Barti Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Ja bym tu jeszcze dodał:4. Niebieskie karty z logo "telewizja na kartę" z wyłamywaną minikartą, sprzedawane już jako "fabryczne" zestawy startowe "Smart HD" i niedługo potem "Smart HD+". Tego nie wiedziałem, ale domyślam się, że to był recykling niesprzedanych kart z zapasów TNK SD po wprowadzeniu nowej oferty i przeszły one ręcznie proces migracji tak jak nasze karty w tunerach. Przynajmniej nikt do tej pory nie napisał, że ma taką kartę i działają mu wszystkie promocyjne kanały. Ja mam właśnie taką kartę. Niebieska, z logo "telewizja na kartę", z wyłamywanym chipem w postaci minikarty. Karta wygląda identycznie, jak karty dawnej TnK SD. Kupiłem ją już jako zestaw "Smart HD", który później "z automatu" przeistoczył się w "Smart HD+". Pisałem już o tym kilkakrotnie w niniejszym wątku. I na karcie tej nadal mam dostępne dodatkowo tylko kanały TVP Sport HD i Travel. Jednak dla mnie to i tak żaden dramat, gdyż kanały, które doszły do tej oferty w tej promocji, mam dostępne z modułu CAM Cyfrowego Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 15 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Żeby zakończyć te jałowe dyskusje:Usługa SmartHD+ jest dostępna na następujących kartach: 1. TNK SD (z małym chipem do wyłamania) po migracji do SmartHD. Migracja polegała na przełączeniu karty z CAID 0B00 na CAID 0B01. Ja bym tu jeszcze dodał: 4. Niebieskie karty z logo "telewizja na kartę" z wyłamywaną minikartą, sprzedawane już jako "fabryczne" zestawy startowe "Smart HD" i niedługo potem "Smart HD+". @Barti, Sorry że się wtrącę, ale karta o której napisałeś, to jest ta sama karta, co w punkcie pierwszym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Tak, jest ta sama. Tak samo wygląda. Ale moja karta nie była migrowana z TnK SD, tylko była kupiona już od razu jako starter "Smart HD" i też była aktywowana już od razu jako "Smart HD". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Ale w starterach jest zwykła karta z TNK SD - nawet CAID przed aktywacją jest 0×0B00, czyli aktywacja startera Smart HD+ = migracja do Smart HD+ z TNK SD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 A no chyba, że tak. O tym to nie wiedziałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrick Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Przedstawicieli nc+ na forum nc+ odpowiedział na prośbę jakiś informacji tak: "Problem z brakiem dostępu do wszystkich nowych kanałów w promocji na starych kartach TNK SD, które przeszły na SmartHD został przekazany do weryfikacji. Proszę zatem o cierpliwość. Jak tylko uzyskamy jakieś konkretne informacje, zamieścimy je na forum" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateo88 Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Już w czwartek pisali, że problem został przekazany do weryfikacji, w odpowiedzi na mojego posta, w którym oczywiście zaznaczyłem, że problem dotyczy kart po TNK SD. Nieźle, ciekawe czy do końca promocji będą ciągle powtarzać, że przekazali do weryfikacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper0058 Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Ludzie wrzućcie sobie na luz z tymi konsultantami, bo ich wiedza w tym temacie jest nie wiele większa od waszej. Większość z nich to ludzie z łapanki postawieni tylko po to aby odbierać telefony i przekazywać wyświechtane formułki które mają się nijak do rzeczywistości, Przy tym ich wiedza i kompetencje dotyczące tv sat są bliskie zeru, a w niektórych przypadkach nawet równe zeru. Jeżeli ta promocja dotyczy całej oferty SMART HD to na pewno jest to problem techniczny który być może zostanie rozwiązany i w tym temacie żaden konsultant nie pomoże - dowodem są różnorodne odpowiedzi, niejednokrotnie sprzeczne które otrzymywaliście od tych "doradców" czy też "konsultantów". Swoją drogą ładnie się nazwali ci telefoniści i telefonistki. To tak jak sprzątaczki - niby brzydko to brzmi - więc przemianowali ich na konserwatorów płaskich powierzchni. Żadna praca nie hańbi , a już na pewno nie ta którą wykonują ludzie wiedzący co robią, krótko mówiąc kompetentni w temacie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk92 Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Już w czwartek pisali, że problem został przekazany do weryfikacji, w odpowiedzi na mojego posta, w którym oczywiście zaznaczyłem, że problem dotyczy kart po TNK SD. Nieźle, ciekawe czy do końca promocji będą ciągle powtarzać, że przekazali do weryfikacji Pewnie trwa weryfikacja weryfikacji I tak będzie cały czas. Tak w ogóle ile można weryfikować taki problem? Wystarczy się na tym znać (a zakładam, że tacy ludzie tam pracują) i poświęcić godzinkę lub dwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolob Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Ludzie wrzućcie sobie na luz z tymi konsultantami, bo ich wiedza w tym temacie jest nie wiele większa od waszej. Większość z nich to ludzie z łapanki postawieni tylko po to aby odbierać telefony i przekazywać wyświechtane formułki które mają się nijak do rzeczywistości, Przy tym ich wiedza i kompetencje dotyczące tv sat są bliskie zeru, a w niektórych przypadkach nawet równe zeru. Jeżeli ta promocja dotyczy całej oferty SMART HD to na pewno jest to problem techniczny który być może zostanie rozwiązany i w tym temacie żaden konsultant nie pomoże - dowodem są różnorodne odpowiedzi, niejednokrotnie sprzeczne które otrzymywaliście od tych "doradców" czy też "konsultantów". Swoją drogą ładnie się nazwali ci telefoniści i telefonistki. To tak jak sprzątaczki - niby brzydko to brzmi - więc przemianowali ich na konserwatorów płaskich powierzchni. Żadna praca nie hańbi , a już na pewno nie ta którą wykonują ludzie wiedzący co robią, krótko mówiąc kompetentni w temacie. Pozdrawiam. Podpisuje sie obiema łapkami pot tym. Też uważam iż trzeba poczekac i będzie OK. NIe będzie to świat się nie zawali z tego powodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Oczywiście, że świat się nie zawali. Mi z pewnością. Bo, jak już wcześniej wspomniałem, te dodatkowe kanały w tej promocji, które nie chcą na tych niebieskich kartach po TnK SD działać, mam dostępne z modułu CAM Cyfrowego Polsatu. Więc dla mnie osobiście żadna to strata. Jednak postępując w taki sposób, nc+ nie poprawi sobie reputacji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1984 Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Mieliście jakieś problemy z TVN w wersji SD po migracji? W wersji HD deskramblowane są poprawnie. W wersji SD - brak dostępu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekSzcz Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Bardzo to przykre, że użytkownicy Smart HD+ są traktowani jako ludzie drugiej kategorii. Uważam Smart HD+ za niezłą ofertę, ale lekceważące traktowanie jej użytkowników jest kpiną. Wydawać by się mogło, że w dzisiejszych czasach, kiedy konkurencja nie śpi, powinno się szanować każdego klienta chcącego płacić za usługę. Od ponad tygodnia część użytkowników (ze starszymi kartami) nie ma większości kanałów z nowej promocji i wygląda na to, że nikt nie spieszy się rozwiązywać tego problemu. Ludzie tracą kasę na telefoniczne rozmowy z obsługą klienta, a konsultanci wciskają jakiś kit o wysłaniu nowych uprawnień, co nic nie daje. Mogliby chociaż powiedzieć prawdę, że rzeczywiście jest problem ze starszymi kartami i technicy pracują (albo i nie pracują) nad jego rozwiązaniem... A nie bezczelnie udawać, że jest OK i wystarczy poczekać pół dnia na TVP1 HD na nowe uprawnienia... Takimi działaniami rzeczywiście nc+ nie poprawi swojego wizerunku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopelo Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Jak wierzyć, to dziś pierwszy raz w BOK, konsultant powiedział, że raczej nie ma sensu wysyłać ponownie uprawnień, bo wiedzą o tym, że nie działają te kanały, gdyż mają bardzo dużo zgłoszeń. Sprawą zajmują się technicy, ponieważ mają jakiś problem podobno z tymi kartami, powiedział też, że nie wie kiedy to zadziała ale musi zadziałać, a uprawnienia będą podobno automatycznie przesłane na wszystkie karty, jak to miało miejsce z wcześniejszymi kanałami. Powiedział też, że nie ma reguły, czy karta migrowana z TNK SD do SMART HD, ale musi być opłacona. Mówił, że na własnym tunerze też ma działać (nie tylko od NC+), jeżeli się posiada MPEG-4. Tyle mi dziś powiedziano w BOK, tylko czy to prawda ?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolob Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Ale zawsze tak było że nie potrzeba było dodatkowych uprawnień czy innych kombinacji z tego typu sprawami. Pojawiały się dodatkowe kanały i były. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper0058 Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 System w nc+ działa tak samo jak w PKW , tylko ci drudzy nie ukrywają tego i informują o tym. A ci z nc+ nabrali wody w usta, milczą chyba dlatego żeby się nie zbłażnić w oczach konkurencji, bo chyba nie wiedzą co robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LooKaZ Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Dobrze by było gdyby redakcja satkuriera zainteresowała się tym tematem bo tak to może rzeczywiscie nas nc+ olewa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopelo Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Wina ewidentnie wskazuje na karty, bo u rodziców w SMART HD (wcześniej TNK SD) też brak kanałów z promocji, a tuner mają HD specjalnie do SMART kupiony nowy niecały rok temu w punkcie NC+. PODSUMOWANIE - tuner od nich, ale karta stara i brak kanałów promocji (oprócz TRAVEL i TVP SPORT HD). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo82 Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Witam. Działa wam w Smart HD+ Eurosport HD z Tp. 11278 pol. V??? Bo od dziś u mnie mam zakodowany obraz z tego transpondera. Do tej pory było wszystko OK. Dodam, iż mam wykupiony również pakiet Premium HD w TNK HD, gdzie oprócz obecnej promocji dla użytkowników ofert prepaid, powinien mi on grać. Dodam, iż sprawdzałem na dwóch dekoderach i brak jest ESP HD z Tp. 11278. Eurosport SD z 11240 V mi odbiera. Tak samo jak i Eurosport 2 HD odbieram z 11258 pol. H Edycja: wyszukałem częstotliwość 10911 V i Eurosport HD mi odbiera. Dziwi mnie to, dlaczego mam zakodowany obraz na 11278??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart18 Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 A ktoś może sprawdzić czy w ogóle conax jest na 11278V? Bo mi się wydaje że już nie ma... a że zakodowany Eurosport na tej częstotliwości to nie ma co się dziwić, musiało to kiedyś nastąpić, żeby Ci którzy odbierali na tamtych parametrach w końcu przerzucili się na wersję z polskimi reklamami. EDIT: Na sat-charts pomiar był robiony w niedzielę a jak jest obecnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crossi Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Zobacz tą tabelkę: http://www.sat-charts.eu/multiplex,130E ... 27500.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrick Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Mam pytanie do użytkowników smart HD+ ktorym działają dodatkowe kanały HD, wszystkie. Posiadacie w dalszym ciagu dostęp do nSport+HD i MiniMini+HD czy zablokowano te kanaly? A może jakies inne? Z góry dzieki za odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo82 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 @patrick nSport+HD i MiniMini+HD działają u mnie na Smart HD+ czarnej karcie z aktywnym dodatkowo pakietem Multi+. Co do Eurosportu HD to działa tylko z 10911 V z polskimi reklamami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luckd Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Coś się zaczyna dziać, u mnie na smart hd+ (stara karta tnk sd) do travel i tvp sport hd dołączyły eurosport hd i axn hd . Teraz działa już wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skin13 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Proszę Państwa u mie w tym momencie działają już wszystkie promocyjne kanały Do tej pory tylko TVP Sport HD i Travel Channel. W NC+ wreszcie jakiś kumaty technik wrócił z urlopu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.