Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie wyłączyli mi sygnał. Do 14 mam zdać sprzęt, a oferowali mi U+ i 6xC+ za 59zł, chciałem umowę na 18 m-cy, ale nie zgodzili się> Chciałem też Hbo, nawet dopłacić 10zł, ale też nie zgodzili się, więc i ja nie zgodziłem się. Czy pomimo iż wyłączyli sygnał można powrócić do starej oferty z C+ ? Dodam, iż od 1 Maja nie jestem ich abonentem z powodu usunięcia 13-ej ulicy.

Słucham, niech ktoś obeznany coś poradzi.

Ja poradze:

CHYTRY TRACI DWA RAZY :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wyłączyli mi sygnał. Do 14 mam zdać sprzęt, a oferowali mi U+ i 6xC+ za 59zł, chciałem umowę na 18 m-cy, ale nie zgodzili się> Chciałem też Hbo, nawet dopłacić 10zł, ale też nie zgodzili się, więc i ja nie zgodziłem się. Czy pomimo iż wyłączyli sygnał można powrócić do starej oferty z C+ ? Dodam, iż od 1 Maja nie jestem ich abonentem z powodu usunięcia 13-ej ulicy.

Słucham, niech ktoś obeznany coś poradzi.

 

I dobrze że cie wywalili. Już nic nie możesz zrobić. Zapraszam do punktu NC+ hehehehehehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wyłączyli mi sygnał. Do 14 mam zdać sprzęt, a oferowali mi U+ i 6xC+ za 59zł, chciałem umowę na 18 m-cy, ale nie zgodzili się> Chciałem też Hbo, nawet dopłacić 10zł, ale też nie zgodzili się, więc i ja nie zgodziłem się. Czy pomimo iż wyłączyli sygnał można powrócić do starej oferty z C+ ? Dodam, iż od 1 Maja nie jestem ich abonentem z powodu usunięcia 13-ej ulicy.

Słucham, niech ktoś obeznany coś poradzi.

 

 

Zadzwon kilka razy do DUK az trafisz na konkretnego konsultanta/tke i dostaniesz dobra oferte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już mi się nie chce z nimi gadać. 2 konsultantów wręcz zastraszało mnie, iż jak nie przyjmę oferty, to więcej już nie będzie żadnych propozycji. I to ma być podejście do abonenta ? Inni operatorzy jakoś potrafią się dogadać. N-ka daje swoim abo gratis Canal+ / które nie są jej produkcji/za kwotę 49zł, a Cyferka ze wszystkim robi kosmiczne problemy i to swoim abonentom. Szkoda, że nie można pertraktować z konsulami z Krakowa.

W każdym bądź razie, bez względu na zakończenie mojej sytuacji z C+ , wszystkich Was poinformuję o przebiegu wydarzeń. Jednocześnie dziękuję za wsparcie i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wyłączyli mi sygnał. Do 14 mam zdać sprzęt, a oferowali mi U+ i 6xC+ za 59zł, chciałem umowę na 18 m-cy, ale nie zgodzili się> Chciałem też Hbo, nawet dopłacić 10zł, ale też nie zgodzili się, więc i ja nie zgodziłem się. Czy pomimo iż wyłączyli sygnał można powrócić do starej oferty z C+ ? Dodam, iż od 1 Maja nie jestem ich abonentem z powodu usunięcia 13-ej ulicy.

Słucham, niech ktoś obeznany coś poradzi.

 

I dobrze że cie wywalili. Już nic nie możesz zrobić. Zapraszam do punktu NC+ hehehehehehe

wiesz,ale on nie dzwonił 37 razy do nich jak ty i błagał o swoje.w dodatku nie przeszkadzają mu rozmowy z paniami konsul, skoro dostał tak dobrą ofertę.a że jej nie zaakceptował,to jego sprawa.i nie musi iść do punktu nc+.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już mi się nie chce z nimi gadać. 2 konsultantów wręcz zastraszało mnie, iż jak nie przyjmę oferty, to więcej już nie będzie żadnych propozycji. I to ma być podejście do abonenta ? Inni operatorzy jakoś potrafią się dogadać. N-ka daje swoim abo gratis Canal+ / które nie są jej produkcji/za kwotę 49zł, a Cyferka ze wszystkim robi kosmiczne problemy i to swoim abonentom. Szkoda, że nie można pertraktować z konsulami z Krakowa.

W każdym bądź razie, bez względu na zakończenie mojej sytuacji z C+ , wszystkich Was poinformuję o przebiegu wydarzeń. Jednocześnie dziękuję za wsparcie i pozdrawiam.

 

Może jeszcze miali ci dołożyć wycieczke zagraniczną dla całej rodziny. Co ty chciałeś jeszcze - dostałęś dobrą ofertę i jeszcze grymasiłeś. Jakbym ja zarządzał ty bałaganem - takich jak ty wywalił bym z list abonamentów na zbity pysk bez możliwości powrotu. :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie - ludzie to by za darmo chcieli ale platforma to odczuje jak Ci którzy teraz maja dobre pakiety w cenie 59 zł za 18 miesięcy będą negocjowali nowe umowy.

Przyzwyczaili ludzi że poprzez targi, wysyłanie wypowiedzeń można wiele ugrać - coraz więcej ludzi tak robi.

Nawet polsatowscy zaczynają w ten sposób negocjować, oczywiście Ci bardziej kumaci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wilos

Zachowujesz się jak dziecko neo, nie wiem ile masz lat, ale podejrzewam, że mógłbyś być moim synem, gdyż z postów wynika, iż jesteś niepełnoletni.

 

@Stasio i Jasio

Masz 100% rację, że ITI jest samo sobie winne. Tym bardziej niezrozumiałe jest, jakim cudem zawieramy umowy z ITI, skoro 51% udziałów posiada Canal+ tudzież Cyfraplus, oni posiadają ok. 27% o ile się nie mylę, więc jak ktoś kto ma minimum słowa do powiedzenia, może zarządzać takim gigantem?

 

@ircios

Dokładnie jak piszesz. Osobiście przez blisko 2 miesiące, zadzwoniłem do nich jakieś 3, może 4 razy. Zawsze grzecznie z nimi rozmawiałem, to wręcz od nich słyszałem, że jeśli nie przyjmę oferty, którą w danej chwili przedstawiają, to więcej żadnych nie zaoferują.

A więc agresja prysnęła ze strony konsuli. Dlaczego ? Ja tylko chciałem realne 49zł płacić za ofertę, którą dostają n-kowicze. A że jestem, a w zasadzie byłem abonentem Cyfry+ to znaczy, że jestem gorszy i mi się nie należy? Bo co, może jestem z innej gliny ulepiony niż n-kowicze? Bzdura totalna, wszystko zależy od konsula,a w zasadzie specjalisty, jego rangi i widzimisię w danej chwili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...