sat-ntc Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Po zmigrowaniu różnicy nie ma. Technicznie: - stara karta TNK SD ma CAID 0B00 - po migracji karta SmartHD/SmartHD+ ma CAID 0B01 Jedyna różnica to całkowity koszt (telefony, sms-y) przeprowadzenia "operacji" (aktywacja, migracja, doładowanie) oraz problemy (co widać po wpisach na różnych forach) i czas spędzony na dodatkowej zabawie Pozdr4all Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 12 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Daj znać jak ci poszło: w jaki sposób aktywowałeś, na jakim kanale przyszły ci uprawnienia i ile czekałeś. Życzę powodzenia Aktywowałem kartę telefonicznie (numer kilka postów wyżej), czekam już od godziny na TVN-ie i jest już pierwszy sukces - działają mi kanały bez opłat teraz czekam na kolejne uprawnienia EDIT: Działają mi już wszystkie kanały z Smart HD+! PS. W czasie rozmowy z konsultantem zapytałem się konsultanta jak wygląda sprawa migracji z Smart HD, na Smart HD+ - dostałem odpowiedź, że nie będzie żadnej migracji - wszyscy użytkownicy Smart HD zostali automatycznie przeniesieni do Smart HD+! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kvasir Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Przynajmniej wyjaśniła się kwestia osób posiadających SmartHD . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SHY-BUS Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Teraz czytać tylko tabelę opłat i już wiemy co oglądamy i na ile ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Czyli znowu wracamy do punktu wyjscia bo juz ktos pisal wczesniej ze mu tez tak powiedzieli (automatyczna migracja) Szkoda ze sie SAT KURIER nie zwroci z pytaniem do zrodla czyli NC+ i nie przedrukuje na swojej stronie oficjalnego stanowiska NC+ w tej sprawie. Raz by sie uciely spekulacje wreszcie, a na zapytanie specjalistycznej prasy chyba by sie nie odwazyli krecic jak to robia z pojedynczymi abo? Zastanawiajaca jest rozbieznosc w okresie doladowania kart za 79zl. Jedyne logiczne wyjasnienie to ze SmartHD+ jest zaladowana oboma pakietami na dwa miesiace? No bo jezeli nie to warto kupowac raczej te zwykle smart HD (3mies), chyba ze znowu cos namotaja i starter w momencie aktywacji bedzie wazny tyle samo co te nowe czyli 2miesiace, bo chyba zwyklej ofert smart hd juz sie nie da aktywowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sat-ntc Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Także się zastanawiam (czytając różne posty i komentarze po forach i pod artykułami) dlaczego NC+ nie przedstawi jasnego i konkretnego stanowiska w sprawie oferty, migracji, możliwości doładowań, kontaktu, itp. itd. Wszędzie tylko domysły i spekulacje, każdy podaje (także konsultanci) inne, sprzeczne ze sobą, informacje !!! Nie dziwię się, że niektórzy tracą już cierpliwość Nic tylko, dzwonić do nich. Pewnie z telefonów także dodatkowa kasa wpada. Taki patent na biznes Moje pytanie do NC+ (może ktoś to od nich przeczyta ) - CZY NIE DA SIĘ ZROBIĆ WSZYSTKIEGO RAZ A PORZĄDNIE ? Pozdr4all Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 PS. W czasie rozmowy z konsultantem zapytałem się konsultanta jak wygląda sprawa migracji z Smart HD, na Smart HD+ - dostałem odpowiedź, że nie będzie żadnej migracji - wszyscy użytkownicy Smart HD zostali automatycznie przeniesieni do Smart HD+! No to super! Cieszę się, że nie będę musiał do nich w tym celu dzwonić. Mam kartę "Smart HD". Dodatkowego pakietu "Multi+" na razie nie będę brał. Może w późniejszym czasie... Fajnie jednak, że na kartach "Smart HD+" będzie też możliwość dostępu do kanałów tematycznych dawnej CYFRY+. Utraciłem je po rozwiązaniu umowy z CYFRĄ+. A teraz mam je jeszcze dostępne z karty "Smart HD" do końca czerwca br. A później się zobaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sat-ntc Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Już ktoś zadał takie pytanie w temacie "Smart HD dla użytkowników TNK SD" (https://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=103&t=27440&start=1110#p811289), ale ja zadam go także w tym: Ponieważ padają na forum SK informacje o automatycznej migracji użytkowników oferty Smart HD do Smart HD+, to nasuwa się pytanie który (jaki) regulamin obowiązuje tych użytkowników automatycznie zmigrowanych: - ten który mieli dotychczas w ofercie Smart HD - czy ten nowy z oferty Smart HD+ To pytanie jest zasadne z powodu następującego zapisu w regulaminie "Przewodnik po ofercie SMART HD+" (http://ncplus.pl/~/media/Dokumenty/SMART%20HD%20plus/Przewodnik-po-ofercie-SMART-HD-plus-www-23-05-2013.pdf): Dostawca zastrzega sobie możliwość trwałego uniemożliwienia korzystania z Kart dekodujących bez możliwości ponownej Aktywacji w przypadku wygaśnięcia Dostępu do Pakietu bez opłat. Pozdr4all Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kvasir Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Pewnie ten nowy regulamin. Kart przecież nie aktywnych nie będą wiecznie trzymać w systemie, to nie TnK SD gdzie zdeklarowali się ważnością oferty do 2016 i te najstarsze karty mają gwarantowane programy bez opłat do końca ważności oferty. Sytuacja taka sama jak w telefonii komórkowej gdzie karty Sim są wygaszane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 A gdzie potwierdzałeś, że akceptujesz nowy regulamin? Jak już to akceptowałem regulamin Smart HD+. Drugie pytanie co będzie jak nie będę wiedział, że mam zdezaktywowaną kartę i wpłacę pieniądze na konto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kvasir Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 ja stąd sprawdzam ważność konta https://ssl.telewizjanakarte.pl/sprawdz ... owania.php, jak kartę zdezaktywują to powie że jest błąd lub coś podobnego. Na razie nie ma oficjalnego stanowiska NC+ co z klientami SmartHD i raczej nie spodziewam się Prawdopodobnie nie będzie czegoś takiego jak migracja z SmartHD do SmartHD+. Automatycznie przerzucą użytkowników. Kiedyś doładowanie się skończy (mi kończy się w lutym 2014 roku) i będzie albo doładowujesz, i akceptujesz nowy regulamin albo karta w kosz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 I pewnie ten numer konta nadadzą innej karcie Smart HD+ tak jak w telefonach pre-paid. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kvasir Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Może tak zrobią może nie, tego nie wiadomo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomus76 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Witam Panowie zaświeciły mi wszystkie kanały tnk sd i zrobilem migracje telefonicznie wczoraj na smart hd + mila pani powiedziala zebym zostawil na tvn jak program zniknie i jak pojawi sie znowu migracja bedzie zakonczona i kaly beda dostepne niestety od wczoraj mam wlaczony tvn i caly czas ciemno ile moze to trwac ?? dzieki za informacje pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Nie musisz się słuchać co do słowa, warto czasem wyłączyć dekoder, to może przyspieszyć sprawę. Nocne czuwanie mu natomiast nic nie pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr. Falcon Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 A co z nnk hd my migrujemy do smart hd+ czy jeszcze nie?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 @sylwiusz25x Na razie nie ma takiej możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeneka Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 zrobiłem wczoraj migracje z tnk sd na puste konto karta nie czynna była, gostek bez problemu zmienił ją na smart hd+ i dziś doładowałem i śmiga...wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 Witam Panowie zaświeciły mi wszystkie kanały tnk sd i zrobilem migracje telefonicznie wczoraj na smart hd + mila pani powiedziala zebym zostawil na tvn jak program zniknie i jak pojawi sie znowu migracja bedzie zakonczona i kaly beda dostepne niestety od wczoraj mam wlaczony tvn i caly czas ciemno ile moze to trwac ?? dzieki za informacje Jeśli masz taką możliwość to sprawdź za pomocą menu tunera, jak wyglądają na twojej karcie teraz uprawnienia odbioru. Przy "TnK SD" w nagłówku jest "TVN", natomiast przy "Smart HD+" jest już "ITI 2 Neovision". Jeśli u ciebie jest już to ostatnie i termin uprawnień aktualny (1-30 czerwca 2013r.) to oznacza, że karta jest już aktywna jako "Smart HD+". Jeśli żaden kanał z tej oferty ci się nie dekoduje to spróbuj wyjąć i włożyć z powrotem kartę do tunera. Jeśli i to nie pomoże to wyłącz na chwilę tuner i włącz go ponownie. Powinno pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeneka Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 mam do 17lipaca opłacone, wiadomo multi jest do 30.06. i pytanie brzmi ile trzeba wpłać by mieć pakiet multi bez przerwania i dodam że do multi mogli by dorzucić mgm hd, i tvp hd,, jak już chcą zrobić z tego multi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Tego najstarsi gorale nie wiedza jeszcze Bedziemy widziec za kilka dni , bo sie trzeba bedzie pewnie zdeklarowac czy sie chce trzymac ten pakiet czy nie i dopiero wtedy srodki na koncie rozlicza odpowiednio do posiadanego pakietu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosciuszkowiec Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 13.06 złożyłem u nich reklamację i czekam, czekam... Składał ktoś z was reklamację? Ile tak około się czeka, bo max to 30dni... Zadzwoniłbym do Cyfrowego Domu, ale nie maja telefonu w Krakowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelp95 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 jaki tuner hd polecacie do smartHD+???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Ferguson Ariva 102e lub 202e. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Ja polecam to samo, co @Burito. Sam mam Arivę 202E i jestem zadowolony. Karta "Smart HD+" działa w nim znakomicie. W tunerze tym mam też moduł CAM CI+ Cyfrowego Polsatu, którego jestem też abonentem. Moduł ten działa prawidłowo w mojej Arivie. Ariva 102E to "bliźniaczy" tuner Arivy 202E, tylko nie posiada gniazda na moduł CAM. Ariva 102E posiada tylko tzw. czytnik uniwersalny kart. Do "Smart HD+" wystarczy, ale nie będzie już możliwości odbioru na nim np. Cyfrowego Polsatu. Dlatego też ja jestem zdania, że warto trochę dołożyć i kupić już model tunera z gniazdem na moduł CAM. Zwiększa to możliwości wykorzystania tunera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.