jaro5242 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Mogą też skorygować i uznać ci te 74 złote Raczej wątpię. Miałem bardzo podobną sytuację. Byłem abonentem Cyfry+. Reklamację złożyłem z powodu niezgodności warunków umowy z warunkami wynegocjowanymi telefonicznie podczas migracji. Po około 2 tygodniach sygnał został mi wyłączony, a umowa rozwiązana. I tyle z ich strony. Do tej pory nie dostałem odpowiedzi na moje pismo reklamacyjne. A co ze sprzętem skoro cię nawet nie poinformowali o statusie reklamacji? Zwróciłem go. Wolałem uniknąć kary w przyszłości jakby sobie o mnie przypomnieli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert6723 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Chce wypowiedzieć umowę z cyfra+. Problem w tym, że zgubiłem umowę i nie mam jej numeru. Mam jedynie numer abonenta. Czy da się jakoś sprawnie odzyskać numer umowy? Czy w ogóle taki numer jest potrzebny, bo coś mi sie przypomina, że w rozmowie z konsultantem jakieś 3 miesiące temu zapewniano mnie, że wystarczy sam numer abonenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Wystarczy nr. abo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas8887 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Witam dawno mnie tu nie było. Ja właśnie dostałem na pół roku Filmbox HD w ramach rekompensaty za brak Polsatu HD. Powód nie poinformowano mnie przy migracji o braku Polsatu HD. Ale prawda jest tak że nawet nie wiem czy mnie poinformowano czy nie po prostu wykorzystałem ten ich syf jaki tam mają i dostałem fimboxy. Reklamacje wysłałem 2 razy do 13 lipca miała być rozpatrzona dziś już filboxy świecą (przyznali bez większych problemów podziękowałem;-) ) nie wiem o co chodzi ale jak dają to trzeba brać Moim zdaniem to całe nc+ więcej traci na nie słuchaniu swoich klientów niż zyskuje. Na początku chciałem platyne za 99 zł z HBO nie dali ale golda 6C+ i HBO za 79 zł po wypowiedzeniu dali. Chciałem przy migracji mediaboxa za darmo nie dali ale dali pace i powód do reklamacji i na koniec filmboxy Gdyby słuchali mnie lepiej by na tym wyszli niż jak prowadzą własną politykę no ale cóż takie jest właśnie nc+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekpolek Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 mi też ostatecznie zaproponowali lepszą cenę niż byłem im w stanie zapłacić, o czym dobrze wiedzieli.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Chce wypowiedzieć umowę z cyfra+. Problem w tym, że zgubiłem umowę i nie mam jej numeru. Mam jedynie numer abonenta. Czy da się jakoś sprawnie odzyskać numer umowy? Czy w ogóle taki numer jest potrzebny, bo coś mi sie przypomina, że w rozmowie z konsultantem jakieś 3 miesiące temu zapewniano mnie, że wystarczy sam numer abonenta. Numer abo to nr umowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert6723 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 A podyktuje mi ktoś albo poda link wzoru wypowiedzenia umowy w cyfrze? Edit: Takie coś może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 http://dokumenty.nf.pl/Dokument/419/Rez ... -zerwanie/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert6723 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Dzięki, tylko, że zguiłem umowę i nie mam jesj numeru oraz daty zawarcia. Mam tylko numer abonenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 @robert patrz wyżej, datę zawarcia możesz pominąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
riffdiktator Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Mnie jedno zastanawia, że skoro po odsłuchaniu rozmowy okazuje się że faktycznie ustalenia z konsultantem są inne od rzeczywistości, to czemu tak bezkarnie oni wycofują tę umowę. Przecież została "podpisana" telefonicznie na określonych warunkach. więc zerwanie jej powinno być za zgodą obu stron, a nie tak że oni sobie to wyrzucają do kosza i do widzenia. Poza tym to oni popełnili błąd nie ja, więc to oni powinni ponieść konsekwencje jakieś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlaWasII Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 A jak im to udowodnisz?! Dopóki nie masz umowy na piśmie, to ich nagranie nie jest Twoim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lstach Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 W C + 14 lat umowa do końca grudnia abonament 150 zł/miesiąc na razie nie mam koncepcji (przymierzam się do migracji). Lubię dobre kino, przyrodę i dokument. Jakieś sugestie, ktoś mnie oświeci ? ( złośliwce niech sobie odpuszczą ) Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 @lstach, płaciłem w C+ podobnie jak Ty, a teraz mam tak: - Premium w CP = 90 - Universe+ razem z paczką C+ w nc+ = 59 czyli dwa grzybki w jednym barszczu za 149. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lstach Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Dzięki za info. Ciekawy zestaw, muszę sprawdzić bo nie znam panelu Premium w CP. Miałeś w umowie bonus bo ja konsolę PS3 i dlatego czekam do końca umowy. Kolorowych snów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rudy13 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Umowa do końca czerwca, wypowiedzenie wysłane w maju, mam pakiet C+ Optimum HD, ale na razie cały czas proponują mi 79 zł za Universe + 6X C+, a ja chcę to za 59 zł Ciekawe kiedy się wreszcie zgodzą na moje warunki, ostatniego dnia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 a może w lipcu,jak sygnał ci wyłączą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puti100 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 dzisiaj tel. z cenki+: silwer z uprawnieniami platyny za 64 zł. multi 0 zł. pace pvr 0 zł. philips pvr 20 zł. umowa na 18 miesięcy albo silwer 69 zł umowa na 12 miesięcy, reszta bez zmian (HBO nie chcą dać), miałem C+ optimum za 67 zł. umowa do końca czerwca, wypowiedzenie wysłane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Walcz o drugi dekoder za 10zł i HBO na 6m-cy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 raczej za drugi dekoder 10 zł.to nikłe szanse Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek12 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 W ogóle nie ma szans, drugi PVR HD w nc+ to koszt 20zł miesięcznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maris Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 W nawiązaniu do mojego posta z wczoraj chciałem powiedzieć, że właśnie dzisiaj otrzymałem z nc+ pisemne potwierdzenie warunków umowy, mocą której zmigrowałem z Cyfry+ do nc+. Nie zmienia to jednak faktu, że dopiero po 3 miesiącach od migracji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Ja właśnie zmigrowałem do nc+ Umowa 12 miesięcy Platinum+HBO za 99 zł na cały okres umowy Mediabox za 10 zł i aktywacja 0 zł. Do końca lipca mam wymienić Pace na Mediabox. Chciałem to co miałem w tej samej cenie i się udało.Mam pewność,że Platinum będzie świecić cały rok bo w pakiecie z Universe to różnie może być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 pewny jesteś,że masz PAKIET platinum i nie zapłacisz za aktywację 49?coś ciężko w to uwierzyć.ale jak tak jest to super oferta.w platinum będą te same kanały ci świecić co w universe,a jak z universe coś zniknie to i z platynki też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haobao Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Panowie macie może jakiś adres mailowy do kontaktu z nc+ ? W necie znalazłem tylko formularz kontaktowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi