Skocz do zawartości

Reklamacje złożone na działania platformy CANAL+


reniew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kingofsouth

@huhus1984 nie ma takowego...

dzwoń na infolinie a konsul cię poinformuje co i jak :wink:

ja po 30 dniach się dowiedziałem że moja reklamacja wisi w systemie i nic z nią się nie dzieje....

po czym na drugi dzień była pozytywna odpowiedz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w reklamacji napisałem, żeby mi obniżyli abonament. 19 lipca dostałem od na maila, że przyjęto jako reklamację i otrzymam odpowiedź w ciągu 30 dni. Jedyne co dostałem to 1 sierpnia listowne potwierdzenie reklamacji, żadnej odpowiedzi do dziś. Zapłaciłem im więc abonament w wysokości, jakiej sobie zażyczyłem w reklamacji, bo według mnie moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie (brak odpowiedzi w ciągu 30 dni). Zobaczymy, jak zareagują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy istnieje jeszcze mozliwosc zerwania umowy w sprawie braku Polsat HD i History HD? Migrowalem oczywiscie z Cyfry+ do nc+. Jest jeszcze jakas mozliwosc, aby zerwac bezterminowo umowe? Nie chodzi mi o to, aby rozstac sie z nc+ ale chcialbym renegocjowac lepsze warunki umowy. Chodzi mi o ten nowy pakietu Universe z paczka Canal+, HBO za 99zl. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mozliwosc rozwiazania umowy z powodu braku Polsat HD i History HD (no i Blue Hustler)? To jest nadal aktualne? Swego czasu przyszla poczta jakas nowa umowa, kompletnie sie pogubilem. Fakt byl taki, ze napisalem kiedys reklamacje, z checia rozwiazania umowy, ale ja cofnalem po miesiacu telefonicznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzwonie i za każdym razem mi mówią że jest w trakcie rozpatrywania, nie chcą mnie połączyć z przełożonym, minęło 46 dni od złożenia reklamacji i każą mi czekać w nieskończoność.

Twoja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Tak regulamin świadczenia usług:

 

Rozdział XI. Postępowanie reklamacyjne

...

11. W przypadku nierozpatrzenia reklamacji w terminie 30 dni od dnia jej wniesienia, uważa się, że reklamacja została

uwzględniona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy jest sposób aby dowiedzieć się z jakim konsultantem dokładnie rozmawiałem przez telefon? Chciałbym złożyć nie wiem jakąś indywidualną skargę, zażalenie czy coś tego typu.

 

Telefon 13.08.2013 roku konsultant przedstawia swoją ofertę, stwierdzam, że muszę się skonsultować z rodziną i że ma oddzwonić za dwa trzy dni. Cisza...

 

Telefon 21.08.2013 roku konsultantka dzwoni "ze specjalną ofertą". Po kilkukrotnym potwierdzeniu, że te kanały które posiadam będę miał za 10 zł większy abonament plus za free ten dekoder (drugi mam oddać) który posiadam zgadzam się.

 

Sytuacja aktualnie wygląda następująco, że połowa kanałów została odłączona plus naliczono opłatę za dwa dekodery (jeden miałem oddać) w wysokości 40 zł. Dzwonię i składam reklamację, plus mówię że chce odstąpić od umowy bo mam do tego prawo w ciągu 10 dni na co dowiaduję się że umowę podpisałem... 13.08.2013

 

To przecież jest poniżej krytyki... tego się opisać nie da. Jestem abonentem od ponad 10 lat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fragment Art.56 Prawa telekomuniacyjnego:

 

...

6. Dostawca usług może umożliwić abonentowi będącemu stroną umowy zawartej w formie pisemnej lub elektronicznej zmianę warunków umowy, o których mowa w ust. 3 pkt 2 i 4-7, za pomocą środków porozumiewania się na odległość, w szczególności telefonicznie lub przy użyciu poczty elektronicznej lub faksu. Dostawca usług obowiązany jest jednak utrwalić oświadczenie abonenta złożone w sposób określony w zdaniu pierwszym i przechowywać je do końca obowiązywania umowy na zmienionych warunkach i udostępniać jego treść abonentowi na jego żądanie, zgłoszone w szczególności w trakcie postępowania reklamacyjnego. W przypadku zmiany warunków umowy dokonanej telefonicznie powinna być utrwalona cała rozmowa. Jednocześnie dostawca usług obowiązany jest do potwierdzenia abonentowi faktu złożenia oświadczenia o zmianie warunków umowy oraz jego zakresu i terminu wprowadzenia zmian w terminie ustalonym z abonentem, ale nie później niż w ciągu jednego miesiąca od dnia zlecenia zmiany. Abonentowi przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków umowy, bez podania przyczyn, poprzez złożenie oświadczenia w formie pisemnej w terminie 10 dni od dnia otrzymania potwierdzenia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

 

6a. Potwierdzenie, o którym mowa w ust. 6, dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych dostarcza drogą elektroniczną na wskazany przez abonenta w tym celu adres poczty elektronicznej lub za pomocą podobnego środka porozumiewania się na odległość. Potwierdzenie powinno zawierać:

 

1) treść zmiany warunków umowy dokonanej za pomocą środków porozumiewania się na odległość lub w przypadku, gdy treść zmiany ze względu na jej objętość utrudniać będzie abonentowi zapoznanie się z nią — odesłanie do miejsca na stronie internetowej dostawcy, gdzie abonent może się z nią zapoznać;

 

2) informację o złożeniu przez abonenta oświadczenia o zmianie warunków umowy oraz jej zakresie i terminie wprowadzenia tych zmian.

 

6b. W przypadku braku możliwości dostarczenia potwierdzenia, o którym mowa w ust. 6, w sposób określony w ust. 6a lub na żądanie abonenta dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych dostarcza potwierdzenie w formie pisemnej.

 

7. Abonentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków umowy, o którym mowa w ust. 6, jeżeli dostawca usług, za zgodą abonenta, rozpoczął świadczenie usług zgodnie ze zmienionymi warunkami umowy.

 

8. W razie braku potwierdzenia abonentowi faktu złożenia oświadczenia o zmianie warunków umowy oraz jego zakresu i terminu wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 6, termin, w którym abonent może odstąpić od dokonanej zmiany warunków umowy, wynosi trzy miesiące i liczy się od dnia złożenia oświadczenia o zmianie warunków umowy. Jeżeli jednak abonent po rozpoczęciu biegu tego terminu otrzyma potwierdzenie, termin ulega skróceniu do 10 dni od dnia otrzymania tego potwierdzenia.

...

 

Problem w tym że NC+ nie dostarcza od razu potwierdzeń o których mowa w pkt.6 a rozpoczyna świadczenie usług za zgodą abonenta. Rozpoczęcie świadczenia usług blokuje możliwość odstąpienia od umowy w terminie 10 dni. O tym mówi punkt 7 cyt. wyżej przepisu. Pozostaje reklamacja i wezwanie do dostarczenia potwierdzenia pisemnego określonego w punkcie 6a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W maju 2013 przedłużyłem umowę na pakiet Uniwersal + 6xC + Multiroom + Pace PVR na 12 miesięcy całość za 59 zł i 3xHBO gratis do końca listopada 2013 .

 

Dostałem na początku lipca aneks do tej przedłużonej umowy w którym zapisane było że została przedłużona na pakiet Canal+ Silver + 6xC + Multiroom + Pace PVR + 6 miesięcy HBO na 12 miesięcy za 59 zł.

 

Napisałem dla zasady reklamację że papierowy aneks nie odpowiada warunkom na których przedłużałem umowę.

 

Dziś telefon z NC+ że przepraszają i w ramach reklamacji obniżą opłatę za pakiet Uniwersal + 6xC + Multiroom + Pace PVR na 12 miesięcy do kwoty 49 zł - całość liczone od 1 września 2013 i dalej na 6 miesięcy HBO gratis i wreszcie wyślą prawidłowy aneks :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja reklamację złożyłem w dniu 06.08.2013 i jak dotąd zero odzewu z ich strony.

Do upływu 30 dni zostało już niewiele, więc sobie poczekam i 7 września do nich dzwonię.

A po co chcesz dzwonić? Nie lepiej wysłać pismo, iż zgodnie z regulamin i zacytować regulamin Twoja reklamacja została uznana i żądasz jej realizacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Wczoraj wynegocjowałem (nie najlepsze) nowe warunki. Główny warunek miał być taki, że chciałem mieć ekstraklasę. A więc zaproponowano mi silver +, gdzie będę miał canal+ family, a w nim WSZYSTKIE mecze ekstraklasy (+History i jakieś cinemaxy za aż 64zł). Dziś czytam na stronie oficjalnej, a tam napisane, że wszystkie mecze od następnego tygodnia będą tylko w Canal+, a w Familii tylko jeden mecz tygodniowo. Jak myślicie, czy da coś reklamacja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Westwi78, możesz sam zadzwonić lub jeszcze poczekać kilka dni. Na pewno dostaniesz odpowiedź. Ale skoro minęło regulaminowe 30dni i brak odzewu to znaczy,że Ci uznali. Ja w lipcu reklamowałem na brak Polsatu HD. A dopiero wczoraj się do nich dodzwoniłem i reklamacja uznana. W ramach rekompensaty dostałem paczkę Filmbox za free na pół roku. Inną opcją było rozwiązanie umowy na C+Platinum i zawarcie nowej umowy z dekoderem Mediabox. Jednak nie jestem zainteresowany płaceniem aktywacji bądź najmu za ich dekodery. Chodziło mi tylko o to żeby ugrać dodatkową opcję za darmo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...