Skocz do zawartości

Reklamacje złożone na działania platformy CANAL+


reniew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj otrzymałem w końcu pocztą papierową wersję umowy zawartej poprzez migrację telefoniczną. Umawiałem się na następujące warunki, C+ Silver, dodatkowe 4 canaly plus za 0 zł, multiroom za 0 zł, dekoder za 0 zł. Wszystko razem 69 zł W umowie którą otrzymałem, nie ma ani słowa o dodatkowych czterech darmowych canalach plus ani o najmie dekodera za 0 zł. Dodam, że w ICA widzę w moich opcjach dodatkowych te 4 dodatkowe Canaly Plus. Z kolei przy wystawionej fakturze za lipiec w ICA naliczyło mi opłatę za dekoder (naliczyło mi też jakąś dodatkową opłatę z kosmosu 160 zł). Reklamacja na te 160 zł i brak darmowego dekodera już dawno złożona. Tylko, że teraz mam problem z tym brakiem 4 canal plus w umowie papierowej. Na razie chyba jednak poczekam ze złożeniem kolejnej reklamacji do czasu rozpatrzenia tej pierwszej, na dniach mija termin.

Czy ktoś jeszcze z Was otrzymał już umowę papierową i nie zgadzają mu się warunki tak jak mi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie to samo miałem w maju i też sie nie zgodziłem (chciałem wtedy History SD w ramach rekompensaty). Zrezygnowałem z dalszej walki i poprostu pogodziłem sie z brakiem tych kanałów.A dzisiaj niespodzianka, dostałem emila że dziękują za kontakt i ponieważ nie można oglądać Polsatu HD i Polsatu Sport News , więc dostaje gratis do końca umowy History SD. :lol:

 

I znowu trzeba pisać reklamację, dzisiaj mi naliczyli opłatę :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dostałem listowne potwierdzenie reklamacji złożonej odnośnie kwoty do zapłaty, która była nie zgodna z rozmową telefoniczną którą odbyłem.Na odpowiedz czekałem około 30 dni.Oczywiście rozpatrzenie reklamacji było czysta formalnością i okazało się, że to Ja miałem racje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile oni mają regulaminowo czasu na rozpatrzenie reklamacji ? Migrowałem na pakiet Gold + 6 X C+ za 79 zł. Zapłaciłem ile było umówione ale dostaje ponaglenia że jeszcze 20 zł jestem winien. Na infolinii powiedzieli że widocznie pani z którą telefonicznie zawarłem umowę "zapomniała" nabić rabatu na C+ :) Reklamacja poszła już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj otrzymałem w końcu pocztą papierową wersję umowy zawartej poprzez migrację telefoniczną. Umawiałem się na następujące warunki, C+ Silver, dodatkowe 4 canaly plus za 0 zł, multiroom za 0 zł, dekoder za 0 zł. Wszystko razem 69 zł W umowie którą otrzymałem, nie ma ani słowa o dodatkowych czterech darmowych canalach plus ani o najmie dekodera za 0 zł. Dodam, że w ICA widzę w moich opcjach dodatkowych te 4 dodatkowe Canaly Plus. Z kolei przy wystawionej fakturze za lipiec w ICA naliczyło mi opłatę za dekoder (naliczyło mi też jakąś dodatkową opłatę z kosmosu 160 zł). Reklamacja na te 160 zł i brak darmowego dekodera już dawno złożona. Tylko, że teraz mam problem z tym brakiem 4 canal plus w umowie papierowej. Na razie chyba jednak poczekam ze złożeniem kolejnej reklamacji do czasu rozpatrzenia tej pierwszej, na dniach mija termin.

Czy ktoś jeszcze z Was otrzymał już umowę papierową i nie zgadzają mu się warunki tak jak mi?

Ja otrzymałem i też nie mam 2 kanałów Premiere. W ICA są po mojej interwencji. Opłaty nigdy mi nie naliczyli (w porę interweniowałem). Ogólnie i szczególnie to mają w nc wielki [beep] i sami nie wiedzą co się dzieje... Z "nowości" zauważyłem, że wypowiedzenie umowy jest 3 miesięczne....:)

Tak czy siak pisz do nich, dzwoń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jestem po rozmowie telefonicznej. Powołując się na Regulamin świadczenia usług rozdział XI punkt 11. (W przypadku nierozpatrzenia reklamacji 30 dni od daty jej wniesienia, uważa się, że reklamacja została uwzględniona.) zażądałem tego o co wnosiłem w reklamacji. Oczywiście na rozpatrzenie mają kolejne 30 dni... Śmiech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcecie szybszego rozpatrzenia to piszcie mailowo. Jak dzwoniłem to różne cyrki się działy, a mailowo miałem stały kontakt i już po kilku dniach sprawa była załatwiona. Przynajmniej tak mnie zapewniono. Zobaczy się przy następnym rachunku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj otrzymałem w końcu pocztą papierową wersję umowy zawartej poprzez migrację telefoniczną. Umawiałem się na następujące warunki, C+ Silver, dodatkowe 4 canaly plus za 0 zł, multiroom za 0 zł, dekoder za 0 zł. Wszystko razem 69 zł W umowie którą otrzymałem, nie ma ani słowa o dodatkowych czterech darmowych canalach plus ani o najmie dekodera za 0 zł. Dodam, że w ICA widzę w moich opcjach dodatkowych te 4 dodatkowe Canaly Plus. Z kolei przy wystawionej fakturze za lipiec w ICA naliczyło mi opłatę za dekoder (naliczyło mi też jakąś dodatkową opłatę z kosmosu 160 zł). Reklamacja na te 160 zł i brak darmowego dekodera już dawno złożona. Tylko, że teraz mam problem z tym brakiem 4 canal plus w umowie papierowej. Na razie chyba jednak poczekam ze złożeniem kolejnej reklamacji do czasu rozpatrzenia tej pierwszej, na dniach mija termin.

Czy ktoś jeszcze z Was otrzymał już umowę papierową i nie zgadzają mu się warunki tak jak mi?

Ja otrzymałem i też nie mam 2 kanałów Premiere. W ICA są po mojej interwencji. Opłaty nigdy mi nie naliczyli (w porę interweniowałem). Ogólnie i szczególnie to mają w nc wielki [beep] i sami nie wiedzą co się dzieje... Z "nowości" zauważyłem, że wypowiedzenie umowy jest 3 miesięczne....:)

Tak czy siak pisz do nich, dzwoń.

 

Dzieki za odpowiedz.

 

Jeszcze takie pytanie, jak liczone jest to 30 dni na rozpatrzenie reklamacji? Dni robocze czy normalnie? Reklamacje założyłem w sobotę 05.07., informacje o wplynieciu reklamacji w poniedziałek 07.07. Do dzisiaj brak odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miał ktoś z Was taki przypadek że przy przedłużaniu (migracji) umowy pojawiło się saldo o 412zł za duże i na fakturze jest pozycja "inne opłaty 412zł"

reklamację złożyłem telefonicznie i konsultantka od razu powiedziała że to jakiś błąd w systemie i na reklamację mają 30 dni ale mogę po 10 dniach dzwonić.

Rozumiem że takie coś uwzględniają i nie robią problemów ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...