motywator Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 25 marca przedłużyłem umowę z nc+ (abonament 81.99 zł), kilka dni później zalogowałem się do ICA i zaniepokoiła mnie pewna rzecz. Po pierwsze ujemne saldo z kwotą -81.99 zł . Po drugie w zakładce "moja oferta" widnieje kwota 238.99 zł. Nie wiem czemu mam ujemne saldo skoro nie dostałem jeszcze pierwszej faktury. Czy to normalne? Co do kwoty 238.99 zł wydaje mi się, że chodzi o to, że 81.99 zł to cena promocyjna, a 238 zł to wartość bez promocji, ale pewności nie mam. http://i57.tinypic.com/1z5q33s.png http://i60.tinypic.com/xnsy1c.png Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Ujemne saldo, bo nie zapłaciłeś (1 dnia każdego miesiąca zmienia się saldo,bez względu czy dostałeś fakturę czy nie). A co do sumy 238.99 to normalne, tam pokazuje cała ofertę bez ulg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolek1998 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Mam małe pytanko ile jest okres wypowiedzenia , bo inaczej mówią że 30 dni , albo 3 miesiące Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 A jaką sytuację masz na myśli? "Zerwanie" umowy czy jej nieprzedłużenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolek1998 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Chodziło o nieprzedłużenie umowy od dnia 31.07 br Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 W moim podpisie znajdziesz wyjaśnienie. Pismo możesz wysłać w dowolnym momencie byle dotarło do NC+ najpóźniej końcem czerwca. Jeżeli nie list to pozostaje wypowiedzenie w Centrach NC+ http://ncplus.pl/oferta/jak-kupic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alpin Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Witam, zadzwoniła wczoraj do mnie konsultantka z propozycją nowej umowy, obecna kończy się w licu. Zaproponowała takie same warunki płatności oraz wszystkie dotychczasowe kanały, plus jakieś dodatkowe "prosto z Hollywood", zgodziłem się. Wieczorem okazuje się, że wyłączyli mi kanały HBO, dzwonię dzisiaj do nich z pytaniem co jest grane? okazuje się, że w obecnej umowie nie ma HBO. Oczywiście reklamacje przyjmują, odsłuchają rozmowę i zadecydują, maja na to 30 dni Nie mogę skorzystać z prawa odstąpienia od umowy(10 dni) ponieważ to nie jest nowa umowa, tylko przedłużenie starej. Jednym słowem, Oszuści i złodzieje!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Jak się okaże, że mówiła Ci, że będziesz miał wszystko to, co teraz, to mogą Ci unieważnić ten aneks. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alpin Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Co by nie zrobili to i tak jestem w plecy, bo przez pewien okres będę bez HBO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Witam,zadzwoniła wczoraj do mnie konsultantka z propozycją nowej umowy, obecna kończy się w licu. Zaproponowała takie same warunki płatności oraz wszystkie dotychczasowe kanały, plus jakieś dodatkowe "prosto z Hollywood", zgodziłem się. Wieczorem okazuje się, że wyłączyli mi kanały HBO, dzwonię dzisiaj do nich z pytaniem co jest grane? okazuje się, że w obecnej umowie nie ma HBO. Oczywiście reklamacje przyjmują, odsłuchają rozmowę i zadecydują, maja na to 30 dni Nie mogę skorzystać z prawa odstąpienia od umowy(10 dni) ponieważ to nie jest nowa umowa, tylko przedłużenie starej. Jednym słowem, Oszuści i złodzieje!!! Bylo nie wyrażać zgody na natychmiastowe świadczenie usług.I wtedy byś miał te 10 dni na rezygnację.Ale chyba konsultantka czytała Ci warunki nowej umowy.Czy Ty ją słuchaleś?Jak obiecała Ci to HBo to będziesz go miał po reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alpin Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Nie, nie obiecała mi HBO, ale ja wyraźnie jej zadałem pytanie, czy zostają wszystkie kanały jakie mam w tej chwili ? a mam(miałem) HBO i ona to potwierdziła, że zostają dotychczasowe kanały plus będę miał jakieś jeszcze dodatkowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Ale przecież czytała Ci aneks?I co tam było? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alpin Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Nie pamiętam bo trwało to troszkę czasu, wymieniała różne pakiety... dla mnie najważniejsze było zapewnienie, że oferta programowa zostaje i koszty pozostają nie zmienne. Zakładając, że reklamacji nie uwzględnią, to jakie kroki można podjąć? wypowiedzenie umowy? jaki jest okres wypowiedzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 To do kogo pretensje? Złożyłeś reklamacje to miej nadzieje że czytała Ci w aneksie o HBO. Bo jak nie to kicha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Nie pamiętam bo trwało to troszkę czasu, wymieniała różne pakiety... dla mnie najważniejsze było zapewnienie, że oferta programowa zostaje i koszty pozostają nie zmienne.Zakładając, że reklamacji nie uwzględnią, to jakie kroki można podjąć? wypowiedzenie umowy? jaki jest okres wypowiedzenia? Wypowiedzenie 3 miesiące rezygnacja z usług miesiąc.Chyba nie zdajesz sobie sprawy jaką karę zapłacisz wypowiadając teraz umowę.Nie słuchałeś co czytali w aneksie i się na to zgodziłeś? Tylko tam na takich czekają co mało znają ofertę.Dzięki Twojej niewiedzy konsultant dostanie większą prowizję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alpin Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Jeśli złożę 3 miesięczne wypowiedzenie to zapłacę kare? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Oczywiście.I to dużą, bo to dopiero początek umowy.Lepiej czekaj na rozstrzygnięcie reklamacji, a na razie zachowaj spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 @Helmud przepraszam Cię bardzo, ale daj sobie na wstrzymanie...nie Jego wina, że trafił na kombinatora konsultanta. Jeżeli jest pewny, że konsultant mówił, iż oferta programowa oraz cena pozostają bez zmian to reklamacja będzie uznana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 A nie jest tak że w przypadku rezygnacji zapłaci karę w wysokości trzy miesięcznych opłat abonamentowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 @Kibo no Hikari ale czy to jest powód by wyzywać i obrażać?Najpierw bym wysłał reklamację a nie wyzywał od takich czy owakich.@dk67 zapomnij Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 @dk67 Nie. Dobrze by było.Wszystko zależy jaką dostał ulgę i tą ulgę musi zapłacić jako karę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alpin Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Jak składałem reklamacje, to proponowali mi pakiet HBO + chyba Cinemax za dodatkowe 10 zł. Jak reklamacja nie wypali to będę musiał skorzystać z ich propozycji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 @alpin czekaj na odsłuchanie rozmowy.Za jakieś 3-4 tygodnie wszystko się wyjaśni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 @Helmud zbyt wiele w historii NC+ tych "przypadków i pomyłek" przy aneksach umów. Postaw się na jego miejscu-masz mieć to samo a biorą Ci paczkę premium. Reklamacja to podstawa, ale czy nie skoczyłoby Ci ciśnienie? Ja się tam wcale nie dziwię, że go szlag trafia, ale tak jak mówię-jężeli miał obiecane to reklamacja powinna załatwić sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 No dobra a jeśli miał obiecane że nie zmieni się oferta kanałowa a przy odczytywaniu wymienione zostały kanały ale bez HBO to czy nie jest na przegranej pozycji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.