dk67 Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Pod koniec miesiąca promocyjnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldemar27 Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 Kupilem karte Cyfry+ w sklepie internetowym na 18 m-cy. W ofercie jest Polsat HD , ktory nie wlacza sie. Czy ktos mi moze powiedziec o co tutaj chodzi , kim jest Cyfra + a kim nc+. Karte mam w module AlphaCrypt Classic. Czytalem juz , ze niby warunkiem odbioru jest dekodowanie kanalu w sytemie Conax. Modul i TV te warunki spelniaja i dalej nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 Polsat HD (jak i History HD czy Blue Hustler) nie działa z kart Cyfry+. To, że moduł i telewizor spełniają te warunki nic nie znaczy, bo sama karta jest w systemie Seca Mediaguard, a nie Conax. Jeśli posiadasz taką kartę: (nieważne czy jeszcze z Cyfry+ czy już zmigrowaną do nc+) To Polsat HD, History HD i Blue Hustler NIE będą działać (niezależnie od sprzętu jaki posiadasz). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 @Grabar nie zapominajmy o Polsat Sport News Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldemar27 Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 No jasna ....... mnie strzeli , ale bedac fair to nie powinno sie w ofercie zapewniac , bo tak to mozna odczytac , ze ten kanal jest w ofercie. W koncu potrafie jeszcze czytac i widze , ale moze sie przewidzialem... mniejsza o to , jest inne wyjscie , czyli zmiana modulow z ktorych korzystam na Smart Hd+ , ale to wszystko to jakies nieporozumienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asiafan Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 No jasna ....... mnie strzeli , ale bedac fair to nie powinno sie w ofercie zapewniac , bo tak to mozna odczytac , ze ten kanal jest w ofercie. W koncu potrafie jeszcze czytac i widze , ale moze sie przewidzialem... mniejsza o to , jest inne wyjscie , czyli zmiana modulow z ktorych korzystam na Smart Hd+ , ale to wszystko to jakies nieporozumienie. Wszystko co jest zwiazane z nc+ ichna strona dekodery i ci konsultancji to ITI dla nich userzy kart Cyfry sa be piach smrod i bloto. Szkoda ze nikt sie tym nie zajmuje a jak sie zajmie to trwa to tyle co afera smolenska ze nikt nie wie w ktorym kosciele dzwoni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek198609 Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 umowa do konca listopada. wypowiedzenie wyslane w tym tygodniu w poniedzialek. wczesniej beznadziejne oferty .. szkoda bylo czasu na ich sluchanie ... w czwartek 1 telefon i oferta: universe + 6 x C+ za 59 zl multiroom - 0 zl pace - 0 zl hbo na 6 mc powiedzialem, ze sie zgodze jak dadza hbo na cala umowe - chwila rozmowy konsultanta z przelozonym i hbo za darmo do konca umowy na 12 mc. calosc 59 zl. jednak sie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 Po jakim czasie od niezapłacenia rachunku odcinają usługi w NC+? Nie zapłaciłam ciągle za październik. Przyszło przypomnienie, ale raczej do końca miesiąc nie dam rady zapłacić. Ogólnie płatność do 18, przypomnienie było 25, dzisiaj już 28, ale coś czuję, że zostanę bez TV na długi weekend. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 Nie odłączą Ci TV. Jeżeli płatność, która ma wpłynąć do 18 października nie wpłynie do końca listopada to dopiero wtedy wyłączą Ci sygnał, ale i wtedy idzie się dogadać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 Zawsze można sie dogadać, wyślij maila że zapłacisz później Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murzyn997 Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 Witam 1 listopada kończy się pierwszy miesiąc odkąd jestem abonentem nc+, i tu pojawia się moje pytanie kiedy mam dzwonić do biura obsługi by wyłączyć promocyjne serial+ i hbo? Drugie pytanie czy na ekranie telewizora będą dokładne dane do opłacenia rachunku? Mozesz juz zglosic poprzez formularz, ja zglosilem w piatek i dostałem info ze kanal hbo zostanie wyłączony z dniem 1 listopada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 Jeżeli bonus przyznany był na okres DO 2 m-cy to zlecić telefonicznie wyłączenie należy najpóźniej ostatniego dnia drugiego miesiąca. Np.umowa od 28.10 i zlecamy wyłączenie najpóźniej 30.11. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emarti Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Moja sytuacja: Dwa nie zapłacone rachunki za wrzesień i październik. Minął okres płatności drugiej faktury. Dostaje komunikat że jeśli do 1 listopada nie otrzymają pełnej kwoty zadłużenia sygnał zostanie wyłączony. Opłaciłem wczoraj tylko jeden rachunek czyli aktualnie jestem z jedną fakturą w tyle której data zapłaty była na 23 października. Komunikaty zniknęły. Jednak BOK, doradca na forum nc+ twierdzą że sygnał jednak zostanie wyłączony z powodu braku opłaty ostatniej faktury. Zastanawiam się czy nie jest to formułka bo obecnie jak pisałem jestem z jednym rachunkiem w tyle który nie powoduje wyłączenia sygnału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Może to tylko formułka,ale jak Cię proszę nie używaj sformułowań "jestem z jednym rachunkiem w tyle który nie powoduje wyłączenia sygnału",bo to aż nie "wypada". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Dlaczego nie wypada? Czasem się zdarza, że nie na wszystko wystarcza kasy w miesiącu a umowa z TV jest na czas określony, więc nie można jej sobie ot tak rozwiązać w przypadku gorszej sytuacji finansowej. Ja się tak kiedyś "wkopałem" w umowę z tv, po jakimś czasie okazało się, że to dla mnie za dużo, ale Cyfra była dość liberalna pod względem przyjmowania płatności, więc wszystko kończyło się dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emarti Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 Może to tylko formułka,ale jak Cię proszę nie używaj sformułowań "jestem z jednym rachunkiem w tyle który nie powoduje wyłączenia sygnału",bo to aż nie "wypada". Gratuluję milionów na koncie bo akurat ja musiałem wydać sporo kasy na uratowanie pewnej osoby więc wpadłem w dług. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Mi dopiero dziś ukazała się faktura za pażdziernik i najlepsze jest to,że za najem Mediabox policzyli 20 zł.Oczywiście telefon i konsultant mówi że chyba musieli się pomylić i przekazuje to do działu finansowego.Mówił też abym abym nie dopłacał tych 10 zł bo sprawa będzie załatwiona pozytywnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kieski Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 Witam. Mam pytanie.. Posiadam firme i chcialbym wziasc na nia pakiet Multipakiet Sport Pro. http://ncplus.canalplus.pl/sport/sport-pro Poniewaz moja firma nie jest pubem ani lokalem gastronomicznym wiec moje pytanie brzmi czy jesli zamowie sobie ten pakiet to czy nc+ bedzie weryfikowac, sprawdzac czy ja rzeczywiscie posiadam pub?. Wybralem ten pakiet bo potrzebuje praktycznie Canal Plus Sport Z gory dzieki za odpowiedz P.S Mam pytanie jeszcze odnosnie czynszu najmu.Czytalem ze moge zaplacic raz albo poprzez oplate czynszu najmu dzierzawic dekoderMoje pytanie brzmi czy moge powiedzmy za 100-200 zl dostac taki dekoder abym odbieral wszystko w full hd i nie musial placic co miesiac oferte czynszu najmu (20zl)? Nie musi byc on byc z funcja nagrywania itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 czy moge powiedzmy za 100-200 zl dostac taki dekoder Kliknij w "zamów online" tam masz dekoder za 100zł bez czynszu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Many84 Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 Ile czasu jest na odstąpienie od umowy i jak to jest liczone. Żona przez telefon niby dostała platyne i cinemaxy i filmbox było to koło 22-23.10 -włączone dziś. Okazuje się, że ich nie ma. Da radę jeszcze zerwać umowę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 Umowa nowa czy jakieś przedłużenie? Odstąpienie do 10 dni w 99% przypadków dotyczy zupełnie nowych umów zawieranych na odległość gdyż przy przedłużeniu umowy- zmienione warunki, jeżeli weszły w życie, uniemożliwiają nam skorzystanie z tego prawa. Tak czy inaczej reklamacja powinna pomóc rozwiązać problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Many84 Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 przedłużanie, czy w takim przypadku można wrócić do starej umowy ? reklamacja w jakiej formie najlepsza tel/pisemna ? dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 Skorzystaj z tego: http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas Może się udać,bo jak rozumiem 10 dni nie upłynęło a warunki nie weszły w życie. Tak czy inaczej pismo wyślij już dzisiaj z określonymi żądaniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Many84 Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 no własnie nie wiem od kiedy liczą te 10 dni od rozmowy czy uruchomienia pakietu (to nastąpiło dziś ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 Od rozmowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.