Mario_90 Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Witam, mam trochę laickie pytanie - jeśli umowa została zawarta 20.01.2014, to jeśli trwa ona 12m to kończy się ona z końcem stycznia 2015 czy lutego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Z końcem lutego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Z końcem lutego ??? 12 miesięcy: 1 luty, 2 marzec, 3 kwiecień, 4 maj, 5 czerwiec, 6 lipiec, 7 sierpień, 8 wrzesień, 9 październik, 10 listopad, 11 grudzień, 12 styczeń ... z końcem stycznia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 kurna fakt nic mnie nie usprawiedliwia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abcdefg Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Witam, dokonałem płatności w następujący sposób: https://ica.cyfraplus.pl --> płatności --> po lewej stronie "Moje płatności Aktualne saldo 74,90 zł ZAPŁAĆ" Wziąłem opcję "ZAPŁAĆ", przekierowało mnie na stronę pay.ecard.pl i za pomocą tej strony dokonałem przelewu 13 lutego. Rachunek jest wciąż nieopłacony, teraz spojrzałem i w przelewie jest inny numer konta niż mój indywidualny do wpłat i zastanawiam się czy wszystko jest w porządku i ostatecznie NC+ otrzyma moje pieniądze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 To potrwa, ale otrzyma. Też tak raz zapłaciłem tuż po migracji i saldo minusowe wisiało kilka dobrych dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Tak jak pisze ircios to niestety trwa, dodam tylko od siebie, że wyjaśniając kiedyś taką sytuację dostałem od nc+ informację, że oni widzą u siebie w systemie, że była dokonana płatność przez ICA i uznają należność za opłaconą. A dlaczego w ICA klient tego nie widzi? To już zagadka, na którą odpowiedź zna tylko nc+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabron600 Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Żadnej zagadki to tu raczej nie ma. Dokonując wpłaty przez ica dokonujesz wpłaty na konto ecard. Następnie firma ecard musi przelać pieniądze na twoje konto do wpłat w nc+. A w ica zobaczysz to dopiero jak pieniądze będą na koncie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 To jest niedasizm, bo system powinien to odnotować, jak w Inei płacę przez eBOA (również przez eCard) to płatność jest widoczna natychmiast. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabron600 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Tylko że to jest nc+, a nie inea. Wracając do twojej poprzedniej wypowiedzi konsultanci na ifolini też nie widzą ze te pieniądze są zaksiegowane na twoim koncie tak samo jak ty w ica. Maja tylko info ze dokonales takiej wplaty, a w systemie będą to widzieć wtedy kiedy ty w ica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1983 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Witam, mam pytanie, czy może ktoś z Was miał podobny problem. W styczniu przedłużyłem umowę i po kilku dniach wyskoczył mi komunikat, że nie mam uprawnień do C+sport i family. Zadzwoniłem i okazało się, że ktoś zapomniał włączyć, mimo, że w mailu były te kanały. Dziś wyskoczył mi komunikat, że nie mam uprawnień do C+ i C+Film, znowu telefon i okazało się, że system odłączył mi dostęp nie wiadomo dlaczego. Aż strach pomyśleć co mi odłączą za miesiąc. Czy może ktoś wie, o co chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Nie pozostaje ci nic innego jak zdzwonić do CTA i wyjaśnić zaistniała sytuację, zresztą masz meila który potwierdza co otrzymałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 @maciek1983. Skoro masz je w ofercie i Ci odłączaja, bo coś z systemem mają nie tak, to możesz napisać reklamację. Powinni Ci uznać i może coś w gratisie dostaniesz.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johndeacon1 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 A ja dziś otrzymałem odpowiedź na moją zeszłomiesięczną reklamację dotyczącą zamiany kanałów Fox. Co prawda w odpowiedzi dalej twierdzą, że zrobili to zgodnie z prawem i nie mam podstaw by wypowiedzieć umowę, ale w dalszej części reklamacji nieoficjalnie odpuścili, bo zaproponowali mi to co chciałem czyli zejście do samego pakietu Comfort umowa na 15 miesięcy w cenie 14,9zł za pakiet. Stała cena przez 15 miesięcy. A pierwotnie umowę miałem jeszcze do końca września. Tyle tylko, że wypowiedzenie z powodu wycofania kanałów powinno skutkować rozwiązaniem umowy na 31 stycznia 2015r. A tu jakby jeszcze luty płacę po starej cenie i dopiero od marca po nowej jeśli się zgodzę. Jeszcze poczekam pozastanawiam się, może coś jeszcze ugram, choć oferta cenowo bardzo dobra. Dodam, że to samo otrzymałem na maila jako odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Czy aby na pewno jest to stała cena a nie łamaniec?Proste i logiczne że nowa umowa zaczęła by się z początkiem kolejnego miesiąca.W tej cenie to raczej nic więcej nie ugrasz i tak masz o wiele taniej niż nowi abonenci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eNCe_peNCe Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 A ja dziś otrzymałem odpowiedź na moją zeszłomiesięczną reklamację dotyczącą zamiany kanałów Fox.Co prawda w odpowiedzi dalej twierdzą, że zrobili to zgodnie z prawem i nie mam podstaw by wypowiedzieć umowę, ale w dalszej części reklamacji nieoficjalnie odpuścili, bo zaproponowali mi to co chciałem czyli zejście do samego pakietu Comfort umowa na 15 miesięcy w cenie 14,9zł za pakiet. Stała cena przez 15 miesięcy. A pierwotnie umowę miałem jeszcze do końca września. Tyle tylko, że wypowiedzenie z powodu wycofania kanałów powinno skutkować rozwiązaniem umowy na 31 stycznia 2015r. A tu jakby jeszcze luty płacę po starej cenie i dopiero od marca po nowej jeśli się zgodzę. Jeszcze poczekam pozastanawiam się, może coś jeszcze ugram, choć oferta cenowo bardzo dobra. Dodam, że to samo otrzymałem na maila jako odpowiedź. Pamiętaj że wg. prawa to nie jest wycofanie kanałów, bo w naszym kraju po prostu Fox zmienił nazwę i nieznacznie ramówkę więc szczerze - jesteś na przegranej pozycji. Ale wiadomo że firma teraz idzie na rękę wszystkim więc walcz jak możesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johndeacon1 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Czy aby na pewno jest to stała cena a nie łamaniec?Proste i logiczne że nowa umowa zaczęła by się z początkiem kolejnego miesiąca.W tej cenie to raczej nic więcej nie ugrasz i tak masz o wiele taniej niż nowi abonenci. Tak stała cena umowa przez 15 miesięcy. Chyba przyjmę warunki, bo cena atrakcyjna. Mam czas na decyzję do końca lutego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Dziwne bo inni co dostawali ten pakiet za takie pieniądze wspominali że to łamaniec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Stała to ona będzie, ale tylko przez to, że co miesiąc wpłacasz 14,94zł a na fakturach zobaczysz 6m-cy x 0zł i później 9m-cy x 24,90zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Dokładnie o tą ofertę mi chodziło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johndeacon1 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Mam jasno i wyraźnie napisane w odpowiedzi, że jest to 15 miesięcy po 14,9zł. Bez miesięcy gratisowych. W razie czego zawsze mogę się upewnić u konsultanta. A gdyby nawet to i tak mogę wpłacać tą średnią miesięczną. Najważniejszy jest fakt, że wysłanie wypowiedzenia się opłaciło i co by nie mówić, to przedstawieniem oferty którą oczekiwałem, niejako nieoficjalnie przyznają się, że trochę winy leży po ich stronie. Gdyby byli tacy pewni to by zakończyli umowę i przywalili karę i koniec. Ale i tak się zastanowię, czy przyjąć tą ofertę, czy nie wejść na drogę sądową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Ale masz tą ofertę przesłaną na meila? Jak tak to sprawdż kto ma rację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johndeacon1 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Mam odpowiedź zarówno listowną jak i to samo na mailu. W obydwu przypadkach jest tak jak napisałem. 15 miesięcy*14,9zł +5 zł Mediabox. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 A powinno być napisane Comfort na ile miesięcy i za ile i Multi tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johndeacon1 Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Dostałem listownie jak i mailowo odpowiedź, że zgadzają się włączyć mi bym pozostał z nc+ pakiet Comfort+Multi w cenie 14,9 zł przez 15 miesięcy począwszy od 1 marca. Jeśli się zgadzam, mam przedzwonić do nc+, powołać się na treść odpowiedzi na moją reklamację, która widnieje u nich w systemie i zostaną potwierdzone warunki przez konsultanta telefonicznie oraz wysłana na maila propozycja do zatwierdzenia ze szczegółami. To wszystko. Ale tak jak napisałem mnie to nie robi różnicy czy byłoby to 15 razy 14,9zł, czy 9 razy 24,9zł bo i tak bym płacił średnią. Chyba się zgodzę nie ma się co z nimi szarpać, a cena korzystna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.