Skocz do zawartości

Rezygnacja z platformy CANAL+


silver
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jako promocyjny mogą dać,ale tylko dla nowych.Na umowie mam jako gwarantowany.

Dobra kwestia... ja od zawsze miałem wysoki pakiet i dopiero przy ostatniej prolongacie zniżyłem na comfort. Ciekawe czy przejście na extra teraz w środku umowy zapewnia ten kanał jako gwarantowany i daje furtkę we wrześniu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No muszę dokopać się gdzieś do dokumentów, bo to by była zmiana regulaminu w trakcie umowy więc wcześniej dobrze tu napisali że zmiana moze być tylko dla nowych klientów wobec tego kanału

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli już dobrze wiedzieli co się święci :) Sporo osób będzie mogło zrezygnować... ja z ciekawości się dowiem czy wskoczenie z comfort na extra pakiet też da taką możliwość ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Macie jakieś wzory wypowiedzeń co do zakańczania kanału czy mogę sobie pozmieniać inne dane firmy bo znalazłem tylko wzory wypowiedzeń do słoneczka a do ncplus nie ma.

 

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A., bez zachowania okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec cyklu rozliczeniowego, na podstawie §9, pkt.4 Regulaminu Świadczenia Usług Cyfrowego Polsatu – wyłączenie z oferty kanały CBS Drama/Orange Sport*

.

Z poważaniem,

czytelny podpis

 

Taki może być wzór wypowiedzenia umowy.

 

Z góry dzięki.

Edytowane przez ksiaze351
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na dołączony plik ''szczegóły oferty'' najnowszego plusa miesiąca, jest na końcu lista kanałów, które bym miał. Patrząc na przypisy w pakiecie Comfort+Canal+ i opcja Eleven wyszło, że żaden kanał nie jest gwarantowany. Wszędzie mam (1).

Czyli, że mogą mi wyłączyć Canal+Sport i nie mam prawa rozwiązać umowę? Jak ktoś by mógł niech sprawdzi swój pakiet, w ''szczegóły oferty'' +miesiąca.

Bo w umowie nie mam przypisów przy wszystkich kanałach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli już dobrze wiedzieli co się święci :) Sporo osób będzie mogło zrezygnować... ja z ciekawości się dowiem czy wskoczenie z comfort na extra pakiet też da taką możliwość ;)

 

Kanał już od maja widnieje jako niegwarantowany więc nic nie zrobisz :)

 

 

Z tego co zauważyłem to wszyscy klienci od 2 kwietnia mają już kanał niegwarantowany, więc z umowy z datą wsteczniejszą będą mogły być rozwiązane :P

Edytowane przez Mikizncplus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lukimann

Czyli konsultantka skłamała twierdząc, że w aneksie do umowy na pakiet superpremium z dn 26.03.16 kanał jest niegwarantowany.

:/

W dołączonym regulaminie i w ICA oznaczony jako gwarantowany.Ogólnie ciężko było dogadać się z tą panią.(pytanie czy mam dostęp do tego kanału przebiło wszystko)Chciałbym wywalczyć Rodzicom tańszą ofertę.

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie pierwszego klienci mają jeszcze jako gwarantowany, sprawdzałem umowę z 10tego kwietnia i tam już widnieje jako niegwarantowany, więc w tym terminie jakoś zmienili jego status.

 

Do klientów będą wysyłane zapewnie listy w końcem emisji programu lub maile. Ja już na przykład dostałem informację z UPC.

Do 1 września będzie trzeba złożyć rezygnację, po tym terminie tylko juz reklamacyjnie.

Pewnie pojawi się jakiś komunikat na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to wygląda? Dowiadywał się ktoś?

Ponoć nowe umowy mają kanał już jako niegwarantowany a stare podpisane chyba do końca Marca mają w umowach jako gwarantowany. Ja jestem tym który ma w umowie jako gwarantowany więc teoretycznie mogą mnie pocałować w 4 litery i muszą przyjąć moją rezygnację chyba że się mylę

Edytowane przez Mr. Orbita
Łączę z wątkiem dot. wypowiedzeń.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twierdzić sobie mogą ,i nic nie wyczarują tym razem

Pytałem dziś na czacie w moje NC+ i już wysłali wcześniej pracownicy czatu takie zapytanie do odpowedniego działu i za ok tydzień niby będą wiedzieć jak ten proces ma przebiegać

Gość tez mi pisał ze może zaproponują mi inne rozwiązanie zamiast mojego wypowiedzenia

 

W ogóle typowo termin wyłączenia-poinformowania abonentów o takiej możliwości jest myśle CELOWO najgorszy z możliwych (wakacje i tuż po nich wyłączenie kanału)

Wyślą mejle może nawet nie wszystkim zaintesowanym (mającym zagwarantowany Universal Channel) by jak najmniej się dowiedziało i skorzystało i

Pewnie bedzie tak jak napisał Mikizncplus ,z tym ze raczej obstawiam ze wypowiedzenie powinno wpłynąć właśnie najpóźniej 2 tygodnie po 1 września

Edytowane przez dariop28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skończy nadawanie o północy z 31 sierpnia na 1 września więc logicznie myśląc umowa powinna trwać do godz 24 31 sierpnia.

P.S Spytam tak jeszcze z ciekawości czy sprzęt trzeba osobiście dostarczyć do punktu dystrybucji czy można np.wysłać kurierem do centrum nc+?

Edytowane przez leonk1974
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...