SeBoLaS Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Przecież nikt nie kazał ci podpisywać umowy z Netią ,mogłeś wybrać innego operatora. I zamiast wypłakiwać swoje żale na forum lepiej zgłaszać swoje problemy pomocy technicznej, może od razu nie rozwiążą problemu ale będą mieli znak że jest niezadowolenie ze strony abonentów i w takim przypadku szybciej się nim ktoś zajmie , tym bardziej jak będzie więcej zgłoszeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jk_seeker Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Nie wypłakuję, to jest forum, a nie kółko wzajemnej adoracji. Czytają to także potencjalni, przyszli Klienci Netii, dlatego niech będą świadomi tego, na co się piszą. Netia na pewno też tu zagląda i ma tego świadomość, że czytają to wszyscy, więc, jeśli im zależy na utrzymaniu pozycji, to weźmie się do roboty. A pomoc techniczna, to swoją drogą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBoLaS Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Zgadzam się z Tobą drogi kolego po części ale twoja wypowiedź "Nie spotkałem się nigdy wcześniej z jakąkolwiek firmą, która świadczy swoje usługi w tak skandaliczny sposób." To stanowcze przegięcie bo jest wiele większych operatorów o których pisaliśmy którzy mogli by się uczyć od Netii . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jk_seeker Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 OK, co nie zmienia faktu, że akurat ja się z czymś takim nie spotkałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michuer Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 (edytowane) Ja od miesiąca testuje telewizji netii ponieważ zgodziłem się na przedłużenie umowy na internet tzn :50mb w cenie 49,90 zł tv z pakietami do 35 zł to tak, złożyłem już 2 reklamacje ,dostając 3 miesiące korzystania z pakietu full za free. dodatkowo dostałem nowy dekoder n7800 , wcześniejszy 7700 mroził obraz i czas przełączania programów wynosił około 5 sek . Teraz jest idealnie, dodatkowo zgłosiłem reklamacje ponieważ podczas rozmowy informowano mnie że tv nie zjada pakietu internet ale okazało się że 10-12 mb przy włączonej tv jest mniej . Czekam na odpowiedź . Ale samą tv oceniam pozytywnie , po zgłoszeniu problemu kontakt telefoniczny był wtedy kiedy miałem czas, próby zwiększenia pingu ,serio pełen szacun , Jakość TV na nowym dekoderze zadowalająca faktem jest że idzie to po necie , dla porównania telewizja w orange tzw. orange love to do Netii jest na poziomie miernym . Nie wiem po co tej fake na temat Netii ale serio , idą w dobrym kierunku i przez to przeszedłem z nc+ i nie żałuję Edytowane 4 Kwietnia 2017 przez michuer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damin Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 MTV POLSKA ORAZ STARS.TV W HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rakston1 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 (edytowane) Kiedy TVN Fabuła Nat Geo People HD? Edytowane 6 Kwietnia 2017 przez rakston1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damin Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Ile kosztuje Canal+ w systemie IPTV? Konsultant proponuje za niego 35 zł a na stronie kosztuje albo 40 i 45 zł. Moglibyście chociaż dodać kilka przynajmniej dwa kanały filmowe do oferty pakietu idealnego TVN FABUŁA i AMC HD. Zakończyły pod koniec tamtego roku dwa kanały i nic nie dodaliście nic za nich . Mówicie że ten pakiet nie jest rozwijany a jest dodaliście ostatnio kanały w HD . W tym pakiecie są tylko dwa kanały filmowe biednie Chciałem wsiąść nowe pakiety ale konsultant mi doradził zostać więc zostałem przy tej samej ofercie. Czy mogę dokupić ELEVENY do IPTV? W część kablówkach są osobnymi pakietami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brolly666 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 W czwartek też zadzwoniłem do biura obsługi i po narzekałem trochę na dekodery, i teraz mam już w doręczeniu najnowszy dekoder, jak dojdzie dam znać czy faktycznie działa zdecydowanie lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBoLaS Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Działa dużo lepiej ... i praca z nowym softem nie jest już udręką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rakston1 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Mi także wymienili, ale dopiero po drugim telefonie na infolinię. Także czekam na kuriera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBoLaS Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 (edytowane) Pamiętajcie o tym, że musicie oddać stary dekoder z całym zestawem (kable, pilot, itd.). Inaczej kurier wam nie wyda nowego dekodera. Edytowane 9 Kwietnia 2017 przez Barti Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne i przestankowe. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rakston1 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Pamiętam, nie jest to moja pierwsza wymiana. Jeszcze ciekawi mnie, czy działałby Netia Player kupiony na jednym z portali aukcyjnych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBoLaS Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Nie działałby. Każde urządzenie przypisane jest swoim indywidualnym numerem do danego abonenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oczkers Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 (edytowane) A ja usłyszałem, że gdyby urządzenie resetowało się raz na tydzień to można rozmawiać o wymianie, a w moim przypadku, czyli reset co 2-3 tygodnie nie ma szans - spowodowane jest to małą ilością nowych urządzeń (przynajmniej w Warszawie), ale niby mają wymieniać urządzenia na nowe wszystkim, kiedy dostaną więcej sprzętu. Pewnie zwykłe bajki, żeby klienta zbyć, ale jak ktoś chce wymienić to według mnie kluczowym parametrem jest ilość restartów. Edytowane 9 Kwietnia 2017 przez Barti Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djadijos Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 (edytowane) Ile kosztuje Canal+ w systemie IPTV? Konsultant proponuje za niego 35 zł a na stronie kosztuje albo 40 i 45 zł. Moglibyście chociaż dodać kilka przynajmniej dwa kanały filmowe do oferty pakietu idealnego TVN FABUŁA i AMC HD. Zakończyły pod koniec tamtego roku dwa kanały i nic nie dodaliście nic za nich . Mówicie że ten pakiet nie jest rozwijany a jest dodaliście ostatnio kanały w HD . W tym pakiecie są tylko dwa kanały filmowe biednie Chciałem wsiąść nowe pakiety ale konsultant mi doradził zostać więc zostałem przy tej samej ofercie. Czy mogę dokupić ELEVENY do IPTV? W część kablówkach są osobnymi pakietami. Nie będzie tam nic raczej dodawane. Mogły być jedynie dodane te 3 programy: Nowa TV, Metro i WP1 jako rekompensata za usunięcie CBS Drama i tak samo nie będzie dodanych Elevenów (identycznie jest na platformie Dialog Media, która też już nie jest rozwijana). Na IPTV starym Netiowym Canal+ jest ograniczony do kilku kanałów, które wtedy były dostępne, gdy powstał pakiet Idealny i kosztuje 35 zł bodajże. Edytowane 10 Kwietnia 2017 przez Barti Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brolly666 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Potwierdzam. Dekoder działa wyśmienicie, jak na razie. W końcu można się cieszyć z nowego oprogramowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rakston1 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Dzisiaj kurier dostarczył dekoder. Działa rewelacyjnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzych1963 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Jak z jakością obrazu i z płynnością Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rakston1 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Jakość taka sama jak na Netia player 1.5. Przynajmniej ja nie widzę różnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damin Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Nie będzie tam nic raczej dodawane. Mogły być jedynie dodane te 3 programy: Nowa TV, Metro i WP1 jako rekompensata za usunięcie CBS Drama i tak samo nie będzie dodanych Elevenów (identycznie jest na platformie Dialog Media, która też już nie jest rozwijana). Na IPTV starym Netiowym Canal+ jest ograniczony do kilku kanałów, które wtedy były dostępne, gdy powstał pakiet Idealny i kosztuje 35 zł bodajże. Proszę wymienić mi kanały CANAL+ za te 35 zł Będzie brakować nowych kanałów np. Seriale , Discovery ,>1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBoLaS Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 (edytowane) Mam pytanie do osób korzystających z Giganagrywarki. Czy u Was też podczas oglądania cofniętego lub nagranego materiału są spadki jakości obrazu (jakby z HD przełączało się na niższą jakość)? Jest dobra jakość, po chwili przełącza się na niższą i po chwili znowu wysoka. Edytowane 15 Kwietnia 2017 przez Barti Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djzj Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 SeBoLaS Też tak mam. Jest to tak wkurzające. Reklamacja poszła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBoLaS Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 @djzj, daj znać co odpowiedzą na reklamację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjot Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Sprawdziłem dostępność usług w wyszukiwarce na stronie i podaje mi, że wszystkie usługi są dostępne pod moim adresem. W bloku nie ma żadnej infrastruktury Netii. Czy sygnał dostarczany jest np. poprzez Orange lub innego dostawcę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.