tomi122x Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 mi tak samo . Jako klienci cyfry+ mamy najgorsze oferty i brak bonusów do Universe+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ola87 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 z tego co wiem bonusy do Universe mają byli posiadacze nPremieum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz138 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Przypominam, że w terminie 10 dni zawsze można odstąpić od umowy, jeżeli np. nie podoba się oferta z powodu braku polsat hd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro05081 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 czy mozna zlozyc reklamacje na wymiane sprzetu spowodowanego niemozliwoscia odbioru np polsatu hd? czy Ktos juz skladal reklamacje i udalo mu sie cos ugrac ? bo nie wiem czy skladac -mam wlasny sprzet zapewniano mnie ze bede mial te kanaly pisze do nich maile ta sama formulka juz tez sluchac nie mozna dzwonie i tez to samo..przeciez to sie ociera o UOKiK ..pozdrawiam.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 na sprzęt nie,ale na usługe tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monkin Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 dokładnie.widzę,że coraz to więcej migrujących ma problemy z fakturami.masakra nie.to nie masakra TO ITI Smutna to prawda i dziwię się, że w taki sposób starają się zarobić dodatkowe pieniądze. Mają kolejne setki lub tysiące wq... klientów, którzy długo im tego nie zapomną. Jeśli nie nagrywało się swoich rozmów z konsultantem to d..pa blada, należałoby brać adwokata i skarżyć do sądu aby im nosa utrzeć. Ale skargę za oszukiwanie i wprowadzanie w błąd klienta i tak złożę. Otrzymałem dzisiaj pismo, w związku ze swoją reklamacją na zawyżoną fakturę za dzierżawę dekodera , który miał być dzierżawiony za darmo. Miałem podczas rozmowy telefonicznej zagwarantowane przez konsultanta za przedłużenie umowy (przez 18-m-cy za 122 zł) multiroom i dekoder Pace PVR HD za 0 złotych - słownie zero złotych polskich - w pakiecie Prestige HD. W rozmowie specjalnie na koniec po wysłuchaniu warunków jeszcze raz zapytałem o ostateczną kwotę jaką otrzymam na fakturze. Padło zapewnienie, że kwota wynosi 122 zł. Co więcej, konsultant, jakby coś przeczuwając powiedział "gdyby rachunek opiewał na kwotę 132 złote, proszę się tym nie przejmować i płacić 122 złote". A co czytam w piśmie pani Marceli P., specjalisty ds. relacji z klientami z firmy nc+? Ano jak byk pisze mi pani Marcela , że mogę ich cmoknąć w pompkę, bo cyt. " 17 stycznia 2013 roku pobrał Pan dekoder do usługi Multiroom, za jego dzierżawę naliczana jest opłata zgodnie z zaakceptowanym Aneksem. Przypominam, iż uwzględniając jego zapisy, opłata za najem sprzętu do usługi Multiroom, pobierana będzie z 10 zł zniżką. Mając na uwadze przedstawione wyjaśnienia, powstałe na Umowie naliczenia są zasadne i nie ma podstaw, aby je skorygować." (pisownia oryginalna). Czyli [beep]ze, to nic, że obiecaliśmy ci w rozmowie 20 złotową maksymalną ulgę na dekoder, bo w Aneksie mamy tylko ulgi 10 złotowe . Nasz konsultant powiedział prawdę, a ja napisałam też prawdę, która ciebie teraz obowiązuje. Robią ludzi w balona na całego. Co innego im mówią, co innego mają w kwitach. Ale już przynajmniej mnie nie naciągną przez kilka najbliższych lat. Bo nie chodzi o tę dychę. Tylko o ukrywanie realiów umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baca90 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Z mojego doświadczenia już raczej nigdy nie zadzwonię na infolinię - szkoda czasu, nerwów i pieniędzy. Przez miesiąc przepychałem się z konsultantami o dodatkowy MR. A to nie było zarejestrowane, a to opóźnienia. W końcu się [beep] poszedłem do APSu i po 5 min wyszedłem z MR pod pachą. Wysłałem reklamację i niech spróbują mi pobrać opłatę za używanie MR..... O przepraszam też się [beep] bo nie mogłem się dopchać do drzwi - hieny z CP (roznosiciele ulotek) nie chcieli mnie wpuścić i wciskali na siłę po 3 ulotki do ręki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hedonista Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 No ja niestety mam reklamacje, mialem dostac to co w stopce, ale nie swiecily cinemaxy wiec zadzwonilem, okazalo sie ze rzeczywiscie cinemaxow nie ma w systemie przy mojej umowie, ale co wiecej nie ma rowniez calej paczki canal+ tylko 4. 2 pozostale canaly mam tylko do końca kwietnia jak wszyscy granda. teraz pytanie, bo reklamacji nigdy nie skladalem, czy wystarczy telefonicznie czy powinienem jeszcze jakos ich meczyc? i teraz jeszcze kolejna sprawa umowa oczywiscie odspiewana przez telefon a dekodery odbieralem w APS, niestety w calym zamieszaniu nie przeczytalem co podpisuje w APS, a tam rzeczywiscie umowa na zwyklego golda, jak to ma sie do umow telefonicznej? mial ktos taki przypadek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satorafo Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 3 tygodnie temu złożyłem pierwszą reklamację za brak polsat hd ,history hd,sport news i espn,dziś dostałem odpowiedz telefoniczną,miła pani powiedziała że oczywiscie dostanę zwrot 1,99 za history hd,co do polsatów i espn to nic nie są w stanie zrobić ,nie może mi nawet zaproponować rabatu za brak tych programów.Dostałem dwa wyjścia,albo zaakceptuję brak tych programów i bede dalej płacił 49 zł albo zaproponowała mi cofnięcie migracji i powrót do cyfry plus na starych zasadach sprzed migracji,co oczywiście uczyniłem,powiedziała jeszcze tylko że zapisała mnie do kontaktu z konsultantem co do ponownej migracji już z dekoderem ADB.Zastanawia mnie tylko fakt dlaczego nie mogli odrazu zaproponowac wymiany dekodera tylko trzeba cofać migrację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilos Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 dokładnie.widzę,że coraz to więcej migrujących ma problemy z fakturami.masakra nie.to nie masakra TO ITI Smutna to prawda i dziwię się, że w taki sposób starają się zarobić dodatkowe pieniądze. Mają kolejne setki lub tysiące wq... klientów, którzy długo im tego nie zapomną. Jeśli nie nagrywało się swoich rozmów z konsultantem to d..pa blada, należałoby brać adwokata i skarżyć do sądu aby im nosa utrzeć. Ale skargę za oszukiwanie i wprowadzanie w błąd klienta i tak złożę. Otrzymałem dzisiaj pismo, w związku ze swoją reklamacją na zawyżoną fakturę za dzierżawę dekodera , który miał być dzierżawiony za darmo. Miałem podczas rozmowy telefonicznej zagwarantowane przez konsultanta za przedłużenie umowy (przez 18-m-cy za 122 zł) multiroom i dekoder Pace PVR HD za 0 złotych - słownie zero złotych polskich - w pakiecie Prestige HD. W rozmowie specjalnie na koniec po wysłuchaniu warunków jeszcze raz zapytałem o ostateczną kwotę jaką otrzymam na fakturze. Padło zapewnienie, że kwota wynosi 122 zł. Co więcej, konsultant, jakby coś przeczuwając powiedział "gdyby rachunek opiewał na kwotę 132 złote, proszę się tym nie przejmować i płacić 122 złote". A co czytam w piśmie pani Marceli P., specjalisty ds. relacji z klientami z firmy nc+? Ano jak byk pisze mi pani Marcela , że mogę ich cmoknąć w pompkę, bo cyt. " 17 stycznia 2013 roku pobrał Pan dekoder do usługi Multiroom, za jego dzierżawę naliczana jest opłata zgodnie z zaakceptowanym Aneksem. Przypominam, iż uwzględniając jego zapisy, opłata za najem sprzętu do usługi Multiroom, pobierana będzie z 10 zł zniżką. Mając na uwadze przedstawione wyjaśnienia, powstałe na Umowie naliczenia są zasadne i nie ma podstaw, aby je skorygować." (pisownia oryginalna). Czyli [beep]ze, to nic, że obiecaliśmy ci w rozmowie 20 złotową maksymalną ulgę na dekoder, bo w Aneksie mamy tylko ulgi 10 złotowe . Nasz konsultant powiedział prawdę, a ja napisałam też prawdę, która ciebie teraz obowiązuje. Robią ludzi w balona na całego. Co innego im mówią, co innego mają w kwitach. Ale już przynajmniej mnie nie naciągną przez kilka najbliższych lat. Bo nie chodzi o tę dychę. Tylko o ukrywanie realiów umowy. U mnie to samo - zawyżona faktura. Identyczna sytuacji - ale wiele osób ma o wiele większe kwoty niż my - na fajsie gość odpisał mi że mu 40 zł więcej dopisali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcho Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 No ja niestety mam reklamacje, mialem dostac to co w stopce, ale nie swiecily cinemaxy wiec zadzwonilem, okazalo sie ze rzeczywiscie cinemaxow nie ma w systemie przy mojej umowie, ale co wiecej nie ma rowniez calej paczki canal+ tylko 4.2 pozostale canaly mam tylko do końca kwietnia jak wszyscy granda. teraz pytanie, bo reklamacji nigdy nie skladalem, czy wystarczy telefonicznie czy powinienem jeszcze jakos ich meczyc? i teraz jeszcze kolejna sprawa umowa oczywiscie odspiewana przez telefon a dekodery odbieralem w APS, niestety w calym zamieszaniu nie przeczytalem co podpisuje w APS, a tam rzeczywiscie umowa na zwyklego golda, jak to ma sie do umow telefonicznej? mial ktos taki przypadek? Niestety masz chyba pozamiatane. Najważniejsze to, to co podpisałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilos Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 No ja niestety mam reklamacje, mialem dostac to co w stopce, ale nie swiecily cinemaxy wiec zadzwonilem, okazalo sie ze rzeczywiscie cinemaxow nie ma w systemie przy mojej umowie, ale co wiecej nie ma rowniez calej paczki canal+ tylko 4.2 pozostale canaly mam tylko do końca kwietnia jak wszyscy granda. teraz pytanie, bo reklamacji nigdy nie skladalem, czy wystarczy telefonicznie czy powinienem jeszcze jakos ich meczyc? i teraz jeszcze kolejna sprawa umowa oczywiscie odspiewana przez telefon a dekodery odbieralem w APS, niestety w calym zamieszaniu nie przeczytalem co podpisuje w APS, a tam rzeczywiscie umowa na zwyklego golda, jak to ma sie do umow telefonicznej? mial ktos taki przypadek? Możesz telefonicznie - ja nawet listownie dostałem potwierdzenie. A mam 3 reklamacje w systemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darco1979 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Drodzy abonenci nc plus na sprzęcie cyfry proponuję wysłać drugie zawiadomienie do UOKiK w sprawie wprowadzanie klientów w błąd i z powodu braku kanałów gwarantowanych. dziś otrzymałem odpowiedź na reklamacje o treści takiej samej kolega wcześnie mi również dopisali że nie przewidują rekompensaty za brak kanałów a zapomnieli dodać że jako posiadacz all inclusive nie ma dostępu do gwarantowanych usług multimedialnych. dlatego apeluję o wysłanie zbiorowego zawiadomienia w tej sprawie być może jak otrzymają kolejną karę zaczną nas poważnie traktować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 koniecznie musicie to zrobić.ja dołączę jak juz nie będę miał wyjścia i bedę musiał zmigrować w lipcu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_wrocek Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Witam, ja również miałem zgłoszona reklamację na netVOT, Seriale+ i Prapremiery TVP. Później jeszcze złożyłem na Polsat HD. Wczoraj dostałem listownie odpowiedz, ze potwierdzają, że to nie będzie u mnie działać, bo nie mam odpowiedniego tunera. Mimo, że miałem to zapewniane przez konsultanta przy przejściu do nc+, że działać będzie O Polsacie dostałem info, że pracują nad tym i tyle. I ogólnie odpowiedz przyszła nie jako na reklamacje tylko na zgłoszenie ;P a wszędzie jak byk mam zapisane iż to była reklamacja. Oczywiście odpowiedziałem im przed chwila mailem i zobaczymy co będzie dalej. Ale ręce opadają na kompetencje pracowników i zbywanie klienta. Na pewno będę drążył temat ile się da. Migracje miałem 26 marca i do dzisiaj nie dostałem regulaminów! Reklamacje pierwszą składałem 27 marca. A moja oferta to Platinum, PACE i Philips PVR w MR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godunow Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Wielu użytkowników migrowało i migruje na dekoderach Cyfry i własnych . Migruje nadal oferowana jest im platyna ( pakiet) . Ba nawet wciskany na siłę . Rózne promocje etc.. A ja przypomnę towar w promocji nie może się różnic od takiego samego oferowanego bez promocji tak stanowi polskie i prawo UE.. Konkretnie ludzie migrują na dekoderach PACE PVR I co dostają ci ludzie zamiast pakietu platyna .??? Dostają Pakiet Uniwerse + 6 x canal.. I na tym koniec.. Opcji platyna ..!! Czyli mamy na dzień dzisiejszy jawne oszustwo ze strony operatora. Gdzie te usługi gwarantowane w umowie..??? Gwarantowane w pakiecie platyna ..?? 1. TVP pl Prapremiery.. 2.Seriale + 3. Cała paczka usług NetVOD 4.NC+ Go na 12 godzin w prezencie..!!.. Co proponuj platforma NC+ w zamian..?? A może NC+ czeka na kolejna skargę klientów ???? Podstawa skargi to rażące niedotrzymywanie umów z klientami.. Ja osobiście wiedziałem .. Ale nikt mi nie chciał dać przy migracji uniwe.+ 6 canal.. Takiej opcji było brak w systemie. Przed migracja płaciłem 89 złotych za opitimun HD plus canal obecnie 99 złotych będę płacił od maja.. . I brałem bo jestem kibicem .. Dlatego nie interesowało mnie wypowiedzenie I tu mi wcale nie chodzi czy płace 100 czy 90 złotych... Bo gdybym nie był kibicem żadne złota platyny by mnie nie skusiły.. nawet za dramo.. Skoro u wielu abonentów z cyfry po migracji jest taki zapis OPCJE DODATKOWE: BEZPŁATNE UŻYTKOWANIE HBO NETVOD+ KONTO PODSTAWOWE NETVOD+ PAK. CANAL+ PLATINUM To obowiązkiem operatora jest wywiązanie się z umowy.. Na stronie głównej dalej nie ma żadnej informacji że Platyna i gold dotyczy jedynie dekoderów NC+ nie dotyczy dekoderów cyfry... Jedynie wywiązują się z HBO ale że nie do końca usługa HBO seriale nie działa w NC+!! Pewnie padnie odpowiedź.. ze strony NC+ jak sie nie podoba to wypad.. Chcą powtórki z przed 12 kwietnia..?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pas Ratunkowy Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Dokładnie mam to, co piszesz w ostatniej części. W sumie to oszustwo, dostajesz Platinum i nie można jej wykorzystać. Zbieram się z wypowiedzeniem z powodu braku PŁATNEGO History HD i w/w usług. Dodam, że niektórym dawali Sagemcomy do Platinum. Przecież to jest żenada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilos Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 U mnie reklamacje załatwione - dostałem w ramach zadośćuczynienie - oferte: Platinuim + HBO + MULTIRoom + PACE 500 = umowa 18 msc - 59 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pas Ratunkowy Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Ładnie. Wysłałeś mailem czy pocztą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godunow Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Ja mogę płacić 200 złotych za platynę.. Bo to nie dla mnie jest istotne.. Dla mnie ważna była karta cameloen etc. Skoro operator oficjalnie i w mowie gwarantuje przykładowo OPCJE DODATKOWE: BEZPŁATNE UŻYTKOWANIE HBO NETVOD+ KONTO PODSTAWOWE NETVOD+ PAK. CANAL+ PLATINUM To z tego się powinien wywiązać i nie jest istotne czy umowa była za jeden złoty czy za 200 .. Ja akurat wiedziałem ,że Pace nie podoła zadaniu.. Ale większość tych co migrował na sprzęcie dawnej cyfry nawet nie ma pojęcia..że ta platyna im oferowana jest czystym oszustwem.. Ponad 1. 6 miliona ludzi ma cyfre.. ilu z nich zagląda na forum zna temat od podszewki..?? Moim zdaniem jakieś 2 do 3 procent.. To wykorzystano.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pas Ratunkowy Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Wysłałem maila z pogróżkami w związku z brakiem możliwości wykorzystania pakietu Platinium i brakiem kanałów HD. W pon. wyślę pismo. W sumie nie ma tragedii, ale trzeba ich pilnować. Niech zaproponują zniżkę bądź dodatkowe kanały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godunow Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Pas.. na jaki adres wysłałeś maila..??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 @godunow maila pisz na adres reklamacje@cyfraplus.com.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pas Ratunkowy Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Pas.. na jaki adres wysłałeś maila..??? Przez formularz internetowy. Poza tym to nie reklamacja, tylko wypowiedzenie (napiszę pismo w pon) w związku z nie dotrzymaniem warunków. Reklamacja 30dni, a wypowiedzenie będzie szybciej... Mailem ZAPOWIEDZIAŁEM tylko, że traktują źle, brak kanałów itp itd bla bla Coś mi się zdaje, że będzie druga fala wk..ia na nc+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godunow Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Czyli po tych całych ichnich świętach trzeba się tym zająć bliżej.. Nie może być tak że operator nabija setki tysięcy ludzi w butelkę. Mnie osobiście nie potrzebne wodotryski ale jest zasada skoro mówi się A to i trzeba powiedzieć B.. A mówi to operator NC+ ( nadal na stronie głównej oferuje usługi z których nie ma zamiaru realizować.. ) A już kompletnym ignoranctwem tej nowej NC+ jest usługa NC+ Go . Ta usługa nie jest aktywna dla wszystkich tych co migrowali z Cyfry . Konsultanci tłumaczą że NC+Go działa u tych co mają dekodery nki lub media czy turbo.. Tyle tylko że ta aplikacja ma chodzić na tabletach z androidem lub system mac.. Starczyłoby jedynie wszystkim tym co migrowali z cyfry wygenerować hasła literowe i cyfrowe potrzebne przy logowaniu ( rejestracji ) NC+ Go.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.