Koz Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Wymienione przez ciebie kanały są kanałami sparowanymi wyłącznie ze sprzętem operatora czyli ADB 5800SX i tylko na tym sprzecie mozesz ogladać w.w programy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peslancher Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 dzięki za odp, a jest jakaś możliwość by oglądać kanały parowane na Arivie , umowę mam do Listopada, Jeśli się nie da to Ferdek jest bezużyteczny na ten moment. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Orbita Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Na każdym tunerze będzie to samo - w tym przypadku to karta jest bezużyteczna poza oryginalnym sprzętem, nie Ferdek. Tak wygląda parowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peslancher Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 jakbym wziął nową kartę na nową umowę lub kupił gdzieś jakąś to będzie chodziło ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Nie wszystkie maja parowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek6680t Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 (edytowane) LOG Ariva 4KWielu posiadaczy Ariv 4k ,uskarża się na problem z co raz wolniejszym działaniem oprogramowania ,po dłuższym działaniu tunera . Taki problem nie występuje na wszystkich Arivach 4k . w celu poprawek SW ,które ma wyeliminować "mulenie" box-a potrzebne są logi (podobnie jak w tunerach z E2) . Należy zebrać logi wówczas gdy występują problemy w działaniu SW ,jego co raz wolniejsze działanie przy oglądaniu kanałów DVB-S2 i DVB-T ,przy przełączaniu kanałów ,przy oglądaniu kanałów UHD , przy przełaczaniu S2 ->T2 Regarding ARIVA 4k slow issue.We asked the log info, would u please send us if bug ocoursBelow is guide how to capture log1. Put the attched file to your USB device2.when the slow issue occour, insert the USB to the Ariva 4K box and wait 1 min 3. Send back us (to expert_małpa_ferguson.pl) the sen5debug_log file sen5debugOpis zbierania logów :Pobrać plik sen5debug,rozpakować z *.zipSkopiować na pendraiva lub kartę pamięci SDPodłączyć pendraiva do Arivy 4kOdczekać 1 minutę na zapis logówUzyskane logi wysłać na meila expert_małpa_ferguson.pl S905X S905D S912 Capture Log 1.please put the attachment(sen5debug file) to the root of U disk or the root of Micro sd card,then insert into the box. 2.If make sucessfully,then will pop-up prompt"start logcat",then the Root of U disk will save automatically the android.log,kernel.log and kernel_before.log,send us the 3 files are ok. Edytowane 2 Sierpnia 2017 przez tomek6680t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koz Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 @tomek6680t kupiliśmy ten dekoder by z niego korzystać a nie wysyłać wam logi jak jacyś beta testerzy chinola brandowanego przez polską firmę, wiem że jesteś z firmy ferguson i liczysz by ludzie zawracali sobie głowę wysyłką logów, od tego w normalnej firmie jest grupa beta testerów których powiniście dawno mieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomwega Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Jeżeli @tomek6680t jesteś pracownikiem fergusona to dlaczego nie spróbujecie odpalić na nim Libre,przecież nie macie nic do stracenia.Na tym etapie,pomimo szeregu aktualizacji ten tuner jest słaby.W końcu ludzie przestaną go kupować.Inne tunery oparte na androidzie mają wsparcie a ariva zero. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek6680t Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Nie byłem ,nie jestem i nie będę pracownikiem firmy Ferguson . Za to jestem adminem na Forum PLFF i od lat interesuje się tunerami Fergusona . Wsparcie jakie jest ,każdy wie . Nikt nie zmusza nikogo do testowania SW Beta ani do wysyłania logów . Ale dobrze by było ,żeby rozwijać SW i poprawiać błędy w nim . Można czekać na "cuda" ,że SW samo się naprawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koz Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Rozumiem to była tylko moje mylne przeczucia Ale nie zaprzeczysz że ten dekoder nie powinien być wydany do sprzedaży w takiej formie jakiej jest. Wiem jak wygląda proces wdrażania elektroniki(TV) na rynek i zapewniam cię że nawet niszowe marki nie wypuszczają takich niedoróbek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peslancher Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 To jaka karta będzie pod ten tuner, którą będzie czytał beż żadnych problemów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burdi4 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Smart HD+, stara karta Cameleon nc+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc55 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Wystarczyło w sofcie dodać możliwość (po akceptacji użytkownika) tworzenia i wysyłania logów o błędach i zwiechach prosto do supportu. Od dawna jest taka opcja w urządzeniach innych producentów, telefonach, komputerach, konsolach do gier itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxnet Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Można zrobić aktualizację i w niej to zawrzeć. Od razu byłby jakiś ruch w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek6680t Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 (edytowane) Czyli okazało się, że praktycznie nikt (20 osób pobrało plik sen5debug) nie ma problemów z Arivą 4K. A z postów można wyczytać co innego. Logi mają sens, gdy są "zbierane" w czasie problemów, które też można opisać. Wtedy to ma sens. Zbieranie gigabajtów danych w logach ma mały sens, analiza zajęłaby lata. Czyli zostało wróżenie z szklanej kuli i fusów. Edytowane 11 Sierpnia 2017 przez Barti Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxnet Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Czyli sprawa się wyjaśniła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koz Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 (edytowane) Czyli okazało się, że praktycznie nikt (20 osób pobrało plik sen5debug) nie ma problemów z Arivą 4K. A z postów można wyczytać co innego. Logi mają sens, gdy są "zbierane" w czasie problemów, które też można opisać. Wtedy to ma sens. Zbieranie gigabajtów danych w logach ma mały sens, analiza zajęłaby lata. Czyli zostało wróżenie z szklanej kuli i fusów. Większość pozbędzie się tego szrotu, niż będzie się bawić w raportowanie błędów. Kolejnym błędem, jaki wykryłem, jest głowica tego ustrojstwa. Idealnie ustawiłem antenę na nowym konwerterze renomowanej marki Megasat Diavolo i o dziwo, dekoder nie widzi jednego transpondera, z którego nadawany jest FTV HD oraz HB4K (HB 12,539). Dodam, że na 2 innych dekoderach sygnał jest. Na starym Sharpie te przekazy Ariva widziała. Edytowane 14 Sierpnia 2017 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaPs Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 (edytowane) Czyli okazało się, że praktycznie nikt (20 osób pobrało plik sen5debug) nie ma problemów z Arivą 4K. A z postów można wyczytać co innego. Logi mają sens, gdy są "zbierane" w czasie problemów, które też można opisać. Wtedy to ma sens. Zbieranie gigabajtów danych w logach ma mały sens, analiza zajęłaby lata. Czyli zostało wróżenie z szklanej kuli i fusów. No nie do końca. Nie uruchamiałem tego, bo myślałem, że sobie poradzę z A4K, a narzekający to lamy, ale muszę potwierdzić, że Ariva 4K to porażka. Próbowałem już wszystkiego: root, recovery TWRP, zmiana firmware od najstarszych do najnowszych i na odwrót. Ostatnia beta to dramat - nigdy nie wiesz, czy jak przełączysz kanał to będzie "zwis", czy nie. CAM idzie w sleep, a po 20-30 sekundach jednak nie... - wszystko działa, na ekranie pisze: CAM false to sleep, albo ciemność i wraca do głównego Menu, a audio działa dalej. A mi chodzi tylko o przełączanie kanałów do max 1 sekundy. Chyba wrócę do nboxa. Edytowane 20 Sierpnia 2017 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek6680t Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 @PaPs Zajrzałeś do konfiguracji oscama? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
netzmark Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 (edytowane) U mnie za to praktycznie codziennie komunikat "brak sygnału". Po restarcie sygnał oczywiście jest. Hit numer dwa to zmienianie kanałów dające taki efekt, że zmienia się numer kanału a program na ekranie cały czas pozostaje ten sam. Co kilka dni. O tym, że dekoder notorycznie nie widzi dysków (włącznie ze swoim wbudowanym) szkoda wspominać. O nagrywaniu można zapomnieć, nigdy nie wiadomo kiedy dysk zniknie z systemu. Resety do defaultu po upgradach wykonane, nie daje to nic. Chińska porażka, Fergusonie wstyd coś takiego firmować swoim autorytetem (jeśli jakiś jeszcze pozostał). Edytowane 20 Sierpnia 2017 przez netzmark Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeTek Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Też mam brak sygnału i pomaga ponowne odpalenie i sygnał cudownie wraca. Nawet z tego powodu wysłałem go do Kościana, ale wrócił z adnotacją, że wszystko OK. Głównie dotyczy to DVB-C ale i na SAT się zdarza lub na jednym, że zródeł lub na obu. Mam wersje Combo. Wersja softu bez znaczenia. Numer 2 też u mnie występuje głownie na DVB-C. .Jak wystąpi to wyśle im ten log z debuga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfik1 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Nowe UI nowe problemy. Nie naprawili problemów w starej wersji, a walczą z nową. Nowa wersja oprogramowania wychodziła co miesiąc a teraz cisza już od końca marca ( nie licząc 2 mocno nie stabilnych wersji Beta). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
netzmark Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Też mam brak sygnału i pomaga ponowne odpalenie i sygnał cudownie wraca. Nawet z tego powodu wysłałem go do Kościana, ale wrócił z adnotacją, że wszystko OK. Głównie dotyczy to DVB-C ale i na SAT się zdarza lub na jednym, że zródeł lub na obu. Mam wersje Combo. Wersja softu bez znaczenia. Numer 2 też u mnie występuje głownie na DVB-C. .Jak wystąpi to wyśle im ten log z debuga. U mnie te problemy występują na DVBT. A więc to nie problem sprzętowy bo zapewne głowice są oddzielne ale programowy. Tym bardziej, że problemy oba pojawiły się po którejś aktualizacji (prawie na pewno po tej w której dodano opcję HDMI dla starszych telewizorów). Tak więc mało, że nie poprawiają to wręcz bym powiedział, że pogarszają. Produkt umiera, tylko patrzeć jak pojawi się jakaś Ariva5K a support programowy dla 4K padnie na amen... o ile już nie padł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dptasz Opublikowano 1 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 U mnie za to praktycznie codziennie komunikat "brak sygnału". Po restarcie sygnał oczywiście jest. Hit numer dwa to zmienianie kanałów dające taki efekt, że zmienia się numer kanału a program na ekranie cały czas pozostaje ten sam. Co kilka dni. O tym, że dekoder notorycznie nie widzi dysków (włącznie ze swoim wbudowanym) szkoda wspominać. O nagrywaniu można zapomnieć, nigdy nie wiadomo kiedy dysk zniknie z systemu. Resety do defaultu po upgradach wykonane, nie daje to nic. Chińska porażka, Fergusonie wstyd coś takiego firmować swoim autorytetem (jeśli jakiś jeszcze pozostał). Potwierdzam, na moim jest to samo, - zwiechy, zamulanie, nagrywanie nie działa, time-shift - na zawsze (kpina), zanikający dźwięk przy pass through - wymagany restart, - aplikacje z Androida wyłączają się same kiedy chcą, - 4k (spróbujcie uruchomić NetFlix a zobaczycie SD). Sprzęt wart 40 PLN, dla ludzi o mocnych nerwach i studiach technicznych (nie dla dzieci i kobiet). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koz Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 W moim przypadku na 3 ostatnie dni padła możliwość odbioru tp. 12.265 na HB na tym wynalazku. Restarty nic nie pomagały, sygnał dzisiaj sam z siebie wrócił, mimo że cały czas na innych odbiornikach problemu nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.