ircios Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Nad ceną to nie ma wątpliwości, jest b .dobra. Warto było pisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johndeacon1 Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Też się cieszę, że nie posłuchałem osób odradzających jakiekolwiek działania w temacie zamiany kanałów Fox, opłaciło się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi22 Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Wysłałem listem poleconym na koniec stycznia wypowiedzenie. Nie otrzymałem żadnej informacji czy dostali, ani nie miałem jednego telefonu. Jak powinienem sprawdzić czy otrzymali wypowiedzenie? Czy zawsze jak dostaną wypowiedzenie, dzwonią do abonenta z nową ofertą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Możesz napisać do doradcy na forum NC+ lub na E-obsługę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi22 Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 A możesz wysłać linki, bo nie za bardzo wiem gdzie tego szukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz1980 Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Możesz na e-mail doradca@info2.ncplus.com.pl. W treści opisz problem a także podaj dane do weryfikacji (numer umowy/Abonenta lub PESEL oraz imię i nazwisko właściciela kontraktu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Natomiast E-obsługę masz na FP NC+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micholr Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Ja na twoim miejscu siedziałbym cichutko i czekał na ich ruch.Wypowiedzenie zostało w moim przypadku zarejestrowane jako reklamacja (rozmowa z BOK).Dzisiaj mija dokładnie 30 dni od zarejestrowania w ich systemie.Regulamin NC+ zaś mówi iź są zobligowanie w ciągu 30 dni na odpowiedź listem poleconym,w przeciwnym razie reklamacja zostaje uwzględniona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1983 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Dzisiaj normalnie zabłysnęli. Mój mail sprzed kilku dni: Witam, mam pytanie dlaczego mimo ustalonych warunków przedłużenia umowy co jakiś pojawia się komunikat o braku uprawnień do wybranych kanałów. Za pierwszym razem były to C+Sport i Family, w dniu dzisiejszym C+ i C+Film. Za każdym razem zmuszony jestem do dzwonienia do Państwa i wyjaśniania sytuacji a Państwo nic z tym nie robicie. Każdy taki telefon to stracone przeze mnie kilkanaście minut. Dziś odpowiedź od bardzo kumatego gościa: Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, poprosiłbym o podanie informacji , jaki dokładnie komunikat pojawia się na znikających kanałach. Poprosiłbym także o sprawdzenie jakości sygnału na tych kanałach. Jeżeli wynosi ona poniżej 50%, należałoby doprecyzować ustawienie anteny, lub konwertera. Poprosiłbym także o informację, czy problem dotyczy tylko wymienionych kanałów Canal+, czy też innych kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johndeacon1 Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Tak jak pisałem ileś postów wcześniej moja reklamacja dotycząca kanałów Fox rozpatrzona negatywnie. Pierwotnie umowa miała być do końca września (Comfort+Multi+Extra+Mediabox 54,9zł) Po wysłaniu wypowiedzenia miała trwać do końca kwietnia z naliczeniem kary za wcześniejsze zerwanie umowy. Dziś zadzwoniłem na infolinię, po przełączeniu do DUK,kliknąłem nową propozycję przesłaną mailowo (z anulowaniem wypowiedzenia). Umowa od marca na 15 miesięcy, pakiet Comfort +Multi= 14,9zł +Mediabox 5zł= 19,9zł stała cena przez 15 miesięcy. Jestem bardzo zadowolony. Szkoda,że nie chcieli tego samego dać na 24 miesiące (cena miałaby być wówczas 5 zł wyższa). Czyli pomimo negatywnego rozpatrzenia rekalamcji sam krok czyli wysłanie wypowiedzenia dał rezultat. W innym razie musiałbym do końca września bulić po 54,9zł a chciałem zejść z ceny i cel uzyskałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Możesz wstawić warunki umowy z meila? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Odpowiedz z UKE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Hahahahahahahahahaha No to macie swoje grożenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Czy to ważne? Ci co wysłali rezygnację dostali lepsze warunki umowy, więc na jedno wyszło. Od początku było wiadomo, że właśnie to było celem. Sam żałuję, że nie wysłałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Nie. Oni wierzyli, że mogą wypowiedzieć umowę i chcieli to zrobić, a nc+ czy CP wiedziało, że jest na wygranej pozycji, ale z klientów ma kasę, więc pokazała, że to niby klient wygrał, bo dostał dobre warunki, a tak naprawdę to oni są wygrani bo mają kasę z klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Hahahahahahahahahaha No to macie swoje grożenie Sprawa jeszcze się pociągnie, i na pewno z uszczerbkiem dla nc+ Czytales przed ostatni akapit ? UKE przyglada się wzorcom umow i regulaminow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Tak na pewno jak na pewno miało być po Waszemu, ze to Wy macie rację, a po drugie zmiany w umowach i regulaminach cały czas stają się faktem co przykładem może być obecna zmiana regulaminów w CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 UKE przygląda się wzorcom umów i regulaminów.I to jest esencja tego pisma, która może zaboleć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 W ogole to nawet ITI oklamalo UKE, pociskajac im ten sam kit co abonentom, a już nadawca kanalow zapytany przez UKE o interpretacje tego faktu, dala UKE inna odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Mnie tylko zastanawia logika UKE. ITI powiedziało, że zmieniona została tylko nazwa. Nadawca powiedział, że zniknął kanał i pojawił się nowy. W związku z tym, UKE stwierdza, że zmieniono nazwę w wyniku podmienienia kanału i regulamin nie został złamany. Czuję się ogłupiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Może samo UKE zglupialo przez te matactwo, i może dla tego będą analizować wzory umowy i regulaminy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johndeacon1 Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Możesz wstawić warunki umowy z meila? Dziękujemy za skorzystanie z oferty/usługi: COMFORT+ 59zł NAJEM MEDIABOX+ 20zł Multi+ 15zł Będą na nie przysługiwały poniższe promocje: Comfort+ 14,90 zl 15 m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r. Multi+ 0 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. Najem mediaBox+ 5 zl przez 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. Potwierdzamy, że uruchomienie zamówionej oferty/usługi nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu Państwa zgody na aktywację oferty/usługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abcdefg Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Witam, w poprzednim tygodniu dostałem telefon od NC+ z propozycją: Premium Film + CANAL+ VOD za dodatkowe 5 zł miesięcznie na cały pozostały okres umowy - zgodziłem się, aktywowali i wszystko jest ok. Mój dotychczasowy rachunek wynosił 74,90 zł miesięcznie, a teraz dodatkowo miało dojść 5 zł. Dzisiaj wchodzę na ICA i moje aktualne saldo wynosi 94,90 zł, o co chodzi? Mógłby mi to ktoś wytłumaczyć czy trzeba do nich zadzwonić i to wyjaśnić? Jeszcze przy okazji zapytam, rachunek mam uregulować od 1 do 18 (a przynajmniej tak w poprzednim miesiącu było), a jeśli wpłacę więcej/wcześniej to czy nie będzie problemu i sobie to już uregulują odpowiednio? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Zadzwoń i złóż reklamacje,ewentualnie przez formularz kontaktowy.Co do większej wpłaty, nie ma problemu będziesz miał nadpłatę akonto przyszłych wpłat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abcdefg Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Okej. Okazało się, że zresetowała się cena za najem mediaboxa czy boxa i z 5 zł zrobiło się 20 zł, ale od razu mi to poprawili. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.