Skocz do zawartości

Netia


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chciałbym się dowiedzieć, czy jest możliwość podpięcia mnie do centrali znajdującej się bliżej mojego miejsca zamieszkania? W chwili obecnej jestem podpięty do centrali znajdującej się kilometr od mojego miejsca zamieszkania i prędkość internetu, jaką osiągam to tylko 16 Mb/s. Chciałbym zwiększyć prędkość internetu, żeby dobrać multiroom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero dzisiaj się dowiedziałem, że jest centrala bliżej mojego miejsca zamieszkania, a ja jestem podpięty dalej, ponieważ w tej bliższej zabrakło miejsca. ADSL2+.

Edytowane przez Barti
Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jaki sposób uzyskać najkorzystniejszą ofertę? Na początku Maja kończy mi się umowa. Wypowiedzieć umowę w punkcie czy można się jakoś dogadać przez infolinie?

W tej chwili z multiroomem i giganagrywarką płacę 219 zł co miesiąc.

Edytowane przez paweo79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka. Mnie się udało wymienić dekoder w czasie trwania umowy :) napisałem zgłoszenie, że obecny sprzęt sie czasem przywiesza, co pół godz gubi ostrość na pare sekund. Dodałem też, że jest podłączony na LAN i na pewno to nie wina neta (mam 100Mb na światłowodzie). Gościu na infolini troche pomarudził, po czym powiedział że mam zbyt dużo nagrań na Giganagrywarce i że może to powoduje problemy i żebym coś usunął :D hehe to go wyśmiałem i on wtedy że spoko, to wymienimy Panu na nowy sprzęt :) i dostałem ten najnowszy model 2.0 i póki co śmiga super :) (też czekałem ponad dobe na aktywacje Giganagrywarki - ten sam błąd był z tokenem).

 

Także próbujcie wymiany :) powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi również wymienili na Playera 2.0 a umowa dopiero kończy się w grudniu. Zgłosiłem problemy z płynnością działania po aktualizacji i że chce powrót do poprzedniej wersji firmware lub wymianę dekodera , na drugi dzień po zgłoszeniu otrzymałem smsa od kuriera że Netia nadała do mnie paczkę. Więc jeżeli jest ktoś niezadowolony z działania to trzeba o swoje walczyć, w końcu nie płaci się za bubel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać, że są równi i równiejsi. Nie dość, że jakość obrazu jest fatalna, zwłaszcza podczas transmisji sportowych, gdzie wszystko wychodzi podczas dynamicznych ruchów, to Netia jeszcze segmentuje klientów na tych, którym wymieni dekoder i na tych, którym będzie wciskać kit, czyli zwyczajnie kłamać. Gdzie my żyjemy? Ja umowę przedłużyłem i niestety bardzo żałuję, bo co i rusz wychodzą kolejne "kwiatki" rodem z PRLu.

Edytowane przez jk_seeker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

to Netia jeszcze segmentuje klientów na tych, którym wymieni dekoder i na tych, którym będzie wciskać kit, czyli zwyczajnie kłamać.

Kwestia osoby na którą trafisz ale skoro niektórym się udało to ewidentnie nie mają twardego zakazu/wytycznych kiedy można wymieniać dekoder i warto próbować losowania konsultanta ;-).
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba nie miałeś z wieloma firmami styczności. Proponuję poczytać wątek NC+, byłem ich klientem wiele lat i nigdzie nie traktują klienta tak samo.

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj o NC+ albo Multimedii, a ze swojego doświadczenia wiem że i Cyfrowy Polsat to dziadostwo. Dlatego proszę nie pisać że Netia to najwieksze zło bo ja akurat jestem zadowolony w chwili obecnej,wiadomo że są wady ale w każdej sieci je znajdziesz . Jeszcze do niedawna Netia była tragiczna ale cały czas się rozwija i to widać, mają jeszcze sporo do zrobienia ale trzeba dać im trochę czasu

Edytowane przez SeBoLaS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja ocena jest oceną subiektywną, podobnie, jak i Twoja. Cieszę się Twoim szczęściem, u mnie sytuacja wygląda zgoła odmiennie. A to, że w innych firmach, czy tez sieciach, można spotkać podobne rzeczy, nie jest usprawiedliwieniem. Jak jest bagno dookoła domu, to w domu też ma być syf?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...