Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mogą też skorygować i uznać ci te 74 złote

Raczej wątpię. Miałem bardzo podobną sytuację. Byłem abonentem Cyfry+. Reklamację złożyłem z powodu niezgodności warunków umowy z warunkami wynegocjowanymi telefonicznie podczas migracji. Po około 2 tygodniach sygnał został mi wyłączony, a umowa rozwiązana. I tyle z ich strony. Do tej pory nie dostałem odpowiedzi na moje pismo reklamacyjne.

A co ze sprzętem skoro cię nawet nie poinformowali o statusie reklamacji?

Zwróciłem go. Wolałem uniknąć kary w przyszłości jakby sobie o mnie przypomnieli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chce wypowiedzieć umowę z cyfra+. Problem w tym, że zgubiłem umowę i nie mam jej numeru. Mam jedynie numer abonenta. Czy da się jakoś sprawnie odzyskać numer umowy? Czy w ogóle taki numer jest potrzebny, bo coś mi sie przypomina, że w rozmowie z konsultantem jakieś 3 miesiące temu zapewniano mnie, że wystarczy sam numer abonenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dawno mnie tu nie było.

 

Ja właśnie dostałem na pół roku Filmbox HD w ramach rekompensaty za brak Polsatu HD. Powód nie poinformowano mnie przy migracji o braku Polsatu HD.

 

Ale prawda jest tak że nawet nie wiem czy mnie poinformowano czy nie po prostu wykorzystałem ten ich syf jaki tam mają ;-) i dostałem fimboxy.

Reklamacje wysłałem 2 razy do 13 lipca miała być rozpatrzona dziś już filboxy świecą (przyznali bez większych problemów podziękowałem;-) ) nie wiem o co chodzi ale jak dają to trzeba brać;-)

 

Moim zdaniem to całe nc+ więcej traci na nie słuchaniu swoich klientów niż zyskuje.

Na początku chciałem platyne za 99 zł z HBO nie dali ale golda 6C+ i HBO za 79 zł po wypowiedzeniu dali. Chciałem przy migracji mediaboxa za darmo nie dali ale dali pace i powód do reklamacji i na koniec filmboxy ;-)

 

Gdyby słuchali mnie lepiej by na tym wyszli niż jak prowadzą własną politykę no ale cóż takie jest właśnie nc+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chce wypowiedzieć umowę z cyfra+. Problem w tym, że zgubiłem umowę i nie mam jej numeru. Mam jedynie numer abonenta. Czy da się jakoś sprawnie odzyskać numer umowy? Czy w ogóle taki numer jest potrzebny, bo coś mi sie przypomina, że w rozmowie z konsultantem jakieś 3 miesiące temu zapewniano mnie, że wystarczy sam numer abonenta.

Numer abo to nr umowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie jedno zastanawia, że skoro po odsłuchaniu rozmowy okazuje się że faktycznie ustalenia z konsultantem są inne od rzeczywistości, to czemu tak bezkarnie oni wycofują tę umowę. Przecież została "podpisana" telefonicznie na określonych warunkach. więc zerwanie jej powinno być za zgodą obu stron, a nie tak że oni sobie to wyrzucają do kosza i do widzenia. Poza tym to oni popełnili błąd nie ja, więc to oni powinni ponieść konsekwencje jakieś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

@lstach, płaciłem w C+ podobnie jak Ty, a teraz mam tak:

 

- Premium w CP = 90

- Universe+ razem z paczką C+ w nc+ = 59

 

czyli dwa grzybki w jednym barszczu za 149.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj tel. z cenki+: silwer z uprawnieniami platyny za 64 zł. multi 0 zł. pace pvr 0 zł. philips pvr 20 zł. umowa na 18 miesięcy albo silwer 69 zł umowa na 12 miesięcy, reszta bez zmian (HBO nie chcą dać), miałem C+ optimum za 67 zł. umowa do końca czerwca, wypowiedzenie wysłane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nawiązaniu do mojego posta z wczoraj chciałem powiedzieć, że właśnie dzisiaj otrzymałem z nc+ pisemne potwierdzenie warunków umowy, mocą której zmigrowałem z Cyfry+ do nc+. Nie zmienia to jednak faktu, że dopiero po 3 miesiącach od migracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie zmigrowałem do nc+

Umowa 12 miesięcy

Platinum+HBO za 99 zł na cały okres umowy

Mediabox za 10 zł i aktywacja 0 zł.

Do końca lipca mam wymienić Pace na Mediabox.

Chciałem to co miałem w tej samej cenie i się udało.Mam pewność,że Platinum będzie świecić cały rok bo w pakiecie z Universe to różnie może być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...