Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Czy ktoś ma wiedzę na okoliczność możliwości wypowiedzenia umowy z tytułu wyłączenia programów, przy wcześniejszym wypowiedzeniu umowy z tytułu upływu okresu zawarcia umowy, ale już z 3 miesiecznym okresem wypowiedzenia? Konkretnie, czy mogę cofnąć już złożone wypowiedzenie umowy z 3 miesięcznym okresem i automatycznie wypowiedzieć z miesięcznym (po wyłączeniu programów 1 lipca)?????? Wtedy - teoretycznie skracam okres wypowiedzenia!

Proszę o info biegłych w wierze! :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy dostaje ofertę indywidualną - w miara rozsądną do swojego abonamentu w cyfrze. Przecież komuś kto płacił 110 zł np za superpremium z multi nie dadzą tego samego za 49 zł.

Bez przesady - to było by działanie na niekorzysć firmy wrecz powodujące nierentowność. :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mareknot możesz wysłać i i jedno i u drugie. Żadne z nich nie wstrzymuje czynności związanych z wypowiedzeniem jednego z powodu tego, że drugie ma dłuższy termin wypowiedzenia, tyle , że znając [beep] jaki maja w nC+ być może będziesz musiał się przypominać i domagać się rozwiązania umowy z uwagi na zaprzestanie emisji kanałów gwarantowanych a nie z uwagi na to, że rezygnujesz bo masz prawo zrezygnować przy umowie na czas nie określony z 3 miesięcznym terminem wypowiedzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy dostaje ofertę indywidualną - w miara rozsądną do swojego abonamentu w cyfrze. Przecież komuś kto płacił 110 zł np za superpremium z multi nie dadzą tego samego za 49 zł.

Bez przesady - to było by działanie na niekorzysć firmy wrecz powodujące nierentowność. :shock:

za 49 nie,ale za 69 już jest do osiągnięcia,a za 79 z HBO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

Mój znajomy w maju został wmanewrowany w nową umowę, przez telefon z nim "podpisali". Starą umowę z cyfrą+ miał do końca lipca ale teraz przysłali mu z nc+ już fakture z nową ceną na około 90 zł Czy jest jakiś sposób na zerwanie tej umowy bez kary np w związku z usunięciem od 1 lipca cnn itp Jeśli tak to przed 1 lipca wysłać wypowiedzenie czy po 1 lipca Dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to człowiek z grupą inwalidzką i częściowym autyzmem, sprawę będę musiał skierować do rzecznika konsumenta bo żadnego papieru z nimi na przedłużenie nie podpisał tylko nie będąc świadomym konsekwencji przytaknął przez telefon tacy to sku... z obsługi klienta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie z migrowałem do nc+ pakiet universe+ z 6canal+ trzeba ich trochę pomęczyć i dostanie się to co chce najpierw konsultant powiedział że nie ma takiej opcji ale zaraz sprawdzi u przełożonego i powie mi jaka jest decyzja i :) oczywiście w ramach wyjątkowej promocji mogę taki pakiet dostać tak więc kumaty konsultant i kulturalna rozmowa i się uda ugrać.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez vodotrysków nie dostaniesz.a tak proponują za 169-179.musiałbyś sobie sam skleić taki pakiet.universe+6C+ + HBO + CINEMAX + FILMBOX ;)

 

Ja skleilem taki mini all inclusive za 139. Platyna + HBO z MR Premium filmbox cinemax seriale vod, vod+. Brak tylko fikolkow i picturebox który i tak we wrześniu wylatuje z oferty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też przedłużyłem na universe i 6x canal+. Tak więc sukces, sukces, sukces :-) W końcu udało się trafić na konkretną konsultantkę. Ale też nie obeszło się bez "małego blefu" z mojej strony. Powiedziałem na wstępie, że wczoraj dzwonił konsultant i mi to zaproponował. I miałem się jeszcze zastanowić, a on miał oddzwonić. I oczywiście nie oddzwonił :-) Poprosiłem ją o sprawdzenie, czy ta oferta nadal jest na moim koncie (ta wymyślona). I okazało się że jest. A tak na prawdę to wczoraj konsultant proponował mi tylko comfort+ i wszystkie canal+ za 64zł. Ale jeszcze się nie cieszę, będę się cieszył dopiero jak przyjdzie wynegocjowany rachunek. Ps. zapytałem jeszcze o HBO na 6 m-cy, ale powiedziała że nie dają już HBO. Zresztą nie naciskałem, i tak byłem zadowolony że w końcu jest universe+ i 6x canal+. I wszystko już świeci, teraz tylko czekać na rachunek :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dzięki slayer, tylko jak wszyscy zaczną tak robić, to konsultanci skumają się że coś jest nie tak :-) Ale na prawdę niezłe trzeba tam podchody robić, żeby zyskać to o co się walczy. Żeby musieć kłamać w "żywe oczy" to bym nie pomyślał że tak trzeba. Oczywiście najpierw musiało też pójść wypowiedzenie umowy. Nie inaczej. Trochę to wszystko niepoważne. Ale w moim przypadku ważne że skuteczne. Pozdrawiam całe forum satkurier :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to człowiek z grupą inwalidzką i częściowym autyzmem, sprawę będę musiał skierować do rzecznika konsumenta bo żadnego papieru z nimi na przedłużenie nie podpisał tylko nie będąc świadomym konsekwencji przytaknął przez telefon tacy to sku... z obsługi klienta

Przestań pitolić głupoty. Ci z BOK-u mają być duchami świętymi aby wiedzieć, że ktoś jest chory??bądź poważny i żaden rzecznik nie pomoże. Poza tym wcześniej jakoś umowy podpisywał.Po drugie sądzę, że to Ty sam się zrobiłeś, a teraz zasłaniasz się mitycznym kolegą :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...