Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wysłałem listem poleconym na koniec stycznia wypowiedzenie. Nie otrzymałem żadnej informacji czy dostali, ani nie miałem jednego telefonu. Jak powinienem sprawdzić czy otrzymali wypowiedzenie? Czy zawsze jak dostaną wypowiedzenie, dzwonią do abonenta z nową ofertą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na twoim miejscu siedziałbym cichutko i czekał na ich ruch.Wypowiedzenie zostało w moim przypadku zarejestrowane jako reklamacja (rozmowa z BOK).Dzisiaj mija dokładnie 30 dni od zarejestrowania w ich systemie.Regulamin NC+ zaś mówi iź są zobligowanie w ciągu 30 dni na odpowiedź listem poleconym,w przeciwnym razie reklamacja zostaje uwzględniona :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj normalnie zabłysnęli.

Mój mail sprzed kilku dni:

Witam, mam pytanie dlaczego mimo ustalonych warunków przedłużenia umowy co jakiś pojawia się komunikat o braku uprawnień do wybranych kanałów. Za pierwszym razem były to C+Sport i Family, w dniu dzisiejszym C+ i C+Film. Za każdym razem zmuszony jestem do dzwonienia do Państwa i wyjaśniania sytuacji a Państwo nic z tym nie robicie. Każdy taki telefon to stracone przeze mnie kilkanaście minut.

 

Dziś odpowiedź od bardzo kumatego gościa:

Szanowny Panie,

odpowiadając na e-mail, poprosiłbym o podanie informacji , jaki dokładnie komunikat pojawia się na znikających kanałach. Poprosiłbym także o sprawdzenie jakości sygnału na tych kanałach. Jeżeli wynosi ona poniżej 50%, należałoby doprecyzować ustawienie anteny, lub konwertera. Poprosiłbym także o informację, czy problem dotyczy tylko wymienionych kanałów Canal+, czy też innych kanałów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem ileś postów wcześniej moja reklamacja dotycząca kanałów Fox rozpatrzona negatywnie.

Pierwotnie umowa miała być do końca września (Comfort+Multi+Extra+Mediabox 54,9zł)

Po wysłaniu wypowiedzenia miała trwać do końca kwietnia z naliczeniem kary za wcześniejsze zerwanie umowy.

Dziś zadzwoniłem na infolinię, po przełączeniu do DUK,kliknąłem nową propozycję przesłaną mailowo (z anulowaniem wypowiedzenia). Umowa od marca na 15 miesięcy, pakiet Comfort +Multi= 14,9zł +Mediabox 5zł= 19,9zł stała cena przez 15 miesięcy.

Jestem bardzo zadowolony. Szkoda,że nie chcieli tego samego dać na 24 miesiące (cena miałaby być wówczas 5 zł wyższa).

Czyli pomimo negatywnego rozpatrzenia rekalamcji sam krok czyli wysłanie wypowiedzenia dał rezultat. W innym razie musiałbym do końca września bulić po 54,9zł a chciałem zejść z ceny i cel uzyskałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie tylko zastanawia logika UKE. ITI powiedziało, że zmieniona została tylko nazwa. Nadawca powiedział, że zniknął kanał i pojawił się nowy. W związku z tym, UKE stwierdza, że zmieniono nazwę w wyniku podmienienia kanału i regulamin nie został złamany. Czuję się ogłupiony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz wstawić warunki umowy z meila?

 

Dziękujemy za skorzystanie z oferty/usługi:

 

COMFORT+ 59zł

NAJEM MEDIABOX+ 20zł

Multi+ 15zł

 

Będą na nie przysługiwały poniższe promocje:

 

Comfort+ 14,90 zl 15 m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r.

Multi+ 0 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Najem mediaBox+ 5 zl przez 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

 

Potwierdzamy, że uruchomienie zamówionej oferty/usługi nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu Państwa zgody na aktywację oferty/usługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

w poprzednim tygodniu dostałem telefon od NC+ z propozycją: Premium Film + CANAL+ VOD za dodatkowe 5 zł miesięcznie na cały pozostały okres umowy - zgodziłem się, aktywowali i wszystko jest ok.

Mój dotychczasowy rachunek wynosił 74,90 zł miesięcznie, a teraz dodatkowo miało dojść 5 zł. Dzisiaj wchodzę na ICA i moje aktualne saldo wynosi 94,90 zł, o co chodzi? Mógłby mi to ktoś wytłumaczyć czy trzeba do nich zadzwonić i to wyjaśnić?

 

Jeszcze przy okazji zapytam, rachunek mam uregulować od 1 do 18 (a przynajmniej tak w poprzednim miesiącu było), a jeśli wpłacę więcej/wcześniej to czy nie będzie problemu i sobie to już uregulują odpowiednio?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...