Skocz do zawartości

Smart HD+ – ogólne dyskusje o ofercie


Rekomendowane odpowiedzi

Ja bym tu jeszcze dodał:

4. Niebieskie karty z logo "telewizja na kartę" z wyłamywaną minikartą, sprzedawane już jako "fabryczne" zestawy startowe "Smart HD" i niedługo potem "Smart HD+".

Tego nie wiedziałem, ale domyślam się, że to był recykling niesprzedanych kart z zapasów TNK SD po wprowadzeniu nowej oferty i przeszły one ręcznie proces migracji tak jak nasze karty w tunerach. Przynajmniej nikt do tej pory nie napisał, że ma taką kartę i działają mu wszystkie promocyjne kanały.

Ja mam właśnie taką kartę. Niebieska, z logo "telewizja na kartę", z wyłamywanym chipem w postaci minikarty. Karta wygląda identycznie, jak karty dawnej TnK SD. Kupiłem ją już jako zestaw "Smart HD", który później "z automatu" przeistoczył się w "Smart HD+". Pisałem już o tym kilkakrotnie w niniejszym wątku. I na karcie tej nadal mam dostępne dodatkowo tylko kanały TVP Sport HD i Travel. Jednak dla mnie to i tak żaden dramat, gdyż kanały, które doszły do tej oferty w tej promocji, mam dostępne z modułu CAM Cyfrowego Polsatu. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby zakończyć te jałowe dyskusje:

Usługa SmartHD+ jest dostępna na następujących kartach:

1. TNK SD (z małym chipem do wyłamania) po migracji do SmartHD. Migracja polegała na przełączeniu karty z CAID 0B00 na CAID 0B01.

Ja bym tu jeszcze dodał:

4. Niebieskie karty z logo "telewizja na kartę" z wyłamywaną minikartą, sprzedawane już jako "fabryczne" zestawy startowe "Smart HD" i niedługo potem "Smart HD+".

@Barti, Sorry że się wtrącę, ale karta o której napisałeś, to jest ta sama karta, co w punkcie pierwszym ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedstawicieli nc+ na forum nc+ odpowiedział na prośbę jakiś informacji tak:

 

"Problem z brakiem dostępu do wszystkich nowych kanałów w promocji na starych kartach TNK SD, które przeszły na SmartHD został przekazany do weryfikacji. Proszę zatem o cierpliwość. Jak tylko uzyskamy jakieś konkretne informacje, zamieścimy je na forum"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie wrzućcie sobie na luz z tymi konsultantami, bo ich wiedza w tym temacie jest nie wiele większa od waszej. Większość z nich to ludzie z łapanki postawieni tylko po to aby odbierać telefony i przekazywać wyświechtane formułki które mają się nijak do rzeczywistości, Przy tym ich wiedza i kompetencje dotyczące tv sat są bliskie zeru, a w niektórych przypadkach nawet równe zeru. Jeżeli ta promocja dotyczy całej oferty SMART HD to na pewno jest to problem techniczny który być może zostanie rozwiązany i w tym temacie żaden konsultant nie pomoże - dowodem są różnorodne odpowiedzi, niejednokrotnie sprzeczne które otrzymywaliście od tych "doradców" czy też "konsultantów". Swoją drogą ładnie się nazwali ci telefoniści i telefonistki. To tak jak sprzątaczki - niby brzydko to brzmi - więc przemianowali ich na konserwatorów płaskich powierzchni. Żadna praca nie hańbi , a już na pewno nie ta którą wykonują ludzie wiedzący co robią, krótko mówiąc kompetentni w temacie.

Pozdrawiam. :):):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już w czwartek pisali, że problem został przekazany do weryfikacji, w odpowiedzi na mojego posta, w którym oczywiście zaznaczyłem, że problem dotyczy kart po TNK SD. Nieźle, ciekawe czy do końca promocji będą ciągle powtarzać, że przekazali do weryfikacji :lol2:

Pewnie trwa weryfikacja weryfikacji :D I tak będzie cały czas. Tak w ogóle ile można weryfikować taki problem? Wystarczy się na tym znać (a zakładam, że tacy ludzie tam pracują) i poświęcić godzinkę lub dwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie wrzućcie sobie na luz z tymi konsultantami, bo ich wiedza w tym temacie jest nie wiele większa od waszej. Większość z nich to ludzie z łapanki postawieni tylko po to aby odbierać telefony i przekazywać wyświechtane formułki które mają się nijak do rzeczywistości, Przy tym ich wiedza i kompetencje dotyczące tv sat są bliskie zeru, a w niektórych przypadkach nawet równe zeru. Jeżeli ta promocja dotyczy całej oferty SMART HD to na pewno jest to problem techniczny który być może zostanie rozwiązany i w tym temacie żaden konsultant nie pomoże - dowodem są różnorodne odpowiedzi, niejednokrotnie sprzeczne które otrzymywaliście od tych "doradców" czy też "konsultantów". Swoją drogą ładnie się nazwali ci telefoniści i telefonistki. To tak jak sprzątaczki - niby brzydko to brzmi - więc przemianowali ich na konserwatorów płaskich powierzchni. Żadna praca nie hańbi , a już na pewno nie ta którą wykonują ludzie wiedzący co robią, krótko mówiąc kompetentni w temacie.

Pozdrawiam. :):):)

 

Podpisuje sie obiema łapkami pot tym.

Też uważam iż trzeba poczekac i będzie OK. NIe będzie to świat się nie zawali z tego powodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że świat się nie zawali. Mi z pewnością. Bo, jak już wcześniej wspomniałem, te dodatkowe kanały w tej promocji, które nie chcą na tych niebieskich kartach po TnK SD działać, mam dostępne z modułu CAM Cyfrowego Polsatu. Więc dla mnie osobiście żadna to strata. Jednak postępując w taki sposób, nc+ nie poprawi sobie reputacji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo to przykre, że użytkownicy Smart HD+ są traktowani jako ludzie drugiej kategorii. Uważam Smart HD+ za niezłą ofertę, ale lekceważące traktowanie jej użytkowników jest kpiną. Wydawać by się mogło, że w dzisiejszych czasach, kiedy konkurencja nie śpi, powinno się szanować każdego klienta chcącego płacić za usługę. Od ponad tygodnia część użytkowników (ze starszymi kartami) nie ma większości kanałów z nowej promocji i wygląda na to, że nikt nie spieszy się rozwiązywać tego problemu. Ludzie tracą kasę na telefoniczne rozmowy z obsługą klienta, a konsultanci wciskają jakiś kit o wysłaniu nowych uprawnień, co nic nie daje. Mogliby chociaż powiedzieć prawdę, że rzeczywiście jest problem ze starszymi kartami i technicy pracują (albo i nie pracują) nad jego rozwiązaniem... A nie bezczelnie udawać, że jest OK i wystarczy poczekać pół dnia na TVP1 HD na nowe uprawnienia... Takimi działaniami rzeczywiście nc+ nie poprawi swojego wizerunku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wierzyć, to dziś pierwszy raz w BOK, konsultant powiedział, że raczej nie ma sensu wysyłać ponownie uprawnień, bo wiedzą o tym, że nie działają te kanały, gdyż mają bardzo dużo zgłoszeń. Sprawą zajmują się technicy, ponieważ mają jakiś problem podobno z tymi kartami, powiedział też, że nie wie kiedy to zadziała ale musi zadziałać, a uprawnienia będą podobno automatycznie przesłane na wszystkie karty, jak to miało miejsce z wcześniejszymi kanałami. Powiedział też, że nie ma reguły, czy karta migrowana z TNK SD do SMART HD, ale musi być opłacona. Mówił, że na własnym tunerze też ma działać (nie tylko od NC+), jeżeli się posiada MPEG-4. Tyle mi dziś powiedziano w BOK, tylko czy to prawda ?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wina ewidentnie wskazuje na karty, bo u rodziców w SMART HD (wcześniej TNK SD) też brak kanałów z promocji, a tuner mają HD specjalnie do SMART kupiony nowy niecały rok temu w punkcie NC+. PODSUMOWANIE - tuner od nich, ale karta stara i brak kanałów promocji (oprócz TRAVEL i TVP SPORT HD).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Działa wam w Smart HD+ Eurosport HD z Tp. 11278 pol. V???

Bo od dziś u mnie mam zakodowany obraz z tego transpondera. Do tej pory było wszystko OK. Dodam, iż mam wykupiony również pakiet Premium HD w TNK HD, gdzie oprócz obecnej promocji dla użytkowników ofert prepaid, powinien mi on grać. Dodam, iż sprawdzałem na dwóch dekoderach i brak jest ESP HD z Tp. 11278. Eurosport SD z 11240 V mi odbiera. Tak samo jak i Eurosport 2 HD odbieram z 11258 pol. H

Edycja: wyszukałem częstotliwość 10911 V i Eurosport HD mi odbiera. Dziwi mnie to, dlaczego mam zakodowany obraz na 11278???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ktoś może sprawdzić czy w ogóle conax jest na 11278V? Bo mi się wydaje że już nie ma... a że zakodowany Eurosport na tej częstotliwości to nie ma co się dziwić, musiało to kiedyś nastąpić, żeby Ci którzy odbierali na tamtych parametrach w końcu przerzucili się na wersję z polskimi reklamami.

EDIT: Na sat-charts pomiar był robiony w niedzielę a jak jest obecnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...