Kibo no Hikari Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Bo My to reaktywacje karty ręcznie robimy Nigdy nie miałem takiej potrzeby,bo to prędzej u Cyfrowiczów z zamieszaniem wśród masy dekoderów taka opcja jest przydatna jak widzę. Poza tym rzeczywiście kpiną z abonentów N-ki jest to to nazywać Internetowym Centrum Abonenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Ja też nie potrzebuje robić reaktywacji tylko podałem to jako przykład w porównaniu do ICA Cyfra+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meniu Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Jestem nowym użytkownikiem nc+ i będę płacił za wrzesień fakturę. Na ica jest tylko numer konta i numer faktury. Jaki podaje adres do przelewów taki jak mam na umowie: ITI Neovision Sp. z o.o. i adres 02-699 Warszawa ul. Kłobucka 23. Ten adres podać czy inny ? W tytule nr faktury i klienta ? A mam czy jak podłączy się dekoder do neta bo pokaże więcej informacji na temat płatności bo mi pokazuje tylko z jakiego dnia jest faktura, kwota i do kiedy płatna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 W dekoderze masz chyba dostęp przecież do elektronicznej wersji "faktury" ze wszystkimi danymi. Tak czy inaczej przelewasz pieniądze na numer rachunku widoczny w ICA,adres spokojnie możesz podać ten z umowy. Rachunki są indywidualne,ale oczywiście jeżeli chcesz to podaj i numer faktury i klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Jestem nowym użytkownikiem nc+ i będę płacił za wrzesień fakturę. Na ica jest tylko numer konta i numer faktury. Jaki podaje adres do przelewów taki jak mam na umowie: ITI Neovision Sp. z o.o. i adres 02-699 Warszawa ul. Kłobucka 23. Ten adres podać czy inny ? W tytule nr faktury i klienta ? A mam czy jak podłączy się dekoder do neta bo pokaże więcej informacji na temat płatności bo mi pokazuje tylko z jakiego dnia jest faktura, kwota i do kiedy płatna ? Wystarczy,że wpiszesz tylko odbiorcę ITI Neovision Sp. z o.o. i nr konta bo adresu nie trzeba.ja w pierwszym przelewie wpisałem nc+ i tez było ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikion Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 a mam pytanie czy jak pisze ze cena abonentu to 59zł to to jest 59,99 czy 59,00 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Skoro pisze,że 59 zł to nie inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murzyn997 Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Mam pakiet platinum z nc+go 12 miesięcy gratis, wie ktoś może dlaczego na pierwszej fakturze jest opłata nc+go 3zł? W końcu jest gratis czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Może rozwiń te zdanie i napisz precyzyjnie. Gratis pakiet Platinum? To coś nowego?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 @bogdan, jemu chodzi o to że powinien mieć nc+go gratis na 12 m-cy a naliczyli opłatę 3zł @murzyn, wyjaśnij to dzwoniąc do nich lub napisz maila Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murzyn997 Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 dk67, tak będę musiał zrobić bogdan425, nie wierze że nie zrozumiałeś tego co napisałem,chyba poprostu miałeś ochote sie doczepić do czegoś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 @murzyn997 Podobno obecnie w aplikacji rozróżniamy dwie usługi: nc+GO internet (kanały poza domem i VOD) oraz nc+GO dekoder (kanały w domu, nagrania i pilot).Do 15.10 Abonenci mogą korzystać bez opłat z usługi nc+GO dekoder. Usługa nc+GO internet jest świadczona za dodatkową opłatą 3 zł miesięcznie (wymagane jest aktywne konto podstawowe netVOD+)-toteż chyba tą opłatę Ci doliczono,ale że nie znam warunków Twojej promocji na NC+GO to tak czy inaczej powinieneś zadzwonić na BOK i wyjaśnić. Niżej link do cennika NC+GO: http://ncplus.pl/pomoc/faq-najczesciej- ... sluga-ncgo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murzyn997 Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Byc moze zle rozumiem ale jest napisane "zamawiajac online dostęp do aplikacji przez 12 miesięcy w prezencie" Jak się sprawa wyjaśni to dam znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojboli Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 mam pytanie czy ktoś spotkał się z ciekawą formą opłaty 5 PLN za papierowy comiesięczny rachunek za NC +? , co maja robić osoby nie korzystające z internetu ? , osoby starsze ? , spisywać na własny ekologiczny rachunek z ekranu i iść na pocztę itp.? ekologicznie tniemy koszty przerzucając na abonenta . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Niestety.Taki mają regulamin i nic nie zrobisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojboli Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 no tak , ale jest to tradycyjnie napisane drobnym drukiem, nikt o tym nie mówi przy podpisywaniu umowy, nie ma posiadania internetu, maila , aby odbierać elektroniczną fakturę , płacę za różne rzeczy , ale jest nowatorskie rozwiązanie na naszym rynku usług Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murzyn997 Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Mam pakiet platinum z nc+go 12 miesięcy gratis, wie ktoś może dlaczego na pierwszej fakturze jest opłata nc+go 3zł? W końcu jest gratis czy nie? Wprowadza korekte do rachunku,nastąpiło błędne naliczanie.Czyli nc+GO powinno byc gratis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Z tym nc+GO to generalnie mają problem-nie dość, że działa od święta to jeszcze kasują klientów wbrew promocjom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murzyn997 Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Chyba ogólnie bajzel tam mają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniu Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 W regulaminie usługi, nie jest to jednoznacznie sprecyzowane, więc spytam tutaj. Dla nowych umów gratisowy jest miesiąc aktywacji a np jakiś pakiet do 2 miesięcy za darmo (miesiąc aktywacji + dodatkowy miesiac). W jaki sposób rozumieć wiec moment aktywacji, tak żeby darmowy miesiąc był jak najdłuższy? Czy samą umowę trzeba przez stronę zamówić 1 dnia nowego miesiąca, bo wtedy jest to aktywowane, czy też można zamówić już nawet dziś a podłączyć dekoder 1 października? Konkretnie to jak po prostu liczony jest miesiąc aktywacji? Od podłączenia dekodera, zamówienia usługi przez stronę, przyjazdu kuriera, czy jeszcze inaczej? Z góry dziękuję za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Licz od daty podpisania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qartek Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Umowę podpisałem 3 września, to kiedy ma się pojawić faktura na tv bo spr. codziennie i nie widać na ica też nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 W połowie października. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
user19 Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Do informacji: Kibo no Hikari, rzeczywiście w ostatnich dniach następują jakieś kombinacje z pakietami i cennikami. Dziś dostałem ponowne potwierdzenie umowy migracyjnej z N do NC+ zawartej od 1 maja. Moje zdziwienie nie miało granic gdy wyczytałem, że na okres 12 miesięcy mam gratis opcje "Canal+Film&Premiere" do podstawowego pakietu Silver. Dziś zauważyłem też zmianę logowania do panelu i po zalogowaniu nie miałem już info o 6 kanałach C+ ani o tym nowo nazwanym pakiecie. Dlaczego wprowadzono nową nazwę na pakiet 6xCanal+? Nastąpiła też zmiana przeredagowania całych warunków promocji - generalnie w podobnym stylu - aktualnie rozgryzam te zmiany. Warunki z maja to " Warunki Promocji Canal+ Silver", teraz "Warunki promocji Canal+ Silver 69zł 12 m dla Abonentów" a te Canale to teraz nazwali "Warunki promocji Kanały Canal+ Film&Premiere 0 zł 12 m dla Abonentów". Po co to przysłali dopiero teraz? Telefon do konsuli aby pociągnąć ich za język, dwóch konsuli i konsulka. Odbywają się i mają odbywać się zmiany w opłatach opcji dawanych na zachętę, niegwarantowanych i właśnie w tych całych GO, OnDemand, VOD i czort tam wie co jeszcze. Uzyskałem też informację, że będzie spore zróżnicowanie wszelkich opcji dodatkowych w zależności od pakietów. Za radą dwóch konsuli aktywowałem dziś do Silvera NetVOD za 1.99 zł a jak zapewniali niedługo nie będzie tego konta podstawowego w tej cenie do Silvera - tylko od Golda /tylko w przedłużaniu telefonicznym/ i wyższych. Czyli powrót do stanu z 1 maja i po opanowaniu sytuacji golenie klienta. Na moje pytanie dlaczego w nowo przysłanym regulaminie Film&Premiere nie ma ani słowa co w to wchodzi uzyskałem info abym sobie poszukał na ich stronach internetowych. Powiedziałem, że nie mam internetu w domu i złożyłem reklamację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Kanały Film to C+ Film i Film2 a Premiere to C+ i C+ Sport. Dobrze, że Ci przysłali warunki, mi tego nie przysłali, zgłosiłem reklamację i odpowiedź mailowo dostałem po 65 dniach - wszystkie C+ do końca umowy za free, dodatkowo za brak Polsatu HD dostałem październik za darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.