Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jest to mój pierwszy post, więc witam Wszystkich na forum :)

 

Przeczytałem kilkanaście stron najnowszych postów o migracji i bardzo proszę o potwierdzenie, czy dobrze rozumuję.

 

Niedługo kończy mi sie umowa z Cyfrą +

Za 67 złotych mam obecnie:

CANAL+ OPTIMUM HD

HD - Optimum promo

SAGEMCOM DSI83

 

Dobrze zrozumiałem, że pakietem najbardziej zbliżonym (można gdzieś sprawdzić różnice w kanałach?) jest Universe+ + 6 kanałów Canal+ ? I można go dostać za 49 lub 59 zł?

Czy mogę wymienić dotychczasowy dekoder na BOX+ (ten ma dodatkowo funkcję nagrywania?), na obecnych warunkach? - W zakładce "sprzęt" mam wpisane "Box+/HD SAGEMCOM DSI83".

 

Z góry bardzo dziękuje za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to mój pierwszy post, więc witam Wszystkich na forum :)

 

Przeczytałem kilkanaście stron najnowszych postów o migracji i bardzo proszę o potwierdzenie, czy dobrze rozumuję.

 

Niedługo kończy mi sie umowa z Cyfrą +

Za 67 złotych mam obecnie:

CANAL+ OPTIMUM HD

HD - Optimum promo

SAGEMCOM DSI83

 

Dobrze zrozumiałem, że pakietem najbardziej zbliżonym (można gdzieś sprawdzić różnice w kanałach?) jest Universe+ + 6 kanałów Canal+ ? I można go dostać za 49 lub 59 zł?

Czy mogę wymienić dotychczasowy dekoder na BOX+ (ten ma dodatkowo funkcję nagrywania?), na obecnych warunkach? - W zakładce "sprzęt" mam wpisane "Box+/HD SAGEMCOM DSI83".

 

Z góry bardzo dziękuje za pomoc.

Możesz. Z tym, że nie za darmo. Opłaty miesięczne wzrosną w zależności od "wagi" dekodera 250 GB, czy 500 GB. Plus jednorazowa aktywacja 49PLN. Ale wybór należy do ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś zmigrowałem do nc+.

- Universe+ - 59 zł

- Canal+Platinum OP - 0 zł

- Multiroom - 0zł

- PVR 500 GB (wymiana za 250GB) - 0zł

- PVR 250 GB - 20 zł

Miało być 69 za Universe ale powiedziałem, ze jak tak, to nie chcę bo wychodzi drożej niż mam teraz i po rozmowie z przełożonym konsultant zszedł do 59 zł. Jeśli bym poczekał do poniedziałku-środy, to by pewnie zeszli jeszcze z ceny ale odpowiada mi to, co dostałem bo abonament nie uległ zmianie. No, jest złotówkę taniej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. A jak wyglada wymiana deka np. z phila na Pejsa? Konsul wpisuje do systemu, idziemy do APS i wymieniamy, czy to bardziej skomplikowane? Trzeba wypisac z systemu stary, a na następny dzien wziąć nowy- tak proponowała konsultantka.

Ja poszłem do aps i wymienili mi bez problemu,tylko że to było przed migracją ,nie wiem czy sprawa wygląda tak samo po migracji.

Witam. Wczoraj po poludniu migrowałem do NC+. Mam do dobrania tylko PACE PVR HD z 20zl oplata. Czy tak powinno na ICA pisac ze dobralem dekoder? Zalaczam screena. Brak tam wpisu ze wynajmuje PACE.

2cd99up.jpg Prosze o podpowiedz :)

Na ICA dekoder pojawi ci się wtedy jak go odbierzesz z APS.Dekoder jest wpisany w zakładce ''sprzęt''

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to mój pierwszy post, więc witam Wszystkich na forum :)

 

Przeczytałem kilkanaście stron najnowszych postów o migracji i bardzo proszę o potwierdzenie, czy dobrze rozumuję.

 

Niedługo kończy mi sie umowa z Cyfrą +

Za 67 złotych mam obecnie:

CANAL+ OPTIMUM HD

HD - Optimum promo

SAGEMCOM DSI83

 

Dobrze zrozumiałem, że pakietem najbardziej zbliżonym (można gdzieś sprawdzić różnice w kanałach?) jest Universe+ + 6 kanałów Canal+ ? I można go dostać za 49 lub 59 zł?

Czy mogę wymienić dotychczasowy dekoder na BOX+ (ten ma dodatkowo funkcję nagrywania?), na obecnych warunkach? - W zakładce "sprzęt" mam wpisane "Box+/HD SAGEMCOM DSI83".

 

Z góry bardzo dziękuje za pomoc.

Możesz. Z tym, że nie za darmo. Opłaty miesięczne wzrosną w zależności od "wagi" dekodera 250 GB, czy 500 GB. Plus jednorazowa aktywacja 49PLN. Ale wybór należy do ciebie.

Dzięki! A co do pozostałych pytań, to mam rację?

I jeszcze co do tej miesięcznej opłaty za dekoder - jest możliwość otrzymania jakiejś zniżki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś zmigrowałem do nc+.

- Universe+ - 59 zł

- Canal+Platinum OP - 0 zł

- Multiroom - 0zł

- PVR 500 GB (wymiana za 250GB) - 0zł

- PVR 250 GB - 20 zł

Miało być 69 za Universe ale powiedziałem, ze jak tak, to nie chcę bo wychodzi drożej niż mam teraz i po rozmowie z przełożonym konsultant zszedł do 59 zł. Jeśli bym poczekał do poniedziałku-środy, to by pewnie zeszli jeszcze z ceny ale odpowiada mi to, co dostałem bo abonament nie uległ zmianie. No, jest złotówkę taniej ;)

Do kiedy miałeś umowę? Też płacę 80 zł za C+Optimum, 2 karty i 2 x Pace, ale jeszcze mam rok umowy, nie zmigruję teraz na podobnych warunkach? Jeśli nie to może rezygnacja z powodu wyłączenia jakichś kanalów i wtedy się da? :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to wygląda z tym jak bym np. wziął pakiet Comfort+ dla nowych i chciał przejść na wyższy pakiet po jakimś miesiącu to co wtedy w jakiej cenie oni proponują pakiet Universe+ za 59 zł czy 49 zł?

Ktoś kto ma pakiet Comfort+ dla nowych mógłby to sprawdzić jak to jest co się dostaje i w jakiej cenie gdy się chce przejść na pakiet Universe+?

Bardzo mi zależy na szybkiej odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś zmigrowałem do nc+.

- Universe+ - 59 zł

- Canal+Platinum OP - 0 zł

- Multiroom - 0zł

- PVR 500 GB (wymiana za 250GB) - 0zł

- PVR 250 GB - 20 zł

Miało być 69 za Universe ale powiedziałem, ze jak tak, to nie chcę bo wychodzi drożej niż mam teraz i po rozmowie z przełożonym konsultant zszedł do 59 zł. Jeśli bym poczekał do poniedziałku-środy, to by pewnie zeszli jeszcze z ceny ale odpowiada mi to, co dostałem bo abonament nie uległ zmianie. No, jest złotówkę taniej ;)

Do kiedy miałeś umowę? Też płacę 80 zł za C+Optimum, 2 karty i 2 x Pace, ale jeszcze mam rok umowy, nie zmigruję teraz na podobnych warunkach? Jeśli nie to może rezygnacja z powodu wyłączenia jakichś kanalów i wtedy się da? :>

 

Do 31 lipca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to wygląda z tym jak bym np. wziął pakiet Comfort+ dla nowych i chciał przejść na wyższy pakiet po jakimś miesiącu to co wtedy w jakiej cenie oni proponują pakiet Universe+ za 59 zł czy 49 zł?

Ktoś kto ma pakiet Comfort+ dla nowych mógłby to sprawdzić jak to jest co się dostaje i w jakiej cenie gdy się chce przejść na pakiet Universe+?

Bardzo mi zależy na szybkiej odpowiedzi.

Dostaniesz w zwykłej cenie,ale taniniej o kwotętę promocyną za pakiet comfort.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem wlasnie w trakcie walki z konsultantami o jak najlepsza oferte migracji do nc. Wypowiedzenie wyslalem ok.2 tygodni temu.W poniedzialek dzwonilem czy moje wypowiedzenie zostalo zarejestrowane.Mila Pani powiedziala ze owszem tak, wiec zapytalem o jakas oferte dla mnie(chodzilo mi przede wszystkim o 6xC+), a Pani milutka wypalila...Platinum za 119zl.

Niewiem czy zadzwonic tam jeszcze kiedys czy czekac na telefony od nich.

Umowa konczy mi sie z koncem sierpnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Darkos_88, masz jeszcze dużo czasu. Aby coś wynegocjować, to musisz twardo wmówić konsulowi, że rezygnujesz... a nie błagać ich o ofertę dla siebie. Wtedy będą Cię próbowali zatrzymać. Ale na to masz jeszcze co najmniej miesiąc.

 

PS

Nie wiem gdzie się o to spytać, spytam tu.

Migrowałem z C+ na starym sprzęcie - Pace i dwa Cameleony. Drugi deck jest mój.

Co będzie jak się ich sprzęt zepsuje, a nie będą mieli na wymianę? Z tego co wiem Cameleonów już brakuje... Sparowane ADB mnie nie interesują, chyba że dadzą dwa decki gratis - wątpliwa sprawa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, myślcie trochę.

 

Wysyłacie wypowiedzenie, a potem sami dzwonicie i dopytujecie o ofertę tym samym jasno dając do zrozumienia konsultantom, że to wasze wypowiedzenie należy traktować z przymrużeniem oka. Potem się dziwicie, że dostajecie kiepskie oferty.

 

To się robi w ten sposób:

1. Wysyłacie wypowiedzenie.

2. Dzwonicie z zapytaniem, czy wasze wypowiedzenie zostało zarejestrowane.

3. Konsultant informuje, że owszem zostało zarejestrowane i pyta, czy Wasza decyzja jest ostateczna, bo ma dla Was "ciekawą ofertę".

4. Odpowiadacie, że Wasza decyzja jest ostateczna bo bardzo rzadko oglądacie teraz telewizję, no ale możecie wysłuchać ofertę bo kilka sekund Was nie zbawi...

5. Konsultant przedstawia ofertę ciut lepszą od standardowej, ale wciąż mało ciekawą. Odrzucacie ją, podtrzymując stanowisko że nie będziecie płacić tak dużych pieniędzy za abonament tylko po to, by raz czy dwa w tygodniu obejrzeć mecz lub film.

6. Dostajecie kolejne telefony z propozycjami. Ponownie mówicie, że Wasza decyzja jest ostateczna i w końcu otrzymujecie dobrą ofertę, którą akceptujecie.

7. Koło ratunkowe: gdy skończy Wam się umowa i cały czas nie dostalibyście satysfakcjonującej oferty to macie dwa tygodnie na zdanie sprzętu i zawsze możecie dzień lub dwa przed tym terminem zadzwonić i przyjąć ostatnią ofertę. Także nic nie ryzykujecie.

 

Grunt to twardo stać przy swoim, że wasza decyzja jest ostateczna i samemu nie dzwonić prosząc się o jakąś ofertę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem gdzie się o to spytać, spytam tu.

Migrowałem z C+ na starym sprzęcie - Pace i dwa Cameleony. Drugi deck jest mój.

Co będzie jak się ich sprzęt zepsuje, a nie będą mieli na wymianę? Z tego co wiem Cameleonów już brakuje... Sparowane ADB mnie nie interesują, chyba że dadzą dwa decki gratis - wątpliwa sprawa...

 

To proste kupujesz drugi tuner i ewentualnie do tego moduł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grunt to twardo stać przy swoim, że wasza decyzja jest ostateczna i samemu nie dzwonić prosząc się o jakąś ofertę!

Zgadza się, ale...

 

Ja zadzwoniłem i powiedziałem, że dostaję esy z informacją o konieczności zdania sprzętu - pytam zatem gdzie go mam zdać, itd...

 

Mam wrażenie, że konsultanci doskonale wiedzą, że wypowiedzenie to jest bajer... Mimo to, przez ostatnie dni zauważyłem, że bez większych problemów dają 6xC za 59zł lub 69zł w zależności od opcji (MR, Comfort, Universe, Silver). O3wiście trza im przede wszystkim dać do zrozumienia, że kumacie czaczę, znacie ceny jakie chodzą... Straszak wypowiedzeniem to tylko taka gra. Ważne jest, by trafić na bystrego konsula - jak chce szybko zarobić, to daje co może, następuje akceptacja, a on po kilkunastu minutach odczytywania tego co musi, dzwoni do następnego abonenta. Jak jest kiepsko zorientowany i daje oferty z kosmosu, to trza odrzucać i w kolejnym podejściu na pewno się uda. :mrgreen:

 

To proste kupujesz drugi tuner i ewentualnie do tego moduł

To nie jest takie proste!

Mam w umowie zagwarantowany deck i dwa Cameleony! :read: Jak się zepsuje deck, to mam se kupić nowy?! :lol2: A Cameleona, jak siem spsuje, to na alledrogo szukać?! 2smiech.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed rokiem jak do mnie dzwonili i odrzucałem kolejne oferty bo mnie nie satysfakcjonowały a wypowiedzenie nie było jeszcze wysłane, to konsultant sam mi powiedział, że jak chce coś lepszego, to powinienem wysłać wypowiedzenie bo on więcej nie jest w stanie zaoferować, w przeciwieństwie do tych z działu utrzymania klienta.

Straszak straszakiem ale wypowiedzenie jest złożone, skończy się umowa, klient nie przedłuży, więc jednego abonenta mniej i tych parę złotych też już mniej, dlatego w końcu zaproponują coś sensownego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przedłużyłem umowę, czy może raczej migrowałem do nc+. Dotychczas miałem pakiet Canal+optimum razem z multi i dwoma dekoderami Pace 500gb i Philips 250gb. Umowa do końca sierpnia. Wypowiedzenie wysłane i zarejestrowane.

 

Po wcześniejszych telefonach i propozycjach platyny za 109 czy 99zł wysłałem maila z moją propozycją

Pakiet Universe razem z PEŁNĄ paczką kanałów Canal+ - 59zł

Multiroom na starych zasadach Cyfry+ - 0zł

Wynajem dekodera Pace PVR 500gb - 0zł

Wynajem dekodera Philips PVR 250 gb - 5zł

 

Przed chwilą telefon że dokładnie tego mi dać nie może, ale może zaoferować mi Canal+ Silver z 6 kanałami Canal+za 69zł multiroom oraz wynajem obu dekoderów za 0 zł. Ogólnie konsultant bardzo kumaty i rzeczowy. Rozmowa przebiegła bardzo sprawnie.

 

Zgodziłem się. Według mnie oferta bardzo dobra, mam co chciałem tylko 5 zł drożej niż przedstawiłem w mailu a 13zł taniej niż płaciłem dotychczas. Na razie History nie brałem, ale jak mi go będzie jakoś szczególnie brakować to się te 2 zł dorzuci najwyżej. Co ciekawe, uprawnienia przeszły mi jeszcze w trakcie rozmowy z konsultantem, także chyba w końcu zrozumiałem ofertę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tą taktyką na nc+ to widzę że nie ma reguły. Ja zadzwoniłem raz propozycja była słaba i wysłałem wypowiedzenie. Spokojnie poczekałem i 2 dni przed rozwiązaniem umowy znowu zadzwoniłem sam od razu propozycja była uniwers+6c+ i filmboxy na 6 miesięcy gratis za 59zł. Wybrałem jednak to co mam w opisie bo warunki jak dla mnie lepsze i na 18 miesięcy a uniwers był na 12. Tak więc pierwszy telefon po wysłaniu wypowiedzenia i migracja zero negocjacji (gdyż nigdy nie zamierzałem odchodzić :lol2: ) zainteresowanie ofertą było praktycznie tylko z mojej strony bo oni nie dzwonili więc nie wiem czy jakiekolwiek taktyki wyczekiwania mają sens. Wszystko zależy chyba od konsultanta ten z którym zmigrowałem był naprawdę w porządku miał dla mnie chyba 4 oferty i tak naprawdę z każdej bym skorzystał bo każda była lepsza niż pakiety które były dostępne dla mnie w cyfrze+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat z maila od ICA.

 

"Szanowny Panie,

 

z przykrością przyjęłam informację o chęci rezygnacji z abonamentu CYFRY+.

Wierzę, że nie jest to Pana ostateczna decyzja.

 

Odpowiadając na e-mail, uprzejmie wyjaśniam, iż rozwiązanie Umowy może zostać zaplanowane na podstawie wniosku, przesłanego listem poleconym na adres:

 

CANAL+ Cyfrowy S.A.

Skrytka pocztowa 8

02-100 Warszawa"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakieś 2 miesiące temu zmigrowałem z n do nc+ (mój drugi pakiet). Uprzejmy konsultant zaproponował mi pakiet COMFORT+ za 29 zł. Byłem święcie przekonany, że w skład tego pakietu wchodzą kanały Planet+, Domo+ czy Ale kino+. Niestety wyłączono mi je ostatnio (tak, tak... pamiętam, że były dorzucane przeprosinowo dla wszystkich do końca czerwca), myślałem jednak, że w pakiecie COMFORT były one dostępne a teraz Pan konsultant na infolinii mówi, mi że to opcja MULTI i że muszę za nią dopłacić 15 zł/mies.

 

Czy opcja MULTI to nie jest jakiś wymysł ostatnich tygodni ? Czy DOMO+ nie było dostępne w pakiecie COMFORT gdy migrowałem ? Jak z tego teraz najzgrabniej wybrnąć bez piętnastozłotowej dopłaty ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...