jk_seeker Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 A gdzie się podział Polsat Sport News? Pod 68 nr, pod którym wg informacji na stronie Netii powinien być, jest inny kanał Polsatu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damin Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 (edytowane) Polsat Sport News zastąpił Super Polsat. Może kiedyś Netia doda ten kanał? A co z kanałem TVN Fabuła HD? Edytowane 26 Marca 2017 przez Barti Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBoLaS Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 @japre uporałeś się z problemem z Giganagrywarką?? Pytam bo dziś też otrzymałem nowy Netia Player i również wyskakuje błąd o Tokenie , przez co nie mogę przełączyć na nagrywanie na dysk zewnętrzny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djadijos Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Do 24h jest czas na aktywację Giganagrywarki i przywrócenie nagrań jeśli jakieś miałeś. Błąd Tokena po zmianie urządzenia jest bardzo częsty i normalny. Co do Polsatu Sport to musiał być jakiś problem z tym konkretnym kanałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBoLaS Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Aha,dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oczkers Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Komuś się udało wymienić sprawny dekoder bez przedłużania umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djadijos Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Mi Ale to jednak trochę inna sytuacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBoLaS Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2017 @djadijos wiesz może czy Netia ma w planach rozwijać Giganagrywarke tak by takie kanały jak Polsat , TVN miały 7 dniową historie zapisu ,czy może tak jak jest teraz to już jest wszystko co mogli nam zaproponować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djadijos Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Ciężko powiedzieć, kwestie licencyjne. To są kanały jednak ogólno-tematyczne. Btw teraz będzie kilka otwartych okien programów ale tego już wam nie powiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rakston1 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Witam. Chciałbym się dowiedzieć, czy jest możliwość podpięcia mnie do centrali znajdującej się bliżej mojego miejsca zamieszkania? W chwili obecnej jestem podpięty do centrali znajdującej się kilometr od mojego miejsca zamieszkania i prędkość internetu, jaką osiągam to tylko 16 Mb/s. Chciałbym zwiększyć prędkość internetu, żeby dobrać multiroom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djadijos Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Linia Netii, Dialogu, czy Tepsy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rakston1 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 CU Netii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djadijos Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Jeśli jest kabel korespondencyjny do innego DSLAM-u to pewnie by dało radę przepiąć, ale tutaj trzeba było by zadzwonić na techniczny, czy jest możliwość taka. Ale raczej powinieneś być teraz na najbliższej centrali. To ADSL 2+ czy VDSL 2+ ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rakston1 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 (edytowane) Dopiero dzisiaj się dowiedziałem, że jest centrala bliżej mojego miejsca zamieszkania, a ja jestem podpięty dalej, ponieważ w tej bliższej zabrakło miejsca. ADSL2+. Edytowane 2 Kwietnia 2017 przez Barti Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweo79 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 (edytowane) W jaki sposób uzyskać najkorzystniejszą ofertę? Na początku Maja kończy mi się umowa. Wypowiedzieć umowę w punkcie czy można się jakoś dogadać przez infolinie? W tej chwili z multiroomem i giganagrywarką płacę 219 zł co miesiąc. Edytowane 2 Kwietnia 2017 przez paweo79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBoLaS Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Zawsze jak chcesz wypowiedzieć to odzywają się konsultanci do utrzymania klienta i wtedy dają najlepsze oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogo86 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Hejka. Mnie się udało wymienić dekoder w czasie trwania umowy napisałem zgłoszenie, że obecny sprzęt sie czasem przywiesza, co pół godz gubi ostrość na pare sekund. Dodałem też, że jest podłączony na LAN i na pewno to nie wina neta (mam 100Mb na światłowodzie). Gościu na infolini troche pomarudził, po czym powiedział że mam zbyt dużo nagrań na Giganagrywarce i że może to powoduje problemy i żebym coś usunął hehe to go wyśmiałem i on wtedy że spoko, to wymienimy Panu na nowy sprzęt i dostałem ten najnowszy model 2.0 i póki co śmiga super (też czekałem ponad dobe na aktywacje Giganagrywarki - ten sam błąd był z tokenem). Także próbujcie wymiany powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBoLaS Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Mi również wymienili na Playera 2.0 a umowa dopiero kończy się w grudniu. Zgłosiłem problemy z płynnością działania po aktualizacji i że chce powrót do poprzedniej wersji firmware lub wymianę dekodera , na drugi dzień po zgłoszeniu otrzymałem smsa od kuriera że Netia nadała do mnie paczkę. Więc jeżeli jest ktoś niezadowolony z działania to trzeba o swoje walczyć, w końcu nie płaci się za bubel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rakston1 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Mi niestety nie chcieli wymienić. W grudniu kończy mi się umowa zobaczymy wtedy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jk_seeker Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 (edytowane) Widać, że są równi i równiejsi. Nie dość, że jakość obrazu jest fatalna, zwłaszcza podczas transmisji sportowych, gdzie wszystko wychodzi podczas dynamicznych ruchów, to Netia jeszcze segmentuje klientów na tych, którym wymieni dekoder i na tych, którym będzie wciskać kit, czyli zwyczajnie kłamać. Gdzie my żyjemy? Ja umowę przedłużyłem i niestety bardzo żałuję, bo co i rusz wychodzą kolejne "kwiatki" rodem z PRLu. Edytowane 3 Kwietnia 2017 przez jk_seeker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oczkers Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 to Netia jeszcze segmentuje klientów na tych, którym wymieni dekoder i na tych, którym będzie wciskać kit, czyli zwyczajnie kłamać. Kwestia osoby na którą trafisz ale skoro niektórym się udało to ewidentnie nie mają twardego zakazu/wytycznych kiedy można wymieniać dekoder i warto próbować losowania konsultanta . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jk_seeker Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Racja, w takim razie do fatalnej jakości sygnału, wciskaniu kitu klientom i segmentowaniu ich, trzeba dołożyć losowanie konsultanta... Nie spotkałem się nigdy wcześniej z jakąkolwiek firmą, która świadczy swoje usługi w tak skandaliczny sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marceliszpak Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 (edytowane) To chyba nie miałeś z wieloma firmami styczności. Proponuję poczytać wątek NC+, byłem ich klientem wiele lat i nigdzie nie traktują klienta tak samo. Edytowane 4 Kwietnia 2017 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBoLaS Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 (edytowane) Poczytaj o NC+ albo Multimedii, a ze swojego doświadczenia wiem że i Cyfrowy Polsat to dziadostwo. Dlatego proszę nie pisać że Netia to najwieksze zło bo ja akurat jestem zadowolony w chwili obecnej,wiadomo że są wady ale w każdej sieci je znajdziesz . Jeszcze do niedawna Netia była tragiczna ale cały czas się rozwija i to widać, mają jeszcze sporo do zrobienia ale trzeba dać im trochę czasu Edytowane 4 Kwietnia 2017 przez SeBoLaS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jk_seeker Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Moja ocena jest oceną subiektywną, podobnie, jak i Twoja. Cieszę się Twoim szczęściem, u mnie sytuacja wygląda zgoła odmiennie. A to, że w innych firmach, czy tez sieciach, można spotkać podobne rzeczy, nie jest usprawiedliwieniem. Jak jest bagno dookoła domu, to w domu też ma być syf? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.