Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Bo My to reaktywacje karty ręcznie robimy :lol2::lol2::lol2::lol2:

 

Nigdy nie miałem takiej potrzeby,bo to prędzej u Cyfrowiczów z zamieszaniem wśród masy dekoderów taka opcja jest przydatna jak widzę.

 

Poza tym rzeczywiście kpiną z abonentów N-ki jest to to nazywać Internetowym Centrum Abonenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem nowym użytkownikiem nc+ i będę płacił za wrzesień fakturę. Na ica jest tylko numer konta i numer faktury. Jaki podaje adres do przelewów taki jak mam na umowie: ITI Neovision Sp. z o.o. i adres 02-699 Warszawa ul. Kłobucka 23. Ten adres podać czy inny ? W tytule nr faktury i klienta ? A mam czy jak podłączy się dekoder do neta bo pokaże więcej informacji na temat płatności bo mi pokazuje tylko z jakiego dnia jest faktura, kwota i do kiedy płatna ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dekoderze masz chyba dostęp przecież do elektronicznej wersji "faktury" ze wszystkimi danymi. Tak czy inaczej przelewasz pieniądze na numer rachunku widoczny w ICA,adres spokojnie możesz podać ten z umowy. Rachunki są indywidualne,ale oczywiście jeżeli chcesz to podaj i numer faktury i klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem nowym użytkownikiem nc+ i będę płacił za wrzesień fakturę. Na ica jest tylko numer konta i numer faktury. Jaki podaje adres do przelewów taki jak mam na umowie: ITI Neovision Sp. z o.o. i adres 02-699 Warszawa ul. Kłobucka 23. Ten adres podać czy inny ? W tytule nr faktury i klienta ? A mam czy jak podłączy się dekoder do neta bo pokaże więcej informacji na temat płatności bo mi pokazuje tylko z jakiego dnia jest faktura, kwota i do kiedy płatna ?

Wystarczy,że wpiszesz tylko odbiorcę ITI Neovision Sp. z o.o. i nr konta bo adresu nie trzeba.ja w pierwszym przelewie wpisałem nc+ i tez było ok :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@murzyn997

 

Podobno obecnie w aplikacji rozróżniamy dwie usługi: nc+GO internet (kanały poza domem i VOD) oraz nc+GO dekoder (kanały w domu, nagrania i pilot).Do 15.10 Abonenci mogą korzystać bez opłat z usługi nc+GO dekoder. Usługa nc+GO internet jest świadczona za dodatkową opłatą 3 zł miesięcznie (wymagane jest aktywne konto podstawowe netVOD+)-toteż chyba tą opłatę Ci doliczono,ale że nie znam warunków Twojej promocji na NC+GO to tak czy inaczej powinieneś zadzwonić na BOK i wyjaśnić. Niżej link do cennika NC+GO:

 

http://ncplus.pl/pomoc/faq-najczesciej- ... sluga-ncgo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie czy ktoś spotkał się z ciekawą formą opłaty 5 PLN za papierowy comiesięczny rachunek za NC +? , co maja robić osoby nie korzystające z internetu ? , osoby starsze ? , spisywać na własny ekologiczny rachunek z ekranu i iść na pocztę itp.? ekologicznie tniemy koszty przerzucając na abonenta .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W regulaminie usługi, nie jest to jednoznacznie sprecyzowane, więc spytam tutaj. Dla nowych umów gratisowy jest miesiąc aktywacji a np jakiś pakiet do 2 miesięcy za darmo (miesiąc aktywacji + dodatkowy miesiac).

W jaki sposób rozumieć wiec moment aktywacji, tak żeby darmowy miesiąc był jak najdłuższy? Czy samą umowę trzeba przez stronę zamówić 1 dnia nowego miesiąca, bo wtedy jest to aktywowane, czy też można zamówić już nawet dziś a podłączyć dekoder 1 października?

Konkretnie to jak po prostu liczony jest miesiąc aktywacji? Od podłączenia dekodera, zamówienia usługi przez stronę, przyjazdu kuriera, czy jeszcze inaczej?

Z góry dziękuję za odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do informacji: Kibo no Hikari,

rzeczywiście w ostatnich dniach następują jakieś kombinacje z pakietami i cennikami.

 

Dziś dostałem ponowne potwierdzenie umowy migracyjnej z N do NC+ zawartej od 1 maja. Moje zdziwienie nie miało granic gdy wyczytałem, że na okres 12 miesięcy mam gratis opcje "Canal+Film&Premiere" do podstawowego pakietu Silver.

Dziś zauważyłem też zmianę logowania do panelu i po zalogowaniu nie miałem już info o 6 kanałach C+ ani o tym nowo nazwanym pakiecie. Dlaczego wprowadzono nową nazwę na pakiet 6xCanal+? Nastąpiła też zmiana przeredagowania całych warunków promocji -

generalnie w podobnym stylu - aktualnie rozgryzam te zmiany.

Warunki z maja to " Warunki Promocji Canal+ Silver", teraz "Warunki promocji Canal+ Silver 69zł 12 m dla Abonentów" a te Canale to teraz nazwali "Warunki promocji Kanały Canal+ Film&Premiere 0 zł 12 m dla Abonentów".

Po co to przysłali dopiero teraz?

Telefon do konsuli aby pociągnąć ich za język, dwóch konsuli i konsulka.

 

Odbywają się i mają odbywać się zmiany w opłatach opcji dawanych na zachętę, niegwarantowanych i właśnie w tych całych GO, OnDemand, VOD i czort tam wie co jeszcze.

Uzyskałem też informację, że będzie spore zróżnicowanie wszelkich opcji dodatkowych w zależności od pakietów.

Za radą dwóch konsuli aktywowałem dziś do Silvera NetVOD za 1.99 zł a jak zapewniali niedługo nie będzie tego konta podstawowego w tej cenie do Silvera - tylko od Golda /tylko w przedłużaniu telefonicznym/ i wyższych.

Czyli powrót do stanu z 1 maja i po opanowaniu sytuacji golenie klienta.

Na moje pytanie dlaczego w nowo przysłanym regulaminie Film&Premiere nie ma ani słowa co w to wchodzi uzyskałem info abym sobie poszukał na ich stronach internetowych. Powiedziałem, że nie mam internetu w domu i złożyłem reklamację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...