Skocz do zawartości

Nowości na platformie CANAL+ – stan aktualny


Mr. Orbita
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

11 minutes ago, czerstwy said:

Ty za konsultanta tu robisz? Nie interesuje mnie czy jest gwarantowane czy nie. Abonent ma prawo wiedzieć że oferta ulega zmianom. Ja wiem że słabo by to wygladało jeszcze teraz gdy konkurencja dodaje a oni usuwają. Ale życie podaje się informacje na stronie i tyle.

 

Robie jak zwykle za głos rozsądku - i informuję co jeszcze może bez informacji wylecieć z oferty.

Jakieś 1,5 roku temu pisałem, że będzie taka sytuacja i negatywnie to oceniałem. Wiele osób na forum wtedy broniło jeszcze chyba NC+ ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@rotalplus No właśnie nie musi ;). Regulamin.

 

"W okresach testowych i promocyjnych Abonentowi mogą zostać udostępnione, bez Opłat, dodatkowe nieobjęte Umową usłu- gi. Udostępnienie, jak i wycofanie takich usług nie wymaga poinformowania ani uzyskania zgody Abonenta i nie stanowi zmiany Umowy."

Jeśli natomiast ktoś miał ten kanał gwarantowany to sprawa dla UOKIK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, PawelU1981 napisał:

Miałem ten kanał gwarantowany i maila nie dostałem. Także ściema po całości :D

To czyli wiesz gdzie to teraz zgłościć. I nawet się nie zastanawiaj.Meile niby pisali juz od Listopada.@rotalplus tu nawet nie chodzi czy musi czy nie ale przyzwoitość tego by wymagała. A nie z partyzanta bo może wielu nie zwróci uwagi i będzie cisza.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, bgmnt napisał:

@rotalplus No właśnie nie musi ;). Regulamin.

 

"W okresach testowych i promocyjnych Abonentowi mogą zostać udostępnione, bez Opłat, dodatkowe nieobjęte Umową usłu- gi. Udostępnienie, jak i wycofanie takich usług nie wymaga poinformowania ani uzyskania zgody Abonenta i nie stanowi zmiany Umowy."

Jeśli natomiast ktoś miał ten kanał gwarantowany to sprawa dla UOKIK.

To Operator na swojej stronie wprowadza w błąd bo nie oddziela oferty zawierającej kanały gwarantowane od niegwarantowanych- wszystko wrzuca do jednego worka, podaje liczbę kanałów które stanowią istotny element promocji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się. Tak jak pisalem, wspominałem o tym już kiedyś to paru kolegów mówiło, że się czepiam :).

Wtedy jeszcze chyba Polsaty były niegwarantowane (teraz już są), ale dla odmiany promocyjne zrobiły się TVN i przybudówki.

Inne kanały typu FOX + Nat Geo, tematyczne AXN, MTV są takie od wielu lat.

Polsat wyraźnie już na tabelce z ofertą zaznacza kanały promocyjne gwiazdką, w PC+ trzeba wejść w opis każdego i po kolei sprawdzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czepiacie się braku informacji o wycofaniu kanału a przecież pomysł na kanały gwarantowane i niegwarantowane to wałek operatora w celu obejścia prawa i uniemożliwienie abonentowi zerwanie umowy. To jest jawna kpina z abonenta a nie brak info o wyłączeniu niszowego kanału o którym to fakcie zgodnie z z regulaminem nie muszą informować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba być tego świadomym po prostu. Z jakiegoś powodu te ceny promocyjne na umowy terminowe są takie niskie.

Takie UPC w ogóle nie gwarantuje żadego kanalu, tylko kategorie tematyczne i to już jest w ogóle grube przegięcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby operator płacił odpowiednio nadawcom i zawierał dlugoterminowe umowy z nimi to byłby w stanie gwarantować szerszą ofertę.

Nie robi tego, więc sytuacja jest jaka jest. Jak komuś zależy np. na TVN/Discovery/Eurosport przez całą umowę albo możliwości jej rozwiązania gdy kanały znikną to na ten moment jeśli chodzi o satelitę powinnien wybrać Polsat bo ten operator je gwarantuje. PC+ nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bgmnt napisał:

Trzeba być tego świadomym po prostu. Z jakiegoś powodu te ceny promocyjne na umowy terminowe są takie niskie.

Takie UPC w ogóle nie gwarantuje żadego kanalu, tylko kategorie tematyczne i to już jest w ogóle grube przegięcie.

 

 

Tylko że Operator świadczy te kanały promocyjnie przez cały czas trwania kontraktu z Nadawcą - dokładnie na takich samych zasadach jak z kanałami gwarantowanymi i najpewniej jeszcze pobiera za ich udostępnianie kasę od Abonenta. To jest "wieczna promocja" który służy temu, żeby pokazać ma się trylion kanałów

Edytowane przez rotalplus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@rotalplus kontrakt platformy z nadawcą może być np. ważny jeszcze 3 miesiące bez perspektyw na przedłużenie, może być także na czas nieokreślony z możliwościa wypowiedzenia przez obie strony w dowolnym momencie itd. itp.

Przykładem takiej sytuacji jest Vectra, która nie zawarła nowej umowy z Polsatem, więc te kanały są niegwarantowane od dłuższego czasu i brakuje w ofercie chociażby Polsat Sport News nie mówiąc już o Polsatach Sport Premium, Rodzina, Games etc, TV4 w usłudze smart jest w SD.

A dlaczego nie ma nowej umowy? Bo Polsat kilkukrotnie zwiększył stawki. Jadą więc zapewne na poprzednim kontrakcie bodajże z 2012 roku, którego termin pewnie już się skończył i Polsat ew. może go wypowiedzieć z miesiąca na miesiąc jeśli będzie miał takie widzimisię.

Na to, że PC+ jest np. z TVN/Discovery w tej samej sytuacji co Vectra z Polsatem wskazywał już brak dodania Eurosportów 3-9 podczas olimpiady.

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)
5 godzin temu, czerstwy napisał:

Dla kogoś tam moze i był😅Dla tych co był niby dostali meile z informacją resztę mają w czterech literach. I nie mają zamiaru informować bo i po co.  A na czacie jak ich sie przyciśnie wyrzucają z czatu. A wystarczyło dać zwykłą informacje na stronie operatora ale po co?

Właśnie na czacie oznajmiono mi, że w listopadzie wysłali listy o usunięciu Da Vinci :popcorn:

 

Zapytałem, czy wysyłali pocztą, bo może przez ilość listów do Mikołaja i natłok pracy listonoszy do tej pory nic nie otrzymałem. Rozmowa się zakończyła :lol:

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

Musisz sprawdzić w dokumentach swojej oferty - w szczegółach oferty, zestawienie ofert w strefie CANAL+.

 

Niemniej jednak od dawna ten kanał był nadawany promocyjnie, więc wątpię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to jakieś nowe białoruskie standardy na platformie Canal+?

 

Ja rozumiem, że usunięcie kanału niegwarantowanego nie daje możliwości wypowiedzenia i nie musi być komunikowane przez operatora z wyprzedzeniem. Jednak przyjazna (jak dotąd) polityka firmy nakazywała informowanie o zmianach w ofercie bo jest to uczciwe wobec abonenta.

 

Niestety Canal+ zaczyna nowy rok od usunięcia 2 płatnych kanałów z oferty bo oprócz Da Vinci znika też Lifetime.  

W ostatnim czasie Canal+ stracił ważny wyróżnik oferty - swoją perłę w koronie jaką był ekskluzywny dostęp do swoich kanałów autorskich, jak Canal+ Kuchnia, Domo, Planete+ czy Teletoon+. Teraz kanały te ma również Polsat Box. Canal+ stracił też wyłączność na kanał TennNick i nie jest już  jedyną platformą na rynku oferującą jakość 4K. Dodajmy, że w zamian za oddanie wyłączności na kanały autorskie abonenci C+ zyskali jedynie dostęp w ostatnim czasie do Polsat Games.

Jak dodać do tego utracone prawa do Premier League czy Bundesligi to trzeba przyznać, że dość kiepsko to w ostatnim czasie wygląda.

 

Wracając do tematu Da Vinci - nic by nie zaszkodziło operatorowi poinformować wcześniej w mailu czy nawet dodać taką krótką informację do faktury, że kanał ma zostać usunięty z oferty. Jednak od szanującej się platformy premium, jaką chce być Canal+, oczekuje się zachowania transparentności i szacunku wobec abonentów.

  • Popieram 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jupiter, najwidoczniej Teen Nick nie był na wyłączność w Canal+, stąd kanał pojawił się w Polsat Box. Po prostu Polsatowi dłużej zajęło dogadanie się z ViacomCBS w sprawie tego kanału. Śmiać mi się chce z tego "nie jest już jedyną platformą na rynku oferującą jakość 4K" - myślałeś, że zakażą Polsatowi wprowadzenia 4K dożywotnio, czy jak 🤣. Bundesligę to dzielili z Eleven Sports, więc nie mieli jej na wyłączność. Dogadali się z Polsatem, to i ten odsprzedał im sublicencję. Jedynie PL stracą od nowego sezonu, chyba, że jakoś dogadają się z Viaplay i pójdzie jakaś dla nich sublicencja, lub udostępnią swoim klientom Viaplay (tak jak to ma miejsce z Netflixem). Co do Lifetime, to kanał kończy nadawanie w Polsce, więc co ma Canal+ do tego?. Stacja zniknie u wszystkich operatorów.

Edytowane przez Bloo411
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, jupiter napisał:

Wracając do tematu Da Vinci - nic by nie zaszkodziło operatorowi poinformować wcześniej w mailu czy nawet dodać taką krótką informację do faktury, że kanał ma zostać usunięty z oferty. Jednak od szanującej się platformy premium, jaką chce być Canal+, oczekuje się zachowania transparentności i szacunku wobec abonentów.

I dodatkowo do faktury powinni dodawać informacje, że kanał FTA Sojuz zmienił 12 raz w ciągu roku parametry nadawania!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, co ma piernik do wiatraka? Kanał FTA a kanał płatny z oferty, niegwarantowany to duża różnica.

Oczywiście że Lifetime znika z Polski, ale dla przeciętnego odbiorcy Kowalskiego, jest to kolejne wyłączenie kanału z oferty w tym samym miesiącu.

4 godziny temu, Bloo411 napisał:

myślałeś, że zakażą Polsatowi wprowadzenia 4K dożywotnio, czy jak 🤣

Jasne że nie, ale ten przeciętny Kowalski, przy końcu swojej umowy z Canal+, nie widząc różnic w konkurencyjnej platformie, mogąc oglądać tam Ekstraklasę, autorskie kanały tematyczne Canal+ i kanały w 4K, mocno się zastanowi czy zostać czy przejść, decydował będzie argument cenowy.

Bardzo kibicuję platformie Canal+ od samego początku Cyfry w Polsce ale pytanie czy w tej chwili aby zbyt mocno nie skupili się na rozwoju Canal+ Online, zaniedbując przy tym abonentów satelitarnych, w ważnym sprzedażowo okresie świątecznym?

Edytowane przez jupiter
błąd
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Operator interesuje się klientem raz na dwa lata jak kończy mu się umowa. Trzeba pamiętać o tych wszystkich zachowaniach i użyć jako argumentów do zbicia ceny przy przedłużaniu umowy.

Zauważyłem że coraz więcej ludzi siedzi na umowie bezterminowej czekając na rozwój sytuacji czym doprowadzają do białej gorączki konsulów. Ostatnio mój kolega z roboty dostał opr od konsula że nie odbiera telefonów a on dzwoni do niego już 3 miesiące :D Oczywiście jest na umowie bezterminowej.

Edytowane przez andjaw
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, jupiter napisał:

 ale pytanie czy w tej chwili aby zbyt mocno nie skupili się na rozwoju Canal+ Online, zaniedbując przy tym abonentów satelitarnych, w ważnym sprzedażowo okresie świątecznym?

Co masz na myśli?

Będąc klientem satelitarnym też mamy dostęp do usługi Online.

Akurat jest to dodatkowy  plus do abonowania usługi sat.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...