Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Skanu napewno nie zamieścisz hehe :jupi: A napisać każdy może wszystko. Poza tym nawet list do UKOiK nie stanowi dowodu, że składałeś akurat wypowiedzenie do nc+.

 

Dziwi mnie fakt, że do nikogo innego nie dzwonili wczoraj kto składał wypowiedzenie w związku z usunięciem kanału FoxLife HD, tylko do Ciebie zadzwonili z ugodą? Coś Ty taki wyjątkowy :brawo:

 

Piszcie ludzie którzy złożyliście wypowiedzenia związane z tym faktem, czy ktoś do Was dzwonił z nc+? Założę się, że nie znajdzie się ani jedna taka osoba:D

 

Największą polewkę to ma z Ciebie teraz użytkownik "czerstwy" z którym tak toczyłeś zażartą dysksuję.

A co się dziwisz?Wiedziałem że to krzykacz który niby walczy ale tylko w swoim interesie a nie jak mówił wszystkich abonentów.Wiedziałem że dostanie tani pakiecik i podwinie szybko ogonek bo jemu tylko o to chodziło.A co są warte jego słowa to wiadomo Zapierał się że nie weżmie paczki C+bo jest bardzo słaba kategorycznie rozwiąże umowę z operatorem.Mam wrażenie że ten osobnik to nawet sam nie wierzył w co pisał.A już podpisywanie umowy z kimś na kogo aż tak się narzeka i widzi się u tego operatora same minusy jest co najmniej śmieszne by nie powiedzieć żałosne.Ale jak widać dla niektórych telewizja to całe życie.A mnie NC+ zaskoczyło i to dość pozytywnie umową mi się skończyła wczoraj a dziś mam jeszcze uprawnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz się uzerac do samego końca, tonikt ci nie broni, nikt ci tez nie broni zmienić decyzji, nie znasz mojej sytuacji ani twój "kumpel" którego wymieniles, Ja odpuscilem sobie walke, bo za dużo na raz się zlozylo, nc+, CP oraz za usuniecie kanalu Religia tv w Orange, i to z nimi jest dla mnie większym priorytetem powalczyć. Reszty moich dzialan i mojej sytuacji się nie dowiecie, bo z takimi userami jak Ty i Twój fumfel(@czerstwy), "nie chce mi się z wami gadac" Przypomne ci jak ty zmieniales stanowisko w tej sprawie, najpierw prosiles zebym ci podal maila, i pytales czy to wszystko ma sens, potem ostro zaczales dzialac, gdy w pewnym momencie wmawiales userom ze to nie ma sensu, ze nic nie załatwimy, bo sprawa jest już przesadzona, by pod koniec zas zacząć walczyc, kto tu komu poprawia "humor" w ten niedzielny dzień ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moqu'ai- nie porównuj mnie do siebie, to co Ty tu nakrzyczałeś jaka to nc+ jest beeeee to głowa mała. Ale straciłeś tu w oczach wszystkich swoim działaniem jakiekolwiek poważanie, nikt Cię tu już nie będzie poważnie traktował.

Ale to nie mój problem.

Ja tak jak pisałem nie wierzę w jakiekolwiek wypowiedzenie które składałeś do nc+.

Ja mogę zamieścić skan potwierdzenia odbioru pisma przez nc+ datowany na 22 stycznia, a Ty? Założę się, że nie..... Napiszesz, że nic nikomu nie musisz udowadniać i takie bla bla bla....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co są warte jego słowa to wiadomo Zapierał się że nie weżmie paczki C+bo jest bardzo słaba kategorycznie rozwiąże umowę z operatorem.Mam wrażenie że ten osobnik to nawet sam nie wierzył w co pisał.A już podpisywanie umowy z kimś na kogo aż tak się narzeka i widzi się u tego operatora same minusy jest co najmniej śmieszne by nie powiedzieć żałosne

 

Ten powyższy cytat będzie doskonałą puentą całej dyskusji.

 

moq'uai- Nie zamieniaj ze mną żadnego więcej zdania- trzymam Cię za słowo :jupi: Najlepiej podwinąć ogon i uciec, nie mając dowodów na złożenie wypowiedzenia w nc+.

Byłem gotów stanąć z Tobą w szranki i zamieścić zdjęcie swojego wypowiedzenia (potwierdzenia odbioru) i byś Ty zrobił to samo- uciekasz jak pies z podwiniętym ogonem :jupi: bo wypowiedzenia nie wysłałeś żadnego jak i nie dostałeś żadnej propozycji ugody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W koncu mi przeszly, na wifiboxie, ale to nie temu chyba, tylko po prostu pewnie trafiłem na czas w którym poszly uprawnienia, no i to ze to nie było zwykle odswiezenie uprawnien, tylko ze zmiana pakietu. Przeszly na TVP1 HD.

Ps. Dzieki wszystkim za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam sobie waszą dyskusję bo mam podobną sprawę.

I z moich obserwacji wynika.

Powiedzmy sobie szczerze: telewizja, telefony, internet, banki, w tych usługach konsument nie istnieje.

Państwo przez swoje agendy (UOKiK, URE, czy federacje konsumenckie) nie ma zamiaru konsumentom pomagać, a firmą utrudniać prowadzić biznes.

Dla państwa liczą się podatki płacone przez te firmy :)

Na wszelkie wyroki będziesz czekał kilka lat, a potem dochodzą odwołania itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwoli wyjaśnienia:

Czym jest naruszenie zbiorowych interesów konsumentów? Jak zgłosić skargę do UOKiK?

 

Z naruszeniem zbiorowych interesów konsumentów mamy do czynienia wówczas, gdy bezprawna praktyka przedsiębiorcy dotyka nieograniczonej liczby osób – to znaczy potencjalnie każdy może zostać przez nią poszkodowany.

 

Tak więc zbiorowych interesów konsumentów nie będzie naruszać na przykład błędne naliczenie rozmów na rachunku telefonicznym bądź niejasne sformułowanie w konkretnej umowie – są to sprawy indywidualne.

 

Natomiast z naruszeniem zbiorowych interesów konsumentów będziemy mieli do czynienia w przypadku takiego skonstruowania systemu obsługi klienta, które w praktyce uniemożliwia reklamowanie kwestionowanego rachunku lub stosowanie w umowach ze wszystkimi konsumentami wzorców zawierających niedozwolone postanowienia.

 

Konsumenci, którzy chcą do UOKiK zgłosić skargę mogącą być podstawą do wszczęcia postępowania administracyjnego w sprawie naruszenia zbiorowych interesów konsumentów, powinni złożyć ją na piśmie pod adresem Urzędu.

 

Zgodnie z art. 63 par. 2 kodeksu postępowania administracyjnego, zarówno w przypadku skargi, jak i próśb o udzielenie odpowiedzi, wszelkie wystąpienia do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów powinny być opatrzone dokładnymi danymi teleadresowymi nadawcy.

 

Zgłoszenia anonimowe nie będą przez Urząd rozpatrywane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy punkt regulaminu, umowy (na styku firma - konsument) napisanego przez prawników firmy, jest jednostronna.

UOKiK otrzymuje te materiały od operatorów, bo do tego zobowiązuje je prawo telekomunikacyjne.

I po co pisać skargi, wystarczy to przeglądnąć pod względem prawnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Mam nietypowe pytanie.

 

Podpisałem dzisiaj umowę na 15 miesięcy. Dekoder wifi z dyskiem, aktywacja 49 + 10 zl do abonamentu.

Zrobiłem to dość pochopnie, spieszyłem, się.

 

Chciałbym to zamienić na 24 miesiące na nieco innych warunkach, dekoder ten sam, oczywiście z wyższą opłatą miesięczną. Czy istnieje taka możliwość, czy jest za późno?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...