Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kupilem karte Cyfry+ w sklepie internetowym na 18 m-cy. W ofercie jest Polsat HD , ktory nie wlacza sie. Czy ktos mi moze powiedziec o co tutaj chodzi , kim jest Cyfra + a kim nc+. Karte mam w module AlphaCrypt Classic. Czytalem juz , ze niby warunkiem odbioru jest dekodowanie kanalu w sytemie Conax. Modul i TV te warunki spelniaja i dalej nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polsat HD (jak i History HD czy Blue Hustler) nie działa z kart Cyfry+.

 

To, że moduł i telewizor spełniają te warunki nic nie znaczy, bo sama karta jest w systemie Seca Mediaguard, a nie Conax.

 

Jeśli posiadasz taką kartę: (nieważne czy jeszcze z Cyfry+ czy już zmigrowaną do nc+)

nowa_karta_cyfry.jpg

To Polsat HD, History HD i Blue Hustler NIE będą działać (niezależnie od sprzętu jaki posiadasz).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jasna ....... mnie strzeli , ale bedac fair to nie powinno sie w ofercie zapewniac , bo tak to mozna odczytac , ze ten kanal jest w ofercie. W koncu potrafie jeszcze czytac i widze , ale moze sie przewidzialem... mniejsza o to , jest inne wyjscie , czyli zmiana modulow z ktorych korzystam na Smart Hd+ , ale to wszystko to jakies nieporozumienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jasna ....... mnie strzeli , ale bedac fair to nie powinno sie w ofercie zapewniac , bo tak to mozna odczytac , ze ten kanal jest w ofercie. W koncu potrafie jeszcze czytac i widze , ale moze sie przewidzialem... mniejsza o to , jest inne wyjscie , czyli zmiana modulow z ktorych korzystam na Smart Hd+ , ale to wszystko to jakies nieporozumienie.

 

 

Wszystko co jest zwiazane z nc+ ichna strona dekodery i ci konsultancji to ITI dla nich userzy kart Cyfry sa be piach smrod i bloto.

 

Szkoda ze nikt sie tym nie zajmuje a jak sie zajmie to trwa to tyle co afera smolenska ze nikt nie wie w ktorym kosciele dzwoni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

umowa do konca listopada. wypowiedzenie wyslane w tym tygodniu w poniedzialek. wczesniej beznadziejne oferty .. szkoda bylo czasu na ich sluchanie ... w czwartek 1 telefon i oferta:

universe + 6 x C+ za 59 zl

multiroom - 0 zl

pace - 0 zl

hbo na 6 mc

powiedzialem, ze sie zgodze jak dadza hbo na cala umowe - chwila rozmowy konsultanta z przelozonym i hbo za darmo do konca umowy na 12 mc.

 

calosc 59 zl. jednak sie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po jakim czasie od niezapłacenia rachunku odcinają usługi w NC+? Nie zapłaciłam ciągle za październik. Przyszło przypomnienie, ale raczej do końca miesiąc nie dam rady zapłacić. Ogólnie płatność do 18, przypomnienie było 25, dzisiaj już 28, ale coś czuję, że zostanę bez TV na długi weekend.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam 1 listopada kończy się pierwszy miesiąc odkąd jestem abonentem nc+, i tu pojawia się moje pytanie kiedy mam dzwonić do biura obsługi by wyłączyć promocyjne serial+ i hbo? Drugie pytanie czy na ekranie telewizora będą dokładne dane do opłacenia rachunku?

Mozesz juz zglosic poprzez formularz, ja zglosilem w piatek i dostałem info ze kanal hbo zostanie wyłączony z dniem 1 listopada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja sytuacja:

 

Dwa nie zapłacone rachunki za wrzesień i październik. Minął okres płatności drugiej faktury. Dostaje komunikat że jeśli do 1 listopada nie otrzymają pełnej kwoty zadłużenia sygnał zostanie wyłączony. Opłaciłem wczoraj tylko jeden rachunek czyli aktualnie jestem z jedną fakturą w tyle której data zapłaty była na 23 października. Komunikaty zniknęły. Jednak BOK, doradca na forum nc+ twierdzą że sygnał jednak zostanie wyłączony z powodu braku opłaty ostatniej faktury. Zastanawiam się czy nie jest to formułka bo obecnie jak pisałem jestem z jednym rachunkiem w tyle który nie powoduje wyłączenia sygnału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego nie wypada? Czasem się zdarza, że nie na wszystko wystarcza kasy w miesiącu a umowa z TV jest na czas określony, więc nie można jej sobie ot tak rozwiązać w przypadku gorszej sytuacji finansowej. Ja się tak kiedyś "wkopałem" w umowę z tv, po jakimś czasie okazało się, że to dla mnie za dużo, ale Cyfra była dość liberalna pod względem przyjmowania płatności, więc wszystko kończyło się dobrze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to tylko formułka,ale jak Cię proszę nie używaj sformułowań "jestem z jednym rachunkiem w tyle który nie powoduje wyłączenia sygnału",bo to aż nie "wypada".

 

Gratuluję milionów na koncie bo akurat ja musiałem wydać sporo kasy na uratowanie pewnej osoby więc wpadłem w dług.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi dopiero dziś ukazała się faktura za pażdziernik i najlepsze jest to,że za najem Mediabox policzyli 20 zł.Oczywiście telefon i konsultant mówi że chyba musieli się pomylić i przekazuje to do działu finansowego.Mówił też abym abym nie dopłacał tych 10 zł bo sprawa będzie załatwiona pozytywnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie..

Posiadam firme i chcialbym wziasc na nia pakiet Multipakiet Sport Pro. http://ncplus.canalplus.pl/sport/sport-pro Poniewaz moja firma nie jest pubem ani lokalem gastronomicznym wiec moje pytanie brzmi czy jesli zamowie sobie ten pakiet to czy nc+ bedzie weryfikowac, sprawdzac czy ja rzeczywiscie posiadam pub?. Wybralem ten pakiet bo potrzebuje praktycznie Canal Plus Sport

Z gory dzieki za odpowiedz

 

P.S Mam pytanie jeszcze odnosnie czynszu najmu.Czytalem ze moge zaplacic raz albo poprzez oplate czynszu najmu dzierzawic dekoderMoje pytanie brzmi czy moge powiedzmy za 100-200 zl dostac taki dekoder abym odbieral wszystko w full hd i nie musial placic co miesiac oferte czynszu najmu (20zl)? Nie musi byc on byc z funcja nagrywania itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa nowa czy jakieś przedłużenie? Odstąpienie do 10 dni w 99% przypadków dotyczy zupełnie nowych umów zawieranych na odległość gdyż przy przedłużeniu umowy- zmienione warunki, jeżeli weszły w życie, uniemożliwiają nam skorzystanie z tego prawa. Tak czy inaczej reklamacja powinna pomóc rozwiązać problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...