Pawel85 Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 Nie ma. Byłem w takim samym położeniu rok temu, tyle że trwało to prawie 2 miesiące. Zamontowałem antene na rusztowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
charlie4 Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 Wczoraj otrzymałem w końcu pocztą papierową wersję umowy zawartej poprzez migrację telefoniczną. Umawiałem się na następujące warunki, C+ Silver, dodatkowe 4 canaly plus za 0 zł, multiroom za 0 zł, dekoder za 0 zł. Wszystko razem 69 zł W umowie którą otrzymałem, nie ma ani słowa o dodatkowych czterech darmowych canalach plus ani o najmie dekodera za 0 zł. Dodam, że w ICA widzę w moich opcjach dodatkowych te 4 dodatkowe Canaly Plus. Z kolei przy wystawionej fakturze za lipiec w ICA naliczyło mi opłatę za dekoder (naliczyło mi też jakąś dodatkową opłatę z kosmosu 160 zł). Reklamacja na te 160 zł i brak darmowego dekodera już dawno złożona. Tylko, że teraz mam problem z tym brakiem 4 canal plus w umowie papierowej. Na razie chyba jednak poczekam ze złożeniem kolejnej reklamacji do czasu rozpatrzenia tej pierwszej, na dniach mija termin. Czy ktoś jeszcze z Was otrzymał już umowę papierową i nie zgadzają mu się warunki tak jak mi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westwi78 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 odbija mi maila informacje@cyfraplus.com jest jakiś inny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
creative99 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 dodaj pl informacje@cyfraplus.com.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cometcom Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 reklamacje nic nie dają, już 2 mi odrzucili, szkoda czasu na czekanie bo maja 30 dni, postanowienia UOKiKu tez mają w głębokim poważaniu: http://w583.wrzuta.pl/audio/3LBRRTsYrMY/nc_plus_ma_gdzies_decyzje_uokiku_rozmowa_1-08-2013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Dokładnie to samo miałem w maju i też sie nie zgodziłem (chciałem wtedy History SD w ramach rekompensaty). Zrezygnowałem z dalszej walki i poprostu pogodziłem sie z brakiem tych kanałów.A dzisiaj niespodzianka, dostałem emila że dziękują za kontakt i ponieważ nie można oglądać Polsatu HD i Polsatu Sport News , więc dostaje gratis do końca umowy History SD. I znowu trzeba pisać reklamację, dzisiaj mi naliczyli opłatę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Dzisiaj dostałem listowne potwierdzenie reklamacji złożonej odnośnie kwoty do zapłaty, która była nie zgodna z rozmową telefoniczną którą odbyłem.Na odpowiedz czekałem około 30 dni.Oczywiście rozpatrzenie reklamacji było czysta formalnością i okazało się, że to Ja miałem racje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Szok!Reklamacje napisana i już kwota w ICA poprawiona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro.p Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 na jakiego maila pisać reklamacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Zapraszamy do kontaktu przez Formularz: http://ncplus.pl/kontakt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rudy13 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Ile oni mają regulaminowo czasu na rozpatrzenie reklamacji ? Migrowałem na pakiet Gold + 6 X C+ za 79 zł. Zapłaciłem ile było umówione ale dostaje ponaglenia że jeszcze 20 zł jestem winien. Na infolinii powiedzieli że widocznie pani z którą telefonicznie zawarłem umowę "zapomniała" nabić rabatu na C+ Reklamacja poszła już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 30 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rudy13 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 No pięknie a jak po tym czasie nic nie słychać, żadnej odpowiedzi od nich ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Pisz maila z zapytaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Też miałem taki przypadek, że miałem zapłacić więcej aniżeli było ustalone w trakcie przedłużania umowy, więc złożyłem reklamacje telefonicznie i na odpowiedź czekałem 30 dni.Rachunek zapłaciłem dopiero po uwzględnieniu reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujektom Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Wczoraj otrzymałem w końcu pocztą papierową wersję umowy zawartej poprzez migrację telefoniczną. Umawiałem się na następujące warunki, C+ Silver, dodatkowe 4 canaly plus za 0 zł, multiroom za 0 zł, dekoder za 0 zł. Wszystko razem 69 zł W umowie którą otrzymałem, nie ma ani słowa o dodatkowych czterech darmowych canalach plus ani o najmie dekodera za 0 zł. Dodam, że w ICA widzę w moich opcjach dodatkowych te 4 dodatkowe Canaly Plus. Z kolei przy wystawionej fakturze za lipiec w ICA naliczyło mi opłatę za dekoder (naliczyło mi też jakąś dodatkową opłatę z kosmosu 160 zł). Reklamacja na te 160 zł i brak darmowego dekodera już dawno złożona. Tylko, że teraz mam problem z tym brakiem 4 canal plus w umowie papierowej. Na razie chyba jednak poczekam ze złożeniem kolejnej reklamacji do czasu rozpatrzenia tej pierwszej, na dniach mija termin. Czy ktoś jeszcze z Was otrzymał już umowę papierową i nie zgadzają mu się warunki tak jak mi? Ja otrzymałem i też nie mam 2 kanałów Premiere. W ICA są po mojej interwencji. Opłaty nigdy mi nie naliczyli (w porę interweniowałem). Ogólnie i szczególnie to mają w nc wielki [beep] i sami nie wiedzą co się dzieje... Z "nowości" zauważyłem, że wypowiedzenie umowy jest 3 miesięczne.... Tak czy siak pisz do nich, dzwoń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 No właśnie mnie konsultant zapewniał,że wypowiedzenie umowy jest 1 miesięczne tak jak było w Cyfra+ a na umowie pisze,że 3 miesięczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarne_oczy Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 A nie jest przypadkiem tak, że jeśli nc+ nie odpowie mi na reklamacje przez 30 dni to mogę potraktować ją jako uznaną i domagać się tego o co wnosiłem przy jej składaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Tak jest @czarne_oczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarne_oczy Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Właśnie jestem po rozmowie telefonicznej. Powołując się na Regulamin świadczenia usług rozdział XI punkt 11. (W przypadku nierozpatrzenia reklamacji 30 dni od daty jej wniesienia, uważa się, że reklamacja została uwzględniona.) zażądałem tego o co wnosiłem w reklamacji. Oczywiście na rozpatrzenie mają kolejne 30 dni... Śmiech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_M Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Jeśli chcecie szybszego rozpatrzenia to piszcie mailowo. Jak dzwoniłem to różne cyrki się działy, a mailowo miałem stały kontakt i już po kilku dniach sprawa była załatwiona. Przynajmniej tak mnie zapewniono. Zobaczy się przy następnym rachunku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
charlie4 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Wczoraj otrzymałem w końcu pocztą papierową wersję umowy zawartej poprzez migrację telefoniczną. Umawiałem się na następujące warunki, C+ Silver, dodatkowe 4 canaly plus za 0 zł, multiroom za 0 zł, dekoder za 0 zł. Wszystko razem 69 zł W umowie którą otrzymałem, nie ma ani słowa o dodatkowych czterech darmowych canalach plus ani o najmie dekodera za 0 zł. Dodam, że w ICA widzę w moich opcjach dodatkowych te 4 dodatkowe Canaly Plus. Z kolei przy wystawionej fakturze za lipiec w ICA naliczyło mi opłatę za dekoder (naliczyło mi też jakąś dodatkową opłatę z kosmosu 160 zł). Reklamacja na te 160 zł i brak darmowego dekodera już dawno złożona. Tylko, że teraz mam problem z tym brakiem 4 canal plus w umowie papierowej. Na razie chyba jednak poczekam ze złożeniem kolejnej reklamacji do czasu rozpatrzenia tej pierwszej, na dniach mija termin. Czy ktoś jeszcze z Was otrzymał już umowę papierową i nie zgadzają mu się warunki tak jak mi? Ja otrzymałem i też nie mam 2 kanałów Premiere. W ICA są po mojej interwencji. Opłaty nigdy mi nie naliczyli (w porę interweniowałem). Ogólnie i szczególnie to mają w nc wielki [beep] i sami nie wiedzą co się dzieje... Z "nowości" zauważyłem, że wypowiedzenie umowy jest 3 miesięczne.... Tak czy siak pisz do nich, dzwoń. Dzieki za odpowiedz. Jeszcze takie pytanie, jak liczone jest to 30 dni na rozpatrzenie reklamacji? Dni robocze czy normalnie? Reklamacje założyłem w sobotę 05.07., informacje o wplynieciu reklamacji w poniedziałek 07.07. Do dzisiaj brak odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujektom Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 30 dni kalendarzowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jvc Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Ja reklamowałem przez email 12.07 ze strony głównej NC+, reklamację uwzględniono 31.07 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk77 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Miał ktoś z Was taki przypadek że przy przedłużaniu (migracji) umowy pojawiło się saldo o 412zł za duże i na fakturze jest pozycja "inne opłaty 412zł" reklamację złożyłem telefonicznie i konsultantka od razu powiedziała że to jakiś błąd w systemie i na reklamację mają 30 dni ale mogę po 10 dniach dzwonić. Rozumiem że takie coś uwzględniają i nie robią problemów ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.