aro Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Wysłałem kolejnego e-maila w sprawie uzyskania darmowego dostępu do opcji Cinemax HD i dostałem te kanały gratis do 31 grudnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huhus1984 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Dziś minęło regulaminowe 30dni od złożenia reklamacji drogą mailową, a odzewu z ich strony zero. Ma ktoś nr tel do odpowiedniego działu od reklamacji, żeby im się przypomnieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 @huhus1984 nie ma takowego... dzwoń na infolinie a konsul cię poinformuje co i jak ja po 30 dniach się dowiedziałem że moja reklamacja wisi w systemie i nic z nią się nie dzieje.... po czym na drugi dzień była pozytywna odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cwancyk Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Ja dzwonie i za każdym razem mi mówią że jest w trakcie rozpatrywania, nie chcą mnie połączyć z przełożonym, minęło 46 dni od złożenia reklamacji i każą mi czekać w nieskończoność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Ja w reklamacji napisałem, żeby mi obniżyli abonament. 19 lipca dostałem od na maila, że przyjęto jako reklamację i otrzymam odpowiedź w ciągu 30 dni. Jedyne co dostałem to 1 sierpnia listowne potwierdzenie reklamacji, żadnej odpowiedzi do dziś. Zapłaciłem im więc abonament w wysokości, jakiej sobie zażyczyłem w reklamacji, bo według mnie moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie (brak odpowiedzi w ciągu 30 dni). Zobaczymy, jak zareagują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dX-MAN Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Witam, czy istnieje jeszcze mozliwosc zerwania umowy w sprawie braku Polsat HD i History HD? Migrowalem oczywiscie z Cyfry+ do nc+. Jest jeszcze jakas mozliwosc, aby zerwac bezterminowo umowe? Nie chodzi mi o to, aby rozstac sie z nc+ ale chcialbym renegocjowac lepsze warunki umowy. Chodzi mi o ten nowy pakietu Universe z paczka Canal+, HBO za 99zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Pakiet Full Extra jest tylko dla posiadaczy Mediabox i nie wiem czy też dla posiadaczy innych dekoderów od ADB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dX-MAN Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 A mozliwosc rozwiazania umowy z powodu braku Polsat HD i History HD (no i Blue Hustler)? To jest nadal aktualne? Swego czasu przyszla poczta jakas nowa umowa, kompletnie sie pogubilem. Fakt byl taki, ze napisalem kiedys reklamacje, z checia rozwiazania umowy, ale ja cofnalem po miesiacu telefonicznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krispl Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Ja dzwonie i za każdym razem mi mówią że jest w trakcie rozpatrywania, nie chcą mnie połączyć z przełożonym, minęło 46 dni od złożenia reklamacji i każą mi czekać w nieskończoność. Twoja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Tak regulamin świadczenia usług: Rozdział XI. Postępowanie reklamacyjne ... 11. W przypadku nierozpatrzenia reklamacji w terminie 30 dni od dnia jej wniesienia, uważa się, że reklamacja została uwzględniona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atrajb Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Witam, czy jest sposób aby dowiedzieć się z jakim konsultantem dokładnie rozmawiałem przez telefon? Chciałbym złożyć nie wiem jakąś indywidualną skargę, zażalenie czy coś tego typu. Telefon 13.08.2013 roku konsultant przedstawia swoją ofertę, stwierdzam, że muszę się skonsultować z rodziną i że ma oddzwonić za dwa trzy dni. Cisza... Telefon 21.08.2013 roku konsultantka dzwoni "ze specjalną ofertą". Po kilkukrotnym potwierdzeniu, że te kanały które posiadam będę miał za 10 zł większy abonament plus za free ten dekoder (drugi mam oddać) który posiadam zgadzam się. Sytuacja aktualnie wygląda następująco, że połowa kanałów została odłączona plus naliczono opłatę za dwa dekodery (jeden miałem oddać) w wysokości 40 zł. Dzwonię i składam reklamację, plus mówię że chce odstąpić od umowy bo mam do tego prawo w ciągu 10 dni na co dowiaduję się że umowę podpisałem... 13.08.2013 To przecież jest poniżej krytyki... tego się opisać nie da. Jestem abonentem od ponad 10 lat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krispl Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Fragment Art.56 Prawa telekomuniacyjnego: ... 6. Dostawca usług może umożliwić abonentowi będącemu stroną umowy zawartej w formie pisemnej lub elektronicznej zmianę warunków umowy, o których mowa w ust. 3 pkt 2 i 4-7, za pomocą środków porozumiewania się na odległość, w szczególności telefonicznie lub przy użyciu poczty elektronicznej lub faksu. Dostawca usług obowiązany jest jednak utrwalić oświadczenie abonenta złożone w sposób określony w zdaniu pierwszym i przechowywać je do końca obowiązywania umowy na zmienionych warunkach i udostępniać jego treść abonentowi na jego żądanie, zgłoszone w szczególności w trakcie postępowania reklamacyjnego. W przypadku zmiany warunków umowy dokonanej telefonicznie powinna być utrwalona cała rozmowa. Jednocześnie dostawca usług obowiązany jest do potwierdzenia abonentowi faktu złożenia oświadczenia o zmianie warunków umowy oraz jego zakresu i terminu wprowadzenia zmian w terminie ustalonym z abonentem, ale nie później niż w ciągu jednego miesiąca od dnia zlecenia zmiany. Abonentowi przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków umowy, bez podania przyczyn, poprzez złożenie oświadczenia w formie pisemnej w terminie 10 dni od dnia otrzymania potwierdzenia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 6a. Potwierdzenie, o którym mowa w ust. 6, dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych dostarcza drogą elektroniczną na wskazany przez abonenta w tym celu adres poczty elektronicznej lub za pomocą podobnego środka porozumiewania się na odległość. Potwierdzenie powinno zawierać: 1) treść zmiany warunków umowy dokonanej za pomocą środków porozumiewania się na odległość lub w przypadku, gdy treść zmiany ze względu na jej objętość utrudniać będzie abonentowi zapoznanie się z nią — odesłanie do miejsca na stronie internetowej dostawcy, gdzie abonent może się z nią zapoznać; 2) informację o złożeniu przez abonenta oświadczenia o zmianie warunków umowy oraz jej zakresie i terminie wprowadzenia tych zmian. 6b. W przypadku braku możliwości dostarczenia potwierdzenia, o którym mowa w ust. 6, w sposób określony w ust. 6a lub na żądanie abonenta dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych dostarcza potwierdzenie w formie pisemnej. 7. Abonentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków umowy, o którym mowa w ust. 6, jeżeli dostawca usług, za zgodą abonenta, rozpoczął świadczenie usług zgodnie ze zmienionymi warunkami umowy. 8. W razie braku potwierdzenia abonentowi faktu złożenia oświadczenia o zmianie warunków umowy oraz jego zakresu i terminu wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 6, termin, w którym abonent może odstąpić od dokonanej zmiany warunków umowy, wynosi trzy miesiące i liczy się od dnia złożenia oświadczenia o zmianie warunków umowy. Jeżeli jednak abonent po rozpoczęciu biegu tego terminu otrzyma potwierdzenie, termin ulega skróceniu do 10 dni od dnia otrzymania tego potwierdzenia. ... Problem w tym że NC+ nie dostarcza od razu potwierdzeń o których mowa w pkt.6 a rozpoczyna świadczenie usług za zgodą abonenta. Rozpoczęcie świadczenia usług blokuje możliwość odstąpienia od umowy w terminie 10 dni. O tym mówi punkt 7 cyt. wyżej przepisu. Pozostaje reklamacja i wezwanie do dostarczenia potwierdzenia pisemnego określonego w punkcie 6a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Ja reklamację złożyłem w dniu 06.08.2013 i jak dotąd zero odzewu z ich strony. Do upływu 30 dni zostało już niewiele, więc sobie poczekam i 7 września do nich dzwonię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 W maju 2013 przedłużyłem umowę na pakiet Uniwersal + 6xC + Multiroom + Pace PVR na 12 miesięcy całość za 59 zł i 3xHBO gratis do końca listopada 2013 . Dostałem na początku lipca aneks do tej przedłużonej umowy w którym zapisane było że została przedłużona na pakiet Canal+ Silver + 6xC + Multiroom + Pace PVR + 6 miesięcy HBO na 12 miesięcy za 59 zł. Napisałem dla zasady reklamację że papierowy aneks nie odpowiada warunkom na których przedłużałem umowę. Dziś telefon z NC+ że przepraszają i w ramach reklamacji obniżą opłatę za pakiet Uniwersal + 6xC + Multiroom + Pace PVR na 12 miesięcy do kwoty 49 zł - całość liczone od 1 września 2013 i dalej na 6 miesięcy HBO gratis i wreszcie wyślą prawidłowy aneks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Piszesz że masz to za 59 a w podstawce widnieje 49 ? Zaczaiłem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bea_i_nicole Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Ja reklamację złożyłem w dniu 06.08.2013 i jak dotąd zero odzewu z ich strony.Do upływu 30 dni zostało już niewiele, więc sobie poczekam i 7 września do nich dzwonię. A po co chcesz dzwonić? Nie lepiej wysłać pismo, iż zgodnie z regulamin i zacytować regulamin Twoja reklamacja została uznana i żądasz jej realizacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Ja reklamację złożyłem w dniu 06.08.2013 i jak dotąd zero odzewu z ich strony.Do upływu 30 dni zostało już niewiele, więc sobie poczekam i 7 września do nich dzwonię. Jaki był powód twojej reklamacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Konsultantka zaproponowała mi przez telefon pakiet C+ Silver + 6xC+. Dostałem samo C+ Silver. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westwi78 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Mi dzisiaj mija 30 dni od złożenia reklamacji...zero info:) no..to w poniedziałek sobie porozmawiamy:) a reklamacja była oczywiście o pociskanie kitów przez konsultanta - zupełnie co innego mówił a co innego dostałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolacz99 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Witam! Wczoraj wynegocjowałem (nie najlepsze) nowe warunki. Główny warunek miał być taki, że chciałem mieć ekstraklasę. A więc zaproponowano mi silver +, gdzie będę miał canal+ family, a w nim WSZYSTKIE mecze ekstraklasy (+History i jakieś cinemaxy za aż 64zł). Dziś czytam na stronie oficjalnej, a tam napisane, że wszystkie mecze od następnego tygodnia będą tylko w Canal+, a w Familii tylko jeden mecz tygodniowo. Jak myślicie, czy da coś reklamacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Spróbuj złożyć reklamacje niech odsłuchają rozmowę , może coś wywalczysz? Ale naprawdę wątpię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huhus1984 Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Westwi78, możesz sam zadzwonić lub jeszcze poczekać kilka dni. Na pewno dostaniesz odpowiedź. Ale skoro minęło regulaminowe 30dni i brak odzewu to znaczy,że Ci uznali. Ja w lipcu reklamowałem na brak Polsatu HD. A dopiero wczoraj się do nich dodzwoniłem i reklamacja uznana. W ramach rekompensaty dostałem paczkę Filmbox za free na pół roku. Inną opcją było rozwiązanie umowy na C+Platinum i zawarcie nowej umowy z dekoderem Mediabox. Jednak nie jestem zainteresowany płaceniem aktywacji bądź najmu za ich dekodery. Chodziło mi tylko o to żeby ugrać dodatkową opcję za darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westwi78 Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Dziś dzwoniłem nikt nic nie wie:) to jutro wyśle wypowiedzenie (bo obiecali mi rzecz niemożliwą do realizacji, mi.in czyli kameleony na ABD:) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutu Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Hej, czy likwidacja z pakietu Canal Plus Comfort + wszystkie Canal+ programu BBC Knowledge jest podstawą do wypowiedzenia umowy, albo reklamacji? Nie śledzę wszystkich niusów, dzisiaj przelączam na 72 a tu cisza, brak w ofercie. O co chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huhus1984 Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Brutu chyba nie, bo jak się nie mylę to BBC Knowledge był promocyjnie udostępniony dla wszystkich tylko do 31sierpnia. Tak więc trzeba przejść do nc+, żeby mieć ten kanał na stałe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Dokładnie tak jak piszesz kanał BBC Knowledge był dostępny dla wszystkich abonentów tylko do 31 sierpnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.