jesteśmy skazani na takie reklamy i będzie ich przybywać. Eleven nie jest pierwszym czy ostatnim, w USA i na zachodzie to standard i dociera to do nas. Byłoby to dawno u nas tylko, że C+ ma związane ręce [beep]ską ustawą hazardową nie może tego robić działając na polskiej koncesji, Eleven nie ma tego problemu. Buki płacą najwięcej i najwięcej oczekują, taki rynek. Kupując LM musisz puszczać określone reklamy, kwestią czasu jest jak będą w trakcie meczu w takiej formie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiadomo co dalej z Eleven Extra? Kanał nadaje promocyjnie na nc+ do końca października. Czy w listopadzie dołączy do pozostałych operatorów, czy nic w tym temacie nie wiadomo? 

Ten okres testowy już raz był przedłużony więc nie wiadomo jak będzie dalej.Zresztą jak inni operatorzy dbają tak mają.

 

Porównaj sobie jakość kanałów sportowych C+ i Elevenów, to wtedy zrozumiesz, dlaczego tak wielu ludzi narzeka.

Zwłaszcza przy transmisjach sportowych, jakość techniczna jest ważna a w Eleven wygląda to bardzo przeciętnie.

W końcu to telewizja premium. Płacimy za nią dodatkowe pieniądze, więc mamy prawo wymagać.

Jak ma porównać skoro nie posiada do nich dostępu?To o czym my piszemy to dla niego są fanaberie bo  jak może coś ocenić czego nie nie ma i nie widział.Najzabawniejsze jak ktoś wypowiada się na temat kanału którego nigdy nie było u jego operatora(Sportklub)Choć w tym przypadku akurat ma rację.

Edytowane przez Barti
Usunięto fragment postu niezwiązany z tematem wątku. To nie jest wątek o ofertach platformy nc+.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kibicowanie to drogie hobby. Interakcja pomiędzy ludzie na stadionie, jest nie do przekazania przez komentatora, komentator to sprawozdawca a magik dający emocje.

 

Co do reklamy to chcieć to sobie możesz ale niestety futbol pochłania coraz więcej kasy i sponsorzy także czegoś oczekują płacąc coraz więcej, stąd niestety jesteśmy skazani na takie reklamy i będzie ich przybywać. Eleven nie jest pierwszym czy ostatnim, w USA i na zachodzie to standard i dociera to do nas. Byłoby to dawno u nas tylko, że C+ ma związane ręce [beep]ską ustawą hazardową nie może tego robić działając na polskiej koncesji, Eleven nie ma tego problemu. Buki płacą najwięcej i najwięcej oczekują, taki rynek. Kupując LM musisz puszczać określone reklamy, kwestią czasu jest jak będą w trakcie meczu w takiej formie.

Mad, tak jak pisałem - doskonale znam emocje jakie występują na żywo, zarówno na meczach piłkarskich, piłce ręcznej, czy siatkówce (która w TV jest dla mnie ciężka do oglądania), ale komentator powinien mieć predyspozycje do przekazania jak największych emocji np. Mateusz Borek to na tyle dobry komentator, który swoim komentarzem jest w stanie w jakimś stopniu ożywić mecz nawet Pucharu Polski, a z drugiej strony taki Edward Durda usypiałby swoim komentarzem chyba nawet na finale Ligi Mistrzów. A jeżeli Mirosławski nie jest w stanie przedstawić widzowi nawet namiastki emocji, to niech zostanie przy zarządzaniu zespołem, ale niech komentuje jak najmniej. 

 

Co do reklam samych w sobie to nie mam problemu i nie przeszkadzają mi aż tak bardzo przed meczem, czy po zakończeniu, ale reklamy, które pojawiają się w trakcie meczu jak baner na 1/3 ekranu to dla mnie przesada. Jeżeli mają z tego tak dużą kasę, to niech nie biorą dodatkowo abonamentu za swoje kanały.

Edytowane przez Barti
Usunięto fragment postu niezwiązany z tematem wątku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...